Pa dobro 1,5 z visoko kompresijo, v avtu s te?o okoli tone... To ne bo treba imeti poden gas v obi?ajnem prometu.
Meni se pa zdi pohvalno, da vztrajajo na pribli?no enakem razmerju mo?/te?a. Sploh ker danes je povpre?na te?a dru?inske limuzine gotovo nekje okoli 1400kg, posledi?no so mo?nej?i motorji, ve?ji stro?ki zavarovanja, cestnine, ?e ni nek super duper dizel tudi ni realno dosti manj?a poraba. Pri Mazdi pa jim je uspelo, da se je kila?a vrnila na za?etek kljub ve? opremi, vrhunski varnosti, izbolj?ani legi itd...
Drugi problem je tekmovanje s samim seboj pri proizvajanju ?portnega avtomobila. Naprimer Golf GTi. Prvi je bil pravi pocket rocket, z vsako generacijo je mo?nej?i ampak ni tako zabaven. Drugi primer R5/Clio. Petka turbo je bila ?pasna, Clio 16V tudi, RS 172,182,197,200 so konkretni stroji. Ampak ko pride? do neke meje je te?ko vse skupaj izbolj?ati brez, da se ti pol kupcev pobije. Saj veste, v Miato bi lahko dali v vsako generacijo 20 konjev ve?. Ampak, ko bi prilezli na 250hp, vpra?anje kaj bi se dogajalo. In ljudje bi ?e ?akali naslednjo, 270 konjsko verzijo. Nekje se mora? ustaviti.
Se tudi jaz strinjam .
Ni bistvo mx 5 v brutalnih pospe?kih in visoki kon?ni hitrosti..kdor tega ne razume ,ta avto ni zanj.
Amen.
JC ( pa ne jezuskristus ) od Topgeara je nakratko povzel bistvo pred leti ,ko so imeli na testu 2gen. mx-a
Avto da vse, kar dajo veliki super?portni avtomobili, le da pri bistveno ni?jih , bolj varnih hitrotstih.
Autoweekov render...evo o ne?em podobnem sem sam razmi?ljal in risal doma...ni sicer ?isto to to, ampak da se z majhnimi lu?kami spredaj vsaj pribli?ajo NA seriji...mogo?e ?e kako silueto ki bi nakazovala da je imela v?asih popup lights, seveda ne bi bile.
Mogo?e da bi bila edino malo kraj?a, ja na ?ihtu sm mal probavu v slikarju...
Aaaaapreve? si tole skraj?al.. dajno ... je kot bburago model?ek... )
Ampak neskraj?ana mi je pa res v?e?.
Jaz vidim bistveno razliko predvsem v polo?aju sede?ev...so bolj nazaj ,na zadnjo os.
kot pri bmw Z3/4, sedaj pa so nekako na sredi med osema.
Zato se podalj?a prednji del in tako bo kon?no tudi ve? placa za dolge noge.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se tudi jaz strinjam .
Ni bistvo mx 5 v brutalnih pospe?kih in visoki kon?ni hitrosti..kdor tega ne razume ,ta avto ni zanj.
Amen.
JC ( pa ne jezuskristus ) od Topgeara je nakratko povzel bistvo pred leti ,ko so imeli na testu 2gen. mx-a
Avto da vse, kar dajo veliki super?portni avtomobili, le da pri bistveno ni?jih , bolj varnih hitrotstih.
AmenAgain..
Ex......... M6 136 diesel , l.02
Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08
Forever.. MX5 1.6 , l.99
Povezava za deljenje
Deli na druge strani