Hja enako smo govorili tud za CX-60 predno je ven prišel in je bil pol šok, da pa le ni bil fake news.
Ka pa vem. Mogoče so pa res z CX-5 -> Mazda6 zadnim FL -> Mazda3 2019 in -> Mazda CX-30 zaklučji poglave prejšnega oblikovanja, ki mi je bilo všečno.
Škoda se mi zdi, da so se oddaljili od okroglih zadnih luči, ki so zej ble prav lušne minimalističe in lepo oblikovane, prednje maske so mi pa tut vse lepe. Ta novi stil pa nisem tako prepričan, še vedno sanjam, da bo bolj podobna vision coupeju po zunanjosti
Ja nism jst lih za zdruzevanje podjetij v konglomerate, pol se pa pretvarjat, da mas nek svoj produkt pod drugo znamko. Sicer se pa zdej to dogaja vec ali man z vsemi proizvajalci (sigh) ....
Jah, različni ludje različni kriteriji, nimaš kej.
In kot praviš @Nejc1986 s temi novimi trendi so res čist razkosal razrede (kar ni nujno slabo, pač moraš zdej dejansko cel vozni park pri vseh znamkah pogledat, ko iščeš kej novega). Po mojem zato, da lahko rečejo, da oni majo pa neki boljš kot "konkurenca", čeprav si to konkurenco na koncu koncev mala vsak sam, eni s prtlažnikom in zunanjimi merami, drugi spet s tem kolk bojo moral za to na koncu odštet.
Pa ne pozabit, da razen šestke, ki je več ne bo, modeli vseeno niso tako poceni za svoj rang (moja opažanja). Če vzamem samo par P2008 pa CX-30 recimo: v P ti prodajo dosti več "bonbončkov", ki ljudi privlači, na koncu je pa še cena manjša in M gladko odpade.
Hkrati pa mazda tut ni za vsakega, ma dosti svojih for, k ene sploh ne zanimajo, še manj pa privlačijo
"Do svojega slovesa prihodnje leto pa je Mazda6 za letošnje modelno leto še na voljo z različnimi nivoji opreme in opcijskim 2,5-litrskim turbo motorjem."
??? Od kdaj je pri nas možen 2.5 turbo liter? jao ... novice
Hja žal evropa za Mazdo postaja nezanimiva, ravno prejšni teden sem bral annualno poročilo. Tak mali procent, ko majo v evropi ... se sploh čudim, da jo jih še tukaj prodajajo.
Enostavno se bodo v prihodnosti fokusiral na: USA, AUS pa JAP ... vse ostalo bo bolj bogo, bo treba logo na forumu zamenjat ja
Mislim, da govori o linijah, ki so vidne. Hja, težko celoto komentiramo zarad kamuflaže, ampak tiste očitne linije so čiste mazdine, sploh hauba in grill.
- pokrov motorja je pripraven za rezanje nog neprevidnim pešcem. Pri takem se vprašam, zakaj pa jaz na BTjki ne smem imeti cevne zaščite (uradno je ne homologirajo zato, ker je preveč nevarna za Evropske pešce, čeprav isto cevno zaščito lahko brez zadržkov uporabljajo v Avstraliji. Očitno so Avstralski pešci bolj žilavi od Evropskih...)
V Avstraliji so cevne zaščite z razlogom. Tam se temu dejansko reče bull bar tudi z razlogom, saj imajo dostikrat probleme z divjadjo na cesti in ti rabiš zaščito pred njimi Ker njihova divjad niso zajci in manjše srnce
Ampak, ?e je spro??ene ve? energije po manj?i povr?in, potem to pomeni, da se bo materjal bolj/hitreje obrabu, torej bi teoreti?no bat in blok bolj mogla bit bolj obrabljena ... pa nima veze z obrati
To je fizika, nekje prida?, drugje od?teje? drga? ne gre.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
@MazdaBoy Kerga zej misliš? Zgornjega al spodnjega
Popravljeno od 50kedaKer na tisti alexovi sliki sta namreč dva različna avtomobila :D
Povezava za deljenje
Deli na druge strani