Skoči na vsebino
Mazdina prihodnost
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Ti si napisal, da voziš 110/uro po avtocesti.

KJE?! Pokaži.

 

Bo treba k optiku. Pa mogoče še kakemu drugemu strokovnjaku ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazdina prihodnost
Napisano (urejeno)
pred 55 minutami je Alex napisal:

110 km na uro po avtocesti?? 😊😊 A to so priporočene hitrosti  za dinozavra? 

Še Tesle gredo hitreje. 😉

Spet jemlješ stvari iz konteksta in jih komentiraš, kot tebi paše. Butasto, veš?

 

Napisal sem 110 km/h+. +, plus, oziroma več - kar vsak funkcionalno pismen dojame. Edino tebi to ne gre ... v betico in od rok ...

Popravljeno od dvorjan
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazdina prihodnost
Napisano
pred 5 minutami je Alex napisal:

Že tako je dinozaver požrešen, sedaj pa ti svetuješ, da se ga vozi skozi na obratih.

A to ti nekaj prebereš, kar jaz sploh ne napišem?!

 

Pri 110 km/h+, kolikor se - bolj ali manj konstantno - voziš po avtocesti, se deaktivacija valjev ne dogaja. 2500-3500 rpm pa zame ni vožnja na obratih, če še do polovice vrednosti na obratomeru ne prideš ...

 

"Požrešnost" pa je samo konstrukt v tvojih očeh - nam, ki vozimo SkyActiv-G 2.5, se motor ne zdi požrešen. Če bi se moral z G122 ali G150 peljati enako hitro (vključno s pospeševanji, ki jih omenjena motorja nista zmožna), bi bila razlika v porabi zelo majhna. Ampak to komu dopovedati ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazdina prihodnost
Napisano
pred 2 minutama je Alex napisal:

Se pravi, da se bo veliko bolj splačalo kupit dizla, kot ta motor. Vsaj manj stroškov bo z njim. 

Ja pa ja, pa kaj še. ROTFL

 

Dročniki bodo ropotali samo največjim varčnežem. Kdor se normalno vozi in predvsem po avtocesti, bo deaktivacijo cilindrov doživel le redko. Si pa predstavljam, da je bolj problematično daljše delovanje na 2 valja kot pa zgolj občasen izklop. Ergo, avta in njegovega motorja se naj ne špara. Ta slednji nasvet velja tudi za dizelske ropotulje. 😃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 17 minutami je Slivka napisal:

Emmm, sm kmet an s hribu doma, ma, ben, useglih se mn zdi, de so pozabl na šalthebl an ročno...

 

An zdi se mn, de je neki hudo bolehno. Usake 400 km za kjšno uro na infuzijo prkloplena...

Glede na to, da se avto ne vozi v režimu 24/7, to ni težava.

 

Ga pač polniš, ko spiš, saj ti ni treba stati zraven ročice. 😃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Hmmm, bo le "preoblečen" Kitajc. Zmogljivosti? Povprečne za ta razred.

 

It’s likely the Deepal SL03’s electric powertrains will be offered in the EZ-6. It is available with 58.9 kWh and 66.8 kWh battery packs driving a rear electric motor in 215 hp (160 kW) and 236 lb-ft (320 Nm) form as well as a 255 hp (190 kW) and 236 lb-ft (320 Nm) option.

 

Bo pa lepa ...

Mazda-EZ-6-1536x864[1].webp

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bo Mazda 6 res počasi izginila?
Napisano
pred 5 minutami je Tilen5 napisal:

Top bi blo, pa da dajo še karavansko različico 😍

Se bojim, da karavanske šestice ne bo nikoli več nazaj ... Že tole, če bodo naredili, bo vsekakor sedan za Azijo in ZDA ... Pa če bomo pridni, še v EU dobimo kakega. 😃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

SkyActiv-X bo dobil še eno svečko
Napisano

O, ja, še dodatna svečka za natančnejše zgorevanje in več moči. Pol bo pa jok na servisih, koliko stanejo svečke. 😃

 

CARBUZZ.COM

Mazda has developed a way to enhance the efficiency of the Skyactiv-X engine technology even further, thanks to the inclusion of a secondary...

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MX-30 R-EV podaljsevalnik dosega - wankel
Napisano

Baterije niso nikoli zares odslužene.

 

Tudi če npr. njihova kapaciteta v električnem vozilu pade po npr. 75 %, kjer nekateri proizvajalci garantirajo zamenjavo (če je baterija v najemu ali pa v času garancije), to še ne pomeni, da je fuč.

 

Pač, je manj primerna za el. vozilo. Renault jih lepo reciklira - v hranilnike energije za sončne elektrarne (beri: baterije za sončnice). In tam lahko še vedno mirno delajo vsaj desetletje. Potem pa gredo v reciklažo - kar je rentabilnega.

 

Tako da, jaz mislim, da imajo baterije, če bi jih "sistemsko naslovili", lahko izredno dolgo življenjsko dobo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

WALORY NAPĘDU ELEKTRYCZNEGO
BEZ OBAW O ZASIĘG
Dzień dobry Miran,
 
Nowa Mazda MX-30 R-EV jest jedyną w swoim rodzaju hybrydą typu plug-in, zapewniającą przyjemność prowadzenia w trybie elektrycznym podczas wszystkich Twoich podróży. Dzięki wyjątkowemu silnikowi rotorowemu Mazdy, możesz cieszyć się zaletami pojazdu elektrycznego bez konieczności szukania punktów ładowania podczas dłuższych podróży. Pasja japońskich mistrzów oraz skoncentrowane na kierowcy podejście do projektowania samochodów sprawiają, że Mazda MX-30 R-EV wyróżnia się materiałami najwyższej jakości, doskonałymi właściwościami jezdnymi i czystą przyjemnością z prowadzenia.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.