Že tako je dinozaver požrešen, sedaj pa ti svetuješ, da se ga vozi skozi na obratih.
A to ti nekaj prebereš, kar jaz sploh ne napišem?!
Pri 110 km/h+, kolikor se - bolj ali manj konstantno - voziš po avtocesti, se deaktivacija valjev ne dogaja. 2500-3500 rpm pa zame ni vožnja na obratih, če še do polovice vrednosti na obratomeru ne prideš ...
"Požrešnost" pa je samo konstrukt v tvojih očeh - nam, ki vozimo SkyActiv-G 2.5, se motor ne zdi požrešen. Če bi se moral z G122 ali G150 peljati enako hitro (vključno s pospeševanji, ki jih omenjena motorja nista zmožna), bi bila razlika v porabi zelo majhna. Ampak to komu dopovedati ...
Se pravi, da se bo veliko bolj splačalo kupit dizla, kot ta motor. Vsaj manj stroškov bo z njim.
Ja pa ja, pa kaj še. ROTFL
Dročniki bodo ropotali samo največjim varčnežem. Kdor se normalno vozi in predvsem po avtocesti, bo deaktivacijo cilindrov doživel le redko. Si pa predstavljam, da je bolj problematično daljše delovanje na 2 valja kot pa zgolj občasen izklop. Ergo, avta in njegovega motorja se naj ne špara. Ta slednji nasvet velja tudi za dizelske ropotulje. 😃
Hmmm, bo le "preoblečen" Kitajc. Zmogljivosti? Povprečne za ta razred.
It’s likely the Deepal SL03’s electric powertrains will be offered in the EZ-6. It is available with 58.9 kWh and 66.8 kWh battery packs driving a rear electric motor in 215 hp (160 kW) and 236 lb-ft (320 Nm) form as well as a 255 hp (190 kW) and 236 lb-ft (320 Nm) option.
Se bojim, da karavanske šestice ne bo nikoli več nazaj ... Že tole, če bodo naredili, bo vsekakor sedan za Azijo in ZDA ... Pa če bomo pridni, še v EU dobimo kakega. 😃
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani