To je zaradi emisij bomo vidl kko se bo obnesel, ta izklop valjev ni glih fajn za motor, većje vibracije motorja pa dročnike zjebev nekaterih primerih. Je pa saj soliden navor zdj bodo ga tud kšnu turbodizel fanu prodal 😁
A to resno glede vibracij, dročnikov? Si že sam izkusil kakšen primer pri G194?
Znanec je po 2 letih ugotovil, ko je iskal papirje za montažo kljuke, da ima za avto 60 obrokov in ne 50, ter da ga bo avto prišel 32.000 in ne 27.000 ....
za kazen sedaj naračunaj koliko bi prišlo s financiranjem v 60 mesecih ekstra, in za koliko presežeš ceno
Do sedaj sem vsakič avto kupil z gotovino ... potem kar zajeten €€€ dobijo od obresti ... mene taki na videz ugodni, v resnici pa zelo neugodni pogoji zelo odbijajo, ampak očitno je še veliko 🐑 in pali .. 😃
Mazdini dizli se servisirajo na 20.000, na 120.000 se menja zobati jermen, na 180.000 se menja DPF, na 360.000 je počasi čas za pregled in nastavitev injektorjev. Ostalo načeloma dela. Vsaj po mojih izkušnjah...
Ja, lahko pa delaš servise tudi na 10.000, nihče ne brani...
Po tvojih izkušnjah na cesti, razen na odstavnem pasu, praktično ne bi smel srečati Forda .... 😃
Mojega bivšega sodelavca in še koga, je Mazda dizel spravila ob živce.
Meni so Castrol 0W-30 pri Hondi na Baragovi v Ljubljani leta 2009 zaračunali 28€/liter. Lastnik Rigelnik je bil nenasiten. 😥
Za tole naše razburjanje so si krivi kar nekateri serviserji sami, ker s cenami pretiravajo. Kako je lahko Pelko naredil servis in izdal račun za pol manj denarja, kot pooblaščeni servis? Na pooblaščenem me je tudi zmotilo, ker so avto zunaj oprali, pa jim tega nisem naročil. Kaj če si tega nisem želel in sem proti avtomatskim avtopralnicam?
Razumno bi se mi zdelo, da udari servis na material 10 - 30 % marže, ne pa 200 - 300% ali še več.
Vsak izšolan mehanik zna zamenjati olje, filtre, ploščice, zavorne čeljusti, amortizerje, ... polno tega, kar je v principu enako, samo vijaki so malenkost na drugih mestih ... In večinoma se v delavnicah dela taka rutinska opravila.
Kdo je pa mislite pri dr. Pelkotu zamenjal olje na moji Mazdi? Dr. Pelko? Ne. Zamenjal ga je nek vajenec in se zraven učil.
Sam bom takole. Mazdama se zaključujeta garanciji. Redne servise bo delal vaški s.p. mehanik, ki mu lahko prinesem material, po potrebi pa dokupi, kaj bolj "Mazda" specialnega pa bom šel ali k Pelkotu, v skrajni sili pa na pooblaščenca. Če ga bom razbil in bo zavarovan, ga bom peljal na najbližjega pooblaščenca, verjetno v BTC k Branetu, kjer sem bil jaz zaenkrat zadovoljen.
Kaj pa zrezki v restavraciji? Te lahko kupis povsod… jih tudi neses s seboj, ko drago peljes na vecerjo in reces kuharju, naj jih pripravi?
To je podobna fora, kot nekdo, ki gre na trznico, na polno cenka in zbija ceno, potem se pa vsede v lokal in naroci kavo s smetano, ki jo lahko spije tudi doma…
Je že kdo dobil v restavraciji račun razdelan po komponentah (20 dag mesa, 5 dag solate, 20 ml olja, ...)? 😃
pred 14 minutami je sportman333 napisal:
Bojda Dwayne Johnson the Rock to prakticira...prinese svoje zrezke, ker ne zaupa kuharjem....
Kuhar lahko na tak zrezek potem pljune in bo še bolj slasten ... a ni bilo nekaj podobnega v filmu Casino ..😆
Skratka, na servisu se bodo še posebej potrudili, če prineseš vse s sabo. 😄
Ko ti začnejo obljubljati tako mamljive popuste, se je treba prijet za denarnico.
Važna je končna cena, ne pa popusti. Sem že omenil, kako so zavajajoče oglaševali popuste za Ople (najmanj 450.000 SIT za Corso), v resnici pa so prišli dražji kot pred akcijo.
Kateri to krajši dolžini? Naša Mazda 5 s sedmimi sedeži je po dolžini primerljiva s SUVi, če ni celo krajša...
Nisem bil jasen. Meni so za peljat še vedno najbolj všeč nizki avti - primerjava se je nanašala nanje. Je pa res, da kakšno posebno dragih CX-ov še nisem vozil. CX-5 G165 MT name ni naredila vtisa, veliko raje vozim trojko.
Raje naj naredijo kak športnik še namesto 5 enakih terencev...
Meni se ne zdijo glih terenci. Na videz pa res spominjajo nanje. Plus vidim v višjem sedenju in krajši dolžini (parkiranje), minus v slabši legi, manj udobnem sedenju, večjem uporu.
Kolegi z manjšimi otroki pogrešajo ponudbo enoprostorcev.
Zadnja generacija Mazde 6 je lepotno tako dovršena, da ima sama Mazda s tem težave - kako perfektno obliko spremenit v boljšo? Težko. To kaže tudi FL 2015 in FL 2018. 😃
Spomnim se 626 iz 1992-1997, ki jo je žal nadomestili model 1997-2002. Te napake očitno nočejo ponoviti. Raje malo premora, pa potem nov model, recimo z imenom "006". 😂
"Na domačem japonskem trgu bo omejena serija stala najmanj 30.915 evrov. V Evropi lahko pričakujemo višje cene."
Ob norih dvigih cen v naših trgovinah se naši trgovci pogosto izgovarjajo na ukrajinsko vojno, pa višje cene energentov. Zanima me, kaj je lahko izgovor, da je evropska M6, ki na Japonskem stane 31.000 €, pri nas - ocenjujem cca 10.000 evrov dražja? 🤔
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Pri katerih km se je to začelo, 200, 300.000? Koliko pa pride tak poseg menjave dročnikov, če ni garancije?
Kaj bi potem ti Miha vzel za CX-30? G122, G150, G140 ali X186?
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani