Jah, žal zgleda bo naslednji avto neka druga znamka
sam hudič je dobiti OK sedana (vem, da sem eden redkih, ki jim je sedan lepši kot karavan, vsekakor pa milijonkrat lepši kot SUV oblika).
Res sem upal, da bo zadnja različica Toyote Camry tudi v Sloveniji sam je žal ni/ne bo.
Jah superb limo al pa višji rang audi a5, seveda striktno oboje samo dizel 200 konjev, za audija se začne pri 50k eur, pa da dodaš še malo opreme in smo tam kjer smo
Tudi pri nas je na izbiro nova (september 2021) Kia Cee'd z litrskim ne-dizlom in 73,5 kW ali pa star (december 2008) Renault Megan Grandtour z 1,9 litrskim dizlom in 96 kW, pa je vedno Renault prva izbira. Pa ne samo med moškimi, ampak tudi med ženskami. In sem začel ženske spraševat, zakaj hočejo Renaulta, če je pa Kia nova, a ne bi raje Kio. Pa še same niso vedele, zakaj, ampak enostavno jim je lepše peljat starega Renaulta... Pa imam občutek, da nimajo pojma, kaj je treba v katerega tankat, ker jaz vedno poskrbim za avtopark in so vsi trije avtomobili natankani, nalit vitrex in preverjen tlak v pnevmatikah ter avto že obrnjan in parkiran tako, da samo obrnejo ključ, prva in gas. Ampak vseeno vsi prvo vprašajo za starega Renaulta.
Te škatlasti megani so imeli ogromno prostora (ker ni blo še tok plastike not nametane), če si imel dobro opremo so bili že usnjeni, avtomatska klima,..
1.9 motor je res klopotal kot nor ko si ga zaštartou, ma ko se je ogrel je bil čist ok za vozit, tut 6 brzin je mel za normalno pot, edin mal je meu turbo zamika ko si zahodu ma dobr, to se navadš
Tebe in par nas pač moti, ker se spoznamo vsaj nekako približno na avte, in veš, da te stvari niso tako drage, kot ti jih tam računajo.
So pa druga področja, na katera se ne spoznaš, in pač plačaš, brez razmisleka. Nekdo ti veselo zapalamudi, da to pač košta tok in tok in se niti ne boš ubadal s tem.
Saj vsak od nas zna spečt pico, pa še vedno hodimo na 15 eurske napolitanske pice. Pa dvomim, da za tistih 50g mocarele natakarju povemo svoje, ker je ta všteta v ceniku x2.
In ja, sem prepričan, da se bo sedaj našel človek, ki mi bo odpisal, da on pač ne hodi na 15 eurske napolitanske pice
Po moje so ugotovili, da jih je folk prečital in je vedno več ljudi prinašalo isto olje, kot ga točijo oni iz soda za tretjino cene. In ni več bajnega zaslužka. 😉
A do zobarja tudi svojo zalivko prineseš, ker je njegova predraga?
Nisem sel gledat glede cene... je pa daljse jamstvo (7 let) in trije servisni pregledi, karkoli ze to pomeni ... Pa se neke popuste sem zadnjic videl pri servisnih storitvah v enem oglasu nekje... samo ne najdem sedaj, kje sem videl in kaj tocno je bilo ...
Upam, da ne bodo tej vaši novi prodajni saloni taka žalost, kot je vaš "novi" v BTC. Tam sem bil prvič, ko sem kupil avto (še sedaj že propadli A-Cosmos, nato drugič (redni servis-nateg na polno) in nikoli več.
Ampak s čim so te nategnili? S ceno? Saj to je normalna cena za pooblaščenca.
Ampak to, da po 180.000 km "ugasne" in jo je treba obvezno menjat so pomoje bolj "bućke" ... Sem na hitro iskal informacijo o tem, a nisem nic nasel ...
Jah, dam nekaj na to, kar sem slišal tam iz ust na pooblaščencu no, pa delim info naprej.....
pred 12 minutami je FuManchu napisal:
Pa lahko greš dejansko kam preverit/izmerit koliko moči ima v sebi baterija pri rabljenem hibridu ali električarju?
Kupiš npr. priusa in čez eno leto menjaš baterijo, ki vsi vemo da je skoraj kot avto vredna.
Nevem kako to laufa pri Mazdi ampak Toyota na vsakem rednem servisu naredi komplet preverbo hibridnega sistema in status pri hibridih
Sem dobil najnovejše podatke in je cena za UK 15.000 funtov, EU je 17.000€ in za USA celo 21.000$. Lahko da je bila cena 8k€ 2 let nazaj, zdaj je pa dupla. 😒
Mene redni servisi pridejo 200-250 na servis. Pa 9 jih je od 0-180.
Ok, naslednji je na 120kkm ki naj bi bil kaksen evro vec, ampak do 8k je pa se kar dolga
Imaš prav, ampak!
Hladilna tekočina, preverjanje ostalih tekočin, jermen, svečke...doda še nekaj eur.
Potem pa še največji faktor: vsakoleto na servis - dodatni strošek pot + čas
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Škoda
Povezava za deljenje
Deli na druge strani