V naši službi so z novim direktorjem (znimivo da vedno ko se zamenjajo direktorji, se menjajo službeni avtomobili) zamenjali octavije 2.0 tdi za nove peđoje pluginhibridi. Samo ena octavia je še ostala. In ko gredo ljudje na kakšno daljšo službeno pot, uganite kateri je prvi izbor. Ne novi pluginhibridi peđoji, pač pa dizelaš.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Kakšna nova 6 ka. Evropska prisilna elektrifikacija je prinesla, da v Evropi ne bo več avtov ampak samo še SUV-i, Primaren cilj Mazde amerika pa itak ne pozna avtov ampak samo še SUVe
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Podobno imajo tudi druga "konvencionalna" vozila ...
Recimo Mazda6 karavan ima navedeno maso vozila 1.541 kg, najvecjo skupno skupno maso pa 2.042 kg ... torej lahko nalozis 501 kg ... Mazda CX-5 ima navedeno maso 1.585 kg, najvecjo dovoljeno maso pa 2.140 kg... torej lahko nalozis 555 kg ... Mazda CX-30, ki je recimo podobna MX-30 ima maso 1.484 kg, najvecjo dovoljeno maso vozila pa 1.927 kg, torej lahko nalozis celo 1 kg manj kot v MX-30 (443 kg) :) ... Ce gremo se malo drugam ... VW Golf 8 ima nosilnost 408-585 kg, Renault Megane ima recimo 462 kg, Skoda Octavia ima recimo 452-607 kg ...
Toliko na hitro... vec se mi ne ljubi iskat ... Je pa dejansko tako, da imamo marsikdaj, ko je avto poln, prevec nalozeno ... ... Pac to so osebna vozila... in ne tovorna ...
Tudi meni se ne ljubi iskat - podatke o dovoljeni obremenitvi električnih avtov skrivajo kot kača noge (saj je govora o električnih). Spomnim se podatka 370kil za enega od avtov ki že kar nekaj časa vozi po slo cestah.
Je pa zgleda prednost električne Mazde pred ostalimi elektroavti prav ta, da na račun pol manj baterij se pa lahko ena oseba več pelje (ali pa prikolica z agregatom)
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Na enak nacin, kot lahko ti s tvojim avtom spravis 14 metrski drog za elektricno napeljavo iz Ljubljane v Kranj ... Pac niso vsi avti namenjeni vsemu ...
Mislim da bi šlo.
Električni avti so namenjeni čemu? Prevozu oseb ali kaj? Zakaj pa imajo potem maksimalno dovoljeno obremenitev manjšo kot tehtajo 4 odrasle osebe?
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Računica že nekaj časa velja, električen avto se ti ob pogoju da ga polniš doma na pocen štrom, izplača če delaš 200 km na dan. To zna biti pod realnim dosegom tega avta. Spljoh ko baterije po dveh, treh, petih letih niso čist sveže.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Obrati atmosferskih motorjev in turbinarjev se ne razlikujejo kaj dosti. ?e enkrat, turbina je le zato, da spravi v cilinder ve? zraka pod pritiskom. Zato lahko iz manj?e prostornine kljub temu "prediha" enako zraka in goriva kot prostorninsko ve?ji motor. Obrati pa pri tem ne igrajo nobene vloge.
Tako pa? je.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Karavanu na?eloma kaj dosti ne, razen, da je slab?a aerodinamika in ve?ja poraba kot pri limuzini ali 5 vratni razli?ici. Jaz 99,99% ?asa karavana ne potrebujem in mi je ?koda kurit gorivo za nekaj kar mi ni niti ne vem kako estetsko. Ampak ?e vedno pa je to rezervna opcija, ?e ni druge alternative.
Mazdini ?estici karavanu je ?e te?ko re?i, da je karavan. Pa? v smislu prvobitnih karavanov kar?ni so se pojavili kot karoserijska razli?ica - dalj?i od ljimuzin, odsekan zadek, prostornost pred lepoto. Zadnja karavanska ?estica je bolj nostalgija za petvratno izvedenko.
- ve?ji odmik od tal = ve?ji zra?ni upor + ni?ja kon?na hitrost + ve? hrupa + vi?j poraba
- ve?ji premer koles = slab?i pospe?ki oz. pri enakih posledi?no vi?ja poraba
Razvojniki avtov imajo dale? najve? dela z izpusti in modni trend SUV-ov je povsem v nasprotju s temi prizadevanji. Smernice re?evanja tega problema se ?e nakazujejo - ukinjanje mo?nej?ih razli?ic motorjev .
?e bo ?lo tako naprej, bodo v prihodnosti na cestah vozila z veliko povr?ino pleha in motorjem ki jih bo komaj premikal.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
... ?e bomo iskali "stare", klasi?ne avte,?e ne bomo hoteli biti uniformirani-beri suv plastic fantastic quazi avto imetniki.In ?e, ko bodo na baterije smo opleli.
To?no tako.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
"is designed to also burn liquefied petroleum gas and provide a source of electricity in emergencies."
To je prihodnost. ?imve? razli?nih virov elektrike za emergencies primere. Ko bodo politiki prisilili folk v kupovanje elektri?nih avtov, el energija v doma?ih vti?nicah kar vsak dan vsako uro in trenutek ne bo ve? sama po sebi umevna dobrina kot je to sedaj.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Govora je o toplotni u?inkovitosti na ravni termoelektrarn na premog in s tem v zvezi zmanj?anjem izpustov CO2-ja na raven le teh. Izpust CO2 pri bencinarjih ne bo nikoli tako nizek kot ga ima npr. JEK.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Kako pa potekajo ti vpoklici? Dobis posto, da se moras zlgasiti na servisu?
Ni? ne pi?ejo ni? ne kli?ejo. Po?akajo, da se naveli?a? vozit na njihov zlatarski servis, potem pa nima? ve? pravice do zamenjave v okviru vpoklica ?eprav je bil vpoklic ?e v ?asu servisiranja na uradnem servisu pa so ti ga takrat iz neznanih razlogov zamol?ali.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Madona... iz ?esa pa so tele Mazde? Unobtaniuma? Jaz mojo ?e kar ?akam in prodajalec NE VE, kdaj bo avto pri?el do njega. Naro?ena je bila v drugi polovici februarja... ?e takrat je bilo re?eno konec junija/za?etek julija... avta ?e nikjer.
Ko sem nazadnje kupoval nov avto druge znamke, so mi povedali kateri teden bo avto narejen in nato na podlagi tega, kateri teden bo pri?el do prodajalca... ne razumem, zakaj tile natan?ni japon?ki tega ne morejo napravit. In drugo... ?akalni rok za avto?! Pol leta? Sem malo preveril pri drugih znamkah... 4 mesece je bil max...
Lp Uro?
?e vedno kadarkoli do sedaj ko je pri?el nov model ven, so se ?estice ?akale 6mesecev. Od tod tudi njeno ime.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
CX1. Res je bil celga jurja s popustm, ampak hitro ugotovi? zakaj toliko ko?ta. Brez problema 6mesecev starega otroka 1. januarja v snegu pririne? na vrh Velke planine do kapelce. Ali pa ko ima? zadevo pripeto za kolo v ovinkih sploh ne porajta?, oz. je tako nemote?e da po klancu navzdol rabi? mal avtosugestije, da ne zalaga? napolno (da nebi izpadel neodgovoren star? ). Res je zakon
Se opravi?ujem za Off Topic
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
1,6 tdi resnično ni mašina.
V naši službi so z novim direktorjem (znimivo da vedno ko se zamenjajo direktorji, se menjajo službeni avtomobili) zamenjali octavije 2.0 tdi za nove peđoje pluginhibridi. Samo ena octavia je še ostala. In ko gredo ljudje na kakšno daljšo službeno pot, uganite kateri je prvi izbor. Ne novi pluginhibridi peđoji, pač pa dizelaš.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani