Everything you need to know about what's going on. Includes up to date news releases, production and sales results and archives, or sign up for your own RSS news feed.
Everything you need to know about what's going on. Includes up to date news releases, production and sales results and archives, or sign up for your own RSS news feed.
Avtotehna VIS ima vezano na njihovo financiranje, ki pa niravno ugodno. Drugače pa se sedaj lahko v Mazda AH kar pogajaš za ceno tudi če plačaš z gotovino.
V četrtek, 18. aprila 2024, ob 12.00 uri po srednjeevropskem času (CEST) bo Mazda predstavila svoj popolnoma nov, trivrstni model Mazda CX-80.
To bo drugi model, ki je bil izdelan na Mazdinem velikem arhitekturnem platformi, takoj za CX-60 in je najprostornejše vozilo, ki ga Mazda ponuja na evropskem trgu, ter bo postal novi vodilni model Mazde v regiji.
Prostoren, udoben, vsestranski in odličen za vožnjo - popolnoma novi Mazda CX-80 združuje napreden dizajn, ki temelji na japonski estetiki, z vrhunsko tehnologijo in funkcijami, vključno z značilno vozno zmogljivostjo, ki jo zagotavlja vsaka Mazda.
Z dolžino skoraj petih metrov in medosno razdaljo več kot treh metrov je popolnoma nov CX-80 daljši, višji in ima bistveno daljšo medosno razdaljo kot priljubljeni CX-60. V kombinaciji z dvema vzmetema za tretjo vrsto sedežev bo CX-80 na voljo s tremi možnostmi konfiguracije druge vrste sedežev, vključno z izbiro dveh ločenih kapitanskih sedežev v kombinaciji s sredinsko konzolo.
Predprodaja za popolnoma novi Mazda CX-80 se bo začela maja, vozilo pa bo v prodajalnah na voljo jeseni 2024.
Mazda's SUV range is poised to get another seven-seat option, with a slightly smaller counterpart to the flagship CX-90 filling the gap left by the superseded CX-9.
Lepo se je eden potrudil, tudi v Slo so včasih to delali sedaj je pa po moje zakonodaja tako zaj3bana, da nobenemu več ne pade na pamet da bi se spustil v kaj takega.
Sem pa bral malo tehnične karakteristike motorja številke so okvirne ker si nisem točno zapomnil, okoli 75 konjev in okoli 900 ccm motor, je pa motor e obratni z velikim blatom in direkt vbrizg goriva, tako so preprečili, da bi gorivo pri sesanje uhajalo v napačne prekata.
aja pa se to , se strinjam z Boss da za precej uporabnikov je lahko uporabna zadeva, če ga lahko polnijo doma se potem večino časa vozijo z elektriko, ko že potuješ z bencinom je pa pogon se vedno električen, ker wankel samo proizvaja prek generatorja elektriko v optimalnih pogojih. Šoferju je pa stalno na voljo elektro navor ot pri dieselih.
Velikost motorja je ključen podatek za uporabo cest in večji kot je motor bolj je obremenjena cesta. Teža vozila in konji ali pa celo navor pa nimajo nobene veze z obrabo ceste.
Cx-50 in CX-60 nista povezane vsaka za svoj trg kot govori Alex.
kolikor sem jaz razumel CX-50 je za ameriški trg, za EU pa še ni čisto izključeno, da je ne bo, ker bi lahko prišla kot naslednik CX-5 in je delana na osnovi z sprednjim pogonom (ceneje).
CX-60 in CX-80 sta pa nova platforma za EU in še kateri trg.
CX-70 in CX-90 pa za USA in ostale trge kjer so zaželjeni večji avti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
po moje vseposod. Za sebe že vem
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani