Obrati atmosferskih motorjev in turbinarjev se ne razlikujejo kaj dosti. ?e enkrat, turbina je le zato, da spravi v cilinder ve? zraka pod pritiskom. Zato lahko iz manj?e prostornine kljub temu "prediha" enako zraka in goriva kot prostorninsko ve?ji motor. Obrati pa pri tem ne igrajo nobene vloge.
Verjamem. Tudi jaz bi imel marsikateri model od Mazde ali kake druge znamke, ki ni na voljo pri nas. Ampak realnost je taka, da novih bi prodali verjetno premalo. Saj je lepo od znamke, da se potrudijo za stranke ampak na koncu leta vedno gledajo bilanco in kaj se jim izpla?a in kaj ne.
No 2.0 motorju glih ne re?emo mlin?ek ali? Vseeno pa, a ve kdo zakaj big brotherja 2.5 bencinarja ni v evropi?
Ker ni nem?ki avto in bi jih v tej izvedbi prodali bistveno manj. Se mi zdi, da so vozniki Mazde malo bolj ekonomi?ni/ekolo?ki in ne Mazda ne bi prodala rvno veliko 2,5 ali 3,0 motorjev.
Mimogrede, kaka bo pa te?a tega motorja v primerjavi s 'klasi?nim? Primerljiva, manj?a, ve?ja? Nikjer ne najdem
Ne vidim razloga, da bi bil motor te?ji ali la?ji. Mogo?e bo la?ji kot kak primerljiv turbo motor. Turbina, napeljava za intercooler in intercooler dodajo nekaj kilogramov.
?e bo vsaj poraba ?e kake pol litra manj?a kot pri trenutni generaciji bo OK. Toliko navora pri 3000 obratih sicer ni prese?ek, se pa verjetno lepo ob?uti v primerjavi z "navadnimi" bencinarji. ?as bo pa pokazal kako zelo zanesljivi bojo ti motorji. Ali bo to laufalo 10, 15 let brez te?av ali bojo imeli kake hibe, ki se poka?ejo ?ele z leti in obrabo.
Saj zato sem pa napisal da je vpra?anje ?e bo kaj iz 6cilindrov.
Za USA bi ?e mogo?e ?lo skozi vlo?ek=profit, za EU pa mislim da skor ni ?ans, ker ni glih dost kupcev ki bi kupili Mazdo z 6cil benc motorjem prostornine 2.5-3.0!
Ampak, ?e bi kak Audi ali pa BMW predstavil tak koncept, da i??e investitorje za 3.0 motorje bi se pa v salonu kar trlo ljudi, ki bi ?eleli biti prvi.
Symon, sej ima? obe razli?ici i30 N (klasi?ni HB) in i30 N fastback tako, da lahko izbira?.
Vem. Me pa zanimajo prodajne ?tevilke enih ali drugih. Sicer je pa pomoje mazdaman zadel bistvo:
Saj tudi Hyundai in KIA se gresta samo dvig Imagea, ne delajo tega za na?e potrebe.
Filajo vmesne razrede, si dvigujejo image. Trg je tako velik, da ?e vedno lahko odgriznejo ?e kak kos poga?e ostalim proizvajalcem, ?e bo le vedno ve? ljudi reklo "pa saj so Korejci tudi fajn, pa ?e xyz razred/model imajo".
Predvsem Nem?ki "premium" razred ja. Sedani v srednjem razredu (Laguna, Passat, Mondeo) se pa baje prodajajo v zelo majhnih ?tevilkah napram drugim modelom (hatchback in SUV). Saj imate sosednjo temo, ?e se ?pekulira, da bo Mazda 6 ukinjena. Accord naprimer tudi ni ve? na voljo (v Sloveniji). Tale fastback i30 Fastback N mi pa nekako ni v?e?. Osebno imam raje klasi?ne sedan oblike ali pa coupe (Celica, Integra, BMW 3 coupe...). Ampak ok, stvar okusa.
Ampak ti kupujejo ve?inoma dru?inske izvedbe - vsi na?teti tudi leon cupra obstaja karavan. Redki so pa danes tisti ki imajo zgolj sportake, le ti pa gledajo konje....+100 skorajda
Napisal bi, da se moti? ampak se ne. Realno je prodaja teh avtov (Type R, RS..) tako buti?na, da je bolj presti? proizvajalca kot velik biznis. Konec koncev zaradi ekonomije umirajo tudi sedani in 3 vratni avtomobili (clio naprimer).
Saj ne bi bila edina znamka, ki bi storila nekaj takega. Nissan je tudi iz Primere in Almere presedlal na Qashqaia in Juka. Honda se je odlo?ila, da se jim ne spla?a prodajati Accorda v Sloveniji in sta glavna aduta Civic in Jazz. Renault se je zaradi kr?enja stro?kov odlo?il, da se poslovi od 3 vratnih Cliov, so pa raje dodali v paleto Kadjarja in Capturja. Vse za dober biznis, vse za dober dnar poje Smolar.
Malo neprijetna sprememba ampak bom zmogel. Z nekaj sre?e sem v prvih 10 dneh vedno nafilal 2%. Je pa nerodno na vsakodnevni vo?nji v slu?bo saj imam odseke kjer dobesedno delam kolono in me vsi prehitevajo saj je zelo neprakti?no nizka omejitev na dolo?enih odsekih. Ponavadi do tja kar izklopim, ?e je preve? prometa.
Bom malo dodal. Vem, da si oldschool, v dosti primerov te razumem ker imam podobne poglede ampak poglej ?ir?o sliko. Ve?ina ljudi omenjenih problemov ne bi opazila ker:
Razmak med gumo in blatnikom nikakor ni primeren za zimske razmere. Nekateri (redki sre?ne?i po tvoje, vem) ne ?ivijo na takih koncih, da bi jih to skrbelo. Tiste 2x na leto, ko je v LJ sneg..
Oddaljenost od tal se mi zdi zelo majhna. Pri prej omenjenih 15 cm snega bo tole ?e nasedlo... Domnevam, da se polno nalo?en ?e malo posede. Glej to?ko 1. Nekatere to ne skrbi, ker le?e?i niso tako drasti?ni, na plo?nik ne sme? parkirati, makadama pa ve?ina normalnih avtov sploh ne vidi.
O preglednosti nazaj sploh ne bom izgubljal besed. Konec koncev je v?asih bolje, ?e ne vidi?, kaj tisti zadaj ustvarja... To te?avo ima dosti "lepih" avtov.
Vzvratna ogledala - moja ?ena ima ve?je v svoji torbici. Me zanima, komu bo to uspelo bo?no parkirati. Parkirni senzorji, kamere.. Mogo?e ?e sli?al za njih?
Notranjost tukaj ne poka?e. Ne to?no od te Mazde. Se pa bojim, da bodo tudi tu vtaknili kak?en ekran, ki ti bo "od?iral" pozornost med vo?njo. Ne vem, koliko je razlike med telefoniranjem med vo?njo in iskanjem radijske postaje na sredinskem zaslonu? Pri BTjki in tudi pri Mazdi 5 je to enostavno. Za gumbe vem, kje so in jih med vo?njo natipam. Gledam pa na cesto. Pri ekranu je pa vse ravno. Razen ceste pred teboj... No tu se pa kar 90% strinjam. Delajo varnej?e avte, na koncu pa pri enih avtih ?e klimo upravlja? s touch screenom. Kot prvo, ko bo zaslon ?el bojo ljudje kar jokali ker bo dra?ji kot je obrok lizinga, kot drugo pa kot si napisal, tipke ve?ina ljudi v mi?e najde in ne rabi? gledati dol. Unih 10%, ko se ne strinjam? Jebiga, zaradi GPSa in rikverc parkiranja pa pride fajn zaslon. Kar se radijskih postaj ti?e, ve?ina ima shranjene, samo pritisne? ?eljeno ?tevilko.
Vpra?anje res kako bo s ceno. Tako kot so razlike v ceni dizel/becnin/turbomlin?ki/hibridi zan tudi tukaj biti razlika. Kaka, bomo pa videli.
Meni je pa volan v?e?, oziroma sredinski del je res majhen krogec (kot pri Alfah pred nekaj leti, oziroma kot od MX5). Ve?ina proizvajalcev dela res orja?ke volane.
Impresiven je podatek, da ima Mazda najmanj?o porabo/CO2 med znamkami kljub temu, da nima hibridov, elektri?nih vozil, celo turbina je pri bencinskih Mazdah redka. Sicer pa pou?en video, kot vedno pri EE:
OK, da "obudim" temo. Sem jo za?etek septembra nalo?il, na za?etku malo pogosteje laufal, potem redkeje ampak prilezel do 5%, zdaj bo ?lo pa po 1% dol. In sem presene?en, da bo kar ?lo, ni tako zagamano kot sem mislil.
Odvisno od vo?nje. Ker poganja tako lahke (Fiesta) kot te?je (Focus, b in c max) je te?ko posplo?evati. Sicer se je pa moj komentar nana?al predvsem na kar dosti zanimivih tehni?nih re?itev, ?e si se kdaj poglobil. Konec koncev verjetno ni za brezveze 3x po vrsti dobil nagrado engine of the year, Mazda pa ga je le za renesis motor.
Kolektor od skyactiv ma?in je pa sploh umetnina, da samo gleda?. So se res zanimivo lotili teh ma?in. Isto kot Fordov 1,0 ecoboost, ki ima polno enih zanimivih re?itev.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani