Po moje so s testiranji dognali da lahko še več izstisnejo s tega motorja. Po moje super, ker bo tudi izgorevanje še boljše pa vžig še bolj natančen. Zaenkrat zgleda se ti motorji super držijo. Bravo mazda.
Vse je odvisno od načina uporabe. Če recimo delaš dnevno recimo tam do 60 mogoče 80km je tole idealno, saj si ves čas na elektrike. Še vedno pa ti ta avto omogoča normalno pridet recimo na Krk ali pa Dubrovnik ali pa Nordkap brez, da bi moral narest cel elaborat za pot. Se pravi imaš električni avto, ki se prelevi v dolgoprogaša brez, da imaš range anxiety.
Če pa so tvoje povprečne vožnje daljše od 100km pa tole ni glih dobra rešitev.
To je res, ampak potem raje kupim priključni hybrid kot je cx60 in podobno in imam manjšo porabo, bolj lep avto, manj možnosti za okvare...
Npr za manjši denar, garancij 7let ali 180000km mislim da ali 150000km:
Pa to je bedarija, kaj si te nardil ce to kupis? Raje kupis cx30 pa mas porabo npr 6,5 povprečje pa se cenej je avto, pa se manj stvari lahko crkne. Moje mnenje: zadetek v meglo.
Bolano, odkrito sem razmisljal ajde ce pride do 38000€ bi resno razmišljal o nakupu, ampak glede na te cene še toliko bolj z užitkom nabavim material za 900€ in se vozim dalje.
Kot sem uspel zaslediti, je mazda letos dala na trg malo bolj navito mazdo 2 GT. Ta naj bi se prodajala vzporedno z novo(Yaris varianto) , ki pride na trg 2022.
Koliko berem bi se naj mazda 2 od mazde prodajala se naprej. Zdaj sem pa totalno zmeden. Kaj zdaj bo mazda 2 hybrid (toyota) in mazda 2 (mazda). Bom probal poiskat clanek, je se kdo to zasledil?
Smo imeli eno corollo hibrida v službi in nikomur ni bila všeč. Vsi so govorili,da tole ne gre nikamor,da se samo dere v visokih obratih. Je pa res,da so naši službeni avti iz VW grupe, vsi po vrsti dizli ter avtomatiki. Corolla te prisili, da voziš počasi in ekonomično,kar je verjetno tudi naloga hibridov. Drugače pa zelo udoben avto, ki žal v meni ne prebudi čustev in veselja do vožnje, kot moji avti v garaži😁.
Gre minimalistično slabše od G165 motorja. Meni je pa prav fajn toyotina hybridna tehnologija, malo moraš razmišljat in predvidevat
Za olje pojma nimam.
Mislim, da ima skupno povprečje 3,4 (se pozna, da je hladnejše). Sicer pa iz Tunjic v Ljubljano ji nameri 2,7, nazaj pa 3,7. Zato bo tvoja poraba precej realna.
Kot ostalim Toyotinim hibridom (glede porabe) "ustreza" mestna vožnja, vaške ceste, manjši gor/dol ...
Od aprila ima v našem koncu Toyota 10 let jamstva (3 leta tovarniške garancije, naprej pa krijejo, če je avto redno vzdrževan pri njih po programu Relax).
Žena je oktobra iz Mazde 2 prešla na Toyoto Yaris Hybrid. Če bi malo počakala, bi lahko ostala na Mazdi 🙂
Sam sem sicer kar zagovornik teh (Toyotinih!) hibridov. Meni je ta umirjena vožnja res všeč. Že leta jih spremljam (in občasno vozim) in res so super - za umirjenega voznika. Tisti, ki rad pritiska, običajno ni tako zadovoljen, čeprav je glavni razlog nezadovoljstva predvsem neobičajen glas ob priganjanju. In zanimivo - če bi takrat meril zadeve, bi videl, da sploh ni težava v hitrosti/neodzivnosti, pač pa zgolj v doživljanju tega zaradi neobičajnega zvoka. Po tehničnih podatkih niso nič počasnejši, le naša precepcija doživljanja je tako zmedena, da moti občutek.
Ko to enkrat odmisliš ali pa sploh voziš brez priganjanja, pa je to Toyotin hibrid zakon. Pri Toyoti stvari niso podvojene kot pri hibridih nekaterih drugih znamk, zato z vzdrževanji ni skrbi. Sodelavec ima Priusa Plugina, drugi Corollo hibrid, oba super zadovoljna. Žena z Yarisko tudi, čeprav pravi, da je bila Mazda 2 boljša za vozit - predvsem bolj športna. In to verjamem, ker ima (trenutna) Mazda 2 res dobro podvozje, menjalnik, motor ... sedaj jo ima sin in je še pri hiši.
Če bo torej koga kaj zanimalo o Yariski (oziroma novi Mazdici), naj kar vpraša.
UPDATE: vidim, da me je Alex prehitel 🙂
Veš mogoče kakšno olje imate v yarisu 0w8 ali 0w16?
Na testu sem imel porabo 3,5 ampak to je vožnja 20minut, kakšno imate porabo na vaši?
Me zanima kako bo z garancijo, toyota ima 10let, to mazda sigurno nebo imela. In pa na servisu ce bo kaj se bodo kar lovili-nova tehnologija za mazda servise. Kar me pa najbolj firbec je pa olje bo toyotino ali prepakirano v mazda plastenke. Zanimive bodo tudi cene servisov saj pri toyoti ves cene servisov za 5+ let v naprej. Meni je sodelovanje toyote in mazde zelo vsec.
Meni pa je lep, zdaj marca ko dobimo yarisa samo zamenjam znake . Upam da ta hybridni sistem napreduje v bodočo 6ko v kombinaciji s skayactiv G motorjem. Je pa fajn ta 3cilinderski motor ki bo v mazdi 2 oz yarisu z hybridnim pogonom saj ima posredni vbrizg goriva, nima balansirnih gredi, ima a gpf vendar me ne skrbi ker tako bencinar dosega večje temperature in čistejši izpuh. Vglavnem po moje bo super. ker 2,0 motorji ki jih ima corolla ima direktni in posredni vbrizg, balansirne gredi. Aja olje pa gre not 0w8 oz 0w16
Zdravo. Berem 224NM navora. Ni bilo nekje receno da bo motor prisilno polnjen s kompresorjem. Briblizno tak navor ima zdajsni atmosferc g165. Ali je je to klasicen atmosferski motor skyactive x?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zgleda zadnja mazda, naslednji avto toyota ali mercedes. Skoda
Povezava za deljenje
Deli na druge strani