Bo treba k optiku. Pa mogoče še kakemu drugemu strokovnjaku ...
Vidim hvala bogu še vedno odlično brez očal, tuši najmanjši droben tisk. Pa nikjer nikjer prebral v navodilih za dinozavra, da priporočajo takšno vožnjo po avtocestah. No ja, pri nas mogoče, ker so naše avtoceste kot kozje stezice. Za tujino pa nisem ziher. 🤔
A to ti nekaj prebereš, kar jaz sploh ne napišem?!
Pri 110 km/h+, kolikor se - bolj ali manj konstantno - voziš po avtocesti, se deaktivacija valjev ne dogaja. 2500-3500 rpm pa zame ni vožnja na obratih, če še do polovice vrednosti na obratomeru ne prideš ...
"Požrešnost" pa je samo konstrukt v tvojih očeh - nam, ki vozimo SkyActiv-G 2.5, se motor ne zdi požrešen. Če bi se moral z G122 ali G150 peljati enako hitro (vključno s pospeševanji, ki jih omenjena motorja nista zmožna), bi bila razlika v porabi zelo majhna. Ampak to komu dopovedati ...
110 km na uro po avtocesti?? 😊😊 A to so priporočene hitrosti za dinozavra?
Dročniki bodo ropotali samo največjim varčnežem. Kdor se normalno vozi in predvsem po avtocesti, bo deaktivacijo cilindrov doživel le redko. Si pa predstavljam, da je bolj problematično daljše delovanje na 2 valja kot pa zgolj občasen izklop. Ergo, avta in njegovega motorja se naj ne špara. Ta slednji nasvet velja tudi za dizelske ropotulje. 😃
Že tako je dinozaver požrešen, sedaj pa ti svetuješ, da se ga vozi skozi na obratih.
Potem raje kupiš kak star V8 motor. Bo bolj varčen pa še užitek bo neprimerno večji.
Je bilo za pričakovati, da bodo iz tega motorja, ki ni bil bog ve kaj že prej, naredili totalno abemičen in neuporaben motor. Pa še kupci bodo stalno poslušali, kdaj bo kaj zaropotalo spredaj pri motorju. 😉
Cena je seveda faktor in zato rinejo s SUV-i, da ja lahko še vsaj tri jurje dajo gor na ekvivalentno klasično različico oblike. Folk ma pač počas tega dovolj, al boste delal avte kot si jih želimo za sprejemljiv denar (to ne pomeni poceni, ampak z ustrezno ceno, ki ni enaka zlatarski) al jih pa pač ne bomo kupovali.
Tukaj ni treba bit nič bolj pameten in če si ljudje želijo limuzine za sprejemljivo ceno s klasiko jo mora proizvajalec ponudit. Ne pa da te prepričujejo, da rabiš EV SUV težak skoraj tri tone za 60-70k€. Ker če ne kupiš tega si svinjuhar in antiekološki egoist. Odvratni so v tej agendi in zdaj, k jih tepe zaradi teh abotnih odločitev so pa spet ljudje krivi in ne odločitve vodstev koorporacij in vlad držav ter EU-ja.
To je isto k v ZDA, ko folk ne gre gledat LGTBQXYZ-neki femenističnih filmov pa razlagajo da so krivi vsi moški, ker da imamo homofobne šovinistično mizonogistični način razmišljanja.
Limuzine so pase in edino v kaki Turčiji in Bolgariji jih bi še kupovali. Zato jih pa vse znamke umikajo ker ne gredo več v promet.
Dobro,nekatere znamke vztrajajo še s karavani, ki pa so vsi že 50K€
plus. Tako, da se bo kmalu tudi ta barka ustavila in bodo izdelovali karavane le še za vzorec. Bodočnost so:
-mali suvi,
-srednje veliki suvi.
in veliki suvi. Vse ostalo bo eksotika z (pre) visokimi cenami.
Mazda drsi v Evropi... 20% padec prodaje. No ja sej kej novega za ponudit itak ni. Neki rebadgingi, SUV-ov da ti gre na bruhanje. Vse ostalo razen Mazde 3 ma pa oreng brado Mazda 2 in MX-5 sta stara skoraj 10 let, še celo trojka ima skoraj 6 let za sabo. Kaj je pa pol še drugega na voljo, kar ni SUV? Kurckej.
Skoraj vse znamke imajo vpad prometa. Razen kake toyote in dacie. Razlog so previsoke cene novih avtomobilov nič drugega.
Zapustil jih je pa verjetno zato, ker ni dobil dovolj placano... Ni pa dobil dovolj placano, ker eni skrtarite in prinesete svoj zrezek (ups... svoj material) in se cenkate za 3€ popusta ... ...
Ne, zapustil jih je zato, ker se ni strinjal, kako se obnašajo do strank in kako se lotijo dela. Enostavno mu je bilo tega servisa dovolj. Zase vem, ker je specialist za mazde, saj se je vsa leta redno izobraževal, da bom mazde vozil k njemu. In vem, da ne bo dela opravljal vajenec(ker ga nima) ampak on sam.
Drugače pa ima vsa potrebna orodja, tako za večja popravila kot za diagnostiko, tako, da bo, čeprav za nekatere le popoldanski "kozolčar", tata mata za te nove vajence na uradnem servisu. 😉
Tebe in par nas pač moti, ker se spoznamo vsaj nekako približno na avte, in veš, da te stvari niso tako drage, kot ti jih tam računajo.
So pa druga področja, na katera se ne spoznaš, in pač plačaš, brez razmisleka. Nekdo ti veselo zapalamudi, da to pač košta tok in tok in se niti ne boš ubadal s tem.
Saj vsak od nas zna spečt pico, pa še vedno hodimo na 15 eurske napolitanske pice. Pa dvomim, da za tistih 50g mocarele natakarju povemo svoje, ker je ta všteta v ceniku x2.
In ja, sem prepričan, da se bo sedaj našel človek, ki mi bo odpisal, da on pač ne hodi na 15 eurske napolitanske pice
Ne vem, kako vi to delate, a se sam vedno, ko rabim doma kako storitveno dejavnost (recimo elektrikarja) dogovorim za ceno pred začetkom dela. Ali bo on nabavil material ali ga bom sam. Nato preverim cene in če dobim ceneje kot on, nabavim material sam.
Velikokrat je čez v Italiji tudi do 30% ceneje kot pri nas. Do sedaj nisem imel nikoli problema z nobenim izvajalcem.
Če pa bi kdo vztrajal, da bo on nabavil vse potrebno, bi ga enostavno odslovil.
Prav je, da imaš kot plačnik svobodno izbiro, kdo bo nabavil kaj in kdo ne bo.
pred 12 urami je Jest napisal:
Kaj pa zrezki v restavraciji? Te lahko kupis povsod… jih tudi neses s seboj, ko drago peljes na vecerjo in reces kuharju, naj jih pripravi?
To je podobna fora, kot nekdo, ki gre na trznico, na polno cenka in zbija ceno, potem se pa vsede v lokal in naroci kavo s smetano, ki jo lahko spije tudi doma…
To je verjetno trend, da bi pač čim več zaslužili, seveda na račun ljudi.....za moje pojme taki "konglomerati" ne morejo nuditi ustrezne kvalitete, ker zagotovo nimajo mehanikov specializiranih za eno in drugo znamko, tako ti bo enkrat delal servis nekdo ki je prej 2h nazaj "šraufal" opla, nato bo šel malo se učit na mazdo in obratno....dvomim, da pa imajo toliko zaposlenih, da bodo ločili kdo dela na oplu, kdo na mazdi.....to je potem že podobno kot če greš k nekomu "pod kozolec", ki pač dela na vseh znamkah :)....dokler je samo olje in filtri , pa kake ploščice in diski je itak vseeno....kot si marsikdo zna doma formatirat in instalirat windowse, pa zaradi tega še ni sistemski inžinir, ki bo postavljal strežnike in virtualke
Zadel si bistvo problema. Ravno to trdim veš čas. Da plačujemo zlatarske cene za delo vajencev in ponavadi povprečnih mehanikov (razen par izjem) Ravno pred kratkih je zapustil avtoplus v Kp še zadnji res dober mehanik, ki je bil edini usposobljen za šraufatje mazd na tem servisu. Ostale (nove in stare) so šele sedaj poslali na šolanje. Del mehanikov pa so preusmerili na šraufanju mercedesov, ki so sedaj njihova prioriteta. Šel je seveda na svoje, gelipterju je priznal, da ne more več delati tako, kot zahtevajo od njega. Seveda je to dobro za nas lastnike mazd na obali , saj bomo lakdo od sedaj naprej vozili svoje avte k strokovnjaku za mazde (ki je mimogrede tudi dirkač na gorsko hitristnih dirkah) po, vsaj upam, normalnih cenah. Ne razumem, kako si lahko mazda dovoli, da servisi mečejo slabo luč na znamko.
Upam, da bo še naprej tako... pri zadnjem servisu sem dobil namig, da se zna zgodit, da ne bo več dovoljeno. MMS jim teži glede tega.
Po moje so ugotovili, da jih je folk prečital in je vedno več ljudi prinašalo isto olje, kot ga točijo oni iz soda za tretjino cene. In ni več bajnega zaslužka. 😉
Pa sej je prav, premium avto - premium storitev in seveda premium cena. Vpraš une k majo BMW-je, Audije in Mečke. Oni že leta vedo da je tako, lastniki premium CX-30 se boste pa že še navadili
Samo kaj, ko je tudi za nepremium 6-ko v Kp enako. V nepremium avto nalijejo "premium" povprečo olje, po premium ceni. Pa se slikaj. 😊
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa haluciniraj še naprej... do penzije. 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani