Skoči na vsebino
Mazdina prihodnost
Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

Še kar čakam tvoj konkreten odgovor na tvoje halucinacije glede mojega pisanja ... Saj vem, penzijo bom prej dočakal.

Pa haluciniraj še naprej... do penzije. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazdina prihodnost
Napisano
pred 46 minutami je dvorjan napisal:

KJE?! Pokaži.

 

Bo treba k optiku. Pa mogoče še kakemu drugemu strokovnjaku ...

Vidim hvala bogu še vedno odlično brez očal, tuši najmanjši droben tisk. Pa nikjer nikjer  prebral v navodilih za dinozavra, da priporočajo takšno vožnjo po avtocestah. No ja, pri nas mogoče, ker so naše avtoceste kot kozje stezice. Za tujino pa nisem ziher. 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazdina prihodnost
Napisano
pred 49 minutami je dvorjan napisal:

Spet jemlješ stvari iz konteksta in jih komentiraš, kot tebi paše. Butasto, veš?

 

Napisal sem 110 km/h+. +, plus, oziroma več - kar vsak funkcionalno pismen dojame. Edino tebi to ne gre ... v betico in od rok ...

Ti si napisal, da voziš 110/uro po avtocesti. Izgleda, da tubi tebi ne gre ne v betico, ne po avtocesti. 😊😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazdina prihodnost
Napisano
pred 11 minutami je etcho napisal:

Da se pridružim debati. Nisem vedel, da so v Mazdinih motorjih dročniki. To je prastara tehnologija, zdaj odmične gredi direktno odpirajo ventile.

V dinozavru so. Saj to je prastari motor. 😊

pred 25 minutami je Jest napisal:

Eni izgleda vozijo v gostem prometu po avtocesti 200 km/h ali vec... in to v Sloveniji :D 

Ah, se opravičujem. Res je, v Sloveniji je povprečna hitrost na avtocestah, ko ne stojiš, 80/uro.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazdina prihodnost
Napisano
pred 2 minutama je dvorjan napisal:

A to ti nekaj prebereš, kar jaz sploh ne napišem?!

 

Pri 110 km/h+, kolikor se - bolj ali manj konstantno - voziš po avtocesti, se deaktivacija valjev ne dogaja. 2500-3500 rpm pa zame ni vožnja na obratih, če še do polovice vrednosti na obratomeru ne prideš ...

 

"Požrešnost" pa je samo konstrukt v tvojih očeh - nam, ki vozimo SkyActiv-G 2.5, se motor ne zdi požrešen. Če bi se moral z G122 ali G150 peljati enako hitro (vključno s pospeševanji, ki jih omenjena motorja nista zmožna), bi bila razlika v porabi zelo majhna. Ampak to komu dopovedati ...

110 km na uro po avtocesti?? 😊😊 A to so priporočene hitrosti  za dinozavra? 

Še Tesle gredo hitreje. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazdina prihodnost
Napisano (urejeno)
pred 28 minutami je dvorjan napisal:

Ja pa ja, pa kaj še. ROTFL

 

Dročniki bodo ropotali samo največjim varčnežem. Kdor se normalno vozi in predvsem po avtocesti, bo deaktivacijo cilindrov doživel le redko. Si pa predstavljam, da je bolj problematično daljše delovanje na 2 valja kot pa zgolj občasen izklop. Ergo, avta in njegovega motorja se naj ne špara. Ta slednji nasvet velja tudi za dizelske ropotulje. 😃

Že tako je dinozaver požrešen, sedaj pa ti svetuješ, da se ga vozi skozi na obratih. 

Potem raje kupiš kak star V8 motor. Bo bolj varčen pa še užitek bo neprimerno večji. 

Je bilo za pričakovati, da bodo iz tega motorja, ki ni bil bog ve kaj že prej, naredili totalno abemičen in neuporaben motor. Pa še kupci bodo stalno poslušali, kdaj bo kaj zaropotalo spredaj pri motorju. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazdina prihodnost
Napisano
pred 2 urama je miha20 napisal:

To so posebni dročniki ki izgubijo olje ob izklopu valjev mislim da je okol 200€ eden, 8 jih je.

Navadni so pa res 8€ so pa isti k pr BMW. 

Se pravi, da se bo veliko bolj splačalo kupit dizla, kot ta motor. Vsaj manj stroškov bo z njim. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazdina prihodnost
Napisano
pred 7 urami je vzupan3 napisal:

Dročniki niti niso dragi, cca. 8 eur na kos. Jih je pa 16x in se nahajajo pod odmično gredjo, tako da predvidevam da zna biti konkretni strošek. 

Se pravi, še slabši motor kot dinozaver. 

Sem mislil, da bo šla Mazda naprej a gre v konta smer s tem nepostečenim motorjem. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazdina prihodnost
Napisano (urejeno)
pred 15 minutami je Tilen5 napisal:

se pravi tudi skyactive-x bo postal dinozaver ?😬

Izgleda. 😊

Če bo boljši ga bomo pač nabavili. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 43 minutami je Boss napisal:

 

Cena je seveda faktor in zato rinejo s SUV-i, da ja lahko še vsaj tri jurje dajo gor na ekvivalentno klasično različico oblike. Folk ma pač počas tega dovolj, al boste delal avte kot si jih želimo za sprejemljiv denar (to ne pomeni poceni, ampak z ustrezno ceno, ki ni enaka zlatarski) al jih pa pač ne bomo kupovali.

 

Tukaj ni treba bit nič bolj pameten in če si ljudje želijo limuzine za sprejemljivo ceno s klasiko jo mora proizvajalec ponudit. Ne pa da te prepričujejo, da rabiš EV SUV težak skoraj tri tone za 60-70k€. Ker če ne kupiš tega si svinjuhar in antiekološki egoist. Odvratni so v tej agendi in zdaj, k jih tepe zaradi teh abotnih odločitev so pa spet ljudje krivi in ne odločitve vodstev koorporacij in vlad držav ter EU-ja.

 

To je isto k v ZDA, ko folk ne gre gledat LGTBQXYZ-neki femenističnih filmov pa razlagajo da so krivi vsi moški, ker da imamo homofobne šovinistično mizonogistični način razmišljanja.

Limuzine so pase in edino v kaki Turčiji in Bolgariji jih bi še kupovali. Zato jih pa vse znamke umikajo ker ne gredo več  v promet. 

Dobro,nekatere znamke vztrajajo še  s karavani, ki pa so vsi že 50K€

plus. Tako, da se bo kmalu tudi ta barka ustavila in bodo izdelovali karavane le še za vzorec. Bodočnost so:

-mali suvi,

-srednje veliki suvi.

 in veliki suvi. Vse ostalo bo eksotika z (pre) visokimi cenami. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 31 minutami je Boss napisal:

Mazda drsi v Evropi... 20% padec prodaje. No ja sej kej novega za ponudit itak ni. Neki rebadgingi, SUV-ov da ti gre na bruhanje. Vse ostalo razen Mazde 3 ma pa oreng brado Mazda 2 in MX-5 sta stara skoraj 10 let, še celo trojka ima skoraj 6 let za sabo. Kaj je pa pol še drugega na voljo, kar ni SUV? Kurckej.

Skoraj vse znamke imajo vpad prometa. Razen kake toyote in dacie. Razlog so previsoke cene novih avtomobilov nič drugega. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 urama je MazdaBoy napisal:

Ne vem, da ne morjo pustit 2.5 bencinarja v novi mazdi 🤨

Lahko bi ga posodobili tako, da bi pobarvali plastični pokrov na njemu. Pa bi bil sodoben, varčen. 😊😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred eno uro je Jest napisal:

 

A ni to ravno smisel konkurence? 

 

Zapustil jih je pa verjetno zato, ker ni dobil dovolj placano... Ni pa dobil dovolj placano, ker eni skrtarite in prinesete svoj zrezek (ups... svoj material) in se cenkate za 3€ popusta ... :) ...

Ne, zapustil jih je zato, ker se ni strinjal, kako se obnašajo do strank in kako se lotijo dela. Enostavno mu je bilo tega servisa dovolj. Zase vem, ker je specialist za mazde, saj se je vsa leta redno izobraževal, da bom mazde vozil k njemu. In vem, da ne bo dela opravljal vajenec(ker ga nima) ampak on sam. 

Drugače pa ima vsa potrebna orodja, tako za večja popravila kot za diagnostiko, tako, da bo, čeprav za nekatere le popoldanski "kozolčar", tata mata za te nove vajence na uradnem servisu. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 10 urami je NevLado napisal:

 

Mislim, da si dojel point :prstgor: Bistvo je enako, gre se za neko storitveno dejavnost...

 

https://sl.wikipedia.org/wiki/Kategorija:Storitvena_industrija

 

Tebe in par nas pač moti, ker se spoznamo vsaj nekako približno na avte, in veš, da te stvari niso tako drage, kot ti jih tam računajo.

 

So pa druga področja, na katera se ne spoznaš, in pač plačaš, brez razmisleka. Nekdo ti veselo zapalamudi, da to pač košta tok in tok in se niti ne boš ubadal s tem.

 

Saj vsak od nas zna spečt pico, pa še vedno hodimo na 15 eurske napolitanske pice. Pa dvomim, da za tistih 50g mocarele natakarju povemo svoje, ker je ta všteta v ceniku x2.

 

In ja, sem prepričan, da se bo sedaj našel človek, ki mi bo odpisal, da on pač ne hodi na 15 eurske napolitanske pice :D 

Ne vem, kako vi to delate, a se sam vedno, ko rabim doma kako storitveno dejavnost (recimo elektrikarja) dogovorim za ceno pred začetkom dela. Ali bo on nabavil material ali ga bom sam. Nato preverim cene in če dobim ceneje kot on, nabavim material sam. 

Velikokrat je čez v Italiji tudi do 30% ceneje kot pri nas. Do sedaj nisem imel nikoli  problema z nobenim izvajalcem. 

Če pa bi kdo vztrajal, da bo on nabavil vse potrebno, bi ga enostavno odslovil. 

Prav je, da imaš kot plačnik svobodno izbiro, kdo bo nabavil kaj in kdo ne bo. 

pred 12 urami je Jest napisal:

Kaj pa zrezki v restavraciji? Te lahko kupis povsod… jih tudi neses s seboj, ko drago peljes na vecerjo in reces kuharju, naj jih pripravi? 
 

To je podobna fora, kot nekdo, ki gre na trznico, na polno cenka in zbija ceno, potem se pa vsede v lokal in naroci kavo s smetano, ki jo lahko spije tudi doma… ;) 

Ne mešaj hrušk in jabk. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 4 minutami je sportman333 napisal:

To je verjetno trend, da bi pač čim več zaslužili, seveda na račun ljudi.....za moje pojme taki "konglomerati" ne morejo nuditi ustrezne kvalitete, ker zagotovo nimajo mehanikov specializiranih za eno in drugo znamko, tako ti bo enkrat delal servis nekdo ki je prej 2h nazaj "šraufal" opla, nato bo šel malo se učit na mazdo in obratno....dvomim, da pa imajo toliko zaposlenih, da bodo ločili kdo dela na oplu, kdo na mazdi.....to je potem že podobno kot če greš k nekomu "pod kozolec", ki pač dela na vseh znamkah :)....dokler je samo olje in filtri , pa kake ploščice in diski je itak vseeno....kot si marsikdo zna doma formatirat in instalirat windowse, pa zaradi tega še ni sistemski inžinir, ki bo postavljal strežnike in virtualke :)

Zadel si bistvo problema. Ravno to trdim veš čas. Da plačujemo zlatarske cene za delo vajencev in ponavadi povprečnih mehanikov (razen par izjem) Ravno pred kratkih je zapustil avtoplus v Kp še zadnji res dober mehanik, ki je bil edini usposobljen za šraufatje mazd na tem servisu. Ostale (nove in stare) so šele sedaj poslali na šolanje. Del mehanikov pa so preusmerili na šraufanju mercedesov, ki so sedaj njihova prioriteta. Šel je seveda na svoje, gelipterju je priznal, da ne more več delati tako, kot zahtevajo od njega. Seveda je to dobro za nas lastnike mazd na obali , saj bomo lakdo od sedaj naprej vozili svoje avte k strokovnjaku za mazde (ki je mimogrede tudi dirkač na gorsko hitristnih  dirkah) po, vsaj upam, normalnih cenah. Ne razumem, kako si lahko mazda dovoli, da servisi mečejo slabo luč na znamko. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Liuch napisal:

Upam, da bo še naprej tako... pri zadnjem servisu sem dobil namig, da se zna zgodit, da ne bo več dovoljeno. MMS jim teži glede tega. 

 

Po moje so ugotovili, da jih je folk prečital in je vedno več ljudi prinašalo isto olje, kot ga točijo oni iz soda za tretjino cene. In ni več bajnega zaslužka. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 24 minutami je Boss napisal:

 

Pa sej je prav, premium avto - premium storitev in seveda premium cena. :bravo: Vpraš une k majo BMW-je, Audije in Mečke. Oni že leta vedo da je tako, lastniki premium CX-30 se boste pa že še navadili :bravo:

Samo kaj, ko je tudi za nepremium 6-ko v Kp enako. V nepremium avto nalijejo "premium" povprečo olje, po premium ceni. Pa se slikaj. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.