Ja, z obliko bata se lahko spremeni kompresija. ?e ima bat komoro znotraj sebe, potem ne dose?e tolik?ne kompresije, kot ?e je poln. Torej tudi podatek, da je kompresija 1:14 ni to?en, ampak je kompresija manj?a... In smo spet tam, ko me pumpajo, da dobim nekaj ?esar ni - kot kotli z izkoristkom 108%...
O?itno ne razumem...
No, to, da zgorevalni prostor ohlajajo z uporabo izparilne toplote, bi bilo sprejemljivo. Da bi pa formiral sloje razli?no bogate zmesi pa... Nekje bo ?e prava zmes, da se detonacija za?ne s samov?igom. In imamo klenkanje... Poleg tega pripravit razli?ne plasti v tako kratkem ?asu in v tako majhnem volumnu... En cilinder ima npr. pol litra delovne prostornine. Sesalni takt pa traja okoli 0,01 sekundo (stotinko sekunde). V tako kratkem ?asu narediti razli?no bogate plasti v prostoru, ki spreminja volumen...
Ne glede na obliko bata je tlak vedno enak. In enak je povsod v batu, pa ne glede na to a je ovalen, okrogel ali pa oglat. Izpuh pa itak pride v po?tev ?ele po kon?anem delovnem taktu. Klenkanje pa nastopa pri (pre)velikem komprimiranju... Torej to ni povezano. Ali pa??
Mah, o?itno res ne razumem...
Nekoliko me daje ?e te?je delovanje "trdega" diska, ki z pomanjkanjem prostora za nove podatke te?ko pridobiva tudi stare. "Ra?unalnik" se je nekoliko upo?asnil. Pri visokih kompresijah gre za trik, ki se ga re?uje z ve?kratnimi vbrizgi, ki ustvarijo sloje v cilindru z razli?nim razmerjem gorivo/zrak. V bli?ini sve?ke je bogata zmes, ki jo obkro?a siroma?na zmes. Ra?unalnik nadzira izgorevanje preko lambda sonde in po potrebi ureja razmerje gorivo zrak. Novi zelo hitri injektorji , ki so vgrajeni v cilinder v bli?ino sesalnega ventila omogo?ajo formiranje slojev z razli?nim razmerjem gorivo zrak in bolj?o homogenostjo goriva, ki se v obliki megle me?a z zrakom. Potem so tu ?e triki z obliko glave bata.
Glede tlaka v enem batu bo ?e dr?alo, da je enak ne glede na obliko, vendar pa dva cilindra za razli?no obliko bata pa nimata enakega pritiska in se tudi z obliko bata lahko spreminja kompresija.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
?ak mal v CX7 je mazdin 2.2 diesel tako kot v 6-ki in 3-ki. V petko pa gre res koprodukcijski 1.6 diesel iz PSA/Ford naveze ampak ta je tako ali tako bil ?e zdaj v trojki. :ne vem:
2.2 MZR-CD engine features:
* Denso HP3-based common rail with system injection pressure increased to 2000 bar/200 MPa
* common rail injectors that have 10 spray small (0.119 mm) holes (instead of the 6 used on the MZR-CD 2.0) and higher response solenoids
* low compression ratio of 16.3:1, made possible with highly atomizing injectors
* VNT turbocharger with curved vanes and abradable seal
* chain-driven DOHC valve system
* aluminium lower block combined with low-friction, front chain-drive balancer shaft
* newly developed, high thermal resistance DPF system with global-first ceramic support matrix structure
* newly developed EGR cooler
* Euro Stage V emission rating
* new Selective Catalytic Reduction (SCR) system with AdBlue additive significantly reduces NOx emissions (currently only in Mazda CX-7, in special 15.5-litre tank located under the luggage compartment, lasts over 20000 km under normal driving conditions)
* electro-hydraulic power-assisted steering
Engine is mounted in (in order of appearance):
* 2nd generation Mazda 6 Atenza since November 2008 (High, Mid and Low power versions), MZR-CD 2.0-litre turbo diesel remains in the line-up in some markets
* 2nd generation Mazda 3 Axela (High and Standard power versions)
* 1st generation 2009 facelift Mazda CX-7
Engine is planned for (in order of appearance):
* 1st generation Mazda 5 Premacy (High, Mid and Low power versions)
Mazda 2.2 MZR-CD R2 engine has absolutely nothing to do with family of belt-driven PSA DW12B twin turbo engine, produced in Trémery or Ford Duratorq ZSD-422 VNT engine, produced in Dagenham.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Je to zoom-zoom ? Ko/ce jo odobrijo, posljem se link za glasovanje
Slika je dobra, vendar bi za visoko mesto na lestvici bilo potrebno ?e kaj dodati. Imam vtis, da je posnetek narejen na SG letali??u. Kaj ko bi se ?la tekme z kakim avionom. Mogo?e ne bi slabo zgledalo, da ga ti prehiteva?, medtem, ko on vzleta in se nahaja na okoli 1m vi?ine. Pri tem bi bilo potrevno izbrati tako ekspozicijo, da je avion oster, tvoj avto pa pribli?no tako ZUUM, kot na tej sliki. ?porni avioni imajo pri vzletu 130-150km/h, ti bi pa ga v tej fazi moral prehiteti z okoli 200km/h. Z malo predpriprav, bi se to dalo izvesti v 1, ali dveh poskusih.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Poglej na tej strani na 351 https://books.google.si/books?id=KBwIhGkcT9YC&pg=PA351&lpg=PA351&dq=motori+con+accensione+a+strati&source=bl&ots=laMvuvZTXo&sig=bwsFHH0dvSjn-lMQo9wLkzWO0IA&hl=sl&sa=X&ei=sfeWVJnAFsOqywPIjIKICw&ved=0CEkQ6AEwBQ#v=onepage&q=motori%20con%20accensione%20a%20strati&f=false.
Pi?e v italijan??ini in ne vem, ?e to bo po prebranem kaj bolj jasno. ?e razume? italijansko da, ?e ne pa ?e manj.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani