Govorim za vsavkodnevno vožnjo ...za na grobnik verjamem da je kul. No, za obično vožnjo pa...je nekaj razlike, samo meni osebno to ne odtehta vseh pritiklin. Itak pa vsi težijo k AWD tko da, bo pol spet tako tako. Aja seveda ,vprašanje če bo sploh M6 še pri nas
Kaj pa je s pogonom zadaj narobe? Itak bo imel ohoho ene elektronike in valjarje, da se boš moral potruditi, da ga počez pelješ, če ne bo ravno sneg na cesti ...
Zadnji pogon ima v mojih očeh kar nekaj lepih prednosti: manjši rajdni krog, lažja vožnja v klanec (sploh po slabi ali drseči podlagi), boljša razporeditev teže med obema osema ...
Še BMW gre počasi dol iz zadnjega pogona..Pač višji stroški, dodatna jajca s prenosom nazaj ipd...Potem imaš pa na cesti tudi določene situacije, kjer se z zadnjim pogonom lahko fajn najebeš. Enkrat sem šel z ženino enko se spomnim tam iz črnuč na nemško po tisti bližnjici..No in ko zapelješ s stranske ceste na nemško je bil malce klanček , na njem pa pesek.
Itak, avto ki je prihajal z desno je bil še daleč (vsaj mislim sem), speljem, gas,..avto koplje..prednji del že na cesti konkretno, zadnji proti koncu klančka in koplje...grrrrrr... Ok, za sneg je tudi tako tako. Se da sicer preživeti, ampak zakaj bi komplicirali če ni treba 🙂
Ja sej, jo la?je da? po?ivat, pa da je pol pri miru. Pri ro?nem je skoz kej naprej, nazaj..ne vem. Mene je takrat pri eni testni to ?e najbolj motilo. Maelnkost, ampak je te?no
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Najbolj premijski, ni pa premijski
Malenkosti menda štejejo, malce šepa pa vozna dinamika , vzmetenje,..
Povezava za deljenje
Deli na druge strani