U?eri sm na ttx-u SLO TV pre?itu, se mi zdi da je bla stran 614, da so Indijci nardil voz, ki naj bi laufu na stisnjen zrak, pritisk naj bi biv 300 barov, prevozil bi se enih 200 ali 300 km, filanje bi ko?tal samo 1,5 EUR in pa filanje bi blo 3 minute dougo, pa kon?na brzina se mi zdi 110 kmh! No in pa cena 10000 EUR cca. Pa u kratkem enkat naj bi se to za?el dogajat, ?lo naj bi za dru?bo TATA!
Upam da nism preve? podatkov pobrklov, ampak sli? se sicer fenomenalno, pa dobr d tut dr?ava kot so INDIJAnci, da ulagajo u razvoj in ne d sam onesna?ujejo!
Po mojem je v veliki meri kriva tudi cena benzina v Evropi(napram ameriki).
Amerosi so itak navajeni na veliko kubika?o,tako da v 6-ci edino ta motor(V6,3.0) pride v po?tev.
Diesla pa itak ne ?livijo pet posto.
saj zato pa danes nekatere firme ?e zapirajo oz. zmanj?ujejo ?tevilo zaposlenih, ker so pozabili za razvojni oddelek oz. ni bilo potrebe po njem... in ?e pogleda? njihov avto danes napram evropskim ali japonskim
-------
dale? najcenej?i bencin pa je v Iranu kljub temu da izva?ajo nafto uva?ajo pa bencin, kolk bi bil ?ele ?e bi nafto samo predelovali - pa smo zopet pri ameri?anih
Sej zato sem jo jest kupu "tam ?ez",ker imajo 6-ke vso opremo.
poleg vsega na?tetega bi bila zanimiva tudi cena; ?e samo pogledam CX-7, (govorim pa tudi za ostale modele, prirejene za evropo), bi moral biti vsaj 1/3 ni?ja zaradi vseh predelav na?tetih zgoraj in pa ?e 20% zaradi slab?ih materialov - in verjetno tudi tanj?e izolacije...
?ele nato bi se lahko pogovarjali o dodatnih popustih, itd.
najbolj me pa ?alosti to, da avto, ko pride v Slovenijo, pa je ?e brez tiste dodatne opreme, katere v razviti evropi imajo,
?e pogledam samo svojo 6, tamo?no in je brez prave akustike oz. ima samo ubogi radio, ostalo si pa dokupi, za xenon lu?i (labi, ?eprav ?e vedno ?isto ne verjamem, jih bom poslikala in bo? nato presodil) in lita plati??a pa isto, pa ?e kaj bi se na?lo... edina tola?ba je ta, de sem z vo?njo z njo zadovoljjna kot prve dneve...
To se ?isto strinjam da je evropa zmeraj zanemarjena?! Samo tako je od negdaj pa nevem zakaj?
smo v 21. stoletju in mislim da je ?e skrajni ?as za spremembe, evropski kupci so tudi ?edalje bolj zahtevni in ?e tega japonci ?e ne bodo uvideli - bodo prej ali slej ?utili posledice - konkurenca pa je tudi v evropi ?edalje ve?ja...
SD = Schiebedach, torej stre?no okno. Opremo Revolution se da dobiti z ali brez tega. O kak?nih popustih me spra?uje? ? Vozilo ?e niti ni pri nas, tako da Akcije za to vozilo ni za pri?akovati
O novi M6 pa ?al ?e ni nobenih podatkov o opremljenosti. Praviloma pa ja, serijske opremljenosti se z vsakim izidom novega modela ponavadi pove?ujejo.
Lep pozdrav!
npr. popusti ?e v prednaro?ilu
je pa ?e nekaj, kar me hudo, hudo moti
zakaj so CX-7 za evropski trg tako zelo iznakazili: spremenili so podvozje, krmilni mehanizem, vzmetenje, zavorni sistem in celo izolacijski material za prepre?evanje hrupa v notranjosti, spremembe so tudi v elektronskih pomagalih - po doma?e povedano, avto za evropski trg je tretjino druga?en (emitacija) od tiskega, ki se prodaja na Japonskem in v Ameriki - ?e sama oblika je mote?a, (bolj je podoben limuzini, kot pa d?ipu), zakaj za Evropo vedno nekaj slab?ega, zakaj enkrat ne kaj bolj?ega ali pa enako za vse?
Osebno mi je ta face-liftana verzija malo preve? baby look... vsaj odspredaj......
videz vara...
---
cat, a bo pr nas tud kaj popusta ali si ga mora vsak sam zborit
"U okviru promocije novog modela, Mazda Hrvatska svim kupcima BT-50 s paketima opreme TE i GT do kraja velja?e nudi bonus u besplatnoj nabavci dodatne opreme u vrijednosti od 7.400 kuna."
Ni ?e dolgo, do so se vozili predvsem po ameri?kih in azijskih cestah, potem je skoraj neopazno, celo srame?ljivo postal del evropske stvarnosti. Lahko mu re?emo lahki dostavnik, poltovornjak, trucki. Njegov zna?aj se z leti prav tako neopazno spreminja, saj ?eli biti manj grob in bolj uglajen. In to je mazda BT-50 za zamenjavo bolj znano mazdo B 2500.
na?e mazda?ice so pa tak aktivne da vam sigurn ne more biti dolg?as;
tudi ?e bi jo videla (MPS 6), jo verjetno ne bi v kratkem ?asu lo?ila, vem da je spu??ena, spredaj malo spremenjena, samo to mi veliko ne pomaga; danes je pred menoj vozila modra ?estka, ker je imela repek, in dodan avspuh, se od zadaj ne lo?i katera je?!
?edalje bolj me zadeva mika... sam ?e na lotu zadanem pa se ra?unica izzide
vsem skup en pozdrav?ek
(Ta skoraj hinavska pritajenost je kot nala?? za tiste, ki ?elijo ostati neopa?eni, hkrati pa ho?ejo, da njihova zadnjica vsako jutro sede v ?portnika, ki lahko za zajtrk "pomalica" kak?nega prepotentenga pozerja.
"volk v ov?ji preobleki"?)
kaj ti tu mene nekaj ....
sem mogla zrezat in prpopat; drga? pa jaz ra?unam na loto po novem letu, ko bodo everiiii
M CX-7( in tudi 9)sem ?e gledala kmalu po tem, ko sem kupila m6 in bo moj naslednji avto kot pribito, saj sem ga ?e takrta objavila (9 ima lepo obliko, vendar je to ?e mini avtobus, zato odpade)
evo zdaj nazaj grede sem imel porabo nekaj pod 10 litrov / 100km...ampak je bla zelo hitra voznja Skopje-Ljubljana (cca 1000km) v manj kot 9 urah ...cca 120km/h povprecna hitrost
ima? pa veliko porabo za 120 km/h pod 10 litrov
?e jaz vozim 100-120km/h imam porabo 5,4 -6 govorim o ravni cesti, ?e je pa navhrib, pa je lahko tudi 9 in malo ?ez - dalj?a vo?nja
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ker nisem zadovojna z odgovorom MMS-a, sem jo potegnila za tola?bo z ameri?ke strani
http://www.mazdausa.com/MusaWeb/displayPag...vehicleCode=CX7
Povezava za deljenje
Deli na druge strani