@Slivka gre se zaradi jeb.. emisij v EU. Žal za ljudske avtomobile morajo proizvajalci dosegat normo emisij celotne flote vozil. In če ima proizvajalec v ponudbi recimo kak večlji v6 ali v8 motor ki ima velik misijski izpust, se jim poderejo emisije cele flote. Zato ali črtajo kake manj dobickonosne modele, ali dodajajo elektricna vozila ki popravijo to.
Če pa ne dosežejo predpisanih emisijskih norm za celotno floto pa morajo plačati kazen.
Proizvajalci kot so Ferrari in Bentley pa si lahko privoščijo plačati kazen ker prodajajo zelo drage avte za petičneže, in pokrijejo tudi tisto kazen za emisije.
Za Mazdo sem 99% da v EU ne bo 2.5 Turbo motorja kaj šele 6valjnikov.
Aja, btw BMW že ene 5let vgrajuje tudi 3valjne 1.2 in 1.5 motorje 😉
Saj zato sem pa napisal da je vpra?anje ?e bo kaj iz 6cilindrov.
Za USA bi ?e mogo?e ?lo skozi vlo?ek=profit, za EU pa mislim da skor ni ?ans, ker ni glih dost kupcev ki bi kupili Mazdo z 6cil benc motorjem prostornine 2.5-3.0!
Ja te objave so iz finan?nega poro?ila ki so ga posredovali svojim investitorjem, v njem so poleg teko?ih poro?il o financah Mazde tudi na?rti za prihodnost.
Se pravi ?e bodo finance dovoljevale se bo razvijalo v tej smeri ?e ne pa vpra?anje.
Aja pa 2.5T motor bo na voljo na Japonskem, v EU pa ?al ni v planu.
Saj to ?e cel cajt pravim, da predolgo traja ta splavitev motorja. Pri Mazdi so se pomoje prenaglili in preve? na veliko napovedovali revolucijo, pa premalo stestirali prototipni motor. Zdaj pa ne morejo po?timat tega klenkanja, kar pa je dobesedna smrt za motor.
Lol, to kar je videti na tej prestavitveni CX30 je enako kot da bi si jst na mojo staro M6 dal ogromen plasti?ni pokrov z napisom SkyactiveX.
Pod pokrovom je lahko bil navaden G120 ali bilokaj, o podatkih motorja tudi nobenih info, skratka brezvezna predstavitev kar se skyxa ti?e.
?e najbolj pristne informacije glede SkyactiveX motorjev so od nemcov ki so lani testirali te motorje v prej?nji M3. Takrat je bilo povedano da so tisti motorji bili omejeni na manj?o mo? in da so zelo klenkali.
Pri karavanu se ful pozna ?e izolira? prtlja?nik in zadnje blatnike, placa je zadost tak da ne ?parat z izolacijo.
Jst sem izoliral sprednje koloteke, zadnje blatnike, komplet prtlja?nik, zadnja vrata prtlja?nika ter sredinsko konzolo in se je ?um gum res zelo zmanj?al, ?e posebej zadaj lepo tiho.
Ko bom mel ?as se lotim ?e vrat in pokrova motorja, material je, samo ?asa ni.
Pri meni se zdaj najbolj sli?i motor, ki je ?e po default bolj traktorsko glasen.
Aja, je pa tudi dobra stran izolacije, da ozvo?enje bolje dela, lahko zmanj?am glasnost in se ?e vedno razlo?no sli?i.
O?itno ima Mazda resne te?ave z SkyactiveX motorji. Mazde 3 z SkyactiveX motorjem letos zihr ne bo v ZDA naprodaj, ?e pride v EU, pomeni da bo EU poskusni zaj?ek.
Lahko sklepamo da si v ZDA ne upajo dati polizdelka, zaradi morebitnih to?b, ?e stvar ne bo laufala.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sem vrgel v kalkulator, ker se mi je zdela zanimiva debata, koliko zračni upor vpliva na porabo goriva.
Pri hitrosti 130kmh (oz. 129kmh če smo čist natančni), je razlika v porabi 1,48 L/100km.
Ostale rezultate si lahko ogledatw spodaj😉
P. S. : prva tabela so rezultati za Cd=0,26. Druga tabela pa Cd=0,33
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani