Če jih imaš sedem notri, je boljše, če ni preveč vozne dinamike, ker ti bodo tisti zadaj bruhali... In Mazda ni pri tem nobena izjema. Še celo v Mazdi 5, ki je bila med boljšimi za prevoz sedmih potnikov, se je to dogajalo, kaj šele v ostalih sedemsedežnikih. In tudi Mazda CX-80 ni izjema...
Kolikor vem, šestica nima neke res znane prihodnosti. Nekaj se sicer govori, ampak - govori se tudi, da sem jaz pameten, pa sm samo en kmet, pa še to s hribu doma...
Mi smo samo enkrat vzeli "na obroke". So ponujali možnost pol takoj pol pa čez eno leto. In sva z ženo pol plačala takoj, v enem letu pa zbrala še drugo polovico. In tako po enem letu pridem tja z denarjem in nastane problem, kako to zdaj poplačat, ker so pozabili pripisat, da je po enem letu možnost samo kredit ali lizing. In midva sva bila prva, ki sva tja prišla z gotovino za drugi obrok... Je avto ostal dva dni brez registracije, ker je birokracija trajala toliko časa. Te akcije pa kmalu ni bilo več in je kasneje nisem nikjer več zasledil...
Lahko se je vam iz bedaka norca delat! Kar zezajte, kar zezajte. V odkriti tekmi vas s FucksWagnom itak ne dobim, ker bi prej krepnil, BTjka pa ni neki športnik.
Ampak, fantje, pozabljate, da je pa BTjka primerna za zasede. In iz zasede lahko z lopato pripravim še močnejše "presenečenje"...
Sicer sem to videl šele zjutraj, ampak, model, se ti zavedaš svoje odgovornosti?
Veš, če ženska ni nasajena ponoči, je pa podnevi. In če zdaj zaradi tebe nekaj noči na bo nasajena, mi bo nekaj dni "pila kri". In ko jo bom imel zadosti in jo nalovim - jo pošljem kar h tebi. Skupaj z vsemi šestimi otroci. Pa bomo videli, koliko se bos potem še 5elinil...
Tudi pri nas je na izbiro nova (september 2021) Kia Cee'd z litrskim ne-dizlom in 73,5 kW ali pa star (december 2008) Renault Megan Grandtour z 1,9 litrskim dizlom in 96 kW, pa je vedno Renault prva izbira. Pa ne samo med moškimi, ampak tudi med ženskami. In sem začel ženske spraševat, zakaj hočejo Renaulta, če je pa Kia nova, a ne bi raje Kio. Pa še same niso vedele, zakaj, ampak enostavno jim je lepše peljat starega Renaulta... Pa imam občutek, da nimajo pojma, kaj je treba v katerega tankat, ker jaz vedno poskrbim za avtopark in so vsi trije avtomobili natankani, nalit vitrex in preverjen tlak v pnevmatikah ter avto že obrnjan in parkiran tako, da samo obrnejo ključ, prva in gas. Ampak vseeno vsi prvo vprašajo za starega Renaulta.
Mazdini dizli se servisirajo na 20.000, na 120.000 se menja zobati jermen, na 180.000 se menja DPF, na 360.000 je počasi čas za pregled in nastavitev injektorjev. Ostalo načeloma dela. Vsaj po mojih izkušnjah...
Ja, lahko pa delaš servise tudi na 10.000, nihče ne brani...
Glede na trajnost novodobne elektronike in baterij in stroškov popravil lastniki 6 do 8 let starih vozil ne bodo prodajali ampak se jih bodo znebili. In ubogi tisti kupci "stare šole", ki bodo kupovali v dobri veri, da so za polovični znesek kupili dober voz (saj bi napisal 'kočijo', ampak mislim, da bo to bolj 'volovska vprega', v katero bo vprežen vol, ki bo nabavil to reč in potem 'keširal' za vsa popravila)...
Ne, teh 4.500€ so proizvodni stroški: material, delavci, elektrika,... Stroški, ki jih ima Renault od nabave surovin pa dokler ni avto na koncu proizvodnega traku.
A mogoče kdo lahko kje izbrska podatek, koliko dejansko res nanesejo proizvodni stroški za tako vozilo?
Pred kakšnimi petnajstimi leti vem, da so bili stroški proizvodnje za Clio Storia 1,4 na koncu proizvodnega 4.500€. V salonih se ga je pa prodajalo po 12.000...
A to skupaj s hišo, v kateri je garaža in v njej ta avto?
Ker čez petnajst let bo vreden po 0,30€ na kilogram, pa še to pri kakšnem ciganu, ker v centru za oddajo izrabljenih vozil ne dobiš ničesar za avto. In mislim, da v Evropi ni veliko ljudi, ki lahko zagonijo 80.000 in več evrov vsakih petnajst let za avto...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
NE!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani