GPF imajo tako reko? ?e prav vsi direktno vbrizgani bencinarji s turbino, ?e mazdin X ga ima. Edino kaki osnovni ?ibki turbo bencinarji so brez in seveda mazdini NA bencinarji.
Pri ca. 3k je pri G120 optimalen ?tart, tam kjer je max. navor. 4 ali 5k je samo smojenje gum in izguba na ?asu.
Za skyactiv X ?e nisem videl krivulje navora, a oba ?tartata z dobrimi 2k obrati, tudi avtomatika ?tarta pravilno, ker ?e prej brake-boosta (verjetno ni ravno pravilen izraz, ker nima turba ).
Edit: nekaj sicer obstaja, a je ?e od predprodukcijskega avta, skala y o?itno z razlogom ni o?tevil?ena, ker je razlika v max navoru med G in X 14 Nm, ?e ga ima X 224 Nm, pri G pa 50 % manj. Marketin?ki oddelek je svoje delo opravil z odliko.
Sicer AT, ampak ima do 100 po ?tevcu 9,7 sekund, torej zaokro?imo na 10 sekund do pravih 100 km/h...180 konjev. Resno?
?e ro?ni menjalnik, morda je kako desetinko hitrej?i (ker se 2. zvrti ?ez 100):
Tovarna pravi 8,2 za ro?ni menjalnik, v RL pa za skoraj 2 sekundi slab?e. Morda sicer motorji na posnetkih zgoraj verjetno ?e niso vte?eni (6.000 kilometrov naj bi bil pri mazdi break-in period), ampak tako pospe?ujejo konkurentje avti s ca. 110 konji, recimo Golf 110 tsi ima take pospe?ke.
Civic 182, torej skoraj enako konj ima 7,8s, ?e celo bolje kot pravi tovarna:
Suhoparne ?tevilke baje ni? ne pomenijo, ampak videi so po mojem precej povedni.
Navora je glede na ?lanke 30 % ve?, a verjetno je mi?ljeno nekako v smislu "pri 2.000 obratih 30 % ve?, kot pri G motorjih". V absolutnem smislu je max. navora 5 % ve?, skoraj zanemarljivo torej.
Bini: dizlov brez turba danes ni ve?, saj so bili pogreb, kar se ti?e zmogljivosti.
Misli? zaradi kompresorja? Sama kompresija motorja nima veze z navorom. Max. navor imajo turbo motorji sicer navadno bistveno ni?je, nekateri celo pod 2k obratov in recimo ravno ?rto do 4k.
Poraba bo verjetno nekaj deci ni?ja ob penzi? vo?nji. Navora res ni veliko, a je verjetno na voljo bistveno ni?je, avto pa bo s tem prijetnej?i za vozit.
Star 2.3 DISI in skyactive 2.5T nista primerljiva, zagotovo sicer v CX-9 pod 11 ne pije, zato pa v mazdi 6 pije med 8 in 9. Ob vsakodnevni vo?nji ne ve? kot 2.5 NA, ki je napram 2.5 T nepremi?nina (navora ima ca. 150 Nm ve?).
Seveda so stro?ki vi?ji, v to smer brezveze, da debatiramo, mpak pri taki motorizaciji gre pri nakupu za bistveno vi?ji % emocij, kot pa pri dizlu. Vi?je stro?ke vzame? v zakup, ni pa to za nekoga, ki bi delal 50k letno, ?e manj pa za povpre?nega Janeza.
To?no tako, odprto verzijo 2.0 ali motor 2.5 naj ponudijo, pa bo super. Motor 2.5 je v mazdi 6 homologiran za EU, vgrajujejo ga v novo 3 za USA in Kanado, tako da tehni?no ni nekih ovir. Finan?no pa se verjetno homologacija 2.5 ne bi izpla?ala za EU... torej 2.0 165 (170?) in kratek menjalnik, pa se ne bo nih?e ve? prito?eval.
V Avstriji jih ?e ogla?ujejo z 2.000 popusta (brez potrebe po fiannciranju ali menjavi staro za novo), tako da o?itno prodaja ni ravno cveto?a.
Omenjeno je, da je avto s tem motorjem mogo?e naro?iti na Slova?kem, kar dvomim da dr?i. Tudi v nekaterih ostalih EU dr?avah je na ceniku, a ni tako, da bi se ga dalo naro?iti. Pi?ejo tudi, da bo motor v Evropi na voljo "pozneje" 2019. Omenja se tudi mo?nosti, da bo 2.0 G morda tudi v USA, v Kanadi namre? ?e imajo 2.0 (seveda je 122 verzije, ampak 155 - to ustreza EU 165 verziji) in 2.5 (186 = EU G194).
Ni poanta zgolj v porabi, USA je ?isti bencinski trg, verjetno se 120KM mlin?ek ne prodaja proti V8 pickupom....smo zadnji? ?e debatirali kaj je namen vele najave dizla v USA
Na ameri?kih forumih in pod ?lanki so reakcije glede dizelske 6 in CX-5 v smislu: ne hvala, tega ne rabimo, to je za pick-upe in avtobuse. Po svoje razumem, saj imajo 2.5 T in ?e imajo re?itev za pomanjkanje navora v nizkih obratih, pa ?e samo na vsaki deseti pumpi je na voljo dizelsko gorivo (pa ?e to vpra?anje kak?ne kakovosti). Navsezadnje tudi, ker je 3500 USD dopla?ila v primerjavi z 2.5 turbo, avto pa ima 50 konjev manj in manj?i navor.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
GPF imajo tako reko? ?e prav vsi direktno vbrizgani bencinarji s turbino, ?e mazdin X ga ima. Edino kaki osnovni ?ibki turbo bencinarji so brez in seveda mazdini NA bencinarji.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani