Skoči na vsebino
Mazda RX-9
Napisano

Tota mazda rx9 je naslednjia za mazdo rx7. Nimajo ?e "zelene lu?i" za proizvod, saj morajo zmanj?at porabo olja ter bencina za ta poseben motor.

Men osebno je lepa =) upam da ne bo cena zasoljena =/

 

ok, na wanklu je skoraj nemogo?e BISTVENO zmanj?at porabo olja (razen ?e razvijejo novo olje ali pa super material BREZ TRENJA, tak da bi teoreti?no otto motor deloval kar brez olja) ker se olje brizga direktno v komoro za izgorevanje. da ma?e stene...

Kar je ?e samo po seb iz ekolo?kega vidika problem.

 

Rotary engines typically consume more fuel than a piston engine because the thermodynamic efficiency of the engine is reduced by the long combustion-chamber shape and low compression ratio (because they're often turbocharged).

The combustion chamber of rotary engine has the elongated shape like the crescent of new moon. It is reasonable that thermal loss on the larger than of the ordinary cylinder surface area results in the higher heat load of engine and lesser efficiency ratio. No efficient air-fuel mixing is performed in such combustion chamber that results in low fuel efficiency and low ecological compatibility.

lahko zbijejo porabo in olja in benza, ampak nikoli nikoli ne bo na ravni OTTO motorja, zaradi oblike komore za izgorevanje, ter zaradi dejstva da je wankel po dizajnu oblika motorja s 100% izgubo olja.

 

Popolna oblika komore za izgorevanje je KROGLA ki ima sve?ko v centru.

otto ima VALJ?EK s sve?ko v sredini... Wankel ima klobaso.

Kaj je bolj podobno krogli?

izgube so pri prenosu (tle je wankel ok), izguba zaradi neizgorelega goriva zaradi oblike komore (tle Wankel popu?i na celi ?rti)

Sem imel ?e en link ki ga ne najdem kjer je to ?e matemati?no utemeljeno, ne tako na horuk kot sem jaz zdaj napisal..

dizel ima pa zaradi same vrste goriva ?e ve?ji izkoristek, ne zaradi dizajna. Ampak ma toliko drugih problemov.

 

Kaj so pol glavne in ubistvu edine prednosti?

duh...

ma?ina sama ma tok delov kokr jih ma ena povpre?na GLAVA od OTTO motorja. Deli se ve?inoma vrtijo > sile in obremenitve so veliko manj?e kot na ottoju, kjer cilinder drma gor in dol.

posledice tega: velikost in te?a motorja majhna, kar pomeni da lahko avto dobro balansira?.

avto se ravno zaradi tega ker ima samo vrtljive dele lahko brez napora vrti visoko v obrate, in to HITRO. :)

zaradi manj delov je posledicno manj POKVARLJIVIH delov.

 

za "day-to-day" wankla jim je hybrid edina moznost da bo avto znosen ekolosko in ekonomsko.

 

?e en problem? dela ga samo mazda. Otto se razvija na vseh kontinentih vsak dan, rotary pa razvija ena elitna ekipa od mazde.

?e ga ne bi delala samo mazda sem prepri?an da bi jim uspelo razviti kak hybrid/wankel z znosno porabo tudi za non-performance uporabo, ve? glav ve? ve, ve? denarja za razvoj in raziskave, etc...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 2012 - ameri?ka?
Napisano

to je tavlka ameri?ka, stara ?e.v oni temi "oktavija" sm jo prpopal.

 

http://images.paultan.org/images/Mazda6_NA_2_Large.jpg

 

te ne bo k nam. :(

?e zdaj se dobi z 3.7 v6

272 hp (203 kW) at 6250 rpm and 269 lb·ft (365 N·m) at 4250 rpm

2009?present Mazda 6 (MZI)

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Cyclone_engine

 

tiste crne so pa "RX9" fotke stare ze kar lep cas. :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

No more flow
Napisano

tanova 5ka je meni tudi EPIC FAIL.

 

http://www.google.com/images?client=safari...440&bih=764

 

nos je se kul (razn prevlkega grilla), ampak rit je pa obup..

prejsna generacija mi je overall lepsa.

 

ampak mislim da to ni sam problem "nagare" dizajna, ker koncepti so mi ful dobri, sploh Furai in Kabura sta mi hudo lepa...

mislim da je problem v "implementaciji" v "resnicni svet"... zgleda da "flow" ni prestal poti od koncepta do koncnega produkta.. kar je skoda, tale "japonski alfa romeo" me malo strasi..

 

jeba je tudi ker 5ka zgleda po silhueti zelo podobno stari sam da ima neke "flow" crte sforsirane po bokih? wtf, naj naredijo komplet redesign ne pa da gor prpopajo crte pa je "flow". kurac. 2ka pa 3ka sta jim veliko lepse ratali.. sploh tanova 3ka sedan je superca

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

No more flow
Napisano

http://www.caradvice.com.au/71550/mazdas-n...-language-over/

 

http://www.themotorreport.com.au/50494/maz...design-language

 

vcerajsnja novica :/

 

He added that a number of different concepts are in the works already, under the working title of "thrusting motion" - a phrase that carries connotations in the west that may not have been apparent to the brand's Japanese management.

 

hehe. Thrusting motion. :D

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda RX-9
Napisano

Hmmm in kako pla?a cestnino? Za zavarovanje mi je jasno, da se da ker ima isto dolo?eno ?tevilo kW ampak kubikov pa nima ni?. :P

 

kako jo pa na wanklu :) tle verjetn podobno, isti razred :D
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda RX-9
Napisano

tesla roadster sem videl ze par let nazaj v zivljenje in tehnika in me je precej pritegnil. ampak sej jih pri nas sploh ni ? :unsure:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.