Tota mazda rx9 je naslednjia za mazdo rx7. Nimajo ?e "zelene lu?i" za proizvod, saj morajo zmanj?at porabo olja ter bencina za ta poseben motor.
Men osebno je lepa =) upam da ne bo cena zasoljena =/
ok, na wanklu je skoraj nemogo?e BISTVENO zmanj?at porabo olja (razen ?e razvijejo novo olje ali pa super material BREZ TRENJA, tak da bi teoreti?no otto motor deloval kar brez olja) ker se olje brizga direktno v komoro za izgorevanje. da ma?e stene...
Kar je ?e samo po seb iz ekolo?kega vidika problem.
Rotary engines typically consume more fuel than a piston engine because the thermodynamic efficiency of the engine is reduced by the long combustion-chamber shape and low compression ratio (because they're often turbocharged).
The combustion chamber of rotary engine has the elongated shape like the crescent of new moon. It is reasonable that thermal loss on the larger than of the ordinary cylinder surface area results in the higher heat load of engine and lesser efficiency ratio. No efficient air-fuel mixing is performed in such combustion chamber that results in low fuel efficiency and low ecological compatibility.
lahko zbijejo porabo in olja in benza, ampak nikoli nikoli ne bo na ravni OTTO motorja, zaradi oblike komore za izgorevanje, ter zaradi dejstva da je wankel po dizajnu oblika motorja s 100% izgubo olja.
Popolna oblika komore za izgorevanje je KROGLA ki ima sve?ko v centru.
otto ima VALJ?EK s sve?ko v sredini... Wankel ima klobaso.
Kaj je bolj podobno krogli?
izgube so pri prenosu (tle je wankel ok), izguba zaradi neizgorelega goriva zaradi oblike komore (tle Wankel popu?i na celi ?rti)
Sem imel ?e en link ki ga ne najdem kjer je to ?e matemati?no utemeljeno, ne tako na horuk kot sem jaz zdaj napisal..
dizel ima pa zaradi same vrste goriva ?e ve?ji izkoristek, ne zaradi dizajna. Ampak ma toliko drugih problemov.
Kaj so pol glavne in ubistvu edine prednosti?
duh...
ma?ina sama ma tok delov kokr jih ma ena povpre?na GLAVA od OTTO motorja. Deli se ve?inoma vrtijo > sile in obremenitve so veliko manj?e kot na ottoju, kjer cilinder drma gor in dol.
posledice tega: velikost in te?a motorja majhna, kar pomeni da lahko avto dobro balansira?.
avto se ravno zaradi tega ker ima samo vrtljive dele lahko brez napora vrti visoko v obrate, in to HITRO.
zaradi manj delov je posledicno manj POKVARLJIVIH delov.
za "day-to-day" wankla jim je hybrid edina moznost da bo avto znosen ekolosko in ekonomsko.
?e en problem? dela ga samo mazda. Otto se razvija na vseh kontinentih vsak dan, rotary pa razvija ena elitna ekipa od mazde.
?e ga ne bi delala samo mazda sem prepri?an da bi jim uspelo razviti kak hybrid/wankel z znosno porabo tudi za non-performance uporabo, ve? glav ve? ve, ve? denarja za razvoj in raziskave, etc...
nos je se kul (razn prevlkega grilla), ampak rit je pa obup..
prejsna generacija mi je overall lepsa.
ampak mislim da to ni sam problem "nagare" dizajna, ker koncepti so mi ful dobri, sploh Furai in Kabura sta mi hudo lepa...
mislim da je problem v "implementaciji" v "resnicni svet"... zgleda da "flow" ni prestal poti od koncepta do koncnega produkta.. kar je skoda, tale "japonski alfa romeo" me malo strasi..
jeba je tudi ker 5ka zgleda po silhueti zelo podobno stari sam da ima neke "flow" crte sforsirane po bokih? wtf, naj naredijo komplet redesign ne pa da gor prpopajo crte pa je "flow". kurac. 2ka pa 3ka sta jim veliko lepse ratali.. sploh tanova 3ka sedan je superca
He added that a number of different concepts are in the works already, under the working title of "thrusting motion" - a phrase that carries connotations in the west that may not have been apparent to the brand's Japanese management.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No more.
https://www.facebook.com/photo.php?pid=9093...270193212995228
Povezava za deljenje
Deli na druge strani