Jaz sem jo tudi fural, ravno tak?no G120 revolution. Kot ?e re?eno, zadaj ni ravno na pretek prostora za kolena pa prtlja?nik je relativno ozek, ?eprav litrsko povsem ok (upo?tevajo? dvojno dno). Pa ob?utek sem imel, da G120 malce slab?e potegne kot v trojki. Je pa ?e vedno definitivno bolj?i kot razni 1.6 atmosferci pri konkurenci. V ostalih pogledih pa res super avto, odli?en za vozit, mogo?e malce premehak volan, ki pa je zelo odziven in natan?en, super podvozje, zibanja karoserije za tak avto zelo malo, udoben... je pa res da podvozje ni ravno visoko, mislim da le cca pol cm vi?je kot pri trojki, tk da kakr?nikoli "terenski" podvigi odpadejo. Spredaj se drga? res dobro sedi, lahko nizko al pa crossoverjevsko visoko, prostora spredaj tudi ve? kot dovolj, izdelava zelo dobra (trda plastika na armaturi me osebno ni? ne moti, ker deluje na otip zelo kvalitetna). Edino kar me pa je malce motilo glede kvalitete je centralni tunel, ki se ne zdi ravno najbolje vpet (z lahkoto ga zamaje? z roko). ?e bi le imela malo ve? prostora za kolena zadaj in malce ?ir?i prtlja?nik...
Glede na velikostni razred avta IMO nikakor ne bi smela biti dra?ja od trojke s primerljivim motorjem in opremo, kve?jemu vsaj kakega jurja manj. Razen ?e bo res zelo presenetila s prostornostjo, v kar pa dvomim, sode? po zasnovi in dizajnu (in ostalih Mazdah, ?e posebej trojki). Upam da bodo pri nas res konkretno ni?je cene od nem?kih.
Pomanjkanje 1.5 bencinarja je pa res malo ?udno. Sicer meni je vseeno ker me ta motor ne zanima, kolikor pa opa?am, je v trojki kar popularen.
Glede oblike me mogo?e moti le malo preve? resen prednji konec, vse ostalo je top. Upam le, da ne bo preve? kompromisov glede prostornosti, trojka niti ni kaj posebej prostorna za svojo velikost.
Eh, 2.0 120 bi moral biti osnoven motor, lahko tudi s kakim konji?em ve?. Sicer ne dvomim o iskrivosti 1.5, sm navora pa ne bo prav veliko... no pustimo se presenetiti.
Rde? autowekov render je zelo kul, ampak tale zadnja zelena... hmm ta je res nekaj posebnega, tako old school ?portno zaobljeno zgleda, malo me na cobro spominja. Huda!
Danes sem jo fural. Podvozje odli?no - udobno a hkrati ?portno in stabilno. Volan zelo dober, le mogo?e malenkost preve? ob?utljiv in mehek na avtocesti, a bi se po mojem hitro navadil. Menjalnik lepo kratek in natan?en, a malo gumijast. Motor 1.5 za moje pojme podhranjen - je treba konkretno terat in ?altat da se kam premakne. Za vzdr?evanje toka s prometom ok, to je pa tudi vse.
Glavna te?ava: po pol ure vo?nje me je v obe nogi spodaj zagrabil kr?, za kar sumim pedala, ker je treba stopalo precej dvigniti za pritisk sklopke (in gasa). Ko sem se potem presedel v mojo MX-5, je te?ava izginila. ?udno. Saj mogo?e je bila te?ava v meni. Enkrat bom ?el furat ?e 2.0 120, da vidim ?e bo tam enako, kako gre in ?e je menjalnik kaj manj gumijast.
Aja, oprema je bila challenge in se mi je zdela zelo dobra, medtem ko bi bil attraction vrh glave. Je pa res, da je digitalen obratomer kr neki, ?koda da potrebuje? revolution, da se to spremeni.
Zadnji? sem si ogledal eno osnovno in me je oblikovno pustiladokaj hladnega, mi je bila pa izredno v?e? pozicija sedenja in prostornost. Danes sem si ogledal rde?o s Challenge opremo in bil precej navdu?en. Bo treba enkrat na testno. Jo je ?e kdo fural?
Meni je ful lepa, lep?a od nove ?estice in neprimerno lep?a kot prej?nje generacije. Mi je pa HB lep?i od limuzine, medtem ko mi je bilo pri prej?nih generacijah ravno obratno. Ritka od HB je prav lepo zaobljena
?e bo res 800 kil + turbo bo raketa. Ampak dvomim da jim bo uspelo, poleg tega ima turbo tudi slabe strani, predvsem slab?o odzivnost in ni?ji redline kar bi odvzelo del veselja s tem avtom. No, pustimo se presenetiti.
Takeri je bil res absolutno nor koncept, tako zunaj kot znotraj. Serijska se ne more primerjat, zunaj sicer ni slaba, ampak ?al gr?a kot prej?nji modeli, noter je pa dolg?as (celo novi Audiji imajo bolj zanimivo notranjost kot tole). Pa ?e petvratnega modela ne bo, res ?koda. Za vmesni model dvomim, ker je ?e Mazda 3 dokaj velik avto, nova bo pa zihr ?e malo ve?ja. Tk da o?itno petvratna limuzinska Mazda no more...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz sem jo tudi fural, ravno tak?no G120 revolution. Kot ?e re?eno, zadaj ni ravno na pretek prostora za kolena pa prtlja?nik je relativno ozek, ?eprav litrsko povsem ok (upo?tevajo? dvojno dno). Pa ob?utek sem imel, da G120 malce slab?e potegne kot v trojki. Je pa ?e vedno definitivno bolj?i kot razni 1.6 atmosferci pri konkurenci. V ostalih pogledih pa res super avto, odli?en za vozit, mogo?e malce premehak volan, ki pa je zelo odziven in natan?en, super podvozje, zibanja karoserije za tak avto zelo malo, udoben... je pa res da podvozje ni ravno visoko, mislim da le cca pol cm vi?je kot pri trojki, tk da kakr?nikoli "terenski" podvigi odpadejo. Spredaj se drga? res dobro sedi, lahko nizko al pa crossoverjevsko visoko, prostora spredaj tudi ve? kot dovolj, izdelava zelo dobra (trda plastika na armaturi me osebno ni? ne moti, ker deluje na otip zelo kvalitetna). Edino kar me pa je malce motilo glede kvalitete je centralni tunel, ki se ne zdi ravno najbolje vpet (z lahkoto ga zamaje? z roko). ?e bi le imela malo ve? prostora za kolena zadaj in malce ?ir?i prtlja?nik...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani