Aha, se pravi je to res tako kot sem si predstavljal: to je za tiste, ki ne znajo voziti oz. za tiste, ki jim je vo?nja muka.
Res je.
Isto so govorili takrat, ko so za razvajene pusije na avtomobile namestili streho, da sinhronizaciji prestav in elektri?nem zaganjalniku niti ne za?nem.
Sicer pa motorne ?age tudi uporabljajo samo tisti, ki drevesa ne znajo posekati, kajne?
?utim tvojo bole?ino, vem kako je, ?e ne spada? v standardno 4-?lansko dru?ino, za katero je narejena ve?ina "dru?inskih" avtomobilov. Na ?alost v Evropi ni dovolj premo?nih dru?inah z ve? otroci, infrastruktura je ve?jim vozilom manj prijazna in veliki enoprostorci preprosto niso dovolj moderni, da bi se jih spla?alo prodajati vsem znamkam. A je razen Sharana/Alhambre, Galaxyja in Espaca sploh ?e kaj obstalo v tem razredu? Voyager?
Tovarne vodi ekonomija obsega in Mazdi je premajhna in/ali premalo etablirana znamka, da bi se ji v Evropi kaj takega spla?alo. ?e Honda je iz Evrope potegnila Accorda(!) - pa sploh ni slab avto.
As for powertrains, the 2015 Mazda6 wagon with SKYACTIV-D 2.2 clean diesel is available with Mazda?s new-generation all-wheel drive (AWD) system.
Upam, da to ne pomeni, da bodo sedaj vsi avtomobili imeli "tunel" po sredini, ?eprav bo prazen. To naredi zadnjo klop enako neuporabno, kot jo imajo Volkswagni. Kot je videti na videu, bodo naredili ravno to traparijo. Za 3-5% kupcev, ki se bodo odlo?ili za 4WD bodo zayebali vse ostale, ki ob?asno (ali redno) zadaj vozimo tri potnike. ?e en plus proti Passatu je ?el v q...
Kar se mene in mojega okusa ti?e glede notranjosti:
Minusi:
- elektri?na ro?na zavora (ena od zadev, ki je letos nagnila tehtnico proti Mazdi)
- polo?aj gumba "Start-Stop"
- belo usnje tudi na naslonu za komolec in v vratih (izgleda sexy, uma?e se hitro)
Plusi
+ belo usnje na sp. delu armature in centralni konzoli
+ premik ure iz srednjega dela centralne konzole na ekran
+ ve?ji ekran
+ bistveno lep?a glava ro?ice samodejnega menjalnika
+ druga?no zapiranja nosilca za pija?o - upam, da to pomeni, da za drobi? ne bo ve? potreben poseben lon?ek
+ ?e prav vidim, ima sedaj samodejni menjalnik tudi gumb sport - pride prav ob vo?nji navzdol po strmej?ih klancih; ni treba iskati uhljev ob volanu
Vseeno:
samodejni menjalnik "na gumb" - tudi ?e bi ostalo po starem
prikaz klime - ?eprav je dosedanji veliko bolj poseben; ta mi deluje "enak" kot v drugih avtomobilih
Na volanu pod tempomatom sedaj vidim gumba On in Off. ?e to pomeni, da so se znebili neuporabnega omejevalnika hitrosti, je to plus. ?e pa to hkrati ?e pomeni, da lahko izbira? med navadnim in radarskim tempomatom je pa plus ?e toliko ve?ji. Rad se vozim z radarskim tempomatom, a pri vi?jih hitrostih ?isto prekmalu zni?uje hitrost. Posledi?no sem ve? na levem pasu, kot sem bil prej in kot sem navajen...
Zakaj tekmec trojki? To je dvignjena "SUV" razlicica trojke... tako kot recimo Golf in Golf Plus ali pa Renault Clio in Renault Captur... CX-5 je vecja razlicia, CX-9 pa se vecja ...
To je SUV razli?ica dvojke - vsaj narejena bo na njeni osnovi.
Golf Plus ni primerljiv - Golf Plus gre v smer enoprostorca (Seat Altea, pokojna Fiat Croma), CX-3 je bolj "terenska" zadeva.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kot razumem, je tehnologija primerna tudi za prisilno polnjenje in ne, da bodo za?eli s turbo-bencinci. Ni pa izklju?eno.
Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani