Predvidevam, da je ta CX-4 nastala iz trenutne trojke tako kot je recimo CX-3 nastala iz trenutne dvojke.
Je pa neka "me?anica" (mutant) med ostalimi mazdami z ?e znanim KODO dizajnom.
Mi je pa kar malo sme?no ?e, ko na takem "?minka" vozilu vidim samo 1 gumb za "polno" odpiranje stekel, ostali 3 gumbe pa mora? dr?ati, da se odpiranje in zapirajo. In to v letu 2016 pri dokaj visokem modelu. Res ne vidim smisla v teh "omejitvah" oziroma na pol koristnih funkcijah raje bi dvignili ceno vozila ?e za 100 EUR, pa bi dali vseh 4 steklom odpiranje/zapiranje na dotik. Verjetno jim je v interesu, da kupi? najvi?ji rang torej Mazdo 6 ali pa Mazdo CX-5, kjer pa dobi? omenjeno
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Predvidevam, da je ta CX-4 nastala iz trenutne trojke tako kot je recimo CX-3 nastala iz trenutne dvojke.
Je pa neka "me?anica" (mutant) med ostalimi mazdami z ?e znanim KODO dizajnom.
Mi je pa kar malo sme?no ?e, ko na takem "?minka" vozilu vidim samo 1 gumb za "polno" odpiranje stekel, ostali 3 gumbe pa mora? dr?ati, da se odpiranje in zapirajo. In to v letu 2016 pri dokaj visokem modelu. Res ne vidim smisla v teh "omejitvah" oziroma na pol koristnih funkcijah raje bi dvignili ceno vozila ?e za 100 EUR, pa bi dali vseh 4 steklom odpiranje/zapiranje na dotik. Verjetno jim je v interesu, da kupi? najvi?ji rang torej Mazdo 6 ali pa Mazdo CX-5, kjer pa dobi? omenjeno
Povezava za deljenje
Deli na druge strani