Možno, da je res. Mislil sem predvsem, glede na velikost notranjosti, s kufrom in zunanje mere. Morm kuj prevert ...
EDIT: Ja nisem se motil, oba sta dolga 4300mm in mata kuferan v rangu 430l. Po kakšnem kriterju pa vidva to rangirata?
Mazda cx30: 4395mm
Mazda cx3: 4275mm
Tudi po tem je 2008ka bližje cx3.
Saj vemo da so s temi Suvi različnih velikosti naredili samo zbrko. 2008ka je tudi bistveno novejša kot cx3 in je že zato malo večja (avti rastejo z vsako generacijo)...
Itak pa ni vse v dimenzijah, ampak meni je cx3 čista konkurenca 2008ki,capturju, jukeu,t-rocu, kamiqu že žato ker je narejena na osnovi mazde2, ostali našteti pa na osnovi 208ke,clia, ki spadajo v isti rang kot dvojka...
Malo narobe primerjavo si dal, P3008 vs cx30 je isti rang. Isto kot P308 vs M3.... Te cene so pa ok, če primerjaš. Res pa je, da je P3008 na zunaj velik znotraj pa mali kot cx30....
Ja škoda res. Bo treba izbirat v kaki drugi znamki bodoče modele..Bomo videli.
To je povsod tako. Fotr je od nekdaj pristaš Škode... Pa je šel h konkurenci. Octavia je postala predraga in prevelika, fabia je čudna, suvov si pa ne želi (in jih ne rabi).
Jaz bi rade volje ostal pri Citroënu, pa je vse samo en skupek SUV-ov (pustimo Berlinga ob strani), oziroma še huje... Avti ki izgledajo kot SUV, a nimajo niti možnost AWD. Mazda ima vsaj to...
Računica že nekaj časa velja, električen avto se ti ob pogoju da ga polniš doma na pocen štrom, izplača če delaš 200 km na dan. To zna biti pod realnim dosegom tega avta. Spljoh ko baterije po dveh, treh, petih letih niso čist sveže.
Razen če narediš 100km v eno smer, nafilas ko si na sihtu in potem čez 8h novih 100km...
Meni je cx30 eden izmed bolj v?e?nih vozil zadnjih let (namenoma nisem napisal "lep?ih",ker je vsak lahko po svoje lep). Poleg novega Civica, mazde3 limuzina, mazde6 recimo...
Ampak da pa dobi nagrado za nevemkaksen dizajn... Nevem No...
Saj ne bi bila edina znamka, ki bi storila nekaj takega. Nissan je tudi iz Primere in Almere presedlal na Qashqaia in Juka. Honda se je odlo?ila, da se jim ne spla?a prodajati Accorda v Sloveniji in sta glavna aduta Civic in Jazz. Renault se je zaradi kr?enja stro?kov odlo?il, da se poslovi od 3 vratnih Cliov, so pa raje dodali v paleto Kadjarja in Capturja. Vse za dober biznis, vse za dober dnar poje Smolar.
Merive ni ve?,je pa crossland, c3p ni ve? in je c3a.cross. roomsterja je nadomestil karoq... Uporabnih majhnih a ne atraktivnih se ni pol toliko prodalo,kot zdaj dra?jih fancy smancy wannabe SUVov
Podobne "probleme"imam jaz ko se vsedem v kak?en novej?i, bolj Nobel avto...
V?asih so bile stvari podrejene funkcionalnosti,zdaj so dostikrat videzu...
Tako pa? je, ne samo pri avtomobilih... Poglejmo npr telefone...
Se pa meni vseeno Mazde zdijo ne pretirano nacikcake z neumnostmi,je pa res da je vse bolj vozni?ko usmerjeno... Meni je to v?e? in ?e bi bil pripravljen dati par jurjev ve? ko se bo kupovalo nov avto,bi recimo mazda3 bila v samem vrhu, nekje ob Hondi civic...
Ampak... Tako kot je ?e bilo omenjeno; marsikaj je tako tudi zaradi varnosti; in ?e bom zavoljo ve?je varnosti imel v ?tartu utesnjen ob?utek.... Sprejmem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mazda cx30: 4395mm
Mazda cx3: 4275mm
Tudi po tem je 2008ka bližje cx3.
Saj vemo da so s temi Suvi različnih velikosti naredili samo zbrko. 2008ka je tudi bistveno novejša kot cx3 in je že zato malo večja (avti rastejo z vsako generacijo)...
Itak pa ni vse v dimenzijah, ampak meni je cx3 čista konkurenca 2008ki,capturju, jukeu,t-rocu, kamiqu že žato ker je narejena na osnovi mazde2, ostali našteti pa na osnovi 208ke,clia, ki spadajo v isti rang kot dvojka...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani