Ej, pa a smo mi ziher, da bo tole Japonc? Bolj k gledam bolj mi je podoben Kitajcu. Po moje se Mazdi ne splača razvijat EV-ja tko, da je samo kupila platformo in mehaniko pa neki po svoje zakrivila obliko.
Tole je nekaj takega kot recimo Changan Deepal SL03
Sj pise v clanku da je kitajc
Ne vem zj s kom so skupaj to razvijal, ampak tehnologija notr je kitajc, motorji in baterije
Pisejo da naj bi imel range do 600km, kar bo verjetno pol nekje 400-500.
Manjkajo mi pa fizicni gumbi za klimo in podobne zadeve. NCAP bo od 2026 spremenil zahteve, in če ne bo gumbov v avtu za najbl osnvone funkcije, ne bo mogu dobit 5 zvezdic
Zmogljivosti pa ne vem, men so čist vredu, razen če bi ciljali tko kt tesla, na neke neumne pospeške, kvaliteta izdelave pa nična. Bolš normalna zmogljivost, pa avto narjen kt je treba
Tele cene s financiranjem tudi meni potegnejo živc...je pa to ratala stalna praksa..
Ker povprečen folk ne racuna kolk lizing preplača, samo vidi da na lizing ima pa par jurjov cenejš, pa to kupi.
Ne vem kako imajo pri mazdi, ampak mi je reku kolega ki prodaja škode, da lahko tolk popusta dajo na lizing, ker del preplačila lizing hiša da prodajalcu.
To pa ne verjamem. Mogoče ti prej nobena znamka ni tako všeč kot Mazda in boš zato raje vzel neki pač, samo da je od Mazde. Tako delamo pravi Mazda fanboyi, sam men kljub temu, da mi je Mazda totalno všeč na SUV-a ne morem. Obupno grozni so mi - si ne morem pomagat ampak tako jih vidim. 🥺
Čisto možno.
iz VW grupe ne bi absolutno nič vzel. Kia se mi je zamerila ko sem kupvov že tole mazdo. Rabljenih mercedezov tudi ne bom kupvov
Pol smo pa že vse eliminiral, razen, pogojno, volvo, samo tudi pravjo da so ta nove mašine jajc, pa so več na servisih kt doma.
Pod črto, samo da je mazda, pa tud če je SUV
Ko so pri BTC LJ mazda pooblaščencu imeli MX-30 na zalogi, sem povprašal glede servisa. Servisov ni, se pa avto pri 180kkm "ugasne" in MORAŠ menjat baterijo. Cena je bila 2 leti nazaj 8 tisoč eur. Sepravi toliko kot damo mi letno za servis, te ista cena useka pri električarju od enkrat.
Mene redni servisi pridejo 200-250 na servis. Pa 9 jih je od 0-180.
Ok, naslednji je na 120kkm ki naj bi bil kaksen evro vec, ampak do 8k je pa se kar dolga
Mislim, poanta je da majhni turbinci niso tako dobri kot se jih predstavlja, oziroma niso cisto sploh. Na zalost je popularna gonja proti CO2 in dizlom in se pol ne oziramo na to kaksno skodo delajo teli majhni bencinarji
@Boss, pozabil si tudi dodati da zaradi drugacnih pogojev izgorevanja turbinski motor bolj onesnazuje kot atmosferski. Najvecji problem nastanejo trdi delci, in NOx, ki dejansko vec pripomore k onesnazevanju kot pa CO2. Ravno zaradi tega se bo zelo kmalu uvedel GPF za benicnarje s turbino
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
https://www.motor1.com/news/740191/mazda-skyactiv-z-engine/
Povezava za deljenje
Deli na druge strani