Na CX-5 tisti ekran zgledi kod "cheap china aftermarket product"
To?no tega me je strah - lohk zgleda od zunaj super, a ve?ino ?asa si v avtu in ?e armaturka ni cool je vse skupaj brezveze, ker vem, da me bo ves ?as nerviralo.
Detajli zgledajo super - me pa zanima kak?na je kot celota, ker tam se ?ele vidi ali je avto skladen ali je recimo tako skropucalo kot prvi Megan ali pa Peugeot 407, kjer si mel skos ob?utek, da so prva kolesa za 10cm preve? nazaj postavljena.
V Evropi naj bi bila nova mazda6 ven avgusta 2012.... , se pravi Slovenija jeseni - to bi soupadalo z menjavo pri meni - bodisi nova (?e ne bodo spet zlatarske cene) ali ceneje mk2
Danes so na Cosmosu 'pojamrali' ker je potrjeno da nova Mazda5 ne bo imela drugo leto ve? mazdinih dizlov, temve? izklju?no HDI....ni? predelano...
No bo vsaj problema z DPF konec...
Tudi masina v CX7 naj bi bila HDI vendar ?e z nekaj mazdinih dodatkov, v M5 pa niente, samo notri ?ravfajo
?ak mal v CX7 je mazdin 2.2 diesel tako kot v 6-ki in 3-ki. V petko pa gre res koprodukcijski 1.6 diesel iz PSA/Ford naveze ampak ta je tako ali tako bil ?e zdaj v trojki. :ne vem:
tole sem videl pa ze pred leti (v novicah) a zdej bo na cesti?
O?itno ja, ker mora tudi Mazda zmanj?ati povpre?ni CO2 izpust vseh modelov skupaj. Se pravi, ?e ho?e na eni strani obdr?ati mo?nej?e bolj potratne motorje je treba na drugi strani imet ?parov?ke s ?im manj?imi izpusti.
Bodo pa v to prisiljeni skoraj vsi tako, dda BMW, Mercedes in Audi tudi ?e pripravljajo ?katlice na ?tirih kolesih z minimalno porabo.
Kakorkoli ?e, tole z izpusti je najve?ja bedarija ever in z ekolo?ko osve??enostjo nima nobene veze - bistvo je le v tem, da ho?jo pobrat ?e ve? denarja.
?lanek pa malo zavaja, ker definitivno je najhitrej?i Porsche, prototype 962 LeMans ... za serijske pa ne vem ziher, ker kje je pa potem carrera GT :ne vem:
zakaj pa plin ni popularnejsi? (cist ekolosko gledano)
- ve?ino folk boli za ekologijo, ker za ekologijo boli k****c tudi dr?avo - ?al se ekologija vedno navezuje samo na stro?ke in nikoli res na ekolo?ko komponento.
pa ?e nekaj takih minusov zakaj se folk bolj mno?i?no ne odlo?a zato
- stro?ki vgradnje; za tiste, ki delajo malo km je to nerentabilno
- neosnovan strah, da bo kar vse razneslo
- bojazen zaradi garancije pri novih avtomobilih
- dodatna te?a posode za plin in instalacije in malenkostno slab?e performance (novej?i, ko je sistem manj se pozna oziroma se pozna samo ?e zaradi ve?je te?e)
- izguba prostora v kufru oz. odpoved rezervni pnevmatiki (pri Mazdi 6 z Bose ozvo?enjem ?e original subfooferju)
- manjko pump, ki imajo plin
- domet s tankom plina je relativno majhen (ve?e se na pumpe, ?e jih ni glih v bli?ini)
- nekje ne dovolijo, da sam tanka?, folku pa se ne da ?akat, da bi se jih kdo usmilil
- nekatere podzemne gara?e imajo ?e vedno napise, da je vstop z avtom na plin prepovedan
- neprimeren za kratke razdalje, ker zalaufa na bencin in dokler ne pride do ustreznih pogojev laufa na bencin.
- na?eloma tisti, ki delajo velik km in bi bili pravi kandidati za plin so v ve?ini do predkratkim kupovali samo diesle, ?e so hoteli var?evati.
?eprav so minusi bolj ali manj ?ibki pri odlo?anju napram plusom o?itno v glavah folka ?e vedno prevladujejo :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To?no tega me je strah - lohk zgleda od zunaj super, a ve?ino ?asa si v avtu in ?e armaturka ni cool je vse skupaj brezveze, ker vem, da me bo ves ?as nerviralo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani