V?eraj sem prebral na internetu na neki ameri?ki avtomobilisti?ni strani (ne vem na ?alost ve? kateri),vse o novi mazdi 6. Prej?nji model so za ameri?ki trg izdelovali v Fordovi tovarni v Michiganu (kjer izdelujejo ve?inoma samo ?portne forde-mustanga, kuguarja in podobne modele).
In kje je sedaj trik? Namre?, novo Mazdo 6 bodo tudi za ameri?ki trg izdelovali Japonci (razen V6,3,7 motorja z 272 konji, ki bo ?e vedno ameri?ki).Po nekih podatkih (ne vem ve? to?no ali za mesec ali celo leto 2011) naj bi Honda prodala
250000 accordov , mazd 6 pa so prodali le 24000.In je posvetil alarm v Hiro?imi.
In so predstavili ta famozni Takeri, ki pa ni bil povsem v?e? in po okusu ameri?anov.In so ga malo priredili, da bo za vse trge v?e?en.In pa,da naj bi poizku?ali forsirati te nove diesel motorje tudi v Ameriki.V planu naj bi bil tudi diesel-hibrid za vse trge.Mislim, da so ga usrali, ker ne morejo narediti v?e?no obliko vsem.
Meni ni jasno, da jim ve? ni jasno (mazdinim tr?nim gurujem), da prisegajo ponavadi kupci Mazd 6 na nekaj "ve?", se pravi na v?e?no,?portno in ne kot so vsi ostali konfekcijsko-ukrojene avtomobile.
Potem se bodo pa ?udili, da jim kupci uhajajo k ostalim znamkam.Res mi ni jasno, zakaj so spreminjali prototip, ki je bil res bomba.Tako pa bodo ?e ?ez leto dni delali restayling.
Dobro, boste dejali, saj Takeri ima tudi veliko masko.Res je, ampak je lepo skladna z lu?mi in ?e posebej z delom odbija?a,,kjer so meglenke ali dnevne lu?i.Pa tudi re?a spodaj je glih prav velika.Pa pogled ima bolj srep, Mazda6 pa...no, ne vem, tak "korejski", kot da je slu?ajno Mazdin logo gor prilepljen.
Bo?no silhueto so dokaj dobro obdr?ali.Kaj pa zadnji del? Poglejte si Takeri in Mazdin.
Pa izpu?ne cevi enega in drugega.Pa lu?i in ?udno odprtino okoli zadnje tablice?
Upam samo, da bo v ?ivo to izgledalo lep?e. ?e bo tak kot CX 5, ki je meni osebno zelo grd avto za razliko od CX 7, ki mi je ?e vedno najlep?i mestni"terenec", bodo ,verjamem, izgubili ?e tiste navdu?ence, ki so kupovali
Mazde 6 zaradi lepe zunanjosti, ?portne notranjosti in pa? nekaj druga?nega.
Hja sam je ena bistvena razlika, saj se namre? pri premium znamkah lahko igra? z opremo katero ?eli? na avtu pri japoncih pa skoraj ni? in mora? vzeti to?no to kar v dolo?eni opremi je pa al rabi? al pa ne oziroma bi rabil pa ni.
Je pa to?no tako kar pravi Jo?a, da se kupce zgublja po nepotrebnem zaradi takih omejitev pri izboru opreme.
Ravno v?eraj sem se cel dan vozil v eni" premium" znamki-namre? audi 6 quattro karavan,oh in sploh kao makina.
In kak?na so moja skromna opa?anja?
V "premiumcu" je manj prostora spredaj-je bolj vtesnjeno vse skupaj.Oprema je bila v njem bolj boga -vse je treba dopla?ati in vsaka stvar stane uko iz glave,plastika se mi je zdela precej cenena in sede?i (sedalni del) veliko prekratek za moje dolge krake.Po treh urah vo?nje sem pri?el ven precej bolj utrujen kot iz mojega avta.
Hrup pri ve?jih hitrostih enak kot v moji mazdi in lega za malenkost slab?a-?e kar trd avto ampak v?asih
na neravninah rad zaplava.?tevci lepi,zvok radia- nula (na? Bose je za tisti radio smak sveta).
V?e? mi je xenon,kako sveti res carsko-original mazdin se skrije proti njihovem.
Prtlja?nik zadaj-no koment.Pol manj?i kot moj.
Kaj sem hotel z tem odstavkom povedati?Da v teh premium znamkah v osnovni varianti ni takoreko? ni? opreme.
In ni tako velike razlike med premium znamkami in na?imi vozovi kot sem si prej mislil.Anzi, za moje pojme ni vredno toliko ve? denarja.To je vsaj moje mnenje.Bodimo veseli,da mazda ?e v osnovi vgradi toliko opreme.
?e je ne rabi? je pa? ne uporablja?.Mogo?e ti pride kdaj pozneje prav.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
...in ?e vedno ni? novega oziroma v?e?nega.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani