Danes so na Cosmosu 'pojamrali' ker je potrjeno da nova Mazda5 ne bo imela drugo leto ve? mazdinih dizlov, temve? izklju?no HDI....ni? predelano...
No bo vsaj problema z DPF konec...
Tudi masina v CX7 naj bi bila HDI vendar ?e z nekaj mazdinih dodatkov, v M5 pa niente, samo notri ?ravfajo
?ak mal v CX7 je mazdin 2.2 diesel tako kot v 6-ki in 3-ki. V petko pa gre res koprodukcijski 1.6 diesel iz PSA/Ford naveze ampak ta je tako ali tako bil ?e zdaj v trojki. :ne vem:
tole sem videl pa ze pred leti (v novicah) a zdej bo na cesti?
O?itno ja, ker mora tudi Mazda zmanj?ati povpre?ni CO2 izpust vseh modelov skupaj. Se pravi, ?e ho?e na eni strani obdr?ati mo?nej?e bolj potratne motorje je treba na drugi strani imet ?parov?ke s ?im manj?imi izpusti.
Bodo pa v to prisiljeni skoraj vsi tako, dda BMW, Mercedes in Audi tudi ?e pripravljajo ?katlice na ?tirih kolesih z minimalno porabo.
Kakorkoli ?e, tole z izpusti je najve?ja bedarija ever in z ekolo?ko osve??enostjo nima nobene veze - bistvo je le v tem, da ho?jo pobrat ?e ve? denarja.
?lanek pa malo zavaja, ker definitivno je najhitrej?i Porsche, prototype 962 LeMans ... za serijske pa ne vem ziher, ker kje je pa potem carrera GT :ne vem:
zakaj pa plin ni popularnejsi? (cist ekolosko gledano)
- ve?ino folk boli za ekologijo, ker za ekologijo boli k****c tudi dr?avo - ?al se ekologija vedno navezuje samo na stro?ke in nikoli res na ekolo?ko komponento.
pa ?e nekaj takih minusov zakaj se folk bolj mno?i?no ne odlo?a zato
- stro?ki vgradnje; za tiste, ki delajo malo km je to nerentabilno
- neosnovan strah, da bo kar vse razneslo
- bojazen zaradi garancije pri novih avtomobilih
- dodatna te?a posode za plin in instalacije in malenkostno slab?e performance (novej?i, ko je sistem manj se pozna oziroma se pozna samo ?e zaradi ve?je te?e)
- izguba prostora v kufru oz. odpoved rezervni pnevmatiki (pri Mazdi 6 z Bose ozvo?enjem ?e original subfooferju)
- manjko pump, ki imajo plin
- domet s tankom plina je relativno majhen (ve?e se na pumpe, ?e jih ni glih v bli?ini)
- nekje ne dovolijo, da sam tanka?, folku pa se ne da ?akat, da bi se jih kdo usmilil
- nekatere podzemne gara?e imajo ?e vedno napise, da je vstop z avtom na plin prepovedan
- neprimeren za kratke razdalje, ker zalaufa na bencin in dokler ne pride do ustreznih pogojev laufa na bencin.
- na?eloma tisti, ki delajo velik km in bi bili pravi kandidati za plin so v ve?ini do predkratkim kupovali samo diesle, ?e so hoteli var?evati.
?eprav so minusi bolj ali manj ?ibki pri odlo?anju napram plusom o?itno v glavah folka ?e vedno prevladujejo :ne vem:
Na japonskem so v ve?jih mestih DIZLI PREPOVEDANI !
ne ve? dolgo, ker z DPF filtri vzroka za prepoved ni ve? in ?e razmi?ljajo, da bi to omejitev odpravili. Poraba jih je za?ela skrbet, hybridi pa se te?ko prijemljejo, ker je proizvodnja preumazana pa ?e ugotavljajo, da bi bil hybrid z dieslom ?e bolj u?inkovit.
Meni osebno bi bil najbolj u?inkovit avto na baterije, ki bi imel mali a u?inkovit motor na notranje izgorevanje za polnjenje le teh, da bi se pove?al domet. Kak mali wankel al pa prisilno poljen pol litrski motor?ek bi bil dovolj.
Za zeleno evropo bo tega vedno manj na zalost.....lahko pa da bodo izumili bencinarja V6 DPF
lohk bomo sre?ni, ?e bomo obdr?ali 4 valjnike. ?e razmi?ljajo o 3 valjnih in celo 2 valjnih motorjih z manj kot litrom prostornine opremljenih z nekimi super duper turboti pa kompresorji. Ampak ?al to ni to - VW-jev 1.2 motor ?e zdele zveni kot ena kur?eva singerca... kaj ?ele pride? Elektrika? Ko se nau sli?al ni?
Da nebi mislili da so premium znamke izjeme v teh paketih.
Hja sam je ena bistvena razlika, saj se namre? pri premium znamkah lahko igra? z opremo katero ?eli? na avtu pri japoncih pa skoraj ni? in mora? vzeti to?no to kar v dolo?eni opremi je pa al rabi? al pa ne oziroma bi rabil pa ni.
Je pa to?no tako kar pravi Jo?a, da se kupce zgublja po nepotrebnem zaradi takih omejitev pri izboru opreme.
Sej zato pa je na voljo 164 konjska,ki ima v resnici 174 konji?ev.
In si tam pa ?e pla?a? manj.
ja sam ni v najvi?jih opremah GTA in GT tko ga je to kr fuk, ?e bi rad imeltabolj?o opremo pa ti ni vsak let za pla?evat zavarovanje od Ferrarija ali Lambota. Razlika med vo?njo 185KM in163KM je pa minimalna, ker ?e je 140KM popolnoma dovolj, da si vedno med najhitrej?imi potem je vse kar je ve? le bonus.
Predvidevam, da se zna zgoditi ?e en facelift predno bodo menjali model. Tako je neko? hyundai delal, ko je samo masko pa odbija?e menjaval pa mogo?e lu?i. Prednost takih hitrih menjav je v temu, da potem spet vsi avtomediji spet pi?ejo o Mazdi in je to najbolj?a reklama.
Sicer pa glede na to, da je bila predstavitev 2007 in da ko bo FL v prodajalnah bodo mimo 3 leta, kar je kr normalno za prvo prenovo.
Pogr?al so jo (men ni v?e? maska med ?arometoma)!
Tud men ne - zgornji rob z znakom spominja na Hyundai I30 - spet Hyundai, pa valda se Mazda ni za?ela zgledvat po Korejcu :ne vem:
Roko na srce kdo je sploh uporabljal dvopodrocno klimo dvopodrocno? Jaz sem v Seatu in peugeotu imel levo in desno konstantno temperaturo (nov smiley)
Mazda ni nemec in mogoce samo CX-7 odstopa z zmigovci v ogledalih, so pa zato drazji. tudi 6ka nima tega, pa roko na srce - a so potrebni?
Po?teno povedano - dvopodro?no klimo sem sprobal samo, da sem videl ali deluje in to je to. Kdo hudi?a rabi to nastavitev, ker nekako je to podobno tisti situaciji v?asih, ko so imeli lokali oddelek za nekadilce in oddelek za kadilce "pregrajen" s tremi fikusi v teglcih.
?migavci v ogledalih niso ni? druzga kot samo modna muha saj ne pripomoreju k ni?emur pri tem da so zato ogledala dra?ja, kar ni dober podatek za del, ki ga poleg odbija?ev ljudje najve?krat po?kodujejo.
Men od spredi zgleda kot nasmejana svinja bradavi?arka ampak je vseen cute.
Zanimiva so pa vrata in tista zavita linija, ki bo pomenila, da bo treba ob vsaki minimalni po?kodbi (zvitju) vrat le ta obvezno menjavat, saj mislim, da ga ni frajerja, ki bo tko poklepal in poli?al, da bo ujel linijo in se ne bo videlo ni?.
Saj bi znalo bit, ker Mazda 6 II je pri?la ven konec 2007 in konec 2010 je tri leta po predstavitvi. Ponavadi se delajo facelifti nekje 3-4 leta, ki nato podalj?ajo ?ivljenej modela ?e za 2-3 leta.
?e gledam prej?njo ?estko, ki je pri?la na trg konec 2001 so jo prenovili sredi 2005 oziroma po 3,5 letih in je zdr?ala do konca 2007, kar je pomenilo ?e dve leti in pol do upokojitve.
Po tej logiki bo res nova ?estka Mk III verjetno pri?la na svetlo nekje leta 2013.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?ak mal v CX7 je mazdin 2.2 diesel tako kot v 6-ki in 3-ki. V petko pa gre res koprodukcijski 1.6 diesel iz PSA/Ford naveze ampak ta je tako ali tako bil ?e zdaj v trojki. :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani