No pa ?e dva "zanimiva" testa na AMS, kjer so v vrhu vedno nem?ki avti (izjema je Opel, ki je tud pri Nemcih vedno ?rni ra?ek al je pa res tolk zani?, da si tud testerji ne upajo tolk manipulirat ) potem pa pridejo na vrsto vsi ostali
Labi, pa ravno ti, ki si tolk ob?utljiv na objektivnost pri avtotestih daje? tako velik pomen AMS-ju. Nem?ki avto ?asopisi v ve?ini preferirajo (AMS in AB sigurno) lastne proizvajalce (predvsem VW koncern - poglej zmagovalce Audi, Passat in v Srednji klasi Golf, pri tamalih ?koda Fabija in ostareli Polo je bil cel ?etrti LOL no ) kot recimo v francoskih testih so na vrhu njihove znamke, pri kak?nem tretjem pa? nekdo drug.
?al ne morem dajati neko te?o temu testu, ker kot minus navajajo neko ?udno obna?anje pri ekstremnih manevrih in visokih hitrostih. Hmmm a je to odvisno od avta al morda bolj od gum.
Ne bom rekel, da je Mazda zdej za na sam vrha ampak je vseeno zanimivo, da zmaga 136KM avto pred ostalimi z vsaj 170KM in ve?. ?e bi bilo obratno bi ostalim o?itali, da imajo premalo mo?i ampak pr Audiju, ki je o?itno moral zmagati pa? to ni minus.
sej sem probal ne govorim na pamet...poznam in prakso in teorijo
?ak ti bo Qwerty razlo?u, k je ?e ve?krat Need for Speed obrnu da nima? prav ... hehe
Ok hec na stran - jaz sem bil tud prepri?an, da je FWD za dirkat slaba izbira sam, ko pa vidi?, da se tud v GHD-ju kar nekako izogibajo zadnjih pogonov in raznih bimmerjev ter podobno ti je kmalu jasno, da ?e bi to bila taka prednost bi bil RWD bolj v uporabi tako pa je serijskih RWD-jev na dirkah zgolj za vzorec.
glejte, cudezi gor dol fizikalni zakoni ostajajo in se ne morejo premagat...
Stari, definitivno mora? probat kak mo?an FWD in bo? presene?en, da razlike med FWD in RWD pri istih konjih v modernih avtih niso velike - ok FWD se ne da powerslajdat in je mogo?e malo manj fun. ?e pa ?toparco vklopi? si pa presene?en, da pri isti mo?i motorjev bo ?as na stezi skoraj identi?en.
drugace pa o teh zakonih so mi najprej v kartingu jebali glavo in pol se na faksu 5 let...
ok ne bom vet tezil, pac to je moje misljenje in se nikoli ne bo spremenilo
a se bo? mnenje spremenil, ?e bo? namesto teorije raje sprobal v praksi :ne vem:
Labi to je veljalo v?asih zdaj se pa da s sprednjim pogonom delat ?ude?e. V?asih so rekli, da je limit za prvi pogon 225KM (recimo Audi 1.8T je bil v eni izmed razli?ic na tej mo?i), danes pa ni problem 300 ali celo 350KM na prvi osi seveda podkrepljeno z inteligentno zaporo diferenciala in veliko bolj?imi pnevmatikami kot pred 10-15 leti.
Na pospe?evanju zaradi manj?e te?e in manj izgub v mehaniki prenosov FWD na dobrem asfaltu je hitrej?i kot enako mo?an AWD. V kolikor pa je podlaga drse?a ali cesta v klanec pa AWD kraljuje. RWD pa ni neka velika prednost kar je recimo lep primer na BTCC-ju kjer FWD-ji dobr tresejo bimmerje.
Hehe... so kon?no dali to mo?nost. ?e pred tremi tedni novega Golfa nisi mogel dobiti s xenoni. Malo preveri po cestah pa bo? videl, da jih ni
So pa res rekli, da bo do poletja tud to dobavljivo in kot ka?e kon?no so to res dali kot opcijo. Sicer je pa treba tolk opreme dopla?at, ki je pri drugih serijska, da so kon?ni zneski v nebesih.
Druga? pa pride cena tako opremljenga Golfa kot je moja Mazda 6 GTA za cca par tiso? ? dra?je. Tolk o imenu VolksWagen, ker o?itno je to bolj TeuerWagen.
A pa je mo?no, da se da dobit avto te klase leta 2009 brez klime - to mi je ful ?udno! :ne vem:
?al je mo?no... lahko pa tudi pri base opremi dokupi? klimo sam ne vem v ?em je point, da ne bi pol vsaj CE opremo kupil :ne vem:
Ma ?ist tko bom rekel... ?e nima folk dnarja za to, da bi avto s klimo kupil pol ?al gleda predrag avto in bi moral kupiti kaj cenej?ega al pa rabljenega.
Danes sem sedel v novi trojki pa moram re?, da je vsaj kar se gumbov ti?e veliko bolj razumljivo opremljena kot ?estica. O?itno so med na?rtovanjem ?estke in trojke najeli strokovnjaka, ki se spozna tudi na ergonomijo.
Ne bo dr?alo - primerjaj obe sliki, glede na ozadje in bo? videl na tisti "kao" devetki, da je zadeva mo?no pritisnjena navzdol. Bistveno ve? kot naoriginalni slikci ?estke. Glede na ozadje je precej razlike.
boss, ni sam slika povrprecen photoshop...poglej tekst...se altavista zna boljs prevajat
a to bo to... jaz sem pa ?e razmi?ljal, da se moram v kak?en te?aj angle??ine vpisat... sem moral kar 3x prebrat, da sem vsaj pribli?no zastopu kaj mi ho?jo povedat :ne vem:
Tole je en bolj povpre?en photoshop, kjer so vzeli nekaj delov od Accorda (maska), Audija (re?e pod lu?mi), Mazde 6 (loki nad prvimi blatniki). OK, do tukaj je ?e nekak potem pa pride drugi del strehe - kaj je to?
Poglejte zadnja vrata - katastrofa, kle se ?lovek ?e usest ne more brez da bi sre?al glavo z zgornjim robom strehe. Zaklju?ek strehe, ki pa?e Audiju TT ne pa limuzini pri okoli petih metrih. Sploh pa mora biti taka limuzina zaklju?ena z limuzinskim zadkom in ne neki kvazi hatchback koncem.
Sorry, mene ne prepri?a, ker je to na sliki prej zmazek kot ne in upam (?e sploh kdaj bo), da si mazda kaj takega ne bo upala postaviti na cesto.
Pa da ne bom samo jokal ?e pozitivno razmi?ljanje: ?tiri vrata zamenjamo z dvema in dobimo v?e?en kupe, malo popravimo rit in po dimenzijah zmanj?amo na ?tiri metre in pol pa je tole lahko prav zanimiv ?portnik.
Dobro zanje, men je u bistvu ?ist vseeno, ker nimam prov nobenih % od tega dobi?konosnega posla!
Ampak ve?, da ima? prav... tolk kolkor mi dobrega naredimo za mazdo in jo zraven ?e veselo zastonj reklamiramo in navdu?ujemo ljudi, ki se zanimajo za nakup, bi bilo res lepo, da bi nas MMS malo pofinanciral. Ali s kak?no ugodnostjo na servisu, rezervnih delih, ipd...hmmmm
Po?iralec ali ne, tam je sama ravnina, avto smo spelje in pol vzdr?uje hitrost. Smo imeli Toyoto higlander 3,5V6 270 km, +avtomatiq , poraba od 9 do 10,7 litra. Max omejitev je bila 110 km/h.
Pol vidi? ta tud tam nimajo neke porabe, pa ?e speljujejo tako usrano, da jih pe? pehiti? ko preklopi semafor.
ps. Vedno so extremi.
Se pa upam strinjava, da za tak na?in vo?nje bi bil dovolj tud 1,8 al pa 2,0 motor in da je 3,0 ?isto metanje goriva v prazno, ?e posebej ?e zadeve sploh ne more? izkoristiti.
V Evropi ali pa po na?ih ovinkastih gore dole cestah pa se garant ne bo? peljal pod 10 litri/100km. Si predstavlja? porabo S to Toyoto v na?em re?imu vo?nje. 14-15 litrov po tamalem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No pa ?e dva "zanimiva" testa na AMS, kjer so v vrhu vedno nem?ki avti (izjema je Opel, ki je tud pri Nemcih vedno ?rni ra?ek al je pa res tolk zani?, da si tud testerji ne upajo tolk manipulirat ) potem pa pridejo na vrsto vsi ostali
http://translate.googleusercontent.com/tra...CU_7cGU39-c3itQ
http://translate.googleusercontent.com/tra...IeKlJ1NFSQJkKbQ
Povezava za deljenje
Deli na druge strani