Sej RX-8 jo ima tudi na desni, pa? delajo avtomobile za japonsko in druge dr?ave, kjer vozijo po levi
Ja,ma na?a ta stara 6-ka jo ima na "na?i" pravi strani. Verjetno je tu pri ta novi 6-ki mi?ljeno res ve?je sodelovanje z sovoznikom(sovoznico),v smislu-malo povu?em ja-malo ti...koga ali kaj,je pa ?e drugo vpra?anje.
Ne bo? verjel ampak je mazda 6 CD prvi avto, ki sem ga vozil vsaj 1000km, kjer nimam ob?utka, da je konjev premalo. Zaradi tega sploh ne razmi?ljam o ?ipanju - ni neke potrebe saj da vedno dovolj od sebe, da ni strahu, da se ne bi recimo prehitevanje iz?lo. Za primerjavo pri A4 1.8T quattro (150KM) sem imel skoz ob?utek, da rabim ve? mo?i. :ne vem:
Ve?ino ?asa pri normalni vo?nji rabi? ?im ve?jo pro?nost motorja in 310Nm ti to zagotovi v polni meri. Dragu in pospe?evanju s semaforja pa ta avto itak ni namenjen.
Jaz sem tudi pred kratkim vozil ne?akovega Audija A4(diesel,ne vem koliko konji?ev original)-?ipanega in sploh ni bilo nevem kak?ne razlike z mojim. Je pa bil njegov prej res bolj lene narave.
Ampak z semaforja se da z na?imi mazdicami 6 tudi kar lepo potegnit(samo je pol zadaj en kup enega nepotrebnega dima,ki ga morajo goltati tisti ubo?ci za tabo). No,da se hitro speljati v zeleno lu?.
ni potrebe - ?e pa slu?ajno rabi? pa tud ni problem
Jap-?ip upali? not pa jih ima? ?e ve?.Ampak,kot je ?e Boss omenil,jih imamo pod havbo kar dovolj ?istokrvnih vrancev za udobno in hitro,v?asih ?e dirka?ko je?o po prostranih cestah.
Po resnici povedano me ni navdu?ila pa sem jo dobro uro testiral, motor me je res razo?aral,
sem mislil da bo kaj ve? iz njega (147HP) pa ni kaj bilo, pa ?e la?ja bi naj bila od predhodnice, v?e? mi je bilo edino podvozje in lega, ostalo pa ne kaj preve?, pa ?e v sede?ih sem v nekaterih to?kah nekaj ?util trdega pa ne vem kaj... da bi pa sedaj rekel super je imel bi ga, to pa ne.
Mi je res ta stara 6-ka ?e vedno bolj v?e?, edino dizel me ?e zanima kak?en bo v tanovi.
?eprav ne vem zakaj samo 330Nm ta stara pa je imela 360Nm pa ko sem gledal po teh. podatkih imajo prej?ne generacije vse bolj?e pospe?ke do 100km/h od zdaj?ne.
Torej, zamudil nisi popolnoma ni?... Vozi dalje svojo
He,he,to sem ?e tudi sam ugotovil-namre?,da bom vozil svojo 6-ko ?e naprej.
dons sm se pelov mem Mocnika, pa sm vidu uzuni tanovo sestko s tablcam, predvidevam da je testna treba jit sprobat
Pri nas v Kp so bili v petek in soboto v Mazda salonu dnevi odprtih vrat in se je lahko nove 6-ke tudi izprobalo .Bil sem tam,ampak se u?itkov v vo?nji nisem udele?il...
Tudi 5-vratna ima sistem karakuri zlaganja sede?ev in ravno tako je dno potem skoraj ravno tako, da tudi v hatchbacku ni problem prespat. Edina prednost karavana je po moje le v tem, da ga lahko nalo?i? ?e nad polico, ?e je slu?ajno taka nuja. OK, pustmo kolk je to varno ampak ve?ino ?asa mora? pa s sabo vozit ta velik nahrbtnik, ki negativno vpliva na aerodinamiko in zato pove?uje samo porabo goriva - evo pa sva spet na moji temi
Ja,res je to,kar pravi? glede nakladanja ?ez rob.No saj ima zelo dobro za??itno mre?o in mislim da tudi zelo varno,si pa sam vedno izborim luknjo v vsej krami zadaj,tako da vseeno lahko kukam ,kaj se dogaja za mano.
Kar se ti?e same aerodinamike me ne skrbi toliko,saj sem imel prej same "be?tije" benzinske narave,ki so mi pile nad 10l/100.Tako,da je to pravi balzam,?etudi mi z mojo ne-lahko nogo pije tam nekje okrog 7/100.
Edino je res,da sem se malo umiril,ko vozim otroke okoli in pa zdej te kazni so ubita?ne.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
He,he,samo je res sme?no skup zmetana.Ta zadnja vrata so verjetno mi?ljena bolj za otroke(do max.vi?ine 155 cm).
Spredaj je res skupek par avtov in zadaj je res ene vrste Citroen.
Ni pa re?eno,da ne bodo res kdaj naredili ve?ji avto od M6-to bi res bila lahko nova 9-ka.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani