Ja saj je do zdaj tudi bilo tako - 3.0 V6 je bil le za ameri?ki trg. Saj to ni ni? narobe, ker tist motor je po?iralec goriva, da pa manj od sebe kot 2,3 turbo od MPS-ke.
Ne sej ustavi se super...zavore so mocne ampak feeling na pedalu je bil tak hecen...pa se pri mocnih zaviranjih je mal zaneslo (se tud vid na posnetku).
David... zaaaakaaaj? Mormo sprobat ?e tisti, ki zdaj vozimo ?estke diesel in bomo dali realno primerjavo a je to to al ni. Zadnji? sem imel prilo?nost peljati 130 konjskega pasata diesel in lahko re?em, da ga 120 konjska ?estka strese po pospe?kih in pro?nosti motorja tako, da bo primerjava stare in nove ?estke kar na mestu.
Ne bo? verjel ampak je mazda 6 CD prvi avto, ki sem ga vozil vsaj 1000km, kjer nimam ob?utka, da je konjev premalo. Zaradi tega sploh ne razmi?ljam o ?ipanju - ni neke potrebe saj da vedno dovolj od sebe, da ni strahu, da se ne bi recimo prehitevanje iz?lo. Za primerjavo pri A4 1.8T quattro (150KM) sem imel skoz ob?utek, da rabim ve? mo?i. :ne vem:
Ve?ino ?asa pri normalni vo?nji rabi? ?im ve?jo pro?nost motorja in 310Nm ti to zagotovi v polni meri. Dragu in pospe?evanju s semaforja pa ta avto itak ni namenjen.
Po resnici povedano me ni navdu?ila pa sem jo dobro uro testiral, motor me je res razo?aral,
sem mislil da bo kaj ve? iz njega (147HP) pa ni kaj bilo, pa ?e la?ja bi naj bila od predhodnice, v?e? mi je bilo edino podvozje in lega, ostalo pa ne kaj preve?, pa ?e v sede?ih sem v nekaterih to?kah nekaj ?util trdega pa ne vem kaj... da bi pa sedaj rekel super je imel bi ga, to pa ne.
Mi je res ta stara 6-ka ?e vedno bolj v?e?, edino dizel me ?e zanima kak?en bo v tanovi.
?eprav ne vem zakaj samo 330Nm ta stara pa je imela 360Nm pa ko sem gledal po teh. podatkih imajo prej?ne generacije vse bolj?e pospe?ke do 100km/h od zdaj?ne.
Torej, zamudil nisi popolnoma ni?... Vozi dalje svojo
Saj jaz tudi ?akam, da bodo imeli diesle za preizkusit. Edino tako lahko realno ocenim kako se avto obna?a glede na tega, ki ga ?e imam.
Sem pa prebral nekaj avtotestov, ki pravijo, da je 2.0 bencinar kar preve? len za konje, ki jih obljublja. :ne vem:
...a da pri tem sploh ne omenjamo karavana in prakti?nosti prtlja?nika ,v katerem lahko po potrebi tudi odspimo kako urico.
Tudi 5-vratna ima sistem karakuri zlaganja sede?ev in ravno tako je dno potem skoraj ravno tako, da tudi v hatchbacku ni problem prespat. Edina prednost karavana je po moje le v tem, da ga lahko nalo?i? ?e nad polico, ?e je slu?ajno taka nuja. OK, pustmo kolk je to varno ampak ve?ino ?asa mora? pa s sabo vozit ta velik nahrbtnik, ki negativno vpliva na aerodinamiko in zato pove?uje samo porabo goriva - evo pa sva spet na moji temi
v cem je fora da majo in 4 vratno sedanko in 5 vratno sedanko mazde 6?
kaj je boljs na 4 vratni over 5 vratni, dizajn je pa skoraj isti
Hmm... predvsem je 4 vratna cenej?a in malo bolj limuzinast look ima. Zaradi manj?ega pokrova prtlja?nika pa je mo?nost kak?nega neza?elenega ?ri?ka pa? manj?a. In to je na?eloma vse.
Ker kar se ti?a uporabnosti prtlja?nika in velikosti le tega, da ne govorim o nalganju stvari je pa 5 vratna bolj?a izbira.
No sej ni tolk hudo - ?e bi bilo po njenem bi ziher kak?nega renaulta imel Sicer pa z osebo, ki pravi, da ji je Renault 5 lep avto itak nima smisla diskutirat o avtomobilih, a ne?
Ampak vseeno pa tud moja draga po?asi prihaja k pameti saj ji je zdaj ?e tudi Hyundai Getz v?e?.
No,malo za poku?ino-prvi obrisi nove 6 MPS-ke.?e bo taka ostala,bo huda.
o jebemti... ?e za trenutno nisem pr?paral zdej pa ?e ta ?ok... dobra za popizdit
No pa ?e par besed o sami vo?nji...
Ne bom dolgovezil, bo samo kratko in jedrnato.
Peljal sem bencinsko izvedbo z 1,8 motorjem. Prva zadeva, ki me je negativno presenetila je nastavljivost voznikovega polo?aja. Sede?i so bistveno slab?e nastavljivi kot v moji M6, so pa tr?i kar mi je bilo bolj v?e?. Naslednje presene?enje je bila nastavljivost volana. Popolnoma nobene mo?nosti nastavitve ni imela, vsaj tam ne kjer bi morala biti, ne gor-dol ne noter-ven . Kak?na oprema je bila noter mi ni jasno. Po eni strani vse komande na volanu, vklju?no z dodano mo?nostjo uporabe telefona kar jaz nimam, v help modu ti celo prijeten ?enski glas razlaga stvari, noter Bose ozvo?enje, vsa elektronika, nastavitve volana pa ni... Ok, recimo, da so to kak?ne posebne prve izvedbe za poku?ino.
Ko pri?ge? motor in spelje? je prvo kar opazi? zelo tih motor in opazi se, da so se potrudili pri zmanj?evanju hrupa v kabini. Preglednost je odli?na, ogledala so super. Zelo sem bil presene?en pri volanskem mehanizmu. Odli?en je. ?e mehkej?i, vendar ti daje bolj neposreden ob?utek pri vo?nji-zelo pohvalno. Povsem druga zgodba pa je menjalnik. Fantasti?en je. Kratek, neposreden, res odli?en in je ob?utna razlika s sedanjo M6.
Tudi podvozje moram pohvalit. Grbine po?ira bolje in mehkeje kot moja, sploh le?e?e policaje. Pravijo, da je podvozje mehkej?e, kar sem na za?etku tudi sam opazil in me je malce motilo. Ko pa sem avto zapeljal ostreje v ovinek je zadeva presenetljivo trda oz. bolje re?eno stabilna-v glavnem zelo dober ob?utek in lega. Lu?i (xenon) so odli?ne, bolj modre kot moje, vidljivost super, prav tako pa svoje k prepoznavnosti avta naredijo zadnje LED lu?i.
Sicer pa vsi, ki vozite M6 neke osupljive revolucije ne pri?akujte. Pozna se, da je avto novej?i, ima izbolj?ave, sploh zunanjost je res lepa, sicer pa je za moje pojme to logi?na nadgradnja in ne neka osupljiva revolucija.
Bottom line: Odli?en nakup, vendar za tiste, ki ?e imamo M6 bo kar velika razlika v ceni med prodajo sedanjega modela in nakupom novega. Osebno mislim, da se ne spla?a, razen, ?e denar ni ovira. Bom pa verjetno druga?nega mnenja, ko bom dobil v roke diesel karavana...
Kon?na ocena: zelo solidno
Tista, ki jo imajo v Gaminem salonu v BTC-ju ima lepo za nastavljat volan gor dol ven in not tako, da bo to ?e zanimivo pri opremi. ?e en stvar mi je zelo lepo sedla - sredinsko naslonjalo za roko gre za cca 15cm naprej proti prestavni ro?ici tako, da je ?e skoraj idealen filing. Sede?i so pa res zelo trdi.
Ima pa en ve?ji problem - moja draga je pogledala avto in je rekla: "joj kako je grd, pa te ostre linije" -no ja sej za prej?nji model 6-ke je govoril isto, ampak dokler sem jaz dec pr bajti bo moja obvelala (beri: spet bom moral sam financirat)
Zanimiv razmi?ljanje mazdineg oblikovalca objavljeno v Financah
Laurens Van den Acker je bil kot prvi mo? Mazdinega globalnega oblikovanja odgovoren tudi za kon?no podobo mazde6. Svoji ekipi oblikovalcev pa je najprej naro?il, da se pri oblikovanju ne smejo ozirati za drugimi znamkami, tako bodo namre? vselej zadaj.
Mazdin prvi mo? dizajna Laurens Van den Acker je pri oblikovanju mazde6 stavil na ideje iz lastne hi?e, vseeno je kak?na pri?la tudi od drugod.
Izjava prvega mo?a Mazdinega dizajna je bila ob predstavitvi mazde6 sicer nekoliko dvomljive narave, saj so pri Mazdi poudarili, da so se zgledovali po BMW serije 5 in alfi 156. Res pa je, da se niso zgledovali neposredno po obliki, ampak so ?eleli dose?i mo?no sporo?ilo, ki ga pu??ata omenjena avtomobila. Ob tem so nehote skoraj prerisali bo?no linijo BMW serije 5. Van den Acker, ki je pred letom 2006 vodil oblikovanje pri Fordu v Michiganu, je za oblikovanje mazde6 ?e poudaril, da z novo ?estico niso ?eleli tvegati, ampak le nadaljevati dinamiko in ?portnost prve mazde6, ki je do?ivela velik uspeh. Z njo so se ?eleli oddaljiti od tekmecev in uporabiti predvsem veliko svojih idej, denimo ?iroke boke iz modela RX-8.
Dodatna pozornost oblikovanju potni?ke kabine
Veliko pozornosti pa so namenili tudi oblikovanju potni?ke kabine in uporabljenim materialom, ki omogo?ajo resnej?i vstop ?estice v poslovni razred. Na vpra?anje, ali je kot oblikovalec tudi sam omejen s stro?ki, je Van den Acker pritrdil, ob tem pa dodal, da ne gre le za omejitve. Finan?niki so mu v dolo?enih razvojnih fazah modela celo svetovali, naj porabi ve? denarja in da mu ni treba tako var?evati, saj mora nova ?estica delovati bolj kakovostno in presti?no kot predhodnica, kar precej redko sli?imo iz ust finan?nikov.
hmmmm tricky question - Prva ?estka karavan gre lahko samo na en trg, ker pol na drugem trgu je lahko v najbolj?em primeru to ?e druga ?estka karavan :ne vem:
Se pravi prva ostane na japonskem, druga gre pa polnoritim amerikancem
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No ja sej, 1.6 diesel je tud ena ?udna kombinacija, ki se pojavlja vse povsod od Mazde, PSA-ja, Forda in Volva. :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani