Mogo?e je mislil na to kako so jih v resnici naredil
Ko so samo kromirani krogci in eni pusy ror?ki zadaj
Marko ma ?ist prav saj zgledajo tile zaklju?ki kot bi jih nekdo sam doma spacal. Se pravi lep nastavek na koncu not v sredini pa ven gleda obi?ajna cev, ki ima fi verjetno celo manj?i od rora moje dizelce. Skratka poraz.
Problem al pa bolje re?eno feature vseh teh hybridov je, da var?ujejo le v mestnem ciklu vo?nje pa ?e tam, kjer je veliko ustavljanja in speljevanja.
V vseh ostalih primerih ?e posebej, ?e je vo?nja relacijska pa je hybridni na?in pogona bolj ali manj cokla saj pove?uje te?o avtomobila in posledi?no tudi porabo.
Moje mnenje je, da je to sicer korak v pravo smer, ampak trenutno so hybridi le metanje peska v o?i okoljevarstvu saj bomo v pravo smer zmanj?anja onasne?evanja dosegli ?ele z uporabo povsem elektri?nih avtomobilov.
?e se mene vpra?a bi moj idealni okoljevarstveni avtomobil, ki ne bi bil odvisen od omejenega dosega baterij, imel poleg baterij ?e vedno motor z notranjim izgorevanjem, ki bi na?eloma deloval samo takrat, ko bi recimo kapaciteta baterij padla pod polovico. Ta (bencinski) motor pa sploh ne bi bil vezan direktno na kolesa ampak bi zgolj poganjal alternator, ki bi nato polnil baterije ali pa direktno pogonske elektro motorje.
Pri tem bi (bencinski) motor deloval enakomerno v podro?ju najve?jega izkoristka, da bi bilo ?im manj izgub.
?al je tako, da inovativna oblika ponavadi najprej ?okira, ve?ini je preve? drzna, da bi jo kupili. Najbolj navdu?eni sicer hitro odprejo denarnice potem pa kupcev-navdu?encev zmanjka in inovativni model gre lahko pred?asno v pokoj al pa ?ivotari tako kot recimo Ford KA, Chrysler PT Cruiser, VW new Beetle.
Me zanima koliko ?asa bodo prosperirali nova Honda Civic, Citroen C6 pa ?e kdo, ki orje ledino...
tole pa ne jemljem kot resno izjavo. odkar je Mazda 6 ven pri?la, sem si jo ?elel, ker je zgledala fenomenalno. seveda je pri?el tudi trenutek, ko sem si jo lahko privo??il. Subaru Impreza SW mi je oblikovno porazen avto.
word, pa na?eloma nimam ?isto ni? proti Subarujem samo impreza karavan je pa kr neki
ampak so pa izmed vseh avtomobilov izbral glih S2000, ki je bila na TopGearovem Surveyu za 2005 ocenjena s strani uporabnikom za najbolj zanesljiv avto.
?e se direktno vidijo logotipi Mazde ali pa celo napisi imena in modela je stvar zrela za to?bo s strani MMS-a, ker je to inderektno negativno reklamiranje znamke.
Mene so vedno odirali po 500sit/gumo, tako, da sem jim 2 jurja pustil, ker nek minimalni ?ut za ekologijo pa ?e imam
Druga?e so pa ti ukrepi precej pozni tako kot tisti za razgradnjo odslu?enih avtomobilov, ra?unalnikov in bele tehnike saj so gozdovi zaradi neumnih zakonov in predvsem neumnih ljudi polni svinjarije. In da ob?utek za okolje in vsaj neko minimalno varovanje narave ?e zdale? ni potrkal v glavo nekaterih "sloven?kov", ki jim je balkan zgleda precej bli?je kot razvita Evropa.
Ja, tudi odmetavanje ?ikov iz avtomobila med vo?njo spada v kategorijo kulture - kaj si pa o tem nekateri mislijo oz. po?nejo si pa preberte v tej temi na a.com.
Sem danes kupil AM in takoj ko sem odprl prvo stran, kjer me je ?akala dvostranska reklama za Passata mi je bilo jasno kdo je zmagal na testu ?e predno sem pri?el do strani s primerjalnim testom. Vsem so potalali oceno ?tiri le Passat je dobil petico in to za ve?ino laikov pomeni, da je to dale? najbolj?i avto.
Subjektivno dodeljevanje to?k spada pod rubriko "kr neki" in na koncu glavnega konkurenta za prvo mesto (Honda Accord) onemogo?i? tako, da mu meri? pro?nost v predzadnji in zadnji prestavi (ker ima petstopenjski menjalnik) ostalim s ?estopenjskim menjalnikom pa v predpredzadnji in predzadnji.
Zraven se pa zla?e? ?e pri uradni ceni kjer "zgubi?" 100 jurjev, pa napi?e?, da ima oprema trendline pri Passatu ?e serijski dvosmerni climatronic (ni res in stane 100 jurjev).
Glede na accordovo opremo (primerljiva je sport in ne executive, kot je napisano) bi morali dokupiti pri Passatu ?e 17" alu plati??a z gumami, trikrak volan s tipkami za upravljanje, tempomat, sredinski naslon za roke, ...) Tak?en Passat je skoraj 300 jurjev zdaj dra?ji od Accorda ?!? Ne pa tako kot v primerjalnem testu, ko je v rubriki "gospodarnost" dobil Passat 11 pik ve? glede na AM na?in dolo?anja cene in njihov izbor opreme (tipalo za de?, parkirni senzorji ). Passat na testu kao zmaga za 17 to?k in ?e popravimo samo to dvoje nerealnih to?kovanj je Accord na prvem mestu in tudi s kon?no oceno 5.
?e pa v to dru??ino spustimo ?e Mazdo 6 pa je Passat dra?ji za cel milijon od Mazde (tole primerjavo sem ?e enkrat napisal na Avtomobilizem.com http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtop...er=asc&start=20 ). Res ?koda, da je uvoznik ni posodil na test sam sigurno ne bi bila prva, ker Passat je MORAL zmagati tako kot je MORAL zmagati Golf, ko so imeli primerjavo spodnjega srednjega razreda (mislim da enkrat maja lansko leto). Mogo?e pa prav zato niso posodili ?estke, kdo ve?
V zadnjem AM so "kon?no" testirali Mazdo 6 CD143TE in so jo resni?no pohvalili - predvsem motor in njegove zmogljivosti Napisali so tudi, da takrat, ko so izvajali test dru?inskih limuzin ta mazda na ?alost ?e ni bila na voljo a ?e bi bila so zmogljivosti tako dobre (malce slab?e kot od Avensisa s 177KM), da bi bila Mazda na stopni?kah - po moje bi zmagala glede na zmogljivosti in seveda z zelo ugodno ceno.
ja sej moja ma ob?asno res kak?ne take izpade kot, da bi bila na ?e?kem izdelana - a ?e dam zavesce dol bo kaj bolj?e? al dam raje zavesce ?e za zadnja kolesa, da bo avto bolj uravnote?eno zgledal :ne vem:
Glede na tvoj prednji spojler, k zgleda kot plug od pravega traktorja bi jaz prej tebe na njivo poslal hrano pridelovat. Midva s Tomijem se lahko po njivi samo voziva ti bo? pa vsaj prva dva metra preoral preden se zagozdi?. :D
Labi boss te bo spet bum bum.... In glej to...tokrat mene ni zdraaveeen!!!
ah ne, jaz sem zlo miroljuben in nenasilen osebek, redkokdaj koga u?gem...
Bom tole vpra?anje o porabi na AM-forumu zastavil, ker me res firbec matra kaj mora? narest, da z vo?njo v koloni nabije? pri 2.0 dieslu 10litrov povpre?ne porabe. To je 2x ve?ja poraba navaja kot jo navaja tovarna?!?!?
Pri dieslu ima? ?e dodatno oro?je in sicer, da svoje nasprotnike enostavno na ovinku zadimi? pa bodo na pol slepi leteli v ograjo kot mu?ice na ?ipo pri 200km/h
druga? pa diesel powah - ?eprav mislim, da vseeno ni za v dirkalni avto (zanj imajo dirkalne tovornjake)
tud mene zanima kako so vozili da so dobili take porabe????
evo zdaj nazaj grede sem imel porabo nekaj pod 10 litrov / 100km...ampak je bla zelo hitra voznja Skopje-Ljubljana (cca 1000km) v manj kot 9 urah ...cca 120km/h povprecna hitrost
Za 10 litrov porabe pri dieslu se mora? prekleto po?teno potruditi in to ni normalno testno povpre?je, ki bi ga ljudje/kupci morali vzeti kot kriterij za nakup. Meni to ni ratalo nikoli tudi na bencinskem Clarusu pa sem ga po?teno teral tako po AC, kot po mestu. Pa mi nikoli v 160.000 km, ki sem jih naredil ni pri?la povpre?na poraba ?ez 10litrov (max 9,8 litra).
Zadnji tank recimo pri Mazdi je bil 6,88 pa je bilo ogromno vo?nje po snegu z ro?no in zabavanje po ovinkih in parkiri??ih pa ?e 3x sem ril v ?tirikilometrski zasne?en hrib in je lu?ka za TCS tolk ?asa gorela, da sem mislil, da bo vse skupaj kar crknilo.
Tako, da jez teh 10 litrov pri testnih avtih res ne razumem - zakaj ne naredijo recimo 100 km testni krog, ki je za vse testne avtomobile vedno enak in po istih cestah (nekaj AC, regionalke in lokalne ceste ter nekaj mestne vo?nje) z vo?njo po omejitvah. To bi bila vedno realna poraba z minimalnimi odstopanji ne pa taki rezultati, kjer sem moral 2x preveriti a res govorijo o dizela?ih..
Nimam ni? proti reklamam samo predstavlji si situacijo - re?ejo pri zastopniku za VW: "v redu, damo vam Passata na test, kupimo tudi dvostransko reklamo na prvih dveh straneh (verjemi, da tole ni poceni) zraven pri pogajanju pa tako mi?ikajo z o?mi, da je ?e kar prepih. Kako naj potem izgleda neodvisno in objektivno ocenjevanje si lahko zamisli vsak po svoje.
Meni se zdi to ?e preve? o?itno ?e iz ?asov prej?nje primerjave (zmaga Golfa) saj so jim zmagovalca podarili za supertest - valda da ga bo? hvalu saj ga mora? kot protiuslugo. To se je isto zgodilo ?e pred ?asom, ko so imel, mislim, da Audija A4, ki mu je v ?asu supertesta (pri okoli 80.000km) odletel multitronic. Ja cena okrog milijona a so na koncu full prehvalili Audi - me zanima, ?e bi ga, ?e bi morali sami pla?ati ta stro?ek .
Tudi ko so imeli Multivana na testu so bili problemi (menjalnik ali sklopka - se ne spomnim to?no) pa so ga full prehvalili. Maj?keno preve? o?itno je pri AM tole forsiranje VW, ki sicer "roko na srce" niso slabi avtomobili niso pa ni? posebnega in zraven ?e 10-20% dra?ji od primerljive konkurence.
Sem danes kupil AM in takoj ko sem odprl prvo stran, kjer me je ?akala dvostranska reklama za Passata mi je bilo jasno kdo je zmagal na testu ?e predno sem pri?el do strani s primerjalnim testom. Vsem so potalali oceno ?tiri le Passat je dobil petico in to za ve?ino laikov pomeni, da je to dale? najbolj?i avto.
Subjektivno dodeljevanje to?k spada pod rubriko "kr neki" in na koncu glavnega konkurenta za prvo mesto (Honda Accord) onemogo?i? tako, da mu meri? pro?nost v predzadnji in zadnji prestavi (ker ima petstopenjski menjalnik) ostalim s ?estopenjskim menjalnikom pa v predpredzadnji in predzadnji.
Zraven se pa zla?e? ?e pri uradni ceni kjer "zgubi?" 100 jurjev, pa napi?e?, da ima oprema trendline pri Passatu ?e serijski dvosmerni climatronic (ni res in stane 100 jurjev).
Glede na accordovo opremo (primerljiva je sport in ne executive, kot je napisano) bi morali dokupiti pri Passatu ?e 17" alu plati??a z gumami, trikrak volan s tipkami za upravljanje, tempomat, sredinski naslon za roke, ...) Tak?en Passat je skoraj 300 jurjev zdaj dra?ji od Accorda ?!? Ne pa tako kot v primerjalnem testu, ko je v rubriki "gospodarnost" dobil Passat 11 pik ve? glede na AM na?in dolo?anja cene in njihov izbor opreme (tipalo za de?, parkirni senzorji ). Passat na testu kao zmaga za 17 to?k in ?e popravimo samo to dvoje nerealnih to?kovanj je Accord na prvem mestu in tudi s kon?no oceno 5.
?e pa v to dru??ino spustimo ?e Mazdo 6 pa je Passat dra?ji za cel milijon od Mazde (tole primerjavo sem ?e enkrat napisal na Avtomobilizem.com http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtop...er=asc&start=20 ). Res ?koda, da je uvoznik ni posodil na test sam sigurno ne bi bila prva, ker Passat je MORAL zmagati tako kot je MORAL zmagati Golf, ko so imeli primerjavo spodnjega srednjega razreda (mislim da enkrat maja lansko leto). Mogo?e pa prav zato niso posodili ?estke, kdo ve?
No?em pljuvati po AM, ker rad berem to revijo je pa v njej ?edalje ve? anomalij in tihega dirigiranja ocen testov tako, da jim na?alost ?edalje manj verjamem. Raje naj se dr?ijo posami?nih testov, da ne bodo padli na nivo ADAC-ovih testov.
P.s. le kaj so po?eli, da imajo vsi avti na testu porabo okrog 10 litrov (Avensis celo 12litrov) nafte. To je ?e za bencinarje velik, kaj ?ele za diesle. Isto?asno pa govorijo, da so vozili v koloni (na Vr?i??).
P.s.s. trije so bili opremljeni z M+S gumami in imajo ve? kot 10m dalj?o zavorno pot kot trije z letnimi gumami...
Jaz pa ravno nebi tega rekel, ker Xedos ima V6 motorje nova 6 jih pa nima kakor vem.
Je pa ?estka bolj naslednik 626 in tudi prva katera je spet uvedla ZOOM ZOOM, prej?nji modeli mi ravno niso delovali ?portno
Tudi Mazda 6 ima ?estvaljnike in sicer 3.0, ki pa je kot jaz vem rezerviran zgolj za USA tr?i??e oziroma ga celo tam proizvajajo (eno mesto zraven Detroita) tako kot celo ?estko za to tr?i??e. Motor je v osnovi Fordov (kar sploh ni ?udno, ker so v navezi) in da 220KM tako, da mora bit to kar posko?en voz, ?e ga seveda avtomatika preve? ne zamori . 7.0 s do 100km/h pa tud ni od muh pri tem, da so cene tak?ne kot pri nas z 1.8 osnovni model
Ma saj jaz sem za spremembe - kioske z zapornicami ven zmetat, dat neko nizko ceno za vinjeto (recimo 10.000 sit za osebni avto) ostalo razliko pa v pove?anju cene goriva za recimo 10 tolarjev ampak, da gre res teh 10 tolarjev za financiranje AC-jev in ne v prora?unsko vre?o brez dna. Tujcem pa bi pri vhodu v SLO zakasirali neki znesek, ki bi ga lahko deloma uveljavil pri tem, da bi tankali brez teh 10sit + na SLO ?rpalkah.
To je edini na?in, da spravimo promet na AC, kamor tudi sodi in ne, da se ?leparji prebijajo skozi ozke uli?ice in od treslajev po?asi ljudem podirajo hi?e in vozijo ?ez doma?e ?ivali.
Kot ka?e se pri DARS-u neha skrb za varnost in jih samo zanima koliko bodo pokasirali in kje je zdaj g. ?lender, ki je "pameten" sto na uro oz. se obna?a,kot da o prometu in varnosti v njem ve ve? kot vsi na tem svetu. Me res zanima, ?e si upa DARS-u predlagat kak?nega od na?rtov, da bi voznike nekako stimulirali v uporabo AC, ?e so tam na voljo.
8,5 milj je good cena ?e posebej v primerjavi z RX-8, ?e seveda obadva primerjamo v stock varjanti... jaz bi to prec imel sam si stro?kov bencina in registracij ne morem privo??iti smrk... tako, da se bom samo slinil
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Marko ma ?ist prav saj zgledajo tile zaklju?ki kot bi jih nekdo sam doma spacal. Se pravi lep nastavek na koncu not v sredini pa ven gleda obi?ajna cev, ki ima fi verjetno celo manj?i od rora moje dizelce. Skratka poraz.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani