Meni tudi nimjasno, s cim… Mogoce so ga nategnili v Kopru, ker niso hoteli potegniti avta od drugega trgovca, ko je kupoval sedanjo premijo… Drugi del se je pa kot kaze tudi resil… in se je ACosmos odrezal cisto fer… ali se motim?
Sicer pa imajo trenutno kar dobre “otvoritvene” ponudbe…
Končno spet en lep Mazdin avto. 👍Samo kaj ko ga v Evropi ne bo.
Bo pazato spet še ena neposrečena cx 80. V bistvu bi to le podaljšana cx60 za več oseb.
Saj bo pomoje pri nas CX-80 enaka oz. podobna... tako kot je v USA CX-70 enaka oz. podobna kot pri nas CX-60 ... In ja... to je podaljsana razlicica s tremi vrstami sedezev ...
Sej potem spet pride cez nekaj let naokoli... tako, kot recimo pri modi... ko tudi rotira... hlace na zvonec, hlace na korencek,... taksne srajec, drugacne srajce, cevlji z visoko petko, spicaki ,...
Tako barvno kombinacijo bo imela samo posebna izdaja Edition R ...
Ostali paketi opreme so na voljo v dvobarvni kombinaciji
Ceramic:
Jet crna:
Zirkon sand:
Soul rdeca:
pred 5 minutami je FuManchu napisal:
Pa lahko greš dejansko kam preverit/izmerit koliko moči ima v sebi baterija pri rabljenem hibridu ali električarju?
Kupiš npr. priusa in čez eno leto menjaš baterijo, ki vsi vemo da je skoraj kot avto vredna.
Zakaj bi ji menjal po enem letu? Garancija je ponavadi 8 ali pri nekaterih avtih celo 10 let na baterijo ... Kapaciteta sicer pade z leti oz. s polnilnimi cikli ... ampak tudi po 10 letih se vedno ni zanic ...
Ampak to, da po 180.000 km "ugasne" in jo je treba obvezno menjat so pomoje bolj "bućke" ... Sem na hitro iskal informacijo o tem, a nisem nic nasel ...
Mazda je v Bruslju predstavila priključni hibrid MX-30 e-Skyactiv R-EV z rotacijskim motorjem v vlogi generatorja, ki omogoča daljši doseg in ponuja lažji prehod na elektriko.
Vsi ti avti so veliko predragi. Kdaj prineseš razliko v ceni noter? 🤔
Hmmm… ce gledas iz stalisca denarnice, potem je tudi tvoj avto oredrag… Za pol manj denarja bi si lahko nabavil eno Dacio (lahko tudi rdeco )… Pa tudi ce porabi malo vec… saj kdaj pa prineses to razliko v ceni noter… 😜
Ne bi smel biti. Baterija je pol manjša kar je verjetno nekje v rangu 4-5 jurjev manj. Ta majhen wanklov verjetno enorotorski motor je veliko bolj enostaven od katerega koli 4 cilindrskega in zato bistveno cenejši. Verjetno nekje v rangu 2 jurja. Ne potrebuješ niti avtomatskega menjalnika niti sprege tega z motorjem in elektromotorjem. Edino kar je več je še generator ampak za ustvarjat tam nekje 50kW tud to ni nek finančni zalogaj. Tako, da po moje bo cena zelo zelo blizu, ali celo enaka električni MX-30, ki je milo rečeno dokaj neuporaben avto. Tole bo pa čisto druga pesem.
Sem sedaj videl, da bo imela R-EV verzija manjso baterijo... (EV = 32,0 kWh, R-EV = 17,8 kWh) ...
Sem tudi na eni nemski strani nasel, da bosta cenovno v podobnem rangu ... v Nemciji od 36.000 do 45.000 € ...
Po moje je ta mx 30 bolj neprimičnima kot ne. To je avto za se vozit v službo in domov, par deset kilometrov na elektriko in zraven moliš boga, da ta wankel motor ne bo spustil duše v kakem letu ali dveh...Za kaj resnega pa je bolj bogo in neuporabno vse skupaj. Je pa "fensi", ker so takšni avto dan danes - fensi. 😉
To ni dirkalnik ... Hitrost je omejena na max. 140 km/h ... Vsaj pri sedanji MX-30, verjetno bo pri R-EV podobno ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Meni tudi nimjasno, s cim… Mogoce so ga nategnili v Kopru, ker niso hoteli potegniti avta od drugega trgovca, ko je kupoval sedanjo premijo… Drugi del se je pa kot kaze tudi resil… in se je ACosmos odrezal cisto fer… ali se motim?
Sicer pa imajo trenutno kar dobre “otvoritvene” ponudbe…
Mazda CX-30 X186 GT Plus | VRHUNSKA | ODPELJI TAKOJ, letnik:2023,31440 EUR :: Avtonet ::
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani