Tudi če npr. njihova kapaciteta v električnem vozilu pade po npr. 75 %, kjer nekateri proizvajalci garantirajo zamenjavo (če je baterija v najemu ali pa v času garancije), to še ne pomeni, da je fuč.
Pač, je manj primerna za el. vozilo. Renault jih lepo reciklira - v hranilnike energije za sončne elektrarne (beri: baterije za sončnice). In tam lahko še vedno mirno delajo vsaj desetletje. Potem pa gredo v reciklažo - kar je rentabilnega.
Tako da, jaz mislim, da imajo baterije, če bi jih "sistemsko naslovili", lahko izredno dolgo življenjsko dobo.
Miran, poznaj NOWĄ MAZDĘ MX-30 R-EV, jedyną w swoim rodzaju hybrydę plug-in.
WALORY NAPĘDU ELEKTRYCZNEGO
BEZ OBAW O ZASIĘG
Dzień dobry Miran,
Nowa Mazda MX-30 R-EV jest jedyną w swoim rodzaju hybrydą typu plug-in, zapewniającą przyjemność prowadzenia w trybie elektrycznym podczas wszystkich Twoich podróży. Dzięki wyjątkowemu silnikowi rotorowemu Mazdy, możesz cieszyć się zaletami pojazdu elektrycznego bez konieczności szukania punktów ładowania podczas dłuższych podróży. Pasja japońskich mistrzów oraz skoncentrowane na kierowcy podejście do projektowania samochodów sprawiają, że Mazda MX-30 R-EV wyróżnia się materiałami najwyższej jakości, doskonałymi właściwościami jezdnymi i czystą przyjemnością z prowadzenia.
Jah, NevLado, ne vem, če je res tako ... Daj povsem primerljivo opremo in motorizacijo, torej tako, da ima šestica digitalne števce, radarski tempomat itd.
In ko bo prišla nova generacija šestice, bo z nekaj opreme takoj 50 jurjev - po tej praksi sodeč. Aktualna generacija je namreč že zdavnaj "amortizirana".
Se pravi naslednja generacija M6 s pogonom zadaj, ter vrstnim šestvaljnim bencinarjem. Hm..sounds good, except pogon zadaj.
Kaj pa je s pogonom zadaj narobe? Itak bo imel ohoho ene elektronike in valjarje, da se boš moral potruditi, da ga počez pelješ, če ne bo ravno sneg na cesti ...
Zadnji pogon ima v mojih očeh kar nekaj lepih prednosti: manjši rajdni krog, lažja vožnja v klanec (sploh po slabi ali drseči podlagi), boljša razporeditev teže med obema osema ...
V takem primeru se ustaviš pri prvi gostilni (ali pa dobesedno pri prvi hiši) in prosiš za prosto električno vtičnico - ter ponudiš ustrezno finančno nadomestilo.
Oziroma, ker si pameten in načrtuješ pot, gledaš, kje bo zadnja polnilnica - in pač ne iztrosiš baterije do konca, temveč jo napolniš npr. na zadnji polnilnici na AC na poti do smučišča.
V nekaj letih bodo imele tudi t. i. smučarske rovte električne polnilnice ... Npr. v Bovcu jo imaš prav na parkirišču kaninske žičnice.
Meni je smešno, da tako nasprotujete električnim vozilom.
Treba se je zavedati, da so ta šele na začetku razvoja in da ta hip še niso idealna.
Jih bomo pa čez 20 let verjetno v večini že vsi vozili. Tudi zato, ker bodo boljša od vsega ostalega.
Posebej napačno pa se mi zdi razmišljanje o t. i. robnih primerih - vleka prikolice, 1x letno pot v dolžini 500+ km ipd. Ja, za tisti en ali dva izolirana primera boš pač izbral drug način prevoza ali pa se sprijaznil s tem, da boš naredil dve daljši pavzi za polnjenje/hlajenje baterij. Zaradi tega pa res ne bo konec sveta, posebej v luči dejstva, da se npr. pelješ na dopust (in že sicer presediš par ur v gneči na cesti).
Pač, moja dva centa na to debato ...
Jaz bi že danes pogledoval proti električnemu vozilu, a sem v bloku (beri: ga nimam kje elegantno polniti). Če bi imel hišo, bi bilo zelo drugače ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri nas doma je ni več?! 😃
Tako bi pa takoj imel ...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani