prvi vtis je bil odli?en... avto zgleda v ?ivo lep?e kot na slikah... izdelava je solidna, proti sedanji ?estki izbolj?ana... oblika je svetovna zadek je enkraten
notranjost pa ravnotak...
jaz sem navdu?en... ?eprav, zaenkrat ostajam ?e na svoji 6ki
Mazda na North American International Auto Show (NAIAS) v Detroitu za 2008 napoveduje Tribute Hybrid SUV. Prvi hibrid serijske proizvodnje bo 70kW motor povezan z 2.3 literskim ?tirivaljnikom za kombiniranih 155kW. 2.3 litrski ?tirivaljnik deluje po Atkinsonovem zgorevalnem principu, ki zamika zapiranje sesalnega ventila, tako se lahko loputa bolj odpre in izogne izgubi mo?i pri vsesovanju zraka skozi majhno sesalno odprtino. Hibridni sistem je kombiniran z neprekinjenim variabilnim prenosom, in omogo?a, da se Tribute Hybrid obna?a kot V6 motor z 200 konjskimi mo?mi, pri ?emer porabi samo okrog 60 odstotkov goriva tako mo?nega motorja pri mestni vo?nji. Do hitrosti 25 milj na uro lahko vozilo uporabi 100 odstotni elektropogon.
ne vem sicer kako je to pri nas, ampak v vsemogo?ni USA itak znamke v takih primerih morajo biti nerazpoznavne !
Zatorej bi lahko v tem primeru bilo to kar kr?enje nevemkakega zakona, oz. blatenje imena zaradi prikazovanja nerealnih okoli??in...
Bogsigavedi, kak je to pri nas zakonsko re?eno... pa ?etudi bi bla Golf pa BMW v reklami, pa ?e vedno ni po?teno, ?e se razpoznavnost znamk ne zakrije...
Minulo soboto sem imel prilo?nost zapeljati MX-5 NC 2.0 160KM Limited Edition (2813 od 3000, ?e sem si prav zapomnil ).
?eprav sem visok skoraj 190cm, je avto do glave kot ulit ?oferju. V modelih NA in NB sem se po?util utesnjeno, okvir vetrobranskega stekla je pri obeh prej?njih modelih meni zelo blizu glave, kar ne daje preve? varnega ob?utka, v aktualnem modelu je za to lep?e poskrbljeno, pri zaprti strehi se sicer ob?utek prostorske stiske delno vrne, vendar, ta avto je TREBA vozit zgoraj brez. Prostora za noge je dovolj, ?e je sede? do konca nazaj, vi?ji od 185cm bodo pri vo?nji zgoraj brez raje nosili kapo Vse kar je potrebno je odli?no na dosegu roke, pograjati moram da ?al avto nima potovalnega ra?unalnika, ampak, to se da pre?ivet.
Motor je v nizkih vrtljajih ?iv vendar ?e ne ?ivahen, pospe?uje pa zelo lepo zvezno skoraj linearno
Ker sem precej nov pri RWD avtih, nisem izklopil sistema proti zdrsu. Verjamem pa da se da avto z izklopljenim sistemom fenomenalno hitro vodit skozi ovinke, ?e je voznik dovolj izku?en.
Naprava proti zdrsu pogonskih koles je aktivna precej pogosto, kar je verjetno zaradi relativno nizke te?e vozila. 6 prestav se da odli?no izbirati in natan?no prestavljati.
Lega na cesti je v primerjavi z prej?njim modelom ob?utno izbolj?ana, saj je avto s serijskim vzmetenjem bil odli?no vodljiv in kljub temu udoben (tule gre upo?tevat, da sem vajen svoje MX-3, ki je skoraj svinjsko trda ), na volanu je bilo zelo veliko "feedbacka" s cesti??a, tako da se avto vozi kot po tirnicah.
Skratka, jaz sem bil nad avtom navdu?en, ?eprav mu manjka sound ?estcilindra, ki sem ga vajen
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ko pa bo, pa upajmo da bo za hasek
LP KAALman
Povezava za deljenje
Deli na druge strani