Že dve leti gledamo tele rendererje tko, da spet bolj kot ne ugibanje o obliki. Ne more bit stlačen CX-60, ker če bodo želeli prodajat bo morala biti oblika veliko bolj drzna.
Tole je čudno, Mazda kr neki motovili po novem. CX-80 bi morala že pridet v salone pa so jo prestavili skoraj za pol leta na začetek 2024. Tko, da 6-ka je verjetno še bolj oddaljena, če sploh pa še to je velika verjetnost, da je v EU ne bo.
To je za debeloritne amerikance namenjeno, da imajo notri dosti placa v širino. Pa tudi pri njihovih širokih avenijah teh 10 cm dodatka pri širini ne pomeni težave, pri nas si pa skoraj upam reč, da v tretjino domačih garaž ne bi več šel.
OMG - tole je ogromno. Nekoč ene 10 let nazaj sem se hecal glede SUV-ov, da naj naredijo enak design pol pa samo velikost spremenijo S, M, L, XL in XXL. In evo ti ga na Mazda je ubogala.
Ne moreš. Gelipter je hotel prinesti v avtoplus v Kopru svoje olje, a so mu elegantno odgovorili:"jok brate, odpade".😊
Tako,da je plačal to povprečno olje po zlatarski ceni 25€/liter. 🤗
Pa sej je prav, premium avto - premium storitev in seveda premium cena. Vpraš une k majo BMW-je, Audije in Mečke. Oni že leta vedo da je tako, lastniki premium CX-30 se boste pa že še navadili
No, tako veliko pa spet ne, si pa ti zelo pikolovski in misliš, da je vse natega kar se ne sklada s tvojim prepričanjem:
- homologacija senzorjev, ki naj ne bi bili originalni. Kako veš da niso originalni, saj Mazda naknadno vgrajuje vse mogoče proizvajalce senzorjev v skladu s tehnično ustreznostjo. Ker se senzorji ali že vgrajeni ali pa jih naknadno vgradijo na isto mesto ne vem zakaj bi to morali homologirat. Po tej logiki bi morali vsake zavorne diske in ploščice, ki niso istega proizvajalca kot je originalno, homologirat na novo.
- to ni dodatna oprema, saj ima Mazda homologirano opremo z vgrajenimi senzorji. Za znižanje cene je pač nižji nivoji opreme nimajo. Sama Mazda pa ime narejeno homologacijo za cel avto. Če tega noben nivo opreme ne bi imel bi moral homologirat in seveda isto velja, če bi se zadeve vgrajevale naknadno, izzven Mazda pooblaščenega servisa.
- v MES-u je zapisano, da se avto odpelje do prvega najbližjega Mazdinega servisa in ne tistega, ki bi si ga izbral uporabnik. Če je ta servis oddaljen več kot 100km potem na najbližji usposobljen servis.
Vozniki limuzin in karavano že leta bijejo hajko proti družinskim ocetom, ki so včasih vozili enoprostorce sedaj pa vsi hočejo SUV.
O moj bog, kake pa strelaš? Kdo bije hajko proti družinskim očetom?
Alex ti pa isto... pa kake so zdaj to neumnosti... a nam hočeš povedat, da ima limuzina/karavan v obliki Mazde 6 samo dve možnosti OFF pa ON. Se pravi al stoji al pa ful gas čez ovinke? Vmesnega ni.
Pa sej veš zakaj je tisti pedal spodaj , ki ga prtiskaš z desno nogo. To ni pedal, ki ga prtisneš, do konca, ko se ti mudi, ampak pedal, ki dozira hitrost in dinamiko vožnje, da je ta udobna in prijetna in nima nobene veze z avtom v katerem je. Edini avto, ki ga Mazda trenutno ima pa ni družinsko naravnan je MX-5 vse ostalo so družinski avtomobili, če jih tako uporabljaš. Je pa res, da nekateri zmorejo še kaj več, ampak zgolj če tako hočeš in nikakor sami od sebe. In če se kdo ne zna brzdat to ni problem v avtu ampak zgolj in samo v vozniku.
Meni je pa ta barva obupno grda na tem golfu. Mogoče je avto kriv🤣
Ne, motiš se... to je zato, ker je po tolk letih že abšlesala.
pred 3 urami je Jest napisal:
Saj bo pomoje pri nas CX-80 enaka oz. podobna... tako kot je v USA CX-70 enaka oz. podobna kot pri nas CX-60 ... In ja... to je podaljsana razlicica s tremi vrstami sedezev ...
Meni se pa tole zdi idiotsko, da se v SUV oblike prevoznih sredstev tlači serijsko 1000KM motorje. To nima nobenega smisla, ker tak istrelek je nepredvidljiv za ostale voznike. 200-300KM je za taka vozila vrh glave dovolj. Še zmeri skoči k vrag, anopak vseeno je bolj nadzorljiv in primeren prometu. Tesla je v tem primeru naredila v bistvu to, da na ta način dela konkurenčno prednost in da sili vse ostale, da tlačijo več sto kilowatne motorje tudi tja, kjer ni potrebe. Težko si predstavljam, da bodo razni analfabeti vožnje po možnosti v svojih 70 in 80 letih vozili 400 ali 500 konjske električne izstrelke, če komaj obvladajo avto. Poleg tega pa pri vseh omejitvah in mestnih vožnjah je to nesmisel. Verjetno si nihče ne želi, da bi en tak vozniški povprečnež pri zeleni luči stisnil na gas in poletel skozi križišče. Zakaj - zato ker lahko.
Pa to ni pizdoliranje čez EV-je, ker recimo tak primer je tud pickup Dodge RAM srt 10, ko so vanj tlačili motor od Viperja. Avto je bil težko vodljiv, požrešen, nestabilen, trdo poskakujoč in neuporaben ter nevaren za večino voznikov.
Ko so pri BTC LJ mazda pooblaščencu imeli MX-30 na zalogi, sem povprašal glede servisa. Servisov ni, se pa avto pri 180kkm "ugasne" in MORAŠ menjat baterijo. Cena je bila 2 leti nazaj 8 tisoč eur. Sepravi toliko kot damo mi letno za servis, te ista cena useka pri električarju od enkrat.
Sem dobil najnovejše podatke in je cena za UK 15.000 funtov, EU je 17.000€ in za USA celo 21.000$. Lahko da je bila cena 8k€ 2 let nazaj, zdaj je pa dupla. 😒
Hmmm… ce gledas iz stalisca denarnice, potem je tudi tvoj avto oredrag… Za pol manj denarja bi si lahko nabavil eno Dacio (lahko tudi rdeco )… Pa tudi ce porabi malo vec… saj kdaj pa prineses to razliko v ceni noter… 😜
Tole pa ni glih dober argument, ker pol je najboljš kupit 15 let star avto, ki bo zagotovo cenejši tud od Dacie. Govorimo le o pogonskih sklopih na pa o znamkah avtomobilov. Se pravi primerjamo CX-30 in MX-30 zato ker je nekje v istem rangu. Če MX polniš doma, kjer je najceneje je po trenutnih cenah kWh okoli 4,5€ na 100km. Pri bencinu poraba 6,5 te pride nekje 8,5€ na 100km. Razlika je torej okoli 4€. Povprečna razlika v nabavni ceni pa je okoli 5k€. Se pravi, da na gorivu prideš skupi pri 125.000km ampak seveda samo če striktno polniš doma.
Ker je baterija majhna je potreba po pogostejšem ponjenju večja in s tem se dodatno zmanjšuje dolgoživost baterije. Se pravi, da po vsej verjetnosti kaj dosti več od 250.000km ne bo doživela. Cena za baterijo MX-30 je danes pri Mazdi neverjetnih 17.000€.
Kaj hočem povedat je to, da v trenutni situaciji so baterije čist predrage in težko človek reče, da je nakup EV cenovno racionalno dejanje s tem, da ves čas si na trnih in se čist preveč ukvarjaš z dometom in samo uporabo, da nekako prideš skozi dokaj normalno in uspešno. Se pravi govorimo o tem, da je skoraj vsako malo daljšo pot treba načrtovati, da maš kljub polni bateriji ves čas občutek, da se voziš skoraj na rezervi, da je hitrost vožnje odločilen faktor, da na daljših poteh moliš, da bo polnilnica prosta, da skrbiš za baterijo in jo večino polniš do 80% in ne prazniš pod 10%, da si v nekem podzavestnem strahu, da če zagori bo pizdarija da je ni večje (marsikdo zato ne parkira v garaži svojega objekta in v podzemskih garažah, kjer nekje že ne dovolijo vstopa EV-jem), da je pri 200.000km z originalno baterijo EV skoraj nemogoče prodat, razen za nizko ceno. Ma tega je še tolk, da boljš da neham.
To ni bitching čez EV-je ampak resni pomisleki zakaj EV-ji trenutno res niso idealna rešitev pa ne glede da politična agenda sili ljudi v nakup le teh. Trenutno pa verjetno še nekaj časa bo najboljša možnost PHEV ali range extenderji. Najboljša zadeva bo pa verjetno PHEV na vodik, če ne bo prišlo do nekekega hudega preboja na področju baterij.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Žal res, jaz bom moral tudi iskati kje drugje, ko bo čas za menjavo. Dobr, sem zdajle dobil službeno Škodo Octavio, da se mal prvadim na neki druzga.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani