5cm, kolikor se pri stari ?estici pri podiranju pogrezne klop in je tudi celotno prtlja?no dno toliko ni?je, ne pomeni samo 5cm ni?ji nakladalni rob. Pri tej povr?ini pomeni tudi blizu 130l ve?ji volimen - cifra ki ni zanemarljiva. ?eprav je tanova ?estka od tastare za 6 cm ?ir?a, je ?irina prtlja?nika v vi?ini spodnjega roba stekla vsaj 20cm o?ja.
Niti podrazno nebi ?lo v ta avto isto kot v staro ?estico. V tastaro ?estko spravim dva odrasla bicikla, skoraj 1,5m dolg chariot (otro?ki vozi?ek), otro?ko posteljico, plenice&igra?e, + potovalki in ostalo kramo za dopust (sixpacki). Pa razen biciklov ni?esar ni gledalo ?ez spodnji rob stekla s tem da ena tretjina naslona ni bila podrta. Saj ne da bi rad postavljal rekord, ampak tudi brez zgoraj na?tete krame v tanovo ?estko na ta na?in niti dva bicikla ne gresta (razen le?at drug na drugega, kar se ?e s slabimi bicikli ne dela, kaj ?ele z dobrimi)
Pa ne mi zamerit za tole klobasanje ki sodi bolj v jamralnik. Razumite ?loveka, ki je dolgioh 11 let dajal na kup?ek zato da si bo privo??il novo ?estko, potem mu pa kar naenkrat ni v?e?. Ko se ?lovek razvadi z dolo?enim udobjem gre te?ko na manj.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Meni se pri karavanu patent ne zdi bistveno druga?en od ta stare ?estke.
To sedaj pri novem karavanu sploh ni ve? patent. Je samo ena navadna negibna klop kakr?no imajo vsi avti, npr. ?koda. Pri stari ?estici je zelo zanimiv in uporaben patent, kjer se sedalni del klopi avtomatsko pogrezne navzdol, ko za?ne? naslonjalo nagibati naprej. In ta izredno domiselna re?itev se je imenovala karikuri. To je bila tudi ena od stvari, s katero so bilil pred konkurenco tako kot so bili v prednosti s serijskim webastom. ?koda da se je mazda odlo?ila, da ne bo pred konkurenco.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Danes sem spet mal vtikal nos v avtosalonu v novo ?estko in opazil, da je tisti znameniti mazdin patent podiranja zadnjih sede?ev imenovan harakiri (al neki tazga ) o?itno prizadet od recesije. Sede?na klop se pri podiranju naslonjal ne spusti navzdol, tako kot se ta spusti pri prvi razli?ici ?estice in tudi zaradi tega je prtlja?nega prostora pri podrtih naslonjalih manj.
Nevem zakaj se pri mazdi odpovedujejo adutov s katerimi so bili neko? dale? pred tekmeci. Ali je pravi tr?ni pristop trud kako narediti avto ?imbolj podoben audiju bo pokazal ?as.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Small overlap test daje zanimive rezultate, nova Mazda 6 je sicer nekje zadovoljivo, medtem ko je bila prej?nja ?estica katastrofi?na - ni se ji napihnila bo?na blazina. Katastrofi?no zgleda tudi CX5 kjer gre pri tr?enju volan v desno, dummyjeva glava pa pribije v stebri?ek preden se napihne bo?na blazina.
Nisem gledal vseh posnetkov, me je pa ?okiral tisti od Toyote Prius - takega avta ziher nebi hotel imeti.
Pa ?e nova ?estica:
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Pa saj jaz vseskozi govorim, da tale nova ?estka sploh ni karavan, je bolj petvratna razli?ica. Tako da sploh ne vem, zakaj je Boss tako ?alosten. ?alostni bi morali biti tisti, ki si ?elijo karavana.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Boss, povsem logi?no je, da je poraba goriva pri karavanih vi?ja. Karavane vozijo ?portniki, ve?inoma jih potrebujejo za prevoz ?portne opreme. In ker so to po naravi bolj dinami?ni ljudje, je poraba vi?ja kot pri ljimuzinah ki jih vozijo starej?i umirjeni gospodje.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Verjetno je tale BMW za 36K ? zacetna cena ... primerjliva z zacetno ceno Mazde6 ...
Za?etna cena se pa? ne more primerjat, ker pri GT ima? zadaj na prtlja?nih vratih ?e vi?insko krmilo, katerega mazda nima. Potem luxury line opremljen GT stane 38jurjev, tako da za ene 40jurjev ma? ?e kar zelo lepo opremljenega.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Tale je ?e men v?e? pa mi BMW-ji precej dol visijo. Sre?a, da cene niso ravno ljudske tako ni ?anse, da bi me BMW zamikal
Kolk bo pri nas nevem, v Nem?iji bo cena 145konjskega dizla 36k? kar je primerljivo z najdra?jo razli?ico ?estke.
Glej Boss, ti proda? ?estko, proda? kapelco (znebi? se stro?kov), pa mal ma? sigurno dnarja na "?porkasi", pa zdele ko bodo saniral NLB tud kaj pade, pa... Uglavnem ni hudi? da nebi.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Zadnji? so me na MMS "podu?ili" zakaj 5-vratne razli?ice ?estke ni ve?. ?e?, da tudi Passat je nima niti premijski proizvajalci in zato naj bi ?li v to smer.
Resnica pa je ?isto druga?na saj ravno premijci ?edalje bolje odkrivajo to tr?no ni?o in to?no vedo, da je konkurenca ravno tu naj?ibkej?a. Audi je zato uvedel razred A5 in A7, BMW in za to razred 5GT in ravno so predstavili novega 3GT, kjer so tudi pri Autobildu ugotovili, da je bolj prakti?en kot karavanska razli?ica trojke.
In Mazda se umika ravno od tam, kjer drugi prihajajo saj vedo, da je tam tr?no zanimiv segment... veliko bolj kot kak drug segment pa nekateri ?e vedno rinejo tja.
Na?inu, ko ima BMW serija3 model GT ve?ji prtlja?nik od karavana nekateri pravijo kanibalizem. Resnica je ta, da bodo pri BMW-ju ve? prodali, preprosto, ker imajo za ponudit ve?. ?eprav sem prista? karavanov, je trojka GT edini bavarc ki bi ga kupil (?e bi se sam s seboj zmenil, da sem pripravljen dat tolk dnarja za pleh).
Po mojem mnenju je Mazda pri ?estki karoserijsko pihnila s predolgo ljimuzin, preve? "kupejevskim" karavanom in ukinitvijo 5vratne razli?ice.
?ez eno leto ali dve bi ?e tudi men pasalo menjat. In ?e bi imela nova ?estka enako uporaben prtlja?nik kot ta moja starina, potem sploh nebi razmi?ljal, tako pa...
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?e mal offtopica. ?e kupi? polnovzmeten bicikl za jurja, bo? zagotovo hiter menjal le?aje pa kak?ne feltne, in tudi vzmetene za katerega bo? ugotovil da to ni to. Je ceneje takoj v ?tartu dat 2jurja.
Res nevem zakaj se nekateri ?udite trditvi da je jurja bicikel poceni, obenem se pa vozite v mazdah ?eprav bi se lahko peljali v dacciah
?e mal on topic. Lastnik nove ?estice (dizel) je mi je danes povedal, da so trditve trgovcev o ni?ji porabi nove ?estke ?ista nakladancija - njemu kuri toliko kot prej?nji model.
Sli?at pa je govorice o porabi bencinarke celo okol 6,5 v praksi. A kdo kaj ve ?e je kaj resnice na tem, ker ?e je tako bi bila bencinska razli?ica lahko zelo zanimiva, kar se ti?e stro?kov na prevo?en kilometer seveda.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Hotel sem samo povedat, da se za jurja bicikel ?e znjde na strehi avta, tisti za nekaj jurjev pa ponavadi ne. A je poceni ali ne pa, ?e kupi? novega polnovzmetenega gorca za jurja (in ga tudi resno uporablja? - tiak so polnovzmeteni za resno uporabo) bo? hiter ugotovil da si se ?ist premalo "stegnil". Je pa vsakega ?koda ?e ti ga spi... ne glede na ceno. In jaz si ?e nekak normalno upam na morje s tapocen biciklom, s tadragim sem bil samo enkrat in upal, da dvojno zaklepanje pri mazdi deluje, ker skoz ?ipe mi ga nebi mogli ven vzet (vsaj ne v celoti).
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?e basen o avensiski. ?e ima? bicikel za jurja, potem ga vozi? na strehi, ?e pa ima? pregre?no drag bicikel, potem ga seveda vozi? v avtu. Znanec, zagrizen rekreativni tekmovalec (to so tisti, ki ?e momile jejo), je imel v stari avensiski v notranjosti prtlja?nik s "?inami" na katere je pritrdil bicikel in ga zapeljal v avto. Potem je nabavil novo avensisko in niti pomislil ni, da bi v ve?jem avtu imel kak?ne probleme. In bicikel seveda ne gre ve? not na tak na?in. Bil je tako razo?aran da je imel resen namen avto prodati, a ker je nov bi s prodajo spu?il preve? denarja.
Nima samo Mazda problemov z manj?o uporabnostjo prtlja?nika ve?jim dimenzijam avta navkljub.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Papir vse prenese. Moja mazda ima po katalogu 510l pa dam nekaj stran ?e ni ve?ji od tistih obljubljenih 522ih litrov v novi mazdi. Bom enkrat res z metrom prite?il v avtosalon.
Jures je (verjetno) podatek 425l prebral v ADAC-ovem testu, kjer so zapisali (kolikor ne znam nem?ko), da je to zmanj?anje v primerjavi z predhodnim modelom, ki je imel 480l prtlja?nika. Je pa res da ga pri ADAC-ovih testih tu v?asih mal pihnejo, pri taprvi ?estici so namerili samo 735cm dol?ine prtlja?nika, ?eprav ga je v resnici dober meter.
Okoli podrtega naslonjala zadnjih sede?ev pa, jaz se precej ?asa vozim s podrtim ?ir?im delom, se bo to zagotovo spremenilo, ko bo v avto "prisedel" bodo?i novi ?lan dru?ine .
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
pa tudi ti izgleda, da nisi najbolj seznanjen kaj se predava oz. kere smeri mas na strojnem faksu
?e bi imeli na strojnem faksu elektrotehniko, zakaj potem niso na?li koga, ki ima za razliko od "razlagalca" kaj pojma o elementih ki se imenjujejo kondenzatorji. In ?e imajo v programu izobra?evanja predmet fizika, zakaj niso na?li nekoga, ki nebi med seboj me?al pojma mo? in energija. Njegovo res dolgo "palamudenje" okoli zadeve ka?e samo to, da v ?tromu ?lovek pa? ni doma. Pa saj nemoremo biti vsi za vse.
Se pa verjetno pozna, da je strokovnjaka z faksa spra?eval nekdo ki ni glih od foha, in potem taki intervjuji pa? tako izpadejo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?e bi ?elel dobiti strokovno razlago o delovanju kondenzatorjev, bi moral ponjo iz prispevka razvidno o?itno iti na fakulteto za elektrotehniko. Res pa je avtor siolovega ?lanka agronom pa obstaja mo?nost da o tem ni najbolj seznanjen :ne vem: .
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Zaradi uporabnosti je stara (prva) mazda nenadomestljiva, novi modeli so pa vsi 'lep?i' polni gadgetov a totalno neuporabni, karavana mam z namenom.
Zame razo?aranje, naslednji je legacy/outback - boxer dizel, AWD, 530L prtljaznik, samo avtomatike ni
?e bi bila nova 6ka tako uporabna, kot tista taprva ki jo vozim ?e enajsto leto, bi ?el ta trenutek razbit pra?i?ka. Tako pa zgleda da jo bom vozil ?e kak?no leto in razmi?ljal kaj kupit. Tudi meni se zdi je subaru resna alternativa, le nov model bom po?akal, pa potem videl kaj je za 100 riti.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ce mislis tisto kljukico, ki sluzi obesanju recimo kaksne vrecke... To ima tudi nova sestica... sicer drugacno... da se ven zlozi. Mi je v oci padlo, ker pise, da lahko obesis gor max. 3 kg se mi zdi
Sem opazil tisto kljukico - glih prav?nja da gor obesi? vre?ko iz lekarne.
V moji stari stari 6ki so zgoraj 4 rinke za pritrjevanje tovora, ki mi precejkrat pridejo prav. Teh nova 6ka ne premore.
Pri meni pride jeseni oz. proti koncu leta cas za menjavo, pa se ne morem odlociti, ali bi novo sestico, ali CX-5, ki je bil prvotno v planu ... ...
Mal sem ?tudiral kaj bi se mi mogo?e neko? spla?al kupit - primerjal sem ceno CX5 in ?estice, oboje oprema attraction. CX5 (AWD) je v tej opremljenosti 30 890? (28.890? brez AWD), medtem, ko je ?estka 27 290?. Tako da ?e res nima? nekih terenskih zahtev, potem nedvomno ?estka.
lp
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Sem ugotovil zakaj ima tako visoko dno prtlja?nega prostora. Zadnji izpu?ni lonec je pre?no v skrajni zadnji to?ki vozila, zato mora bit ?im vi?je in potem zmanjka prostora za rezervno kolo pa nakladalni rob je posledi?no tudi precej visok. Je pa zgleda da recesija tudi prizadela opremljenost prtlja?nika, odpihnila je zgornje ?tiri rinke za pritrjevanje tovora, zgleda da so res kopiral avdija.
Utesnjenost v kabini naj bi o?itno po mnenju nekaterih dajala ?portni pridih. Mene ni pretirano velik skupaj, pa mi to vseeno ne ustreza. Ne ustrezajo mi niti zelo majhni merilniki, ?eprav nimam te?av z vidom. Ok, marsikaj je stvar osebne preference.
Ali ga bom kupil ali ne, bom pa ?e razmislil, ene dve leti ?e komot "guslam" sedanje gare. Bom pa enkrat za ?tos vseen vzel s seboj meter da ugotovim, kam som skrili tistih dodatnih par litrov prtlja?nega prostora za kolikor naj bi bil prtlja?nik ve?ji, ?eprav se meni zdi manj?i od tastare stare ?estke.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Pri karavanih ni ?tos v hladilniku iz ?tacune enkrat na deset let, za to ga ne rabi?.
Meni, na primer, ne di?i tla?it na streho bicikel, ki je ko?tal toliko, kot je vredna moja mazda - ga je ?koda. Ve?krat tedensko tudi zagonim v avto nerazstavljenega chariota pa se odpeljemo par klilometrov do kak?nega izhodi??a za sprehode. ?e bi ga moral razstavljat, se mi to nebi dalo in bi se z mal?kom verjetno vozi?kali bolj okol bajte. Rolo prtlja?nika bi komot prodal, ker ga ?e nekaj let sploh ne vozim s seboj.
Z lahkoto se navadi? na neko udobje, se pa potem spra?uje? o smislu kupit ve?ji in dra?ji avto z manj tovrstnega udobja. Na koncu bom ?e na enoprostorcih pristal ki jih mo?no ne maram, tako kot bo mogo?e moral Boss pristat na karavanu ker so mu skenslal 5vratno ?estko.
Eni bodo pogre?al okrogle zra?nike, eni bodo pogre?al MPS... Matr, kam gre ta razvoj...
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Danes gledal ?estico v BTC-ju. Izgleda fenomenalno in kovinska bela ji lepo pristoji. Ker je cena samo nekaj ?ez 31 jurjev, sem telefoniral svoji dragi, ?e kar dve kupim.
Sem izrazit ?udak kar se ti?e ocenjevanja avtov - prvo grem gledat prtlja?nik. In, primerjalno, v novo ?estko niti slu?ajno nebi spravil tolk ene robe za na po?itnice kot to lahko v mojo l.2002, ?eprav je nova 6cm ?ir?a in ve? kot 10cm dalj?a. Koloteki pri novi zaradi druga?nega podvozja precej bolj segajo v prtlja?nik, dno le tega je precej vi?je kot pri stari stari ?estki odprtina pa manj?a (verjetno ker so ?parali pri trdnosti/te?i pleha). Bo?nih steklenih povr?in je za pol manj tako da je preglednost ven precej slab?a.
Ampak to je to, ve?ina proizvajalcev se na vse kriplje trudi, da bi njihovi karavani zgledali ?imbolj kupejevsko. Pri tem pa se postavlja vpra?anje kaj za vraga bi potem ?lovek sploh ?e kupoval karavana. :ne vem:
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
edina stvar k mi ne gre je zracniki ki so v 6ki 2004 letnik so awsome ... tko res tja pihajo k hoces ... top of the top ... zakaj so to zamenjal
Zamenjal so zato, ker se pri avtih prodaja dizajn in ne kakovost oz. uporabnost. ?e bi obdr?ali stare zra?nike, bi se razni "znalci" od novinarjev razpisali o zastareli armaturi. In to ?eprav sedanji dizajn ni glih biser oblikovne sodobnosti.
Jaz bom kupil S-maksa. Ma vsaj lepo okrogle zra?nike.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Po podatkih iz avtobilda je pri podrti klopi prtlja?nik karavanke toliko dolg, kot je pri moji mazduli, s tem da je tanova za 13cm dalj?a od moje. A zna kdo razlo?it situacijo da so novi avti na zunaj ?edalje ve?ji, pritem se jim pa nanoter prav ni? ne pozna. Pa ni samo primer pri mazdi. (si ne morem pomagat ampak ?e kupujem avto imam grdo navado, da se plazim z metrom po prtla?niku)
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ma ?ist tko bom rekel... ?e nima folk dnarja za to, da bi avto s klimo kupil pol ?al gleda predrag avto in bi moral kupiti kaj cenej?ega al pa rabljenega.
Bo dr?alo. Po drugi strani, prijatelj prakti?no nikoli ne vklopi klime pa je imel avtomobile s klimo ?e v ?asih, ko se je pri nas ve?ina ljudi vozila v jugotih. Meni ne gre toliko te?ko v glavo to, da si nekateri ne privo??ijo klime, pa? pa to, da si ne privo??ijo aibagov.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
5cm, kolikor se pri stari ?estici pri podiranju pogrezne klop in je tudi celotno prtlja?no dno toliko ni?je, ne pomeni samo 5cm ni?ji nakladalni rob. Pri tej povr?ini pomeni tudi blizu 130l ve?ji volimen - cifra ki ni zanemarljiva. ?eprav je tanova ?estka od tastare za 6 cm ?ir?a, je ?irina prtlja?nika v vi?ini spodnjega roba stekla vsaj 20cm o?ja.
Niti podrazno nebi ?lo v ta avto isto kot v staro ?estico. V tastaro ?estko spravim dva odrasla bicikla, skoraj 1,5m dolg chariot (otro?ki vozi?ek), otro?ko posteljico, plenice&igra?e, + potovalki in ostalo kramo za dopust (sixpacki). Pa razen biciklov ni?esar ni gledalo ?ez spodnji rob stekla s tem da ena tretjina naslona ni bila podrta. Saj ne da bi rad postavljal rekord, ampak tudi brez zgoraj na?tete krame v tanovo ?estko na ta na?in niti dva bicikla ne gresta (razen le?at drug na drugega, kar se ?e s slabimi bicikli ne dela, kaj ?ele z dobrimi)
Pa ne mi zamerit za tole klobasanje ki sodi bolj v jamralnik. Razumite ?loveka, ki je dolgioh 11 let dajal na kup?ek zato da si bo privo??il novo ?estko, potem mu pa kar naenkrat ni v?e?. Ko se ?lovek razvadi z dolo?enim udobjem gre te?ko na manj.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani