Verjetno me res nisi razumel. Mogo?e si se le preve? zapi?il v zadnji del, ko sem napisal, da se ti kupci pobijejo in nisi dojel ostalega. Tisto je letelo na to, da bi tudi Miati lahko dali svoj ?as wankla ali 2,3t ampak bi se verjetno slabo kon?alo. Seveda so se z unimi avti razsuli/ubili, avti so imeli vseeno slab?o karoserijo, varnost, pri kaki turbo petki je bila turbo za ve?ino hinavska zadeva (vem za par zgodb, ki so se slabo kon?ale).
Bistvo je FUN FACTOR. Velik problem je kot sem napisal, tekmovanje s samim seboj (in konkurenco). Seveda lahko naredi? vedno mo?nej?i avto. Se hvali? s ciframi. Kot Megane RS. Super avto ampak ali bodo in?enirji sploh lahko dohajali ta tempo? Bo naslednji spet mo?nej?i in ?e hitrej?i na ringu? Pa potem ?e en naslednji? Pa se obrmenjevati potem ?e s konkurenco (bodo?i Civic Type R)? Zakaj bi se dokazovali, ?e preverjen recept deluje? Ali pa GT86, ljudje so ob za?etku prodaje pametovali, da rabi turbino, ve? konjev. Hmm, kdor ne zna u?ivati z vrhunsko RWD lego in 200 konji je ?e preve? razvajen.
In zdaj pojdimo v miatin razred. Ista fora. Med roadsterji ima? naprimer S2000 z za serijsko Miato nedosegljivo konjenico. Pa je zato bolj popularna kot Miata? Prodajne ?tevilke pravijo da ne. Zakaj bi se sploh obremenjevali s tem, da mora biti nova Miata mo?nej?a, imeti blizu 200 konjev, imeti 0,3s manj do 100, imeti 5km/h ve?jo kon?no in podobne bedarije? Merjenje lul?ka al kaj? Zaradi mene, ?e imajo vse generacije do konca sveta isto sekund do 100 in isto kon?no hitrost, ?e je le zabavnost v vo?nji tista prava. Kratko in jedernato:
JC ( pa ne jezuskristus ) od Topgeara je nakratko povzel bistvo pred leti ,ko so imeli na testu 2gen. mx-a
Avto da vse, kar dajo veliki super?portni avtomobili, le da pri bistveno ni?jih , bolj varnih hitrotstih.
AmenAgain..
?e mi da? na izbiro S2000 in Miato z le 150 konji... Izberem Miato ker VEM, da se bom bolj zabaval. Vraga, Civic je imel 100 konjev pa je bil skoraj isto zabaven kot Clio z 200. In pri Mazdi to razumejo.
Pa dobro 1,5 z visoko kompresijo, v avtu s te?o okoli tone... To ne bo treba imeti poden gas v obi?ajnem prometu.
Meni se pa zdi pohvalno, da vztrajajo na pribli?no enakem razmerju mo?/te?a. Sploh ker danes je povpre?na te?a dru?inske limuzine gotovo nekje okoli 1400kg, posledi?no so mo?nej?i motorji, ve?ji stro?ki zavarovanja, cestnine, ?e ni nek super duper dizel tudi ni realno dosti manj?a poraba. Pri Mazdi pa jim je uspelo, da se je kila?a vrnila na za?etek kljub ve? opremi, vrhunski varnosti, izbolj?ani legi itd...
Drugi problem je tekmovanje s samim seboj pri proizvajanju ?portnega avtomobila. Naprimer Golf GTi. Prvi je bil pravi pocket rocket, z vsako generacijo je mo?nej?i ampak ni tako zabaven. Drugi primer R5/Clio. Petka turbo je bila ?pasna, Clio 16V tudi, RS 172,182,197,200 so konkretni stroji. Ampak ko pride? do neke meje je te?ko vse skupaj izbolj?ati brez, da se ti pol kupcev pobije. Saj veste, v Miato bi lahko dali v vsako generacijo 20 konjev ve?. Ampak, ko bi prilezli na 250hp, vpra?anje kaj bi se dogajalo. In ljudje bi ?e ?akali naslednjo, 270 konjsko verzijo. Nekje se mora? ustaviti.
No ampak to je 128hp/tono kar ni tako ?voh in lahko pomeni pod 9s do 100. Bistvo prve Miate itak ni bilo v konja?i ampak zabavnosti. Preve? konjev in preve? neposreden avto je pa S2000, ki je sicer zelo hiter avto ampak le dokler vozi? na 90% zmogljivosti. Miato pa lahko ves ?as tera? na polno. Po doma?e: bolj je zabavno terati ?voh avto, kot po?asi voziti hiter avto.
?e bolj zanimivo je to ,da jo pripravljajo skupaj z Alfo.. :ne vem:
Glede na to, da je MX5 eden najbolj?ih roadsterjev ever in kaj je Alfi uspelo s 4C je to lahko le dobro. V osnovi je Miata lahek roadster z idealno razporeditvijo te?e ter zabavno lego, ne pa tudi brutalno mo?jo. 4C naprimer je pa ?e pravi dirkalnik, ?e bi potem ponujali ?vohnej?o in bolj "napiljeno" verzijo (z rahlo detunanim motorjem iz 4C) za konkuren?en denar bi bilo to to. Konkretno, 200hp verzija bi morala biti cenovno nekje med Cliom RS in Toyoto GT86. Trenutna cena Toyote je pri nas kar neugodna (pa je avto tehni?no res top!) pa ?e novih Cliov RS se ne proda veliko.
Oblika mi je pa vseeno kaka je, bi pa bila z novim Mazdinim obrazom kar privla?na.
You're missing the point... jaz pa nimam francoza.
OK, ima? prav, se umikam iz offtopica.
EDIT: ?tikli so kul, zaradi poraba pa ne glede na kaka je, je minus in so ljudje samo depresivni tko da ?tikli, in ostalo kar Labi lima v skriti del me ne moti.
JDM kao bla bla...zdaj bo prisel Symon z renoldom pa vam bo povedal kje je catch...in vam delal sramoto
Premalo spremljam tole temo, pa so me drugi prehiteli. Blokada na 180 km/h. GT-R ima to fajn re?eno preko GPSa, ko pride? na pisto on zazna in odklene blokado, ko gre? iz dirkali??a dol pa spet 180km/h.
Mi je pa zanimivo, da bo Focus karavan, ?isto uporabna ideja. Tudi Mazda, da je ?e vedno le 5 vratna ni slaba ideja, je avto bistveno bolj uporaben, pa ?e vseeno je nekaj hitrej?ega na cesti.
Hja men je to mal hecn ker s serijskimi gumami in avtom sem vozil 58,218 tokrat s slab?imi 58,520. Z RS-Rkami je pa? druga pesem in sem nizkih 57 dosegel brez te?av.
Je pa zelooo specifi?no dirkali??e in ?e bi nek Viper dosegel dober ?as na ovalu bi tukaj pogorel na celi ?rti. Je pa fajn vedeti, da merijo tako kot na Time Attacku, se la?je primerjamo.
Vsi so FWD hot hatchi, torej ista klasa le da Focus z ve? konji kot vsa ta konkurenca. ?eprav ve?ina Focusov ka?e manj konjev kot naj bi jih imeli (300), Megane RS pa kakega ve? poka?e in sta tam tam na koncu.
pomoje so se zatipkali in mislili 6,3. Ampak bistvo je potem v testu ?eprav test v de?ju je malo tako-tako.
Saj ?e bi se mal zavzeli da bi se peljal avto kot Focus RS jim tudi ne bi ?kodilo pri prodaji. Tako pa upajo, da se bo zaradi cesarjevih novih obla?il avto prodajal bistveno bolje.
linije pa so skor iste kot zdajsnja...edino pri luceh so sli se na slabs
A ne da?! Bolj kot gledam bolj se mi zdi, da je zelo tipi?en azijski dizajn. In to ni nujno dobro.
Zmaj o Mazdinih konceptih pa ne bi. Predstavijo jih miljav?ent, so sami sebi namen (Kabura, Furai, Ryuga, Taiki in podobne, sem ?el prav gledati novice na forumu) nato pa dajo ven ?isto druga?en avto. Ko malo bolj pogledam pa njhovi modeli ne sledijo kakemu dizajnu kot pri nekaterih avtomobilskih znamkah ampak je vsaka generacija dizajn ?isto v svojo smer s kar dosti druga?nimi linijami in nima s prej?njo generacijo veliko skupnega.
To?no tega me je strah - lohk zgleda od zunaj super, a ve?ino ?asa si v avtu in ?e armaturka ni cool je vse skupaj brezveze, ker vem, da me bo ves ?as nerviralo.
Hehe no zadel si bistvo zakaj mi dizajn pri 100NX ni bil grozen ker ko sem sedel notri sem se po?util ?isto OK.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Verjetno me res nisi razumel. Mogo?e si se le preve? zapi?il v zadnji del, ko sem napisal, da se ti kupci pobijejo in nisi dojel ostalega. Tisto je letelo na to, da bi tudi Miati lahko dali svoj ?as wankla ali 2,3t ampak bi se verjetno slabo kon?alo. Seveda so se z unimi avti razsuli/ubili, avti so imeli vseeno slab?o karoserijo, varnost, pri kaki turbo petki je bila turbo za ve?ino hinavska zadeva (vem za par zgodb, ki so se slabo kon?ale).
Bistvo je FUN FACTOR. Velik problem je kot sem napisal, tekmovanje s samim seboj (in konkurenco). Seveda lahko naredi? vedno mo?nej?i avto. Se hvali? s ciframi. Kot Megane RS. Super avto ampak ali bodo in?enirji sploh lahko dohajali ta tempo? Bo naslednji spet mo?nej?i in ?e hitrej?i na ringu? Pa potem ?e en naslednji? Pa se obrmenjevati potem ?e s konkurenco (bodo?i Civic Type R)? Zakaj bi se dokazovali, ?e preverjen recept deluje? Ali pa GT86, ljudje so ob za?etku prodaje pametovali, da rabi turbino, ve? konjev. Hmm, kdor ne zna u?ivati z vrhunsko RWD lego in 200 konji je ?e preve? razvajen.
Pa ?e dva linka, ki dokazujeta da tudi med hatchbacki ni vse v "aha konkurenca ima 180-200 konjev, dajmo ?e mi turbino gor!". Swift je z le 136 konji bolj zabaven kot ve?ina ostalih:
http://www.carbuyer.co.uk/reviews/recommended/best-hot-hatchbacks
http://www.topgear.com/uk/photos/Hot-hatches-best-of-the-rest-2012-11-05
In zdaj pojdimo v miatin razred. Ista fora. Med roadsterji ima? naprimer S2000 z za serijsko Miato nedosegljivo konjenico. Pa je zato bolj popularna kot Miata? Prodajne ?tevilke pravijo da ne. Zakaj bi se sploh obremenjevali s tem, da mora biti nova Miata mo?nej?a, imeti blizu 200 konjev, imeti 0,3s manj do 100, imeti 5km/h ve?jo kon?no in podobne bedarije? Merjenje lul?ka al kaj? Zaradi mene, ?e imajo vse generacije do konca sveta isto sekund do 100 in isto kon?no hitrost, ?e je le zabavnost v vo?nji tista prava. Kratko in jedernato:
?e mi da? na izbiro S2000 in Miato z le 150 konji... Izberem Miato ker VEM, da se bom bolj zabaval. Vraga, Civic je imel 100 konjev pa je bil skoraj isto zabaven kot Clio z 200. In pri Mazdi to razumejo.
Spet predolg spis, vem.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani