Downsizing, hibridnih pogonov, z dvojno sklopko, lahke konstrukcije iz aluminija in ogljikovih vlaken? Mazda na?rtuje svojo prihodnost pro? od teh trendov. Za nove CX-5, in tudi za prihajajo?o ?est generacije, so se japonski lotili sami, najbolj impresivna na?ine, na katere so, da bi obvladali ravnote?ja vo?nje bolj zabavno in bolj elegantno okolje. Zajeti v Skyactiv mnogi pionirski Mazda tehnik. V prihodnjih vpra?anj bomo predstavili to v podrobnosti. V prvem delu bomo predstavili novo Mazda je ?udno-diesel.
Ve?
Multimedija
Galerija
Mazda in?enirji so o?itno ponosen na celovit pristop, prihajajo?ih modelov z veliko inovativnih tehnolo?kih re?itev na trgu za po?iljanje. Zato omogo?ajo tiska skoraj eno leto pred uradnim za?etkom vpogled v self-zavestno Skyactiv omenjenih tehnologij. Poleg tega, da telo in podvozje so bili tudi v menjalnikih in bencinske in dizelske motorje dosegla velik napredek. Predvsem pa bi re?itev za znak dizelski model za druge proizvajalce imajo.
?e bo v za?etku leta 2012 pri?el novi CX-5, je prva Mazda model nove Skyactiv-dizel, ki naj bi v kombinaciji s ?istim pogonom na sprednja kolesa in ro?ni ?eststopenjski ro?ni standardna poraba goriva okoli 4,5 litra - na visoki stopnji zmogljivosti od 175 KM, ki je. Trenutno je dosegel v segmentu modelov SUV ki temelji le na majhne avtomobile z dizelskim motorjem bedno ?ibke downsizing podobno nizke vrednosti. Toda na kompaktnih SUV je Mazda je, da visoka raven u?inkovitosti, ne vklju?uje odpoved delovanja in zmogljivosti.
Dol s stiskanjem
Galerija: Mazda prototip Skyactiv-DieselIm jedro inovacij paketa je zmanj?ati kompresijsko razmerje z enim dizelskim motorjem za osebna vozila senzacionalno nizko stopnjo 14:01. Mitsubishi je ?e za?ela z ASX 2010 uvedla potisnite v tej smeri. Bodite porabi zelo malo stiskanja, 150-KM 1,8 D-ID v primerjavi preizkus proti AutoScout24 praksi pravzaprav zelo skromen konkurenti skoraj liter manj.
Trenutno priljubljene v sodobni dizelski motorji osebnih avtomobilov imajo kompresijsko razmerje 16:01-18:01 standard. Medtem ko ste na Mitsubishi z 14.8:1 ?e padel precej pod to raven, Mazda ponuja v razmerju 14:01, rekord, ki ga lokalne konkurente in jasno ?e enkrat postavil nov rekord na podro?ju avtomobilske dizelske.
Optimizirana izgorevanjem
Klju?na prednost nizke diesel stiskanja: ?as za izgorevanje goriva in zraka me?anica v jeklenkah se bo pribli?al na mrtve lege batov. Pri obi?ajnih dizelskih motorjih z visoko kompresijo, je v ?asu eksplozije o?itno neugodne za goriva in zraka se ne me?ajo popolnoma. V prihajajo?i goriva Mazda dizel in zraka so me?ane in reagirajo druga z drugo in nato skoraj popolnoma pogorel tako zelo ?ist. Pozitivni u?inek: je manj NOx in delcev. Tako malo, da sta obe-litrski dizelski, Euro 6 emisijskim standardom brez NOx katalizator SCR sistem AdBlue ali dose?eni.
Galerija: Mazda prototip Skyactiv-DieselEin ?e eno pomembno prednost: proces zgorevanja porabi manj goriva. Mazda pravi okoli 20 odstotkov manj dizel, ki je mimogrede zelo fino atomiziranih s 2.200 bar vielporigen lovil preko ?ob s piezo injektorji v zgorevalne prostore. 2200 bar - mimogrede opazil Mazda dosegel ?e en rekord stopnjo pritiska.
Hladni zagon problem pod nadzorom
?e malo kompresija pove?a u?inkovitost, potem zakaj niso ?e drugi proizvajalci teh motorjev na trgu? V skladu z Mazda, problem je v hladni fazi zagon, ki bi bila obi?ajno povezana z misfiring. Poleg posebne injektorji piezo keramike in ?arilne sve?ke, Mazda ?eli imeti, da bi dobili ve? kot ta problem s spremenljivo kap izpu?nih v ro?aj. Trik tukaj je, da ostaja izpu?nih ventilov rahlo odprte med vnosa kap, ki omogo?a del prej proizvedenih vro?i izpu?ni plini tok spet nazaj v cilinder. S tem trik, se temperatura dvigne v valj pred kompresijo kap, kar vodi do hitrej?ega ogrevanja motorja-up in stabilno izgorevanje.
Galerija: Mazda prototip omogo?a Skyactiv ta starej?i-novi dizelski Skyactiv je po tem, da je nastal zaradi zmanj?ane pritisk izgorevanja, dosledno zgrajen la?je. Motor mora biti zasnovan tako trd in manj motornega bloka (Mimogrede, aluminij), ro?i?ne gredi, ojnice in bati tehtajo manj. Poleg tega, da skupaj deset Gewichtsersparung odstotkov in pribli?no 20 kilogramov la?ji mehanske komponente omogo?ajo motor zmanj?a trenje, kar pove?uje u?inkovitost.
Dva turbopolnilnika
Kon?no je bil novi dizelski Skyactiv ?e vedno opremljeni z dvostopenjskim turbopolnilnikom. Namesto z uporabo samo enega polnilnik z variabilno lopatic turbine zdaj, majhen turbopolnilnik zagotavlja dober odziv pri nizkih hitrostih, medtem ko pri vi?jih obratih se uporablja velik turbo, je sklenil mobilizirati ponosni 420 Newton metrov navora pri 2.000 vrtljajih na minuto. Zgodnje na ?tirivaljni motor nudi visok navor. Toda ve? kot to: tudi ?e je ?e vedno 5.000 vrtljajih na minuto 250 Nm. In tukaj je ?e ena posebnost: min med obi?ajno dizelsko gorivo, ki okoli 4.500 U / Turn v Skyactiv diesel ?el do 5.200 U / min. Vsaj pri prehitevanju, to lahko zagotovi pomembne prednosti.
Toda kako gre nov ?udno-diesel? Mazda nas je v testno vozilo vgrajeno ro?no s telesom trenutno pa 6 na dirkalnih stezah nekaj krogov. Tehnika je v podrobnostih ?e ni kon?na razli?ica serijske proizvodnje, in je bil motor ne obkro?ajo, na primer, za optimalno akustiko. Za to je bila enota navdu?ila s svojo izjemno pozitiven odziv pri zelo nizkih vrtljajih na minuto, prav tako zelo homogeno strukturo in zmogljivost, s svojo ogromno, malo vibracij rotacijski veselje doslej neznano v obmo?ju vrtljajev motorja. ?t sled diesel vztrajnosti, ne na? zelo pripravljeni, da bi kopirali turneji 6.000 znamko. V proizvodnja razli?ica je verjetno, kljub temu, omejevalnik navzdol na stop prej.
Prihodnost Mazda je zabavna
Poleg motorjev je tudi v podvozju vozila, testiranja prihajajo?e CX-5 in je ?e vedno na nas tu, da lahko avto zelo okretna Zirkle, homogena in dobro predvidljive v ovinkih. Razmeroma nizki, dizelski motor naredi avto ni preve? top te?ka in so tudi pri pospe?evanju iz kotov, kljub visokim navorom vo?njo vpliva na volanskem komaj ?util. Torej, tudi podvozje stranski prihodnost Mazda naredi dobro razpolo?enje. Ampak ve? o tem v prihodnosti vpra?anje.
Tudi pri prakti?ni test, ?e vedno je treba bolnika. ?ele spomladi leta 2012 smo lahko CX-5 more tekmovati z novim dizelskim motorjem v primerjavi test. Teoreti?ni in prakti?ni vpogled in?eniring, je Mazda ?e odobrena nam lahko, vsaj na visoka pri?akovanja. To je ?isto mo?no, da je CX-5, ki za u?inkovitost in okolju na vrh segmenta. To bo zanimivo, ?e posebej, kako se odzvati na nem?ki proizvajalec tehnologije Mazda bo vnaprej.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
- ve?ino folk boli za ekologijo, ker za ekologijo boli k****c tudi dr?avo - ?al se ekologija vedno navezuje samo na stro?ke in nikoli res na ekolo?ko komponento.Va?no da dr?ava pokasira, v avstriji recimo subvencionirajo dolo?en dele? vgradnje
pa ?e nekaj takih minusov zakaj se folk bolj mno?i?no ne odlo?a zato
- stro?ki vgradnje; za tiste, ki delajo malo km je to nerentabilno to bo dr?alo, lahko pa ?e v osnovi nekatere avte nove kupi? z vgrajenim LPG sistemom
- neosnovan strah, da bo kar vse razneslo To vidim vsaki? ko tankam, realno pa je BOLJ varen kot bencin.
- bojazen zaradi garancije pri novih avtomobilih Pred vgradnjo se mora? zmenit z uvoznikom-prodajalcem in se vse ve?inoma da zmenit, ne pa vedno.
- dodatna te?a posode za plin in instalacije in malenkostno slab?e performance (novej?i, ko je sistem manj se pozna oziroma se pozna samo ?e zaradi ve?je te?e) Zarad 50-60 kil dodatne te?e te tud nau konc, men se avto BOLJE pelje ker je malenkost te?ji zadaj. :ne vem:
- izguba prostora v kufru oz. odpoved rezervni pnevmatiki (pri Mazdi 6 z Bose ozvo?enjem ?e original subfooferju) Vse ti ostane, samo malo se je treba znajt, res pa da zgubi? malenkost prostora v prtla?nku.
- manjko pump, ki imajo plin Vsak teden je kaka nova, tako da tud mi na dolini dobimo LPG
- domet s tankom plina je relativno majhen (ve?e se na pumpe, ?e jih ni glih v bli?ini) to je pa odvisno kak?en tank si zbere?, js naredim do 600 km brez kakih te?av.
- nekje ne dovolijo, da sam tanka?, folku pa se ne da ?akat, da bi se jih kdo usmilil Ja verov?kova ?e kak pumpa ?
- nekatere podzemne gara?e imajo ?e vedno napise, da je vstop z avtom na plin prepovedan To velja ?e nima? sistema z varnostnim ventilom !
- neprimeren za kratke razdalje, ker zalaufa na bencin in dokler ne pride do ustreznih pogojev laufa na bencin. To je res, za fure pod 10 km nima smisla met ne navora in ne LPG.
- na?eloma tisti, ki delajo velik km in bi bili pravi kandidati za plin so v ve?ini do predkratkim kupovali samo diesle, ?e so hoteli var?evati.
?eprav so minusi bolj ali manj ?ibki pri odlo?anju napram plusom o?itno v glavah folka ?e vedno prevladujejo :ne vem:
Sej to je to, noben se ne vsede dol in si prera?una al pa naredi primerjavo med vsemi tremi(LPG,bencin,diesel), se?teje pluse in minuse in potem vidi kaj in koliko se mu spla?a.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Treba je vzet v ra?un tud to da premium znamke delaj takoreko? za ovikom, mazdo pa sestavljajo in delajo na japonskem, tako da predno bi to speljali avto po naro?ilu, bi trajalo od 2 do 4 mesece, toliko je ?akal moj bratranec da je dobil svojo M6, potem pa so mu jo dejansko pred nosom ?e razbili pri razlaganju s tovornjaka in je lepo ?e ?akal dodatna 2 meseca, seveda je dobil nadomesten avto M3 for free.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ne vem, samo poraba za ta motor je 11,5 litrov pa vsi vemo, da za ta score se je treba ?e kr mal potrudit. Razen ?e ste se furali 70mph relacijsko non stop that was fuckin' dull drive
?e bi blo skoz 70 bi blo luxuz, ampak je blo velikokrat 60-50 mph.
Nisem pa najdu kakega neurejenega makadama, da bi konkretno sprobal zadevo, sem pa zao ve?krat delal burnoute s cestninskih.
Oblubm, da se bom letos potrudu(upam da mi bo ratal it) da ga bom malo bolj na obratih fural, pa da vidimo kak?en bo rezultat, ne da se pa tam testirat vo?nje v klanec in po ovinkih, ker najvi?ji klanec je 50-100m visok .
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
zato, ker je avtomatik dolgo?asn, nima? kej za delat drugo je pa to, da avtomatika sploh nemor? naturirat (sicer so to verjetn zdej ?e izbolj?al s kakimi gumbi sport, super sport...)
Majstr hudo bejbiko zravn, pa ti je takoj vseen da ni treba ?altat, druga? pa se vsed v en avtomatik pa ga pohod, pa bo? vidu kaj se da in kaj ne.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ok test, samo pa ni realen, glede da se s tako porabo tud dizli ne morjo furat, me zanima kak?na bi bla pol pri dizlu, js ra?unam tam nekje okrog 2.8 litra. :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Razen, ?e ne bo? kupil kak?nega Subaruja, Saaba, Fiata itd, kjer je to opcija ?e od novega. Vsaj enkrat sem bral test tovarni?ko vgrajene plinske naprave. Ampak ker avto zalaufa na bencin bodo na?i ?e vedno rekli "bencinar je" in te ogulili. Da bodo merili pa dvomim, pomoje bodo pogledali uradne podatke, ki morajo biti napisani.
Kukr js vem vsi ?tartajo na benz tud oriđinalno vgrajeni sistemi, samo imajo manj?i kestl. :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
V petek smo na mejnem prehodu Jel?ane, sre?ali novo CX-7 diesel, pa ?e se ne motim je bil ?esenj za volanom,zgleda da jo je imel na testu, bil apa je polepljena z reklamo A-Cosmos.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Prej bodo odkril lete?e krokodile.
Je kdo bral al pogledal muvi, kjer je kar nekaj povedanega o avtomatskem menjalniku, ki so ga kon?no nardil za dizlake.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani