Meni tudi nimjasno, s cim… Mogoce so ga nategnili v Kopru, ker niso hoteli potegniti avta od drugega trgovca, ko je kupoval sedanjo premijo… Drugi del se je pa kot kaze tudi resil… in se je ACosmos odrezal cisto fer… ali se motim?
Sicer pa imajo trenutno kar dobre “otvoritvene” ponudbe…
Motiš se. Drugi del še vedno nismo rešili, ker se delajo od tedaj francoze tako A-Cosmos kot mazda Slovenija. 😡
Vsi so mrknili in sploh ne odgovarjajo ne na maile ne na telefon.
V glavnem je najboljše , ko nimam nobenega opravka s temi pacienti.
Avtomobili mazde so dobri, to bom vedno trdil, uradni servisi so, vsakj kar sem imel sam izkušnje z njimi, totalni polom. Itak, ko preteče garancija na cx30 ne dobijo niti evra več od mene. Lani sem za servis na 6-ki (komplet vse +menjava sprednjih diskov in ploščic) dal toliko, kot bi dal na uradnem servisu za navaden servis.
Uradni servis so bili in bodo vedno oderuhi, to je dejstvo.
Upam, da ne bodo tej vaši novi prodajni saloni taka žalost, kot je vaš "novi" v BTC. Tam sem bil prvič, ko sem kupil avto (še sedaj že propadli A-Cosmos, nato drugič (redni servis-nateg na polno) in nikoli več.
Če pride res v Evropo ni vrag, da je res ne zamenjam. Če bo seveda vožnja tako suverena in v redu motor kot pri premium cx30. Če bodo trpali noter zastarele motorje odpade. 😊
Vozniki limuzin in karavano že leta bijejo hajko proti družinskim ocetom, ki so včasih vozili enoprostorce sedaj pa vsi hočejo SUV.
Za športno vožnjo je naša 6 vseeno boljša a cc je pa vseeno bolj udoben in vsem v avtu ne paše če jaz polagam ovinke.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Se popolnoma strinjam.
Tudi sam se vsedem v 6-ko, ko grem recimo sam v Ljubljano ali kam drugam. In si sam duška. Res je bolj športna vožnja kot v cx30. To je normalno, saj se manj nagiba v ovinkih. A, ko gremo na izlet vsi bolj uživamo s CX30. Itak se nam nikamor ne mudi in ostali ne marajo preveč moje športne vožnje. Sedaj za na smučanje so vsi enoglasno izglasovali, da gremo s CX30. Sem jim pa dal pogoj, da vzamejo vsak samo po en kovček. Je pač v cx30 manjši prtljažnik. A bo vseeno dovolj velik, saj ne rabimo tovoriti drugih stvari, ker bomo itak v hotelu.
Pač je postala že zastarela oblika, ki se je ne da več niti z FL popravljati. Saj jo tudi sam vozim in je še vedno kar atraktivna, a žal jo je cajt povozil.
Pa tudi ni nekega povpraševanja več za karavani. Baraka gre naprej, karavana pa tudi. Naj živijo suvi. 😉
To je čist res... imet električni avto za daljše razdalje je čist preveč stresno. Če že pol edin PHEV al pa tale range extender.
Pri Mazdi MX-30 so omejili hitrost na 140km/h, ker s hitrostjo 170km/h še od LJ do KP ne bi prišel.
Kolega ima vw id4. Vprašal sem ga, naj mi čisto po pravici pove, koliko kilometrov naredi s tem avtom, ko je komplet napolnjen. Pravi, da sedaj pozimij, ko je bolj hladno (ne mrzlo) okoli 250 kilometrov. In to pri vožnji po avtocesti max 120, kratko lahko 130./ uro. Je naredil preizkus in je enkrat poleti vozil 140-150 iz Ljubljane do Kopra. In je ugotovil, da ne bi prišel niti nazaj v Ljubljano, če ne bi v Kopru priklopil na elektriko. Smešnica. 😊
pred 5 urami je Boss napisal:
To je čist res... imet električni avto za daljše razdalje je čist preveč stresno. Če že pol edin PHEV al pa tale range extender.
Pri Mazdi MX-30 so omejili hitrost na 140km/h, ker s hitrostjo 170km/h še od LJ do KP ne bi prišel.
Vsi ti avti so veliko predragi. Kdaj prineseš razliko v ceni noter? 🤔
Največji smeh je, ko vidiš te besne Tesle za 100000€ in njihove voznike, ki so prilepljeni na steklo, ker najbrž preračunavajo, koliko deset kilometrov jim je še ostalo. . In kamioniste, ki jim trobijo, da se odmaknejo, da jih ne zmeljejo. Neprecenljivo. 😊
Po moje je ta mx 30 bolj neprimičnima kot ne. To je avto za se vozit v službo in domov, par deset kilometrov na elektriko in zraven moliš boga, da ta wankel motor ne bo spustil duše v kakem letu ali dveh...Za kaj resnega pa je bolj bogo in neuporabno vse skupaj. Je pa "fensi", ker so takšni avto dan danes - fensi. 😉
New MX-30 R-EV partners a 17.8KWh battery with a 830cc petrol rotary engine and an electric motor
0.83l -> 73 bhp -> 50 literski tank -> cca 600 km dosega z polnim tankom in baterijo
Se pravi, 50-litrski rezervoar za gorivo in baterija modela nudita doseg več kot 400 milj (pribl. 650 km) z emisijami 21 g/km – veliko povečanje dosega v primerjavi s 130 miljami, ki jih zagotavlja trenutni model, ki uporablja samo EV in ima 35,5 kWh. baterijo.🤔
In mislim, da bo počasi nastopila recesija, posledično bo padla kupna moč, kar pomeni, da bo avtov dovolj in bodo cene padle, pa še kup ugodnosti zraven, samo, da sploh dobijo kakšnega kupca. Le kakšno leto bo treba počakat...
Mislim, da recesije ne bo. Bodo pa ljudje veliko težje prišli do kreditov (ali pa sploh ne) in posledično se bo res avtomobilski trg vrnil v normalo.
Samo res... Za tako star model, kot je 6-ka, pa naj bo to special edition ali karkoli že, je ta cena res prismojena. Pa kdo bo to kupil? Da bi vsaj turbo motor za ta denar dobil pa ročni menjalnik. 🤔
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne moreš. Gelipter je hotel prinesti v avtoplus v Kopru svoje olje, a so mu elegantno odgovorili:"jok brate, odpade".😊
Tako,da je plačal to povprečno olje po zlatarski ceni 25€/liter. 🤗
Povezava za deljenje
Deli na druge strani