No, tako veliko pa spet ne, si pa ti zelo pikolovski in misliš, da je vse natega kar se ne sklada s tvojim prepričanjem:
- homologacija senzorjev, ki naj ne bi bili originalni. Kako veš da niso originalni, saj Mazda naknadno vgrajuje vse mogoče proizvajalce senzorjev v skladu s tehnično ustreznostjo. Ker se senzorji ali že vgrajeni ali pa jih naknadno vgradijo na isto mesto ne vem zakaj bi to morali homologirat. Po tej logiki bi morali vsake zavorne diske in ploščice, ki niso istega proizvajalca kot je originalno, homologirat na novo.
- to ni dodatna oprema, saj ima Mazda homologirano opremo z vgrajenimi senzorji. Za znižanje cene je pač nižji nivoji opreme nimajo. Sama Mazda pa ime narejeno homologacijo za cel avto. Če tega noben nivo opreme ne bi imel bi moral homologirat in seveda isto velja, če bi se zadeve vgrajevale naknadno, izzven Mazda pooblaščenega servisa.
- v MES-u je zapisano, da se avto odpelje do prvega najbližjega Mazdinega servisa in ne tistega, ki bi si ga izbral uporabnik. Če je ta servis oddaljen več kot 100km potem na najbližji usposobljen servis.
Se je za vprašat, kje je problem. Glede na to, da si edini, je verjetno nekaj s tabo narobe...
Ni edini. Če preiščeš forum, je bilo kar precej tega.
Pri meni se je Mazdina zgodba začela z vgradnjo neoriginalne opreme na nov avto in "nepooblaščeno" predelavo ob dejstvu, da so bile vse vgrajene komponente na računu skupaj z avtom.
Nadaljevalo se je s tem, da so avto dali na cesto brez da bi dodatno opremo in predelavo vpisali v homologacijo.
In tako naprej in tako naprej vse do takrat, ko mi je "shodil" kolesni ležaj in sem moral doplačat, da so avto peljali na najbližji servis, ker ga je MES na vsak način hotel peljati na drug Mazdin servis...
Meni se ne zdijo glih terenci. Na videz pa res spominjajo nanje. Plus vidim v višjem sedenju in krajši dolžini (parkiranje), minus v slabši legi, manj udobnem sedenju, večjem uporu.
Kolegi z manjšimi otroki pogrešajo ponudbo enoprostorcev.
Kateri to krajši dolžini? Naša Mazda 5 s sedmimi sedeži je po dolžini primerljiva s SUVi, če ni celo krajša...
Eno stvar je pa pozabil napisat: ja je vzel staro za "dober" denar in da je imela zadnjih 150.000 km... Japonci in dizli... Kaj pa vem, mi bomo kmalu imeli 350.000, pa smo imeli samo dvakrat servis okoli 800€. Na vsakih 120.000 je namreč treba zamenjati zobati jermen, pa še olje v menjalniku smo menjali. Drugače pa samo olje in filtre...
... ... ... ... ...okoli 75 konjev in okoli 900 ccm motor, je pa motor e obratni z velikim blatom in direkt vbrizg goriva, ... ... ... ... ... ... ... ...
Sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm sodobnih motorjev. Mi lohko kdo to raztolmač tko, bl po kmečko?
In mislim, da bo počasi nastopila recesija, posledično bo padla kupna moč, kar pomeni, da bo avtov dovolj in bodo cene padle, pa še kup ugodnosti zraven, samo, da sploh dobijo kakšnega kupca. Le kakšno leto bo treba počakat...
Sm kmet an s hribu dama pa ne zastopm prou preuč usega tega. Mislm, en malčk sm zgleda naglušn ratu. Ves čas poslušam, kako se je dvignila cestnina, pa elektrika, pa nafta, pa kruh, pa mleko, pa... ... ... ... Nekako pa sem preslišal, da se je dvignila plača...
A to pomeni linijski 6-valjni dizelaš v karavanu z ročnim menjalnikom in vlečno kljuko? Mogoče je pa še upanje, da najdem avto po svojem okusu tudi med novimi, ne le med petnajst let starimi...
Res sem imel drug motor na M3 g 120 a sedaj imam 56 konjev več in kljub večjemu uporu 0.26/ 0.33 mi manj pije za cca 0.2 litra/100 kar mi je ok.... 🤗👍
Sm kmet an s hribu doma, pa se na te reči ne zastopm lih tanartabl, ampak če prou zastopm, bi tanartabujš naredil, če bi ti v svojo Mazdo zmontiral kakšen 14 valjni RT-flex96C z močjo 107.389 konjev in boš imel porabo manjšo za skoraj 120 litrov na sto kilometrov...
Za jahto ravno ne vem, ampak ena kontejnerska ladja (sploh, ko izpluje na odprto, segreje motorje in rezervoarje ter preklopi na mazut), ja, takrat je pa tole vse skupaj "mala šala"...
Nimam avtomatskega menjalnika pa tudi sank ni na strehi.😉
Tako,da tvoja teorija (razen malo. večjega zračnega upora mazda cx 30 = 0,33, mazda 3 =0,26 ) ne drži popolnoma. Kak deci na 100 je res več, to je pa tudi vse.
Pri desetih avtih je to že liter na 100 km...
Glede na to, da je v Evropi vsaj 50.000 Mazd CX-30 teoretično to pomeni 5000 litrov na 100 km. Če vsak v enem letu naredi 20.000 km, teoretično to pomeni 1000 m3 goriva na leto več.
To v teoriji. V praksi pa to pomeni, da nas določeni jebejo na suho z ekologijo (start-stop sistemi, LED luči,...), dokler to koristi njihovim financam...
Gledam tale posnetek. Zdaj razumem, zakaj so Mazdini avtomobili oblikovno take pacarije. Rusi svoje avte obtešejo s sekiro. Japonci jih pa speštajo iz gline. Se vidi na začetku posnetka. In glede na končni izdelek je bila glina preveč mokra pa se je razlezlo po svoje.
Še dobro, da imajo vrhunske motorje, pa jih to rešuje. No, pa nekateri so nori na rdečo barvo, da dobi človek občutek, da je Mazda komunistični avto...
BTjka ima tudi stalni pogon zadaj in z malo občutka se prav lepo pelje, nič ne premetava tiste riti, ne zanaša, ne koplje,... Le gume je potrebno imeti ta prave in z dovolj profila.
Meni je smešno, da tako nasprotujete električnim vozilom.
Treba se je zavedati, da so ta šele na začetku razvoja in da ta hip še niso idealna.
Jih bomo pa čez 20 let verjetno v večini že vsi vozili. Tudi zato, ker bodo boljša od vsega ostalega.
Vsega ostalega ne bom komentiral, me je pa močno zmotil tale drugi stavek.
Francoski časopis "Petit Journal" je za 22. julij 1894 (tisoč osemsto štiriindevetdeset - napišem še z besedo, da ne bi kdo mislil, da sem se zatipkal) priredil dirko med Parizom in Rouenom. Prijavilo se je kar 102 vozili in kar 20 različnih vrst vozil: 38 bencinskih, 29 parnih, 5 električnih, 5 na stisnjen zrak in 25 drugačnih izvedb. Kdo je opravil kvalifikacije in se sploh uvrstil na tekmo in kdo je nazadnje zmagal, zdaj sploh ni pomembno. Pomembno je dejstvo, da so že pred 126 leti pripeljali na tekmo električne avtomobile. Torej niso tako zelo na začetku razvoja...
pred 2 urama je Jest napisal:
... ... ... ... Voznik je ze vstet v masi praznega vozila... torej so 4 dodatne osebe in prtljaga lahko tezki 444 kg ... 😉 ... Ali pa sem kaj narobe razumel ...
Mislim, da jaz tebe ne razumem. Sicer je voznik od 75 kg malo anoreksičen, ampak dobro. Če oni štejejo, da ima voznik 75 kg, potem je to avto za študente. Če pa ta avto pride v roke možakarju od 95 kg (tehta se ponavadi zgolj v gatah, torej lahko dodamo še 5 kg obleke in čevljev) in se zraven usedejo še štirje taki, ti pa od tiste bajne nosilnosti ostane za smučarsko opremo in potovalke samo še 19 kg. Če ima vsak od njih s seboj 5 kg težko potovalko, si že presegel dovoljeno obremenitev. In potem bi se s tem radi odpravili npr. na smučanje, se pravi bi vzeli s seboj še 5 parov smuči in 5 parov pancerjev. In ker je prtljažnik premajhen, se bo na strehi znašel še strešni nosilec - kar povečuje upor in posledično zmanjša domet. Ki pri polni obremenitvi že tako ne bo tak, kot ga reklamira proizvajalec...
pred 2 urama je Jest napisal:
Pac razvoj gre naprej... in jaz sem tudi mnenja, da bo cez 10, 20 let vecina avtov elektricnih ... Ce se bomo sploh se kam lahko vozili
Seveda se bomo. Ampak ne zato, ker bi si to želeli, tudi ne zato, ker bi to bilo praktično, cenovno ugodno, prikladno, kakorkoli privlačno za nas, uporabnike. Ampak se bomo na elektriko vozili enostavno zato, ker nas bodo v to prisilili. In ker jih bo prav malo brigalo, koliko se bomo kot uporabniki je***i s temi električnimi pokvekami...
Me zanima samo kako s takšnim podaljševalnikom spraviš denimo manjšo kamp prikolico v južno Dalmacijo, ali pa, še bolje, v centralne Alpe.
pred 13 urami je Jest napisal:
Na enak nacin, kot lahko ti s tvojim avtom spravis 14 metrski drog za elektricno napeljavo iz Ljubljane v Kranj ... Pac niso vsi avti namenjeni vsemu ...
Ej, pa to je fenomenalno! Ti električni avtomobili so mi vedno bolj všeč! Upam, da bo kmalu v vsakem stanovanju ali hiši VSAJ po eden!
Veš, kaj bi bil to dober biznis zame! Ker z električnim ne more vleč prikolice, pridem jaz z BTjko, potegnem prikolico na želeno destinacijo, družina pa se z električnim pripelje za menoj. Tam jim pustim prikolico in drugemu vlečem prikolico z morja domov, drugi pa se z električnim peljejo za menoj. Vsakemu računam po 0,80€ na kilometer, pa če v enem dnevu potegnem eno prikolico iz Ljubljane v na primer Zadar, in drugo nazaj, pa da odbijem potne stroške, bi mi ostalo na dan okoli 300€. Če v enem mesecu opravim 20 voženj, dobim novo BTjko v štirih mesecih. Zraven pa na keson naložim še en spodoben 25 kW dizel-agregat, pa pomagam, če komu presahne baterija - tako, za dodatek. Bolj ko premišljujem, bolj so mi ti električni avtomobili všeč...
Sem za, še pred evropski parlament enako, saj oni diktirajo večino okoljske politike, zaradi česar smo evropejci po novem veliko na slabšem kot npr. američani, kar se izbire pametnih motorjev tiče.
Mislim, da si malo zgrešil. Evropski parlament ima sedež v Strasbourgu. Mi bi morali iti protestirati v Stockholm. Če tam odobrijo, potem bodo v Strasbourgu spet samo prikimali in smo zmagali.
Večinoma ja, ker grem praviloma prvi zjutraj v službo.
Jamrajo pa vsi tu okoli, da so stari fičkoti šli bolje kot ti sodobni avtomobili, da o VW hrošču niti ne govorim, ter da nimaš kaj pametnega za kupit. In na stoenke in katre se je precej lažje montiralo verige za sneg kot pa na katerikoli osebni avto, ki je izdelan po letu 2018... Ampak na Mazdinem forumu se pa oglašam samo jaz. Čeprav, ob napovedih ... ... ... takega:
se tudi jaz ne bom več oglašal. Škoda mojega časa, ker to ni vredno pol pi**e mrzle vode. Vsaj za neko družinsko rabo ne.
Razen na avtocestah in hitrih cestah je višina snega 15 cm in ne 10 cm. Torej avto, ki je od tal dvignjen 14 cm, je primeren samo za avtoceste in hitre ceste, na drugih cestah bo nasedel...
O zimski službi piše v 30. členu Pravilnika o rednem vzdrževanju javnih cest:
"Prevoznost je zagotovljena, če višina snega na cestah I. in II. prednostnega razreda ne presega 10 cm, na drugih cestah pa 15 cm, promet pa je možen z uporabo zimske opreme vozil. "
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mah, imaš srečo. Nisem ravno ekspert v angleščini pa tega za BTjko ne razumem glih tanartabl... Sj veš, kmet an s hribu doma...
A lahko podnapis, preden te prelopatam?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani