Skoči na vsebino
Nov Mazdin bencinski motor - Skyactive-X
Napisano

Aless: ?e se ne motim, sploh ni bilo predvideno, da bi bil X kdaj v USA Briga njih za liter ve?jo porabo pri njihovih cenah bencina. Saj imajo 2.5, ki pa je ?ez glavo dovolj zmogljiv, X bo imel kve?jemu kak?nega konja manj. Malce zavajujo? ?lanek o?itno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pravega naslona za roko sem se tudi jaz zelo razveselil. Ne vem, kaj je mazdinim in?enirjem dogajalo, da so se prej poslu?evali neke polovi?ne re?itve. ?e posebej pri mazdi 6 je zadeva ?e bolj nelogi?na, kjer je bil pri 3. generaciji 2012-2014 pravi in vzdol?no nastavljiv naslon za roke, pri FL 2015 (enako pri FL 2017 in 2018) pa so ga poslab?ali s takim polovi?nim, kot pri sedaj ?e prej?nji mazdi 3. Kaj ti bo naslon za roke, ki je skoraj nekje na sredinskem grebenu zadaj? :ne vem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Super poro?ilo. Kak?na je bila poraba? Na moji testni vo?nji je bila okrog 7, a sem jo v 20 km parkrat konkretno pohodil in tudi sicer je bilo kar nekaj po?asne vo?nje v komaj premikajo?i se koloni. V vsakdanji uporabi bi bila z lahkoto 6.

 

In ja, chip tuning na 165 konjev, pa bi bilo to to, vsaj dokler ne pride mo?nej?i motor.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nov Mazdin bencinski motor - Skyactive-X
Napisano

Glede na to, koliko proizvajalcev je v zadnjih 25 letih eksperimentiralo s HCCI motorji, vsa ?ast, ?e ga bo mazda uspela spraviti v serijsko proizvodnjo. ?e posebej, ?e bere? o tem kak?ne pomanjkljivosti ima tovrstni motor:

 

Disadvantages:
- Achieving cold start capability.
- High heat release and pressure rise rates contribute to engine wear.
- Autoignition is difficult to control, unlike the ignition event in SI and diesel engines, which are controlled by spark plugs and in-cylinder fuel injectors, respectively.[6]
- HCCI engines have a small power range, constrained at low loads by lean flammability limits and high loads by in-cylinder pressure restrictions.[7]
- Carbon monoxide (CO) and hydrocarbon (HC) pre-catalyst emissions are higher than a typical spark ignition engine, caused by incomplete oxidation (due to the rapid combustion event and low in-cylinder temperatures) and trapped crevice gases, respectively

 

Vsekakor to ne bo motor, za katerega bi ?elel biti beta tester, bo vsekakor za po?akat 5 let, da se izka?e.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Homogeneous_charge_compression_ignition

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nov Mazdin bencinski motor - Skyactive-X
Napisano

V USA je dizel ca. 20 % dra?ji kot bencin, pa ?e dobi se ga recimo na vsaki deseti ?rpalki. Dvomim, da se jim bo vlo?ek, ki so ga imeli s homologacijo motorja za USA trg povrnil, saj ugibam, da avtov ne bodo prodali veliko. Poleg tega pa imajo v CX-5 od letos 2.5T motor z 250 konji (oz. 227 s slab?im 87 okt. bencinom). Zakaj bi potem nekdo pri zdravi pameti kupil dizla, sploh pri njigovih cenah goriva.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nova Mazda 3 MPS?!
Napisano

Symon, sej ima? obe razli?ici i30 N (klasi?ni HB) in i30 N fastback tako, da lahko izbira?. Tudi pri motorju, ki je ali 250KM za bolj civilizirane ob?utke in 275KM z LSD in oja?itvami na zadnji premi. Hyundai ti da na razpolago oboje. KIA pa po isti poti sicer ne tako drasti?no s Proceedom GT ("le" 204KM)  a zraven imajo ?e en zelo ?portni adut v Stingerju, kjer pa tudi posku?ajo zadovoliti vse segmente od 200KM dizla do 370KM 3.3litra V6 turbo bencinarja. Oba korejca ?irita paleto ostali jo pa reducirajo in kr?ijo - narobe svet.

 

Ceno zelo hitro izgubljajo, 50 % v letu in pol.

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=274465645&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=13200&makeModelVariant1.modelId=35&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=76c7f179-7801-847b-33eb-b4ae07a096a1

 

Sicer gre za Unfallwagen, ampak 35k za tako mlad tega ranga res ni veliko (nov ca. 70k EUR). Garancije ima ?e 4 leta in pol, vsaj tako je navedeno. ?e ni bila na mizi oz. je sestavljena iz dveh, izgleda super nakup za nekoga, ki i??e tak avto.

 

Pri mazdi ?al lahko samo sanjamo o 370 konjskem 4x4 bencinarju.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pol litra vi?ja poraba pri karavanu? Ok nisem gledal, a to zaradi te?e? Sprednji konec imata isti, torej zra?ni upor mira biti bolj ali manj enak.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Dvomim. Limuzina je dalj?a, ima ve?je medosje, zadek pri karavanu pa ni ostro odrezan, tako da je koli?nik zra?nega upora zelo podoben. Se kje podatki za Cx?

 

Cx sicer pri mazdi pomeni velik zra?ni upor. :lol:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jaz pa ravno obratno, ko se usedem v CX-5, si mislim da sedim v kombiju in zakaj ?e bi naokoli preva?al ?e dodatni kubi?ni meter zraka s seboj (zra?nost kabine). :) Morda bom razmi?ljal druga?e, ko bom starej?i, a trenutno res nimam potrebe po visokem sedenju. Nizko sedenje v mazdi 6 mi zelo ugaja. Za primerjavo imam v oplu insignii vedno ob?utek wtf, kaj je to zaen enoprostorec, sedenje ki mi tam ustreza je namre? zelo visoko, posledi?no pa na ?tevce in sredinsko konzolo gleda? zvi?ka.

 

POV v mazdi 6 (in 3) je pribli?no tak: :P

 

 

post-5919-0-56875000-1553843558_thumb.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pravilno si ugotovil glede utesnjenosti kot v voja?kem letalu, ?eprav je samo ob?utek tak zaradi majhnih oken. ?e se preseda? v M6 iz enoprostorca / pickupa, je ?e toliko bolj o?itno. Avto je dejansko zelo prostoren in med ?ir?imi v tem razredu. Zadnja klop: pri limuzini je zaradi 8 cm dalj?e medosne in kar nekaj dalj?ih vrat zadeva BP, pri karavanu pa so vrata kraj?a in je pri 180 cm res malce treba zvijati noge, da se spravi? zadaj, recimo enako kot pri razred manj?ih karavanih (npr. megane, focus, golf). Ko enkrat sedi? zadaj, je prostora dovolj.

 

Glede polo?aja za volanom: sam sem potreboval kak?en teden, da sem na?el zadovoljivo nastavitev sede?a. ?e si velik vsaj 175 cm in ima? sede? nastavljen relativno visoko, je nemogo?e najti dobro nastavitev. Re?itev je za?eti na najni?ji vi?ini, potem prilagoditi naklon in vzdol?ni pomik sede?a, nato pa ga postopoma dvigovati in hkrati prilagajati ostala dva parametra. Ko enkrat najde? ustrezno nastavitev, so vo?nje 500 km + naenkrat ma?ji ka?elj. Trdi sede?i so na dalj?ih vo?njah manj utrujajo?i, kot mehki. Ne vem sicer, kako trde/mehke ima FL 2018 v primerjavi z 2013 in ostalimi FL.

 

Pravi sredinski naslon za roko so imele samo 2013 in 2014, bil je namre? nastavljiv po dol?ini. S FL 2015 so ga odpravili oz. zamenjali s pribli?kom, ki je fiksen in ?al name??en preve? nazaj. ?al tudi FL 2018 nima bolj?e re?itve.

 

Prihranek goriva v celotni ?ivljenjski dobi avta je po tvojem izra?unu 200 EUR, eno ni?lo si napisal preve?. Torej izpla?a se zagotovo ne. :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-3
Napisano

Volan, maska, e-ro?na, pomo? pri vo?nji,... pa take drobne malenkosti, ki avto samo neopazno izbolj?ajo.

 

e-ro?na avto v mojh o?eh poslab?a. Osebno sem vesel, da je nimam ve?. Hill holder povsem zado??a v kombinaciji z mehansko ro?no. :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.