Rezervirajte si petek, 13. januarja 2023! 🥳🙌🏼 Prerojeni rotacijski motor za električno dobo bo na ta dan predstavljen na avtomobilskem sejmu v Bruslju. Mazda bo predstavila edinstven priključni hibridni pogonski sklop za #Mazdo #MX-30 💥
V zadnjih letih se je v avtomobilski javnosti velikokrat omenjalo možnost, da boMazda vrnila svoj priljubljeni rotacijski motor v motorno ponudbo.Ta je zaslovel v treh generacijah modela RX-7 in nato v modelu RX-8, kjer se je izkazal kot izredno zmogljiv, a hkrati tudi neekonomičen motor. Zahteval je namreč precej (dragega) vzdrževanja, optimalna pa ni bila niti njegova poraba. Prav zaradi tega bi danes nanj marsikateri okoljevarstvenik gledal postrani.
A pri Mazdi so držali obljubo, da bodo rotacijski motor vrnili v ponudbo,vendar v nekoliko drugačni podobi, in sicer v vlogi podaljševalnika dosega.To pomeni, da ne bo skrbel za neposredni pogon koles, ampak bo s svojim delovanjem polnil baterijski sklop. In ker je trenutno v Mazdini ponudbi za zdaj zgolj en povsem električen avtomobil, namenjen evropskemu trgu, križanec MX-30, je jasno, da bo najprej prostor našel v njem.
Menda se za 1.11.2022 sicer zaenkrat neuradno, napoveduje podrazitev cestnine ob registraciji vozil ... Obcutno se bo poznalo pri vozilih z visjo kubaturo nad 2500 ccm ...
Pri novih je tako, da folk velikokrat kupuje popuste in ne avta… torej vecji je procent popusta, prej ga bodo kupili… Pri Mazdi pa vemo, da ni nekih velikih popustov… Poleg tega se vedno krozi okoli fama, da VW-ji dobro drzijo ceno… Pa nekateri imejomdopor do vsega, kar ni Evropskega porekla… Predvsem staresja populacija je taka…
Saj to pravim... da jim manjka iskusenj iz avtomobilskega sveta ...
Sicer pa Tesla je dalec od tega, da bi bil sportni avto Edina stvar, zaradi katere nekateri mislijo, da gre za sportni avto je prednost elektricnega pogona... in to je navor in pospeski ... Vozne lastnosti pa so dalec od tega ...
To dejstvo, da so Teslo razvijali racunalnicarji in ne razvijalci avtomobilov... Zato pa je tudi narejen in sestavljen bolj tako po "domace" ... Je pa poln tehnike, ki jo ostala avtoindustrija sele pocasi uvaja ...
Podobno imajo tudi druga "konvencionalna" vozila ...
Recimo Mazda6 karavan ima navedeno maso vozila 1.541 kg, najvecjo skupno skupno maso pa 2.042 kg ... torej lahko nalozis 501 kg ... Mazda CX-5 ima navedeno maso 1.585 kg, najvecjo dovoljeno maso pa 2.140 kg... torej lahko nalozis 555 kg ... Mazda CX-30, ki je recimo podobna MX-30 ima maso 1.484 kg, najvecjo dovoljeno maso vozila pa 1.927 kg, torej lahko nalozis celo 1 kg manj kot v MX-30 (443 kg) :) ... Ce gremo se malo drugam ... VW Golf 8 ima nosilnost 408-585 kg, Renault Megane ima recimo 462 kg, Skoda Octavia ima recimo 452-607 kg ...
Toliko na hitro... vec se mi ne ljubi iskat ... Je pa dejansko tako, da imamo marsikdaj, ko je avto poln, prevec nalozeno ... ... Pac to so osebna vozila... in ne tovorna ...
Pojdi na Balkan... Tam še črne avte vozijo...euro 1 ali euro 2...
Romunija, Bolgarija, Moldavija, Ukrajina... Pa ne v mesta... Na deželo pojdi...tam še v hišah ni elektrike. Pa da bojo tam električne avte vozili...
Tukaj ni tak "balkan"... in govorimo o stanju tukaj ali? Vedno (ampak res VEDNO) se bo nasel kdo, ki bo imel kaj za pripomnit, da to ni OK, ono ni OK... Kako se je pa vcasih vozilo, ko je imel recimo spacek ali katrca ali fico tudi dokaj malo prostora in dokaj majhen rezervoar ... Dosega z enim rezervoarjem je bil recimo toliko kot je sedaj doseg kaksnega e-avta z malo vecjo baterijo, kot jo ima MX-30 ... Saj vem... odgovor bo, da si lahko imel v prtljazniku se kantico z gorivom ...
Pac razvoj gre naprej... in jaz sem tudi mnenja, da bo cez 10, 20 let vecina avtov elektricnih ... Ce se bomo sploh se kam lahko vozili
Razlika med maso praznega vozila vkljucno z voznikom (75kg) in najvecjo dovoljeno skupno maso vozila je 444 kg ... Voznik je ze vstet v masi praznega vozila... torej so 4 dodatne osebe in prtljaga lahko tezki 444 kg ... 😉 ... Ali pa sem kaj narobe razumel ...
Me zanima samo kako s takšnim podaljševalnikom spraviš denimo manjšo kamp prikolico v južno Dalmacijo, ali pa, še bolje, v centralne Alpe.
Na enak nacin, kot lahko ti s tvojim avtom spravis 14 metrski drog za elektricno napeljavo iz Ljubljane v Kranj ... Pac niso vsi avti namenjeni vsemu ...
Noja... ali je lepsa limuzina ali karavan je stvar posameznika ... Meni je oblikovno bolj vsec karavan ... tebi ocitno limuzina... nekomu tretjemu pa ni vsec niti ena niti druga varianta in mu je vsec recimo VW ali Renault
Ampak se vedno sem mnenja... da ce ze gledas toliko na tistih par deci razlike v porabi... je veliko ceneje, ce pac izberes drug avto, ki je ze v osnovi pol cenejsi in to razliko v ceni ne mores not prinest v 20 letih ...
Sicer pa... ce je nizja poraba in tam prihranis na leto toliko in toliko denarja.... , ta denar potem zapravis za druge traparije ...
Osebno recimo ne gledam na porabo... pac ko je rezervoar prazen, grem tankat ... Veliko bolj pomembno mi je, da sem z avtom zadovoljen, da mi je vsec in da se v njem dobro pocutim in mi ni muka se vsest v avto in kam peljat ...
Ce je edini vecji problem poraba, potem je ceneje, da kupis pac en avto, ki je ze v osnovi pol cenejsi... in prisparas veliko vec, kot pa tisto razliko v porabi...
Jaz tudi... in mi ni prav nic zal ... Sem zadnjic samo na dvoriscu premikal hcerino trojko... pa sem mislil, da sem se usedel na tla ... Trojka je se nizja od sestice ...
Saj ce pogledamo na ceste... proizvajalci samo sledijo trendu. Ce ne bi bilo takega povprasevanja po teh krizancih (SUV), ne bi vecina sla v tej smeri ...
CX-3 je mogoce res prodajna uspesnica... ampak pomoje predvsem zato, ker je enim CX-5 predrag... CX-30 bo nekaj cenejsi in bo tako pomoje lepo zapolnil to vrzel... Dvojke, trojke in sestice pa pomoje ne bodo kar tako ukinili ...
Pred kratkim sem nekje bral, da se pri Mazdi tudi pripravljajo na vstop na trg elektricnih vozil ... Bomo videli, kaj bodo ponudili v tem segmentu...
Saj te zaloge in dolgi roki dobave niso samo pri Mazdi... Skladiscenje pac stane... Ce je kupec zadovoljen s tistim, kar je na zalogi (nekaj pac vedno je), je OK... vendar smo tudi kupci ratali izbircni ... in bi radi to ali ono, kar recimo model na zalogi nima... V takem primeru se je pac treba sprijaznit, da bo treba pocakati nekaj mesecev na dobavo ... Pri japoncih je to se malce dlje, ker proizvodnje kapacitete niso tako velike, pa se ce gre za model, ki se izdeluje na japonskem, je transport kar dolga pot. Ze evropski proizvajalci imajo dobavne roke tudi po par mesecev, ce bi rad avto po lastnih zeljah... Sosed je recimo na VW T-Roc cakal okoli 10 mesecev ... Za Skodo Karoq ali kaj je ze njihov tavelik SUV, so tudi cakalne dobe bile okoli enega leta ... Pa je se kar nekaj takih modelov, kjer je povprasevanje visje od dobave ...
Torej je napaka le tipa PEBKAC... oz. velja tisto sposlno znano pravilo RTFM... Pac vsake nove stvari se je treba najprej vsaj v osnovi navaditi... potem gre...
Tipka INFO je na volanu.... skoraj direkt pred nosom ... sredinski del tipke, na kateri pise INFO...
Priznam pa, da sem na zacetku tudi sam rabil nekaj casa, da sem se navadil... enako kot ce bi se vsedel v tvoj avto, pa ne bi nasel kako se kaksna stvar uporablja... Ampak po parih minutah spoznavanja bi problem izginil ...
Pa ne mi zdaj o EM?Otu, ker pri drugih vozilih teh te?av (?e) nimam.
Tocno EMSO je tisti, ki ti dela preglavice... Sedaj si navajen taksnih vozil, ki so bolj prijazna za tiste, pri katerih EMSO oznacuje, da so ze malo v letih ...
- Dobil sem ob?utek, da se bo avtu scufalo, ker ni mogel vzpostaviti povezave z mojim mobitelom. Na ekranu se je po nekem ?asu celo pojavil napis v smislu: Ali res ne ?elite vzpostaviti povezave z va?im mobilnim telefonom...
- Kolikor sem se imel ?asa in volje boriti se z radijem, dela samo na DAB. Klasi?nih frekvenc ne more? nastaviti. Kar pomeni, da sem radio lahko poslu?al del poti, pa ?e to nekaj postaj, na?e lokalne pa ne. Ne samo to, ko sem zavil iz "urbanega okolja" je bila o?itno na sporedu oddaja Prisluhnimo ti?ini...
To je tipicna napaka tipa PEBKAC
- Se je pa zato toliko bolj ogla?al avto. Vse je piskalo, sikalo, ?ivkalo, ?vi?galo, utripalo, ?migalo, blendalo, bliskalo,... Alarmov, opozoril in signalov na tone in kubike. Od za?etka so me samo begali in namesto da bi bil pozoren na cesto sem gledal po armaturi, kaj je narobe, da se ogla?a. Potem sem se navadil in jih ignoriral. Vseeno me je delalo ?iv?nega, da vedno nekaj piska, sika, ?ivka, utripa, ?miga, blenda,... ?e je preve? opozoril, ?lovek postane nepozoren in na koncu spregleda kak?nega res pomembnega...
- Ob vseh signalih pa je armatura narejena tako, da uspe?no "zahteva" pozornost zase. Za trenutno porabo ni jasnega, ?tevil?nega podatka, ampak so grafi, iz katerih lahko to razbere?. ?e gleda? v graf, pa ne gleda? na cesto... Ni mi uspelo najti podatka, koliko je ?e dometa z gorivom, ki je ?e ostal v rezervoarju... Nekaj simbolov z armature pa sploh nisem dojel, kaj pomenijo...
Tudi tukaj velja zgornja ugotovitev ... ali pa RTFM ... Osnovni ekran prikazuje vse te zadeve, ki jih potrebujes... ekonomiko voznje, stevilo kilometrov, ki smo jih prevozili od zadnjega reseta, stevilo kilometrov, ki jih lahko se prevozimo s trenutno kolicino goriva, povprecna poraba, ki vsaj pri meni dokaj natancno deluje (+/- 0,1-0,2l), zunanjo temperaturo,...
- Ko sem Mazdo 6 parkiral, je sistem pokazal, da je v 700 km, kolikor jih je avto imel, sistem i-stop&start privar?eval goriva za 3,3 km. Iz tega lahko sklepam, da bi na razdalji 350.000 km, kolikor bi lahko bila ?ivljenjska doba vozila, privar?eval goriva za 1650 km. Oziroma okoli 2000?. Je res vredno? Sam sistem nekaj stane, zato je tudi vozilo dra?je. Potem pa ?e vzdr?evanje (akumulator, ?tarter,...). Ali pa je ta sistem bolj v smislu: ?paramo pa ne glede na to koliko ko?ta...
Ta sistem je "kao" predvsem zaradi ekologije... in ne zaradi sparanja z gorivom. Tako kot DPF, AdBlue,...
po novem se bo DRAJV popust upo?teval pri zavarovanju avtomobilske odgovornosti, zavarovanju voznika in zavarovanju avtomobilskega kaska. Ostale zavarovalne vrste niso tako tesno povezane z na?inom vo?nje, zato zanje DRAJV popust ni ve? predviden. Vsem uporabnikom, ki so za?eli z zbiranjem popusta za pridobitev kode za popust ?e v letu 2018, po sedaj veljavnih pogojih, bomo seveda priznali DRAJV popust na vsa avtomobilska zavarovanja;
Ne vem ali je bilo ?e sedaj tako??
Sedaj si lahko izbral tudi 50% popust pri doplacilu za mlade voznike ...
Ma lej tudi za 400km ni tezko iti na AC sam za popust.
Seveda ni tezko... le sedaj sem ponavadi max popust 2% mesecno imel prevozen ze prvih nekaj dni v mesecu... ... sedaj bo pac trajalo kaksen dan vec ... Samo zaradi tega, da bi pridobil visji popust pa nisem se nikoli dosedaj sel se vozit ...
Zgleda da je folk to preve? uporabljal No zame novi kmji ne bodo problem.
Premalo so uproabljali... oz. je bilo prelahko priti do max popusta ... Priznam... tudi sam imam prizgano apliakcijo le toliko, kolikor je potrebno, da dosezem popust ... ali pa ce so kaksni dodatni izzivi ... teh je pa v zadnjem casu zelo malo ...
Drajv z novim letom spreminja pogoje... tako bo treba od 1.1.2019 dalje namesto dosedanjih vsaj 200 km mesecno prevoziti vsaj 400 km mesecno za dva procenta popusta...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Rezervirajte si petek, 13. januarja 2023! 🥳🙌🏼 Prerojeni rotacijski motor za električno dobo bo na ta dan predstavljen na avtomobilskem sejmu v Bruslju. Mazda bo predstavila edinstven priključni hibridni pogonski sklop za #Mazdo #MX-30 💥
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani