Saj vemo da so s temi Suvi različnih velikosti naredili samo zbrko. 2008ka je tudi bistveno novejša kot cx3 in je že zato malo večja (avti rastejo z vsako generacijo)...
Itak pa ni vse v dimenzijah, ampak meni je cx3 čista konkurenca 2008ki,capturju, jukeu,t-rocu, kamiqu že žato ker je narejena na osnovi mazde2, ostali našteti pa na osnovi 208ke,clia, ki spadajo v isti rang kot dvojka...
Točno tako,tudi Golf je na zunaj manjši od 3ke,notri pa je večji od nje in sta v istem razredu!😛 Tudi pri vsporednih testih novinarjev sta v istem paketu s temi avti kot piše Nejc...
Malo narobe primerjavo si dal, P3008 vs cx30 je isti rang. Isto kot P308 vs M3.... Te cene so pa ok, če primerjaš. Res pa je, da je P3008 na zunaj velik znotraj pa mali kot cx30....
To smo se že nekaj let nazaj pogovarjal, da bo EU zakonodaja praktično pregnala ogromno proizvajalecev iz EU tržišča. In kot kaže je to zdaj počasi že dejstvo. 😟
Na vsak način hočejo sforsirati električne avte na tržišče čeprav jih večina uporabnikov noče,ker so bistveno predragi.....☹️
Itak, da navlečejo gor en kup kamuflažne plastike, dokler testirajo avto. To pa zato, da se najprej naslajajo švabi, da tokrat pa bodo imeli lepši suv kot Mazda, a ko bo prišla CX 50 na ceste, bodo zopet surle (nosovi) do tal.😉
To je znano že nekje od aprila, da sodelujejo z lexusom. Motor bo pravi vrstni, šestcilindričen, nekje 350Hp.Menjalnik naj bi bil 8 ali celo 9 stopenjski - samodejni.Obljubljajo normno porabo nekje 8,5 l/100.
Razen na avtocestah in hitrih cestah je višina snega 15 cm in ne 10 cm. Torej avto, ki je od tal dvignjen 14 cm, je primeren samo za avtoceste in hitre ceste, na drugih cestah bo nasedel...
O zimski službi piše v 30. členu Pravilnika o rednem vzdrževanju javnih cest:
"Prevoznost je zagotovljena, če višina snega na cestah I. in II. prednostnega razreda ne presega 10 cm, na drugih cestah pa 15 cm, promet pa je možen z uporabo zimske opreme vozil. "
Joj,pri vas pa menda samo ti orješ,da maste take ceste?
Ja, prav, kar imejte jo. Moti me le, da za ostale voznike pa ni alternative na izbiro. SUVi so glomazni, štorasti in z zelo malo prostora notri, pet-vratnih limuzin praktično ni, iz karavanov delajo športnike in so nizki, športni avtomobili so pa sploh "na tleh". Ni pa nekega praktičnega in uporabnega vozila.
Se pa vedno večkrat vprašam, kako določena vozila sploh dobijo homologacijo. Za Slovenijo se ve, da se večino cest ZAČNE plužit, ko je na njih 10 cm snega. Vedno več novih vozil je nižjih. Torej v zimskih pogojih nasedejo na sneg. Pa vseeno dobijo homologacijo, da jih lahko uporabljaš. Ko sem pa jaz želel na BTjko zmontirat hidravlično roko, ki bi bila težka 70 kg in bi čez zadnji rob BTjke gledala za 15 cm, je bilo pa neizvedljivo in nemogoče homologirat...
Koliko pa je nižjih od 10cm,razen super špornih in tisti z zlomljeno akso in teh je 0,001%
Je neka me?anica med ?kodo in audijem,zanimivo bo videti ceno in od tega bo odvisno kako bo uspe?na prodaja. Meni je bolj v?e? kot skala ampak nobenega nebi imel. ....
A se ?e kaj ve ali bo g150 tudi na voljo, kot je recimo v cx-3? Meni je teh 180km tudi preve? lenih, ne vem zakaj bi pla?eval dra?je zavarovanje zaradi kao 180 konjev, gre? pa malenkost hitreje kot 120? Sem zadnji? za foro na zimskih gumah od semaforjev pospe?il do 100km/h. Bila sva dva v avtomobilu pa je bilo 10,2 s, pa ?e bolj slabo sem za?tartal
To je vredu rezultat, jaz sem sam v avtu pi?o z 9.0. Samo to ne rabi? za normalno vo?njo, ker se ti zdi da so drugi zmrzali pri-6 danes!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zato,ker si slabo pogledal 😁
Povezava za deljenje
Deli na druge strani