Pri Nanosu bi crknil, pa bi si do Kopra baterije napolnil pobregu dol. 😉
Nope, pri 170kmh ne prideš z MX-30 od Lj do Kp. Zaradi povečane sile upora pri tej hitrosti in SUV oblike kljub klancu navzdol bi naredil po mojem izračunu tam nekje 90km max. Tud klanc navzdol, da bi polnil baterije je prepoložen saj bi to polnjenje preveč bremzalo avto, da bi sploh lahko karkoli napolnil. Daj klasičen avto v ler po klancu Primorke do Kopra navzdol pa boš videl, da bo šel jedva tam nekje do 140kmh, kjer je klanec najstrmejši.
Škoda edin da to ne moremo sprobat, ker je proizvajalec omejil hitrost, da kupci ne bi porajtali kakšen crap je tale EV Mazda MX-30 s to majceno baterijo.
Po moje je ta mx 30 bolj neprimičnima kot ne. To je avto za se vozit v službo in domov, par deset kilometrov na elektriko in zraven moliš boga, da ta wankel motor ne bo spustil duše v kakem letu ali dveh...Za kaj resnega pa je bolj bogo in neuporabno vse skupaj. Je pa "fensi", ker so takšni avto dan danes - fensi. 😉
Mislim, da se motiš. Avto bo mel 170KM in max navor od 0 obratov naprej. Tole bo skočilo tako dobro kot skoči BMW i3. Wankel ne bo obremenjen in se mu ne bo treba vrtet v dirkaške obrate, da bo opravljal svojo nalogo. Se pravi ves čas bo pod enako konstantno obremenitvijo, nobenih nepredvidenih reakcije voznika, nobenih stresov, ker ni menjalnika na njem. Popolnoma nič. Lepo bo gnal generator s konstantnimi obrati, kar je za katerikoli ICE motor dejansko najmanj naporno. Ta MX-30 bo tudi uporaben napram samo električnem in odličen nadomestek za vse, ki rabijo lastnosti obeh svetov tako EV kot ICE. Boš videl.
To je res, ampak potem raje kupim priključni hybrid kot je cx60 in podobno in imam manjšo porabo, bolj lep avto, manj možnosti za okvare...
Npr za manjši denar, garancij 7let ali 180000km mislim da ali 150000km:
Verjemi, da nimaš manjšo porabo s CX-60... na daljše razdalje bo poraba verjetno za cca liter nižja kot pri CX-60, ki je bistveno težji avto. Prednost pogona generatorja z bencinskim motorjem je v tem, da motor deluje enakomerno in v najbolj efektivnih obratih. Sicer pa, treba bo počakat na produkcijo in dejasnke teste pa da vidimo v katerem tiču grmi zajec.
Navadna MX-30 sedaj stane nekje od 39.000 do 43.000€ … Tale bo pomoje za ene 5 jurjev vec… pa ne vem, ce nisem napisal premalo …
Ne bi smel biti. Baterija je pol manjša kar je verjetno nekje v rangu 4-5 jurjev manj. Ta majhen wanklov verjetno enorotorski motor je veliko bolj enostaven od katerega koli 4 cilindrskega in zato bistveno cenejši. Verjetno nekje v rangu 2 jurja. Ne potrebuješ niti avtomatskega menjalnika niti sprege tega z motorjem in elektromotorjem. Edino kar je več je še generator ampak za ustvarjat tam nekje 50kW tud to ni nek finančni zalogaj. Tako, da po moje bo cena zelo zelo blizu, ali celo enaka električni MX-30, ki je milo rečeno dokaj neuporaben avto. Tole bo pa čisto druga pesem.
Pa to je bedarija, kaj si te nardil ce to kupis? Raje kupis cx30 pa mas porabo npr 6,5 povprečje pa se cenej je avto, pa se manj stvari lahko crkne. Moje mnenje: zadetek v meglo.
Vse je odvisno od načina uporabe. Če recimo delaš dnevno recimo tam do 60 mogoče 80km je tole idealno, saj si ves čas na elektrike. Še vedno pa ti ta avto omogoča normalno pridet recimo na Krk ali pa Dubrovnik ali pa Nordkap brez, da bi moral narest cel elaborat za pot. Se pravi imaš električni avto, ki se prelevi v dolgoprogaša brez, da imaš range anxiety.
Če pa so tvoje povprečne vožnje daljše od 100km pa tole ni glih dobra rešitev.
Ja pa tudi vzdolžna postavitev motorja bo zahtevala tako dolgo havbo in manj zašiljenosti, kot bi človek želel pa da avto ne bi zgledal kot še en SUV več. Tako, da verjetno bo tole kr blizu tistega kar pride na cesto. Pač želijo bi premijci, danes so pa premijci ene grde skulpture z ogromnimi maskami in botoks gobci, majhnimi lučkami in škatlastim izgledom kot bi jih risal 7-letnik.
Ojej ojej ojej... me kr oči bolijo. Upam, da to ni to, ker spredaj zgleda kot svež karambol. Ne res, kot bi se zaletela, kako ma določene dele v sredini not pomaknjene. Nobene slik rahlo klinaste oblike. Res upam, da to ni to, ampak glede na CX-60 se bojim, da je.
Saj jaz se strinjam, da dejansko ni fora v ekologiji. Če bi bila bi se najprej šlo tam delat spremembe, kjer najbolj zaleže. Privat avioni, privat jahte, prevozi blaga z ladjami iz drugega konca sveta, nepotrebni turizem, trajnostni izdelki, itd itd.
V glavo nas jebejo točno tisti, ki se požvižgajo na vse to, tisti, ki na IPCC na Bali se vozijo s privat avioni, name pa s prstom kažejo kako svinjam, ker se vozim 20km na šiht za avtom namest, da bi peš hodil al pa z biciklom. Ta hipokrizija me tako pogreje, jezen sem pa na novinarje in na vse kvaziekologe, ki ne vidijo, da so le orodje v rokah elite.
Nimam avtomatskega menjalnika pa tudi sank ni na strehi.😉
Tako,da tvoja teorija (razen malo. večjega zračnega upora mazda cx 30 = 0,33, mazda 3 =0,26 ) ne drži popolnoma. Kak deci na 100 je res več, to je pa tudi vse.
Cx 0,33 proti 0,26 je velika razlika razen če se jajcaš kot kak desus voznik. Pri 80, 90km/h bi ti pritrdil, pri omejitvah na AC 130km/h je pa razlika že velika in brez računanja se upam trditi, da vsaj pol litra.
CX 30 ne kuri več kot mazda 3. Vprašajte Binija. 😉
A res, a Bini je imel Mazdo 3 z skyactiv-x motorjem? Primerjaj enak motor v drugačni karoseriji, ker se pogovarjamo več ali manj o tem, da je SUV oblike pač manj aerodinamična kot limuzinska ali HB. Pa to se vidi s prostim očesom in ne rabiš znanstvene raziskave.
Kot točka dve je pa štirikolesni pogon napram navadnemu. 95% uporabnikov, ki si ga omisli, ga ne rabi. Avtomatski klasičen torque converter menjalnik je tudi slabši glede porabe od ročnega ali DSG menjalnika in sanke na strehi pa še kaj samo povečujejo porabo. In deci ali dva, tam, pol litra nekje drugje, pa še kakšnih par deci pa je razlika 1 liter na 100km za faking nič. Pri avtu, ki naredi 200.000km je to 3.000€ več stroška brez potrebe.
Seveda ni nobene logike v tem. Ampak kdo smo mi, da bi izražali pomisleke, da recimo CX-5 kuri 10-15% več kot Mazda 6 z istim motorjem. Al pa CX-30 za pol litra več kot Mazda 3.
Ojej... a nisi dojel poante? Moderni avti večino zvoka, ki ga proizvajajo in se ga sliši nekoliko dlje od samega avta je od gum. Pri počasnih vožnjah morajo imeti elektro avti in hybridi vgrajen generator zvoka za zaščito pešcev. Ampak glede na to kako pešci padajo na cesto bi rabili vsi vsaj odprt auspuh in fi cca dva inča, da bi kaj zaleglo.
V glavnem, hočem povedat, da argument o zmanjševanju zvočnega onesnaženja je tolk trhlen in iz trte zvit, ker dejansko so le sirene vir motečega zvočnega onesnaženja pa četudi so manj v uporabi. Vprašaj v kakšnem blokovskem spalnem naselju, ko je policaj ob treh ponoči vklopil sirene in je prebudil pol naselja. A jih je zbudila in motila sirena al zvok motorja?
Me zanima kako bo z garancijo, toyota ima 10let, to mazda sigurno nebo imela. In pa na servisu ce bo kaj se bodo kar lovili-nova tehnologija za mazda servise. Kar me pa najbolj firbec je pa olje bo toyotino ali prepakirano v mazda plastenke. Zanimive bodo tudi cene servisov saj pri toyoti ves cene servisov za 5+ let v naprej. Meni je sodelovanje toyote in mazde zelo vsec.
Kolk ima garancije Toyota? Kolikor jaz vem samo 3 leta oziroma če doplačaš ti dajo jamstvo še za dve leti. To je skupaj kvečjemu 5.
Edino če si mislil baterijo - ta pa res ima 10 let garancije. Ampak zgolj in samo to.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nope, pri 170kmh ne prideš z MX-30 od Lj do Kp. Zaradi povečane sile upora pri tej hitrosti in SUV oblike kljub klancu navzdol bi naredil po mojem izračunu tam nekje 90km max. Tud klanc navzdol, da bi polnil baterije je prepoložen saj bi to polnjenje preveč bremzalo avto, da bi sploh lahko karkoli napolnil. Daj klasičen avto v ler po klancu Primorke do Kopra navzdol pa boš videl, da bo šel jedva tam nekje do 140kmh, kjer je klanec najstrmejši.
Škoda edin da to ne moremo sprobat, ker je proizvajalec omejil hitrost, da kupci ne bi porajtali kakšen crap je tale EV Mazda MX-30 s to majceno baterijo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani