Skoči na vsebino
Pravkar je Alex napisal:

Ne moreš. Gelipter je hotel prinesti v avtoplus v Kopru svoje olje, a so mu elegantno odgovorili:"jok brate, odpade".😊

Tako,da je plačal to povprečno olje po zlatarski ceni 25€/liter. 🤗

 

Pa sej je prav, premium avto - premium storitev in seveda premium cena. :bravo: Vpraš une k majo BMW-je, Audije in Mečke. Oni že leta vedo da je tako, lastniki premium CX-30 se boste pa že še navadili :bravo:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 3 urami je Slivka napisal:

 

O kakšnih senzorjih pa ti govoriš? Al je to iz kakšne druge zgodbe?

 

Ja, v MES je pa zapisano, da se avto vleče na najbližji servis. In sem moral doplačat, da so ga iz Nove Gorice vlekli v Ljubljano in ne v Kranj...

 

O ja šit, ja sorry to je bila res ena druga zgodba in ne vem zakaj sem jo povezal s tabo. Se opravičujem.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

No, tako veliko pa spet ne, si pa ti zelo pikolovski in misliš, da je vse natega kar se ne sklada s tvojim prepričanjem:

 

- homologacija senzorjev, ki naj ne bi bili originalni. Kako veš da niso originalni, saj Mazda naknadno vgrajuje vse mogoče proizvajalce senzorjev v skladu s tehnično ustreznostjo. Ker se senzorji ali že vgrajeni ali pa jih naknadno vgradijo na isto mesto ne vem zakaj bi to morali homologirat. Po tej logiki bi morali vsake zavorne diske in ploščice, ki niso istega proizvajalca kot je originalno, homologirat na novo. :nevem:

- to ni dodatna oprema, saj ima Mazda homologirano opremo z vgrajenimi senzorji. Za znižanje cene je pač nižji nivoji opreme nimajo. Sama Mazda pa ime narejeno homologacijo za cel avto. Če tega noben nivo opreme ne bi imel bi moral homologirat in seveda isto velja, če bi se zadeve vgrajevale naknadno, izzven Mazda pooblaščenega servisa.

- v MES-u je zapisano, da se avto odpelje do prvega najbližjega Mazdinega servisa in ne tistega, ki bi si ga izbral uporabnik. Če je ta servis oddaljen več kot 100km potem na najbližji usposobljen servis.

 

https://media-assets.mazda.eu/raw/upload//mazdasi/globalassets/mscee-pages/si/mes/mazda_leaflet_mes_slo-maj2018.pdf?rnd=498bca

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-90 (USA, Avstralija)
Napisano
pred 2 urama je mazdaman napisal:

Vozniki limuzin in karavano že leta bijejo hajko proti družinskim ocetom, ki so včasih vozili enoprostorce sedaj pa vsi hočejo SUV.

 

O moj bog, kake pa strelaš? Kdo bije hajko proti družinskim očetom? :blink:

 

Alex ti pa isto... pa kake so zdaj to neumnosti... a nam hočeš povedat, da ima limuzina/karavan v obliki Mazde 6 samo dve možnosti OFF pa ON. Se pravi al stoji al pa ful gas čez ovinke? ?zmeden?:whatever: Vmesnega ni.

Pa sej veš zakaj je tisti pedal spodaj , ki ga prtiskaš z desno nogo. To ni pedal, ki ga prtisneš, do konca, ko se ti mudi, ampak pedal, ki dozira hitrost in dinamiko vožnje, da je ta udobna in prijetna in nima nobene veze z avtom v katerem je. Edini avto, ki ga Mazda trenutno ima pa ni družinsko naravnan je MX-5 vse ostalo so družinski avtomobili, če jih tako uporabljaš. Je pa res, da nekateri zmorejo še kaj več, ampak zgolj če tako hočeš in nikakor sami od sebe. In  če se kdo ne zna brzdat to ni problem v avtu ampak zgolj in samo v vozniku.

 

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-90 (USA, Avstralija)
Napisano
pred 3 urami je Jest napisal:


Te pa pri nas sploh ni…

 

Vem, tako kot ne bo CX-70 niti CX-90. Pod kaj pol CX-50 spada, če je cx-70 samo 10 cm širša različica CX-60 in CX-90 ravno tako širša različica CX-80.

 

Ma tale SUV manija je ratala že čist nadrealistična zadeva.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-90 (USA, Avstralija)
Napisano
pred 2 urama je FuManchu napisal:

Meni je pa ta barva obupno grda na tem golfu. Mogoče je avto kriv🤣

 

Ne, motiš se... to je zato, ker je po tolk letih že abšlesala.

pred 3 urami je Jest napisal:

 

Saj bo pomoje pri nas CX-80 enaka oz. podobna... tako kot je v USA CX-70 enaka oz. podobna kot pri nas CX-60 ... In ja... to je podaljsana razlicica s tremi vrstami sedezev ... 

 

Kaj je pa pol CX-50 ?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MX-30 R-EV podaljsevalnik dosega - wankel
Napisano

Meni se pa tole zdi idiotsko, da se v SUV oblike prevoznih sredstev tlači serijsko 1000KM motorje. To nima nobenega smisla, ker tak istrelek je nepredvidljiv za ostale voznike. 200-300KM je za taka vozila vrh glave dovolj. Še zmeri skoči k vrag, anopak vseeno je bolj nadzorljiv in primeren prometu. Tesla je v tem primeru naredila v bistvu to, da na ta način dela konkurenčno prednost in da sili vse ostale, da tlačijo več sto kilowatne motorje tudi tja, kjer ni potrebe. Težko si predstavljam, da bodo razni analfabeti vožnje po možnosti v svojih 70 in 80 letih vozili 400 ali 500 konjske električne izstrelke, če komaj obvladajo avto. Poleg tega pa pri vseh omejitvah in mestnih vožnjah je to nesmisel. Verjetno si nihče ne želi, da bi en tak vozniški povprečnež pri zeleni luči stisnil na gas in poletel skozi križišče. Zakaj - zato ker lahko.

 

Pa to ni pizdoliranje čez EV-je, ker recimo tak primer je tud pickup Dodge RAM srt 10, ko so vanj tlačili motor od Viperja. Avto je bil težko vodljiv, požrešen, nestabilen, trdo poskakujoč in neuporaben ter nevaren za večino voznikov.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MX-30 R-EV podaljsevalnik dosega - wankel
Napisano
pred 6 urami je NevLado napisal:

Ko so pri BTC LJ mazda pooblaščencu imeli MX-30 na zalogi, sem povprašal glede servisa. Servisov ni, se pa avto pri 180kkm "ugasne" in MORAŠ menjat baterijo. Cena je bila 2 leti nazaj 8 tisoč eur. Sepravi toliko kot damo mi letno za servis, te ista cena useka pri električarju od enkrat.

 

Sem dobil najnovejše podatke in je cena za UK 15.000 funtov, EU je 17.000€ in za USA celo 21.000$. Lahko da je bila cena 8k€ 2 let nazaj, zdaj je pa dupla. 😒

 

tud tukaj na forumu za MX-30 pravijo da je tako.

 

WWW.MX30FORUM.COM

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MX-30 R-EV podaljsevalnik dosega - wankel
Napisano
pred 8 urami je Jest napisal:

Hmmm… ce gledas iz stalisca denarnice, potem je tudi tvoj avto oredrag… Za pol manj denarja bi si lahko nabavil eno Dacio (lahko tudi rdeco ;) )… Pa tudi ce porabi malo vec… saj kdaj pa prineses to razliko v ceni noter… 😜 

 

Tole pa ni glih dober argument, ker pol je najboljš kupit 15 let star avto, ki bo zagotovo cenejši tud od Dacie. Govorimo le o pogonskih sklopih na pa o znamkah avtomobilov. Se pravi primerjamo CX-30 in MX-30 zato ker je nekje v istem rangu. Če MX polniš doma, kjer je najceneje je po trenutnih cenah kWh okoli 4,5€ na 100km. Pri bencinu poraba 6,5 te pride nekje 8,5€ na 100km. Razlika je torej okoli 4€. Povprečna razlika v nabavni ceni pa je okoli 5k€. Se pravi, da na gorivu prideš skupi pri 125.000km ampak seveda samo če striktno polniš doma.

 

Ker je baterija majhna je potreba po pogostejšem ponjenju večja in s tem se dodatno zmanjšuje dolgoživost baterije. Se pravi, da po vsej verjetnosti kaj dosti več od 250.000km ne bo doživela. Cena za baterijo MX-30 je danes pri Mazdi neverjetnih 17.000€.

 

Kaj hočem povedat je to, da v trenutni situaciji so baterije čist predrage in težko človek reče, da je nakup EV cenovno racionalno dejanje s tem, da ves čas si na trnih in se čist preveč ukvarjaš z dometom in samo uporabo, da nekako prideš skozi dokaj normalno in uspešno. Se pravi govorimo o tem, da je skoraj vsako malo daljšo pot treba načrtovati, da maš kljub polni bateriji ves čas občutek, da se voziš skoraj na rezervi, da je hitrost vožnje odločilen faktor, da na daljših poteh moliš, da bo polnilnica prosta, da skrbiš za baterijo in jo večino polniš do 80% in ne prazniš pod 10%, da si v nekem podzavestnem strahu, da če zagori bo pizdarija da je ni večje (marsikdo zato ne parkira v garaži svojega objekta in v podzemskih garažah, kjer nekje že ne dovolijo vstopa EV-jem), da je pri 200.000km z originalno baterijo EV skoraj nemogoče prodat, razen za nizko ceno. Ma tega je še tolk, da boljš da neham.

 

To ni bitching čez EV-je ampak resni pomisleki zakaj EV-ji trenutno res niso idealna rešitev pa ne glede da politična agenda sili ljudi v nakup le teh. Trenutno pa verjetno še nekaj časa bo najboljša možnost PHEV ali range extenderji. Najboljša zadeva bo pa verjetno PHEV na vodik, če ne bo prišlo do nekekega hudega preboja na področju baterij.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MX-30 R-EV podaljsevalnik dosega - wankel
Napisano
pred 7 urami je godlike napisal:

Bi.

 

Pri Nanosu bi crknil, pa bi si do Kopra baterije napolnil pobregu dol. 😉

 

Nope, pri 170kmh ne prideš z MX-30 od Lj do Kp. Zaradi povečane sile upora pri tej hitrosti in SUV oblike kljub klancu navzdol bi naredil po mojem izračunu tam nekje 90km max. Tud klanc navzdol, da bi polnil baterije je prepoložen saj bi to polnjenje preveč bremzalo avto, da bi sploh lahko karkoli napolnil. Daj klasičen avto v ler po klancu Primorke do Kopra navzdol pa boš videl, da bo šel jedva tam nekje do 140kmh, kjer je klanec najstrmejši.

 

Škoda edin da to ne moremo sprobat, ker je proizvajalec omejil hitrost, da kupci ne bi porajtali kakšen crap je tale EV Mazda MX-30 s to majceno baterijo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MX-30 R-EV podaljsevalnik dosega - wankel
Napisano

To je čist res... imet električni avto za daljše razdalje je čist preveč stresno. Če že pol edin PHEV al pa tale range extender.

 

 

 

Pri Mazdi  MX-30 so omejili hitrost na 140km/h, ker s hitrostjo 170km/h še od LJ do KP ne bi prišel.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MX-30 R-EV podaljsevalnik dosega - wankel
Napisano
pred 17 minutami je Alex napisal:

Po moje je ta mx 30 bolj neprimičnima kot ne. To je avto za se vozit v službo in domov, par deset kilometrov na elektriko in zraven moliš boga, da ta wankel motor ne bo spustil duše v kakem letu ali dveh...Za kaj resnega pa je bolj bogo in neuporabno vse skupaj. Je pa "fensi", ker so takšni avto dan danes - fensi. 😉

Mislim, da se motiš. Avto bo mel 170KM in max navor od 0 obratov naprej. Tole bo skočilo tako dobro kot skoči BMW i3. Wankel ne bo obremenjen in se mu ne bo treba vrtet v dirkaške obrate, da bo opravljal svojo nalogo.  Se pravi ves čas bo pod enako konstantno obremenitvijo, nobenih nepredvidenih reakcije voznika, nobenih stresov, ker ni menjalnika na njem. Popolnoma nič. Lepo bo gnal generator s konstantnimi obrati, kar je za katerikoli ICE motor dejansko najmanj naporno. Ta MX-30 bo tudi uporaben napram samo električnem in odličen nadomestek za vse, ki rabijo lastnosti obeh svetov tako EV kot ICE. Boš videl.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MX-30 R-EV podaljsevalnik dosega - wankel
Napisano
pred 3 urami je scania napisal:

To je res, ampak potem raje kupim priključni hybrid kot je cx60 in podobno in imam manjšo porabo, bolj lep avto, manj možnosti za okvare...

Npr za manjši denar, garancij 7let ali 180000km mislim da ali 150000km:

 

Verjemi, da nimaš manjšo porabo s CX-60... na daljše razdalje bo poraba verjetno za cca liter nižja kot pri CX-60, ki je bistveno težji avto. Prednost pogona generatorja z bencinskim motorjem je v tem, da motor deluje enakomerno in v najbolj efektivnih obratih. Sicer pa, treba bo počakat na produkcijo in dejasnke teste pa da vidimo v katerem tiču grmi zajec.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MX-30 R-EV podaljsevalnik dosega - wankel
Napisano
pred 1 uro je Jest napisal:


Navadna MX-30 sedaj stane nekje od 39.000 do 43.000€ … Tale bo pomoje za ene 5 jurjev vec… pa ne vem, ce nisem napisal premalo ;) … 

 

image.png

 

Ne bi smel biti. Baterija je pol manjša kar je verjetno nekje v rangu 4-5 jurjev manj. Ta majhen wanklov verjetno enorotorski motor je veliko bolj enostaven od katerega koli 4 cilindrskega in zato bistveno cenejši. Verjetno nekje v rangu 2 jurja. Ne potrebuješ niti avtomatskega menjalnika niti sprege tega z motorjem in elektromotorjem. Edino kar je več je še  generator ampak za ustvarjat tam nekje 50kW tud to ni nek finančni zalogaj. Tako, da po moje bo cena zelo zelo blizu, ali celo enaka električni MX-30, ki je milo rečeno dokaj neuporaben avto. Tole bo pa čisto druga pesem.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MX-30 R-EV podaljsevalnik dosega - wankel
Napisano
pred 28 minutami je scania napisal:

Pa to je bedarija, kaj si te nardil ce to kupis? Raje kupis cx30 pa mas porabo npr 6,5 povprečje pa se cenej je avto, pa se manj stvari lahko crkne. Moje mnenje: zadetek v meglo.

 

Vse je odvisno od načina uporabe. Če recimo delaš dnevno recimo tam do 60 mogoče 80km je tole idealno, saj si ves čas na elektrike. Še vedno pa ti ta avto omogoča normalno pridet recimo na Krk ali pa Dubrovnik ali pa Nordkap brez, da bi moral narest cel elaborat za pot. Se pravi imaš električni avto, ki se prelevi v dolgoprogaša brez, da imaš range anxiety.

 

Če pa so tvoje povprečne vožnje daljše od 100km pa tole ni glih dobra rešitev.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bo Mazda 6 res počasi izginila?
Napisano

Ja pa tudi vzdolžna postavitev motorja bo zahtevala tako dolgo havbo in manj zašiljenosti, kot bi človek želel pa da avto ne bi zgledal kot še en SUV več. Tako, da verjetno bo tole kr blizu tistega kar pride na cesto. Pač želijo bi premijci, danes so pa premijci ene grde skulpture z ogromnimi maskami in botoks gobci, majhnimi lučkami in škatlastim izgledom kot bi jih risal 7-letnik.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bo Mazda 6 res počasi izginila?
Napisano

Ojej ojej ojej... me kr oči bolijo. Upam, da to ni to, ker spredaj zgleda kot svež karambol. Ne res, kot bi se zaletela, kako ma določene dele v sredini not pomaknjene. Nobene slik rahlo klinaste oblike. Res upam, da to ni to, ampak glede na CX-60 se bojim, da je.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.