Predstavitev nove Mazde 6 je ?e zelo blizu.Vsi motorji bodo 4 valjni s tehnologijo SkyActive.Oblikovana je po Mazdinem stilu Kodo ,kar naj bi pomenilo dinami?nej?e linije.
Motorji bodo prevzeti iz Mazde CX-5 in to so in s?asoma se jim vrjetno pridru?i ?e kak?en:
Bencinar :2.0 (160 KM)
2.0 Dizel v dveh izvedenkah: CD150 in CD175
Prve slike:
Zelu huda je. Ker druga generacija me ni nikoli tako navdu?ila kot prva, tale tretja je pa spet wau!
V bistvu res. Glede na velikost avtomobila in razred kjer je je tole bolj Twingo, Fiesta, torej nekje med 130 in 150 konjev. Za kaj ve? ima Mazda itak Mazdo 3 in Mazdo 6. Ne dvomim pa, da bo Mazda tudi prej ali slej dala kak (recimo) 1.4 turbo. Vse v stilu downsizinga. Vsaka genercija Mazde je presenetljivo la?ja in s takimi ukrepi (1.4 namesto 2.0) se spet pridobi na manj?i masi in emisijah.
Tole se je spomnil nekdo s preve? prostim ?asom, skombiniral Mazdin V6 motor z dizlom (???) in zdru?il Mazdino ime RX ter Hondin CR-Z. :ne vem: Aja pa feltne so mi tudi znane.
Ho?em re?i, da elektromotor ne pa?e nikamor v tem razredu in ne more biti kar v itsem razredu kot wankel. ?eprav ne bom 100% trdil ker pri moto?portu se prostornina wankla pomo?i z nekim faktorjem (blizu x3), da pade v vi?ji razred saj proizvaja ve?jo specifi?no mo?.
Ok test, samo pa ni realen, glede da se s tako porabo tud dizli ne morjo furat, me zanima kak?na bi bla pol pri dizlu, js ra?unam tam nekje okrog 2.8 litra. :ne vem:
Se popolnoma strinjam. V realnem prometu bi gotovo porabil ve? razen, ?e so ?li na AC pa 1m za tovornjakom peljali v 6. prestavi vseh teh 500km.
The rumours surrounding the RX-9 include the engine displacement rising from 1.3 to 1.8-litres, supposedly to alleviate issues such oil consumption and poor fuel efficiency whilst the transmission is said to be a dual-clutch six speed sequential setup, similar to the Mitsubishi Evo X.
Da bo avto pil manj olja in bencina so ?e nazadnje rekli. ?e bo imel 3 vrata bo to bolj naslednik RX-7 kot RX-8. Samo ?e turbino naj obesijo gor.
Me pa tako datum za?etka prodaje kot dizajn (nekateri detajli) zadaj rahlo spominja na Toyoto FT86, ki bo naslednik Toyote AE86. Kot zanimivost.
Aja Deeyan, AE86 sta najmanj dve v Sloveniji preden se spet oglasi?, da tega avta pa pri nas ni.
Razen, ?e ne bo? kupil kak?nega Subaruja, Saaba, Fiata itd, kjer je to opcija ?e od novega. Vsaj enkrat sem bral test tovarni?ko vgrajene plinske naprave. Ampak ker avto zalaufa na bencin bodo na?i ?e vedno rekli "bencinar je" in te ogulili. Da bodo merili pa dvomim, pomoje bodo pogledali uradne podatke, ki morajo biti napisani.
glejte, cudezi gor dol fizikalni zakoni ostajajo in se ne morejo premagat...
Prav ima?, M3 MPS bi mogla bit awd, imeti 150kg ve?, ko?tati 5000? ve? zato, da bi imela 0,5s bolj?i pospe?ek do 100 in ni? kaj dosti bolj?o lego.
Mislm prosim te, kaj pa sploh so fizikanli zakoni? Ko jih ?e niso poznali jih niti upo?tevali niso kaj poglej unga modela Jezusa in njegovo hojo po vodi.
sprednji pogon za vozne lastnosti je dalec najslabsi...to ti bo povedal vsak profesor na strojnem faksu in vsak dirkac
To je delno res. Ampak pomoje je imel in?enir v mislih tudi izgube saj ve?, da ima FWD najmanj izgub, AWD pa najve?. Prej?nja 3 MPS je bila na progi bolj?a kot Impreza (ne vem kater model, isto konjev v glavnem kot M3MPS). Tehnika (zapore diferencialov, elektronika) je ?e toliko napredovala, da 250, 300hp ni ve? tak bavbav za FWD kot 20 let nazaj. Je pa res, da je u?itek v vo?nji ?isto druga?en kot AWD ali pa celo RWD.
Pa neslavno zamrl kot Smart. To je isto kot slavni TFSI motor, ki ima potencial po drugi strani je pa to imela ?e Nissan Micra superturbo leta 1988. 1.0 turbo+kompresor.
Back to topic. ?e vedno se mi zdi MX-2 li?en avto.
hmm... kera je ciljna skupina kupcev? 7 pal?kov iz Snegulj?ice mrbit? :ne vem:
Glede na to, da bodo motorji od 0,7 (oziroma potem mogo?e 0,6) zna biti, da bo tole Kei car. razred. Tako kot Suzuki Cappucino in Mazda AZ-1, oziroma kar Autozam AZ-1 Kar po svoje ni slabo. Na japonskem je ta trg kar raz?irjen, pri nas je pa Smart Coupe Roadster neslavno propadel, ?eprav bolj zaradi cene in cene vzdr?evanja.
?e bi se na?i vladi/EU res ?lo za ni?anje emisij, manja?nje porabe bi tako kot na japonskem tak?nim avtomobilom dali posebne tablice/razred zavarovanja. Za v mesto so tile Kei avti odli?na zadeva. Je pa res, da pri nas si in, ?e ima? terenca (seveda dizla) pa magar, ?e si doma v centru, slu?bo ima? pa 2km stran.
Itak je razlika en FWD pa pol (ni ?isti AWD) ali pa RWD. Na splo?no imajo Audiji vse skupaj preve? po?timano in sterilno, MXa je pa gotovo bolj zabavna. Ne re?em, da je hitrej?a, zabavna je ziher bolj.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Predstavitev nove Mazde 6 je ?e zelo blizu.Vsi motorji bodo 4 valjni s tehnologijo SkyActive.Oblikovana je po Mazdinem stilu Kodo ,kar naj bi pomenilo dinami?nej?e linije.
Motorji bodo prevzeti iz Mazde CX-5 in to so in s?asoma se jim vrjetno pridru?i ?e kak?en:
Bencinar :2.0 (160 KM)
2.0 Dizel v dveh izvedenkah: CD150 in CD175
Prve slike:
Zelu huda je. Ker druga generacija me ni nikoli tako navdu?ila kot prva, tale tretja je pa spet wau!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani