Bi blo takoj razumljivo, ?e bi napisal, da pre?ivi? v "kosu" ve? ?asa
1. Ne vem, ker nisem vozil ?tiri vratne niti karavana. Vozim pa konstantno ?tiri vratnega passata in za v rikverc ga moram peljati ravno tako na stranske ?pegle kot to delam z Mazdo - ni druge, ker se konca riti ne vidi ne pri enem ne pri drugem.
2. Pri stari tud sam nisem bil glih zadovoljen ampak pri tej pa nimam pripomb. Izredno hitro ogreje - po dobrem kilometru in pol ?e lepo greje sem pa danes zjutraj preveril koliko piha pod sede?i zadaj in pri meni piha toplo tako spredaj kot zadaj tako, da mi ni jasno v ?em je problem. :ne vem: Tud en potnik se ni nikoli prito?il, da ga zebe v noge. Mam pa res priklopljeno samo pihanje v tla kot ga izbere funkcija auto.
3. Ne vem sam men se ne zdi neka taka razlika, ker po tej logiki je karavan obupen, ker ima ?e ve?jo ?katlo nad kolesi. ?e gre? gledat obe silhueti je razlika samo v cca 10 centimetrih, da je spodnji rob ?ipe bolj pomaknjen nazaj. Oblikovno pa je re?en dobro tako v enem kot v drugem primeru. Pri ?tirivratni se rob strehe in zadnjega stekla zaklju?i v ?rti, ki jo zaklju?uje spodnji rob zadnje lu?i. pri petvratni pa to nalogo opravi zgornji rob vrat, kjer se podalj?ana ?rta spet lepo zaklju?i z lu?jo. Tako, da sam ne vidim oblikovalskega kiksa ali pa da bi rekel, da je ena oblika lep?a od druge. Je stvar pogleda in bolj podro?nega trenda tako, kot recimo v tur?iji in prakti?no na vzhodu bolj ?islajo klasi?ne limuzinske zadke tudi pri malih avtomobilih (Thalia, Peugeot 301, C-elysee, itd) tako zahodnjaki pri dru?inskem avtu stavijo na HB ali karavan. ?tiri vratne pa so rezervirane bolj za slu?bena vozila, elegantni presti? in predvsem za tiste, ki ?e nimajo otrok ali pa so ti ?e odrasli.
4. Posti? si ?upo pa bo - ok se mal hecam sam ne vem kolk pa si ti visok, da zadeva? zadi ob strop, ker men to ne rata al pa sem se ?e rahlo posedel z leti . Bom pa probal ?e enkrat, ker je mo?no, da sem takrat narobe sedel. :ne vem:
Sej s tabo se strinja tud vzhod z mano pa bolj zahod. Samo presti?ne znamke vztrajajo na zgolj klasi?ni obliki poleg karavanske. Vsi ostali, ki pa? ne sodijo v premiumski razred ali pa se tja ne silijo za vsako ceno pa to?no vedo, kje je odprta tr?na ni?a. Mazda pa o?itno ne ve ve? kam bi to?no rada.
Pri trojki imajo le HB in ?tirivratno limuzino - kje je karavan, ki bi bil idealen za ta velikostni razred?
Pri ?estici so obstali le na ?tirivratni limuzini in karavanu - se pravi so namensko odpovedali
CX5 je manj?i od CX7, ki se je poslovil namesto, da bi imeli tako manj?i SUV kot ve?ji SUV
Imajo srednji enoprostorec, velikega pa ne ve?
S pickupom se tudi ne ve ve? ali se bo ?e prodajal pri nas
RX8- gre tudi v zgodovino, ker nekam slabo ka?e glede naslednika :ne vem:
Mazda 2 je tudi velikosti recimo Polota - kje je manj?i mestni avtomobil?ek?
Druga?e pa mogo?e ?e tole o novi ?estici ... Pri limuzini je drag koeficient zelo ugodnih 0,26 pri karavanki pa za ta tip oblike tudi 0,28. Po normnih podatkih to sicer znese v porabi od 1 do 2 deci goriva ve? pri karavanki na 100km. A ?al je to le pri normnih podatkih, kjer v celotnem test le enkrat dose?e avto hitrost 120km/h. V praksi, kjer recimo vozi? po AC-ju nekje konstantnih 130km/h pa ta razlika v porabi lahko dose?e tudi pol litra na 100km. Se pravi hitreje kot vozi? vi?ja razlika bo med porabama kar tudi ni zanemarljivo glede na to, da v 200.000 prevo?enih kilometrih to znese cca 1400? vi?ji stro?ek na osnovi dana?nih cen.
Aja Labi ti k si gumarsko najbolje podkovan - kako je s tole dimenzijo 225/45 R19, ki je na novi ?estki? Men se zdi tole ena totalno nesre?na dimenzija, kjer bo kot prvo slaba mo?nost izbirae pa ?e guma je enormno draga tam nekje pri 300? na gumo.
evo ubil si me haha dolg post...mogoce pa bom prebral
aja vidim eno dimenzijo...ja sej tud zdaj ni nc boljs, cez dva mesca bom skesiral okol 700 eur za gume 17"...kr neki
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
se mi zdel, da bo samoumevno, da bos razumel, da sem jaz v avtu po 9+ ur..ti pa nisi
1. po mestu mam bicikl, ali pa LPP...ce bi imel mestne voznje ne bi nikol kupil mazde 6, ce pa ze potem karavan (ker ima ravni zadnji del in veliko boljo preglednost kot ta najina 5 vratna..moras priznat, da je preglednost zadaj slabsa kot pri kombiju ali limuzini)
3. 5 vratna je grda haha (zadnji boki, prevec kovine, zato rabis velike feltne, da zgleda vsaj mal boljs)
4. men ne dela preglavice, ker zadi sem sedel sam zdaj enkrat, ampak v primerjavi s 4vratno, kjer nisem "cutil" stropa z glavo, tukaj mi glava rahlo dotika tistega dela kjer je zadnja sipa pa stropna obloga
z mano se strinja bmw, mercedes, audi in se kdo...s tabo pa renault laguna
se vedno mislim, da naj bo limuzina 4 vratna, kdor pa hoce prakticnost pa karavan...sej v veliko primerov karavan zgleda boljs kot limuzina (mocna izjema honda accord)
juresova po jestova sta mi boljs za gledat kot moja (avto a ne )
aja ontopic,
In ?isti, vsi dizli ?e dosegajo EURO 6 okoljske norme, in to ?e brez uporabe filtra trdnih delcev.
ja zdaj ko to berem se slis, ko da sem debil in ne znam avta uporabljat?
1. na avtocesti zadnjega brisalca pri 130+km/h sploh ne rabim
2. sem imel neslavno cast, da sem sedel zadi celih 900km in ne glede na to "auto", samo noge, samo siper, direkt gor karkol, razlika med spredaj vozecimi in zadaj vozecimi je prevelika (zadaj mrzle noge, spredaj pa savna)...sploh pa "auto" gretje je kr neki, ker vedno piha tam kjer ni treba...jaz mam ponavadi sipe pa noge, ventilator pa na 1 ali 2, temp. pa 20/21
3. ko sem probal dat skatle, ki so kasneje sle v mondeota karavan, ni slo. za selitev narodov pa itak placam ljudi, ki bojo nosili od vrat do vrat in se ne bom ukvarjal s tem...strosek je minimalen, ce pa hocem sam, najames kombi (40eur/dan) in das noter vse, brez da bi se vozil gor dol
4. prostora pri 5 vratni je natanko 1 cm manj kot pri 4 vratni, in natanko 4 cm manj kot v karavanu
jaz prezivim v moji mazdi veliko vec casa kot ti, tko da vem kaj govorim
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
poleg tega, sa je manj prostora za glave zadi, je slika na ogledalu totalno popacena in vidljivost zadaj manjsa kot pri 4 vratni in karavanu...
pa se to, enkrat sem hotu dat vecjo skatlo noter ni slo, ker glih ta neumna sipa je polozna in ne mores zapret vrat (pa ceprav po teoriji, zaostaja le za 50 litrov napram karavana)
naslednjic bom pocakal 3 mesece, ne bom delal iste napake
aja ce smo pri novi mazdi, upam, da so koncno resili gretje/hlajenje za zadnje potnike (prva in druga sta cisti poraz glede tega, spredaj toplo in ok, zadi pa zima...)
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
So pa cene kar precej nizje kot pri severnih sosedih Torej bo cena za sestico pri nas nizja od cene CX-5 ... Se ena dilema vec, za kaj se odlociti ... Obe sta mi vsec... ... sestica ima vec opreme oz. to bolj posodobljeno (radarski tempomat, avtomatik z volanskim prestavljanjem,...) ...
iz izkusenj ti povem, da gumbi na volanu za prestavljanje so igracka, ki se ti zdi cool sam prve dni...pol te mine in se vecinoma vozis na D
tko al tko, ko zavrtis volan in hoces prestavljat, zgubis kompas in ne ves kje je + in kje -
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
imam ga doma, zdaj ga ne morem skenirat, sam cene niso strasne....bolj me motijo tecaji prtljaznih vrat...zakaj noben ne dela vec na amortizrje mi ni jasno
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
evo ubil si me haha dolg post...mogoce pa bom prebral
aja vidim eno dimenzijo...ja sej tud zdaj ni nc boljs, cez dva mesca bom skesiral okol 700 eur za gume 17"...kr neki
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Povezava za deljenje
Deli na druge strani