Saj jaz se strinjam, da dejansko ni fora v ekologiji. Če bi bila bi se najprej šlo tam delat spremembe, kjer najbolj zaleže. Privat avioni, privat jahte, prevozi blaga z ladjami iz drugega konca sveta, nepotrebni turizem, trajnostni izdelki, itd itd.
V glavo nas jebejo točno tisti, ki se požvižgajo na vse to, tisti, ki na IPCC na Bali se vozijo s privat avioni, name pa s prstom kažejo kako svinjam, ker se vozim 20km na šiht za avtom namest, da bi peš hodil al pa z biciklom. Ta hipokrizija me tako pogreje, jezen sem pa na novinarje in na vse kvaziekologe, ki ne vidijo, da so le orodje v rokah elite.
Nimam avtomatskega menjalnika pa tudi sank ni na strehi.😉
Tako,da tvoja teorija (razen malo. večjega zračnega upora mazda cx 30 = 0,33, mazda 3 =0,26 ) ne drži popolnoma. Kak deci na 100 je res več, to je pa tudi vse.
Cx 0,33 proti 0,26 je velika razlika razen če se jajcaš kot kak desus voznik. Pri 80, 90km/h bi ti pritrdil, pri omejitvah na AC 130km/h je pa razlika že velika in brez računanja se upam trditi, da vsaj pol litra.
CX 30 ne kuri več kot mazda 3. Vprašajte Binija. 😉
A res, a Bini je imel Mazdo 3 z skyactiv-x motorjem? Primerjaj enak motor v drugačni karoseriji, ker se pogovarjamo več ali manj o tem, da je SUV oblike pač manj aerodinamična kot limuzinska ali HB. Pa to se vidi s prostim očesom in ne rabiš znanstvene raziskave.
Kot točka dve je pa štirikolesni pogon napram navadnemu. 95% uporabnikov, ki si ga omisli, ga ne rabi. Avtomatski klasičen torque converter menjalnik je tudi slabši glede porabe od ročnega ali DSG menjalnika in sanke na strehi pa še kaj samo povečujejo porabo. In deci ali dva, tam, pol litra nekje drugje, pa še kakšnih par deci pa je razlika 1 liter na 100km za faking nič. Pri avtu, ki naredi 200.000km je to 3.000€ več stroška brez potrebe.
Seveda ni nobene logike v tem. Ampak kdo smo mi, da bi izražali pomisleke, da recimo CX-5 kuri 10-15% več kot Mazda 6 z istim motorjem. Al pa CX-30 za pol litra več kot Mazda 3.
Ojej... a nisi dojel poante? Moderni avti večino zvoka, ki ga proizvajajo in se ga sliši nekoliko dlje od samega avta je od gum. Pri počasnih vožnjah morajo imeti elektro avti in hybridi vgrajen generator zvoka za zaščito pešcev. Ampak glede na to kako pešci padajo na cesto bi rabili vsi vsaj odprt auspuh in fi cca dva inča, da bi kaj zaleglo.
V glavnem, hočem povedat, da argument o zmanjševanju zvočnega onesnaženja je tolk trhlen in iz trte zvit, ker dejansko so le sirene vir motečega zvočnega onesnaženja pa četudi so manj v uporabi. Vprašaj v kakšnem blokovskem spalnem naselju, ko je policaj ob treh ponoči vklopil sirene in je prebudil pol naselja. A jih je zbudila in motila sirena al zvok motorja?
Me zanima kako bo z garancijo, toyota ima 10let, to mazda sigurno nebo imela. In pa na servisu ce bo kaj se bodo kar lovili-nova tehnologija za mazda servise. Kar me pa najbolj firbec je pa olje bo toyotino ali prepakirano v mazda plastenke. Zanimive bodo tudi cene servisov saj pri toyoti ves cene servisov za 5+ let v naprej. Meni je sodelovanje toyote in mazde zelo vsec.
Kolk ima garancije Toyota? Kolikor jaz vem samo 3 leta oziroma če doplačaš ti dajo jamstvo še za dve leti. To je skupaj kvečjemu 5.
Edino če si mislil baterijo - ta pa res ima 10 let garancije. Ampak zgolj in samo to.
A tud maske se jim ni dalo popravit, ker to je grdo pa še čist ven iz oblikovalne linije Mazde. Upam, da bo tole do serijske proizvodnje popravljeno, ker če ne, pol je boljš kr Toyoto kupit.
Relax. Samo registriral so R logo, tle pa cel roman kako bo znamka propadla.
No pol nas pa ti razsvetli zakaj take odločitve v Mazdi. Odstranjevanje popularnih modelov, razvoj 6-cilindičnih motorjev, zadnji pogon. Iskanje premiumskosti. Mazda hoče bit po novem BMW, AUDI, Mercedes al pa Lexus, Acura, Infinity, Genesis? Ko oziroma če bo v tem segmentu po za nas plebejce pač verjetno predraga znamka. Pa že zdaj daleč od tega da je poceni, ampak ciljajo na nivo še vsaj 15-20kEUR veišjih cen. Se pravi, da bodo nekje v segmentu 50kEUR in več.
Čak mal sej se hecaš a ne? A veš kakšen proizvajalec je Toyota? Toyota proizvede več kot 10 milijonov vozlil letno in je prva na lestvici ter s takimi prilivi, da si lahko brez težav privošči luksuzno znamko poleg svoje. Mazda ima cca 1,5 milijona proizvodnje in je v bistvu manjši proizvajalec. Tudi ostali, ki imajo luksuzne znamke kot Nissan, Honda, Kia/Hyundai. so večji proizvajalci. Še najmanjši od teh je Honda pa ima več kot 5 milijonov vozil proizvodnje.
Mazda ima kot kaže težave in razmišlja z luksuzno znamko zato, da bo preživela, ker ima očitno premalo profita za obstoj. Sploh, ker je zaostala v hibridni in tudi popolnoma električni tekmi.
Jaz imam slab filing glede tega, da se odmika od standardne proizvodnje in bi rada mešala štrene v luksuznem segmentu. Že to, da so v trenutnih modelih začeli delat tako kot nekoč korejci, da so si pridobili trg ampak korejci so s ceno samo lovili ostale proizvajalce, Mazda bi pa očitno rada lovila nemško sveto trojico v ceni in kvaliteti.
Tako, da verjetno Mazdini avti za rajo pač bodo počasi bolj kot ne zgodovina. Že umiki Mazde 6, najmanjšega SUV, Mazde 2, enoprostorca, pickupa pelje v smer, ki po moje ni rešitev.
Ja sam bo pricetag tako visok, da bo verjetno nedosegljivo oziroma se nam bo neumno zdelo dat tolk denarja za Mazdo. Izgleda namreč, da se bodo šli še bolj butično proizvodnjo tako, da bo do verjetno cene hiter skočile na 50, 60kEUR in več.
To smo se že nekaj let nazaj pogovarjal, da bo EU zakonodaja praktično pregnala ogromno proizvajalecev iz EU tržišča. In kot kaže je to zdaj počasi že dejstvo. 😟
Pol pa pogledaš KIA in Hyundai pa ti ni nič jasn kako ponujata 15 oziroma 18 modelov. Je pa po drugi strani tud res, da Optime in i40 ni več v prodaji kot recimu pri Fordu kmalu ne bo več Mondeota. Ponudbe srednje velikih nepremium avtomobilov, ki niso SUV je ratala kritično majhna.
Enako, sigurno ne bom zarad tega SUV-a kupoval. Tako sem 1x že naredil saj, ko je Mazda umaknila 5-vratno različico 6-ke enostavno nisem imel več tiste potrebe po menjavi nekje po 6 letih. Tako sem jo vozil skoraj 2x dlje časa kot sem ponavadi menjal avte in sem jo menjal v dvanajstem letu lastništva.
Sicer ne vem kaj razmišljajo pri Mazdi, samo krčenje palete vozil slej kot prej privede do težav in preživetja. Mazdi bo na koncu ostala le še Mazda 3 v dveh različicah, pa CX-30 in CX-50 ter verjetno še CX-5 pa Miata. To je šest modelov od tega se dva razlikujeta samo v prtljažniku in je dejasnko samo 5 modelov.
V zadnjih 10 letih so ali še bodo torej umaknili:
- Mazdo 2
- Mazdo 6 limo
- Mazdo 6 Karavan
- Mazdo 6 HB
- Mazdo 5
- Mazdo BT
- Mazdo CX-7
- Mazdo CX-3
Se pravi so jih 8 umaknili in pridobili praktično samo 2 novi različici. Zelo zelo žalostno vse skupaj. 😒
Folk pali na SUV-e ker je to zdaj trend. Niti en ne razmišlja al to sploh rabi. To je avtoindustrija naredila zato, ker v povprečju lahko za SUV-a kasirajo 3000 EUR več kot za ekvivalentnega karavana pa čeprav so proizvodnji stroški enaki.
Mlade družne pa recimo ne najdejo več novega enoprostorca ne ustreznega karavana in iščejo med rabljenimi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Saj jaz se strinjam, da dejansko ni fora v ekologiji. Če bi bila bi se najprej šlo tam delat spremembe, kjer najbolj zaleže. Privat avioni, privat jahte, prevozi blaga z ladjami iz drugega konca sveta, nepotrebni turizem, trajnostni izdelki, itd itd.
V glavo nas jebejo točno tisti, ki se požvižgajo na vse to, tisti, ki na IPCC na Bali se vozijo s privat avioni, name pa s prstom kažejo kako svinjam, ker se vozim 20km na šiht za avtom namest, da bi peš hodil al pa z biciklom. Ta hipokrizija me tako pogreje, jezen sem pa na novinarje in na vse kvaziekologe, ki ne vidijo, da so le orodje v rokah elite.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani