Slivka, ?e nekaj. Skyactive motorji imajo direktni vbrizg. Kar pomeni, da stiskajo samo zrak. Vbrizg goriva se pa vr?i verjetno v trenutku, ko sko?i iskra in je potem nadzorovan v?ig. Podobno kakor delujejo diesli kjer se ravno tako stiska sam zrak, vbrizg goriva pa povzro?i v?ig me?anica.
Mene bolj zanima kako jim je uspelo prepri?ati diesela, da dela z tako malim tlakom kakor delajo ti novi bencinci.
Pa dobro 1,5 z visoko kompresijo, v avtu s te?o okoli tone... To ne bo treba imeti poden gas v obi?ajnem prometu.
Meni se pa zdi pohvalno, da vztrajajo na pribli?no enakem razmerju mo?/te?a. Sploh ker danes je povpre?na te?a dru?inske limuzine gotovo nekje okoli 1400kg, posledi?no so mo?nej?i motorji, ve?ji stro?ki zavarovanja, cestnine, ?e ni nek super duper dizel tudi ni realno dosti manj?a poraba. Pri Mazdi pa jim je uspelo, da se je kila?a vrnila na za?etek kljub ve? opremi, vrhunski varnosti, izbolj?ani legi itd...
Drugi problem je tekmovanje s samim seboj pri proizvajanju ?portnega avtomobila. Naprimer Golf GTi. Prvi je bil pravi pocket rocket, z vsako generacijo je mo?nej?i ampak ni tako zabaven. Drugi primer R5/Clio. Petka turbo je bila ?pasna, Clio 16V tudi, RS 172,182,197,200 so konkretni stroji. Ampak ko pride? do neke meje je te?ko vse skupaj izbolj?ati brez, da se ti pol kupcev pobije. Saj veste, v Miato bi lahko dali v vsako generacijo 20 konjev ve?. Ampak, ko bi prilezli na 250hp, vpra?anje kaj bi se dogajalo. In ljudje bi ?e ?akali naslednjo, 270 konjsko verzijo. Nekje se mora? ustaviti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ok nisem se spu??al v tehniko ampak. Sem govoril na pamet. Hvala za razlago.
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani