Skoči na vsebino
Mazda RX-Vision
Napisano

?Tokyo Motor Show 2015?
Mazda held a press conference at the Tokyo Motor Show today. 
President Masamichi Kogai made a speech themed ?accelerate towards our dreams,? during which he made the following remarks.
?While continuing to dream, Mazda has also been implementing structural reforms. If we want to turn our dreams into reality, we must establish a solid foundation for our business, and we are working steadily toward making even more effective reforms. It is a pleasure to be here today to show you our vision for the future, and I look forward to talking with you after the unveiling.?
The 2015 Tokyo Motor Show opens to the public on November 30.

 

 

Mazda RX-Vision 

 

skitched-20151028-070841.png

 

skitched-20151028-070902.png

 

skitched-20151028-070915.png

 

skitched-20151028-071011.png

 

skitched-20151028-070822.png

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda RX-Vision
Napisano

A da jo malo utecemo, ki je dolgo stala? :) v prometnem pise 5, a realno peti nima kam se usest, podobno kot v Rx8 :)

RX-8 je registrirana samo za 4 kolikor vem... Ker ima na sredini tisto konzolo...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda KOERU Crossover Concept
Napisano

Oznake potem ne stimajo ali pa bo totalna zmesnjava s stevilkami :)

 

 

Zakaj? Oznake so zaenkrat zgolj ugibanje... ker gre zaenkrat le za studijo Koeru ... Realni modeli se potem lahko precej razlikujejo :) ... 

 

Spomnimo se recimo Takeri iz katere je potem nadtala sedanja sestica ... Sploh notranjost nima skoraj nic skupnega s tem, kar je bilo v studiji ...

 

post-10-0-20560400-1442388222_thumb.jpg

post-10-0-98225700-1442388222_thumb.jpg

post-10-0-43752900-1442388223_thumb.jpg

post-10-0-79458400-1442388223_thumb.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda KOERU Crossover Concept
Napisano

Mogo?e se bo iz tega koncepta razvil kak?en nadomestek za M5.

Vsaj v mojem drugem linku namigujejo, da zna iti v smeri S-maxa

Saj na drugem linku ugibajo tudi, da bi mogoce bila oznaka CX-6... Ker ima mere podobne kot CX-5 le da je bolj coupejevski SUV... V bistvu na slikah je kot nekaksna nabildana sestica... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 facelift 2015
Napisano

Kak?na je pa navigacija v novi ?estki? ?ez iGo iz trojke sem sli?al kar nekaj pripomb, medtem ko je Tomtom po testih med bolj?imi navigacijami. 

 

 

Kolikor vem, ima enak infotainment sistem kot je v trojki.

 

Jaz imam se TomTom in sem zadovoljen... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sem pozabil napisat... oz. se pohvalit, da mi je uspelo doseci stevilo tock, da sem dobil kodo... :) ... Kot sem ze napisal, je to najlazje narediti, ce meritev izvajas na AC... Tam lahko tudi vozis preko omejitev in se vedno z lahkoto dobis preko 90 tock... izven AC pa pomoje zelo tezko dobis zahtevanih vsaj 90 tock, ceprav vozis tako da oviras promet in slabse, kot kaksen 90 letnik, ki nic ne vidi in nic ne slisi... ter ima reflekse kot crknjen konj :) ... 

 

thumb_IMG_5942_1024-20150803-081759.jpg thumb_IMG_5943_1024-20150803-081823.jpg thumb_IMG_5944_1024-20150803-081846.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Evo... sem pogruntal, kako je najlazje priti do cimvec tock... Voznja po AC :) ... 

 

Ce sem vozil zgolj po omejitvah... od uvoza Kranj Zahod v smeri proti LJ sem nastavil tempomat na 130 km/h in se "zalepil" za en kombi, ki je vozil dobrih 100 km/h ... Po prevozenih dobrih 3 km sem meritev ustavil zaradi firbca ... in dobil 100 tock  :jupiii:

 

IMG_5564-20150710-182553.jpg IMG_5566-20150710-182606.jpg IMG_5565-20150710-182626.jpg

 

Potem sem spet aktiviral aplikacijo in vozil dalje ter po dobrih 10 km prekinil meritev, ker sem potem srecal Baby Viperja in sem ga moral poklicati :) ... Na tej relaciji sem tudi prekoracil dovoljeno hitrost... ne veliko... tam 140 do 150 km/h je bila max. hitrost... vecinoma pa po predpisih ... Skozi cestninsko postajo sem sel okoli 70 km/h, ker je tako zahteval tok prometa, da nisem bil ovira ... In dobil sem vseeno 98 tock  :mi pijemoo:  :jezicek: ... zabelezene pa nobene prekoracitve ali napake ... :ne vem:

 

IMG_5567-20150710-182950.jpg IMG_5568-20150710-183022.jpg IMG_5569-20150710-183033.jpg

 

Torej... kdor bi rad aplikacijo uporabil zgolj za to, da bi si priboril popust... naj to pocne na avtocesti ... :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ugotavljam, da je ta aplikacija "krneki" ... Danes zjutraj sem se med voznjo na siht odlocil, da bom meril samo eno ravnino od Jeprce proti Kranju... Za odcepom za Sk. Loko sem tempomat nastavil na 90 km/h (kar je realno nekje okoli 85 km/h po GPSu) in zagnal aplikacijo... Pri naselju Meja, kjer je nekaj sto metrov omejitev 70 km/h, sem na tempomatu zmanjsal na 70 km/h... po koncani omejitvi pa sem spet zelo pocasi pospesil na 90 km/h ... Za mano je bil en kamion... pa sem imel obcutek, da bi najraje sel kar cez mene... vidno je bil zivcen, ko sem pri omejitvi pocasi zmanjsal hitrost :) ... Malo pred naslednjo omejitvijo 70/h (pri odcepu za Drulovko) sem zakljucil meritev... Torej realno ni bilo nobene prekoracitve, nobenega naglega pospesevanja ali zaviranja... skoraj samo ravna cesta... in za to voznjo sem dobil rezultat 69  sramezljiv   :vskalo: in besedilo, naj se bolj potrudim in da dokazem, da znam voziti bolje ... Le kako???  :blink:  sramezljiv

 

IMG_5518-20150706-193126.jpg

 

Aplikacija pravi, da sem 2 minuti vozil preko omejitve... in da sem omejitev prekoracil za 44%  :blink: ... Ni pa zabelezeno nikjer, da bi prekoracil hitrost ... 

 

IMG_5518-20150706-192856.jpg IMG_5519-20150706-192926.jpg IMG_5520-20150706-192944.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aplikacija dosega ?e tudi nasproten u?inek.

Nadebudne?i se ?e merijo med sabo, kdo bo dosegel manj(!) to?k.

 

 

Saj ce po pravici povem, je to bolj zanimivo  :P ... Danes sem spet vozil po omejitvah... in imam na zemljevidu zabelezeni dve "napaki"... Ena je na mosticku cez zeleznico na Ladji... tam imam "voznjo v ovinek" (cudno ane, da je treba zaviti, ce je ovinek... in ne... po mojem obcutku tam nisem "pridivjal", da bi me kakrokoli "zalimalo" na sipe ali kaj podobnega  :rolleyes: ) ... Druga zabelezena napaka pa je pospesevanje, ko sem se na Laborah vkljucil na cesto, ki pelje cez delavski most ... In za to sem dobil skupen rezultat samo 75 tock ...  :blink:  sramezljiv

 

IMG_5499-20150703-071932.jpg IMG_5500-20150703-071952.jpg IMG_5501-20150703-072013.jpg

 

Vceraj sem namenoma vozil tako, da sem zelo hitro pospeseval in tudi prekoracil dovoljeno hitrost na prazni, ravni cesti od Kranja proti Medvodam... In dobil sem 47 tock  :jupiii:  :harhar:  :jezicek:  ...

 

IMG_5494-20150703-072032.jpg IMG_5495-20150703-072047.jpg IMG_5496-20150703-072138.jpg 

 

IMG_5497-20150703-072201.jpg IMG_5498-20150703-072223.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jest a je pogoj da vneses svoje podatke, podatke avta in registracijo?

Ce ja, potem vemo kaj je namen aplikacije.....

Ne... Samo e-mail naslov je treba dat, kamor dobis geslo...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

A na Vranskem potem minus pike dobi? ?e gre? 61?

 

Menda se prekoracitve do 5 km/h (na AC do 7 km/h) se tolerirajo :) Vsaj tako pise v aplikaciji ...

 

IMG_5489-20150702-114102.jpg

 

Sicer pa vprasanje, ce je poligon na Vranskem sploh vrisan v kartografijo oz. to ni javna cesta... najdi.si, google maps in podobni imajo vrisano samo pot do samega poligona ... :) 

 

vransko_cvv_Najdi.si_zemljevid-20150702-

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tale aplikacija je pa "krneki". Ce zelim tako vozit, da bom dosegel teh 90 tock, da bi lahko dobil popust pri zavarovanju, moram vozit kot po jajcih... in sem definitivno ovira v prometu... 

 
IMG_5482-20150702-071157.jpg IMG_5475-20150702-071139.jpg IMG_5483-20150702-071236.jpg
 
Vceraj, ko sem sel na siht sem vozil tako, kot ponavadi... in sem dosegel le 73 tock. Od Medvod do Kranja sem menda trikrat prekoracil dovoljeno hitrost... nic pa ne pise, za koliko ... Poleg tega ocitno speljujem kot "divjak", ker mi skoraj vsako speljevanje oznaci... 
 
IMG_5477-20150702-071318.jpg IMG_5476-20150702-071302.jpg IMG_5480-20150702-071349.jpg
 
 
Vceraj, ko sem sel iz sihta sem si vzel cas in vozil res kot nek skoraj 100 letni penzioner (pac sem imel pred seboj enega takega, ki je celo pot od Kranja do Medvod vozil slabih 60 km/h) .. ... in sem celo dosegel rezultat 96 ... 
 
IMG_5478-20150702-071434.jpg IMG_5479-20150702-071707.jpg IMG_5487-20150702-072113.jpg
 
Danes zjutraj sem spet vozil kot penzioner... pa sem dobil rezultat 89. Na ravni cesti mi je celo oznacilo, kot da sem vozil v ovinek (karkoli ze to pomeni :)) ... 
 
IMG_5474-20150702-071453.jpg IMG_5486-20150702-072045.jpg IMG_5481-20150702-071520.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bom kar skopiral uvodno besedilo na strani....

 

 

Brezpla?na mobilna aplikacija DRAJV uporablja napredno tehnologijo telematike, ki spremlja na?in vo?nje. Z uporabo aplikacije DRAJV na mobilnem telefonu lahko varni vozniki za avtomobilsko zavarovanje pla?ajo manj, saj zavarovanje temelji na dejanskih navadah voznika. Aplikacija je ?e posebej primerna za mlade voznike, saj lahko sedaj doka?ejo, da so varni vozniki, hkrati pa tudi najve? prihranijo.

 

 

http://www.triglav.si/drajv

 

 

Cakam, da bo na voljo za iPhone... So izgleda zaceli s kampanjo malo prezgodaj, ker aplikacije se ni ... oz. je samo za Android...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kompresija
Napisano

Tista Mazda je imela SkyActive motor... Samo tista je bila bila dizel... Glede avtomatskega menjalnika in rocic na volano... Ima se drug nacin rocnega orestavljanja... In sicer z rocico menjalnika... :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-3
Napisano

Ve? da se v SLO kupuje avto na podlagi imeti in cene, ne pa uporabnosti.......tudi ti sam si kolebal med cx5 in m6.....pa si nista konkurenca, uporabnost pa totalno druga

 

Saj ravno zato... vec izbire...  Se vedno bi raje vzel CX-5, ce bi imela tisto, kar je pri sestici prevagalo v njeno korist   :) ... Pri meni ni prevagala cena... ampak uporabnost oz. oprema :).. Vsec sta mi pa se vedno oba... ampak ce bi kupoval po sistemu tistega, kar mi je bolj vsec... bi definitvno raje vzel limuzinsko sestico ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-3
Napisano

sigurno ni slab in je lep, mi pa popolnoma ni jasna strategija....kaj bo to 15990? in bo tekmec ne samo CX5 ampak tudi Mazdi 3? Poleg tega pa v Evropo prihaja tudi noivi CX9. Ni mi jasno - ker roko na srce to je avto za ?minkerje

 

Zakaj tekmec trojki? To je dvignjena "SUV" razlicica trojke... tako kot recimo Golf in Golf Plus ali pa Renault Clio in  Renault Captur... CX-5 je vecja razlicia, CX-9 pa se vecja :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda2 2014
Napisano

To torej pomeni, da se je treba teh modelov izogibat... Ker to niso vec "taprave" Mazde :) ... Cudno, da se po polomu z enim modelom v preteklosti (nevem ali je bila Mazda 2 ali Demio,... ki je bil kakovostno precej slabsi kot tisti, ki narejeni na japonskem) spet odlocajo za tak korak... Ocitno denar oz. zmanjsevanje stroskov prevlada ...  :ninja:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda2 2014
Napisano

made in mexico :), kot prva ostale sledijo

 

Nevem, ce bo to drzalo... japonci pravijo drugace >> http://www.mazda.com/publicity/release/2014/201407/140717a.html

 

HIROSHIMA, Japan?Mazda Motor Corporation today unveiled the all-new Mazda2 (known as Mazda Demio in Japan). Production of the model, which has been fully redesigned for the first time in seven years, has begun at Mazda's Hofu Plant No. 1 in Yamaguchi, Japan. Following the Mazda CX-5, Mazda6 (Atenza in Japan) and Mazda3 (Axela), the all-new Mazda2 is the fourth in Mazda's line-up of next-generation models which adopt the full range of SKYACTIV TECHNOLOGY and KODO-Soul of Motion design. The all-new Mazda2 will be rolled out in global markets starting from Japan this autumn.

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda3 2013
Napisano

Zanima me ali ima nova M3 Revolution Top oprema cd changer in I-Eloop sistem. Nisem nikjer zasledil.

 

 

CD Changerja pomoje nima... ker ga noben od novejsih modelov (sestica, CX-5,...) nima... Prav tako ocitno pri nas tudi ne bodo na voljo modeli z i-Eloop... vsaj nikjer nisem nasel tega podatka ... >> http://www.furamposvoje.si/mazda3/Mazda3-okt2013.pdf

 

Na tujih (in tudi nekaterih domacih) novicarskih straneh pa se najde tudi to, da naj bi trojka imela i-Eloop ...

 

http://www.volan.si/premiere/domace/3018-mazda3/

 

Motorno ponudbo sestavlja dizelska izvedenka z 2,2-litra delovne prostornine in 110 kilovati mo?i. Po njej bo poseglo le okrog 10 odstotkov kupcev, zato so v ponudbi ?e tri bencinske izvedenke. Vstopno izbiro predstavlja 1,5-litrski agregat s 74 kilovati, ki mu sledita dve 2,0-litrski izvedenki z 88 oziroma 110 kilovati mo?i. Ta se na sprednji par koles prena?a preko ?estopenjskega ro?nega oziroma ?estopenjskega samodejnega menjalnika. Vse motorne izvedenke so opremljene s sistemom i-stop, za zahtevnej?e uporabnike pa je na voljo ?e regenerativni zavorni sistem i-ELOOP.

http://www.siol.net/avtomoto/novice/2013/0...prvi_ogled.aspx

 

Motorje bo mogo?e kombinirati s 6-stopenjskim ro?nim in samodejnim menjalnikom (skyactiv-Drive) lahke in kompaktne zasnove.

 

Seveda bodo motorji nove trojke v dolo?enih paketih opremljeni ?e s hibridno napravo za shranjevanje energije iz rekuperacije kondenzatorjem oziroma sistemom i-ELOOP. Ta bo soodgovoren tudi za menda najhitreje delujo?i, odzivni start in stop sistem.

http://www.zurnal24.si/nova-mazda3-samozav...i-clanek-206326

 

Vsi motorji imajo serijski stop&start sistem in aktivno odpiranje zra?nih re?, najmo?nej?i bencinar ima ?e sistem i-eloop za shranjevanje elektri?ne energije v kondenzator, ki ga avtomobil izori??a za razbremenjevanje delovanja motorja ob posebnih potrebah. Poleg ro?nega je v ponudbi ?eststopenjski avtomatski menjalnik.

...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda3 2013
Napisano

Sem vceraj dobil eno trojko za "en krog" ... in sem potem se malo poslikal ...

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Vec fotk pa tukaj >> http://goo.gl/XvIcHR

 

 

Navigacija sedaj ni vec TomTom, kot v sestici, ampak je iGo

 

Objavljena slika

 

Infotainment sistem pa je tudi popolnoma drugacen kot pri sestici ... Lahko se celo preko WiFi povezes v internet... in potem poslusal internetni radio ali pa uproabljas storitve, ki zahtevajo povezavo v internet ... recimo vreme, prometna obvestila,...

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.