Pred kratkim je izsla popravljena aplikacija... in je sedaj veliko bolje... vsaj kar se tice pospesevanja in voznje v ovinek... Je pa sedaj bolj "kaznovana" prekoracitev dovoljene hitrosti tudi na AC... Prej se pri skupnih tockah ni tako grozno poznalo, ce si na AC sel malo nad omejitvijo...
Se pa sedaj vsaj da tudi na lokalnih cestah dobiti vec kot 90 tock...
So pa tudi spremenili nacin "nagrajevanja"... tako da lahko sedaj pridelas do 25% popusta pri zavarovanju... Moras pa zato biti kar precej aktiven in uproabljati aplikacijo ves cas ... Vsak mesec lahko "privozis" do 2% dodatnega popusta... v 12 menda mesecih najvec 25% ...
Poleg tega se lahko sedaj preko aplikacije Drajv potegujes za eno od 50 letnih vinjet ...
?Tokyo Motor Show 2015? Mazda held a press conference at the Tokyo Motor Show today. President Masamichi Kogai made a speech themed ?accelerate towards our dreams,? during which he made the following remarks. ?While continuing to dream, Mazda has also been implementing structural reforms. If we want to turn our dreams into reality, we must establish a solid foundation for our business, and we are working steadily toward making even more effective reforms. It is a pleasure to be here today to show you our vision for the future, and I look forward to talking with you after the unveiling.? The 2015 Tokyo Motor Show opens to the public on November 30.
Mogo?e se bo iz tega koncepta razvil kak?en nadomestek za M5.
Vsaj v mojem drugem linku namigujejo, da zna iti v smeri S-maxa
Saj na drugem linku ugibajo tudi, da bi mogoce bila oznaka CX-6... Ker ima mere podobne kot CX-5 le da je bolj coupejevski SUV... V bistvu na slikah je kot nekaksna nabildana sestica...
Sem pozabil napisat... oz. se pohvalit, da mi je uspelo doseci stevilo tock, da sem dobil kodo... ... Kot sem ze napisal, je to najlazje narediti, ce meritev izvajas na AC... Tam lahko tudi vozis preko omejitev in se vedno z lahkoto dobis preko 90 tock... izven AC pa pomoje zelo tezko dobis zahtevanih vsaj 90 tock, ceprav vozis tako da oviras promet in slabse, kot kaksen 90 letnik, ki nic ne vidi in nic ne slisi... ter ima reflekse kot crknjen konj ...
Evo... sem pogruntal, kako je najlazje priti do cimvec tock... Voznja po AC ...
Ce sem vozil zgolj po omejitvah... od uvoza Kranj Zahod v smeri proti LJ sem nastavil tempomat na 130 km/h in se "zalepil" za en kombi, ki je vozil dobrih 100 km/h ... Po prevozenih dobrih 3 km sem meritev ustavil zaradi firbca ... in dobil 100 tock
Potem sem spet aktiviral aplikacijo in vozil dalje ter po dobrih 10 km prekinil meritev, ker sem potem srecal Baby Viperja in sem ga moral poklicati ... Na tej relaciji sem tudi prekoracil dovoljeno hitrost... ne veliko... tam 140 do 150 km/h je bila max. hitrost... vecinoma pa po predpisih ... Skozi cestninsko postajo sem sel okoli 70 km/h, ker je tako zahteval tok prometa, da nisem bil ovira ... In dobil sem vseeno 98 tock :mi pijemoo: ... zabelezene pa nobene prekoracitve ali napake ... :ne vem:
Torej... kdor bi rad aplikacijo uporabil zgolj za to, da bi si priboril popust... naj to pocne na avtocesti ...
Ugotavljam, da je ta aplikacija "krneki" ... Danes zjutraj sem se med voznjo na siht odlocil, da bom meril samo eno ravnino od Jeprce proti Kranju... Za odcepom za Sk. Loko sem tempomat nastavil na 90 km/h (kar je realno nekje okoli 85 km/h po GPSu) in zagnal aplikacijo... Pri naselju Meja, kjer je nekaj sto metrov omejitev 70 km/h, sem na tempomatu zmanjsal na 70 km/h... po koncani omejitvi pa sem spet zelo pocasi pospesil na 90 km/h ... Za mano je bil en kamion... pa sem imel obcutek, da bi najraje sel kar cez mene... vidno je bil zivcen, ko sem pri omejitvi pocasi zmanjsal hitrost ... Malo pred naslednjo omejitvijo 70/h (pri odcepu za Drulovko) sem zakljucil meritev... Torej realno ni bilo nobene prekoracitve, nobenega naglega pospesevanja ali zaviranja... skoraj samo ravna cesta... in za to voznjo sem dobil rezultat 69 in besedilo, naj se bolj potrudim in da dokazem, da znam voziti bolje ... Le kako???
Aplikacija pravi, da sem 2 minuti vozil preko omejitve... in da sem omejitev prekoracil za 44% ... Ni pa zabelezeno nikjer, da bi prekoracil hitrost ...
Nadebudne?i se ?e merijo med sabo, kdo bo dosegel manj(!) to?k.
Saj ce po pravici povem, je to bolj zanimivo ... Danes sem spet vozil po omejitvah... in imam na zemljevidu zabelezeni dve "napaki"... Ena je na mosticku cez zeleznico na Ladji... tam imam "voznjo v ovinek" (cudno ane, da je treba zaviti, ce je ovinek... in ne... po mojem obcutku tam nisem "pridivjal", da bi me kakrokoli "zalimalo" na sipe ali kaj podobnega ) ... Druga zabelezena napaka pa je pospesevanje, ko sem se na Laborah vkljucil na cesto, ki pelje cez delavski most ... In za to sem dobil skupen rezultat samo 75 tock ...
Vceraj sem namenoma vozil tako, da sem zelo hitro pospeseval in tudi prekoracil dovoljeno hitrost na prazni, ravni cesti od Kranja proti Medvodam... In dobil sem 47 tock ...
Menda se prekoracitve do 5 km/h (na AC do 7 km/h) se tolerirajo Vsaj tako pise v aplikaciji ...
Sicer pa vprasanje, ce je poligon na Vranskem sploh vrisan v kartografijo oz. to ni javna cesta... najdi.si, google maps in podobni imajo vrisano samo pot do samega poligona ...
Tale aplikacija je pa "krneki". Ce zelim tako vozit, da bom dosegel teh 90 tock, da bi lahko dobil popust pri zavarovanju, moram vozit kot po jajcih... in sem definitivno ovira v prometu...
Vceraj, ko sem sel na siht sem vozil tako, kot ponavadi... in sem dosegel le 73 tock. Od Medvod do Kranja sem menda trikrat prekoracil dovoljeno hitrost... nic pa ne pise, za koliko ... Poleg tega ocitno speljujem kot "divjak", ker mi skoraj vsako speljevanje oznaci...
Vceraj, ko sem sel iz sihta sem si vzel cas in vozil res kot nek skoraj 100 letni penzioner (pac sem imel pred seboj enega takega, ki je celo pot od Kranja do Medvod vozil slabih 60 km/h) .. ... in sem celo dosegel rezultat 96 ...
Danes zjutraj sem spet vozil kot penzioner... pa sem dobil rezultat 89. Na ravni cesti mi je celo oznacilo, kot da sem vozil v ovinek (karkoli ze to pomeni ) ...
Brezpla?na mobilna aplikacija DRAJV uporablja napredno tehnologijo telematike, ki spremlja na?in vo?nje. Z uporabo aplikacije DRAJV na mobilnem telefonu lahko varni vozniki za avtomobilsko zavarovanje pla?ajo manj, saj zavarovanje temelji na dejanskih navadah voznika. Aplikacija je ?e posebej primerna za mlade voznike, saj lahko sedaj doka?ejo, da so varni vozniki, hkrati pa tudi najve? prihranijo.
Tista Mazda je imela SkyActive motor... Samo tista je bila bila dizel... Glede avtomatskega menjalnika in rocic na volano... Ima se drug nacin rocnega orestavljanja... In sicer z rocico menjalnika...
Ve? da se v SLO kupuje avto na podlagi imeti in cene, ne pa uporabnosti.......tudi ti sam si kolebal med cx5 in m6.....pa si nista konkurenca, uporabnost pa totalno druga
Saj ravno zato... vec izbire... Se vedno bi raje vzel CX-5, ce bi imela tisto, kar je pri sestici prevagalo v njeno korist ... Pri meni ni prevagala cena... ampak uporabnost oz. oprema .. Vsec sta mi pa se vedno oba... ampak ce bi kupoval po sistemu tistega, kar mi je bolj vsec... bi definitvno raje vzel limuzinsko sestico ...
sigurno ni slab in je lep, mi pa popolnoma ni jasna strategija....kaj bo to 15990? in bo tekmec ne samo CX5 ampak tudi Mazdi 3? Poleg tega pa v Evropo prihaja tudi noivi CX9. Ni mi jasno - ker roko na srce to je avto za ?minkerje
Zakaj tekmec trojki? To je dvignjena "SUV" razlicica trojke... tako kot recimo Golf in Golf Plus ali pa Renault Clio in Renault Captur... CX-5 je vecja razlicia, CX-9 pa se vecja ...
To torej pomeni, da se je treba teh modelov izogibat... Ker to niso vec "taprave" Mazde ... Cudno, da se po polomu z enim modelom v preteklosti (nevem ali je bila Mazda 2 ali Demio,... ki je bil kakovostno precej slabsi kot tisti, ki narejeni na japonskem) spet odlocajo za tak korak... Ocitno denar oz. zmanjsevanje stroskov prevlada ...
HIROSHIMA, Japan?Mazda Motor Corporation today unveiled the all-new Mazda2 (known as Mazda Demio in Japan). Production of the model, which has been fully redesigned for the first time in seven years, has begun at Mazda's Hofu Plant No. 1 in Yamaguchi, Japan. Following the Mazda CX-5, Mazda6 (Atenza in Japan) and Mazda3 (Axela), the all-new Mazda2 is the fourth in Mazda's line-up of next-generation models which adopt the full range of SKYACTIV TECHNOLOGY and KODO-Soul of Motion design. The all-new Mazda2 will be rolled out in global markets starting from Japan this autumn.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Izgleda da pri Android verziji zahteva malo vec... verjetno zato, ker je bolj enostavno ... Na iOS je bilo treba potrditi le lokacijske storitve ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani