Skoči na vsebino

Dvojke, trojke in sestice pa pomoje ne bodo kar tako ukinili ... 

Trojka je ravnokar nova in seveda je ne bodo ukinjali v bli?nji prihodnosti. Za ostale pa ni sigurno, kapacitete imajo polne tudi brez teh modelov. Ker razvoj novega avta pa? stane je na?eloma bolje kapacitete polnit z obstoje?imi modeli, ko pa se bo trend (beri obdav?itev) spremenila in SUV-i ne bodo ve? aktualni, bodo pa obudli spet klasi?ne oblike.

 

Druga?e pa kljub temu, da po letih nisem ve? mlad, sem pa po du?i in SUV-a pri meni, upam da ne bo nikoli.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nekaj sem jih ?e zasledil pri surfanju na raznoraznih forumih, so pa nekako skrivnostno to potrdili tudi pri slo prodajalcih Mazd. Sicer pa ?e gleda? "big picture" se to tudi vidi ob raznoraznih ?udnih odlo?itvah, ki jih je Mazda potegnil v zadnjih sedmih letih. Poglej kako se ji o?a prodajna paleta. Za vsak nov model ukinejo dva obstoje?a.

 

Sej ne da se ?estka ne bi prodajala, ampak zakaj bi jo delali, ?e lahko vse proizvodnje zmogljivosti zapolnijo s CX-5? Mazdi gre predobro a isto?asno deluje po japonskem ekonomskem sistemu, ki je ?e pred ve? kot ?etrt stoletja ugotovil, da rast BDP-ja ni pomembna. Zato se ne bodo ?irili in dokler bodo trend SUV-i bodo pa? prodajno paleto podredili tej obliki.

 

?e en indikator je tudi uvedba torzijskega droga v novi trojki... zmanj?evanje stro?kov in prilagoditev platforme za novi SUV CX-30.

 

Odgovorni v Mazdi razlagajo, da ?elijo v premijski razred, kar bo pomenilo, da Mazda 2 tudi odpade saj mal?ki pa? niso premijska vozila. To bo verjetno ?lo z roko v roki z ukinitvijo CX-3 s katero si M2 deli platformo.

 

Mazda bo torej kratkoro?no verjetno obdr?ala M3 in CX-30, ki sta na isti platformi. CX-5 bo verjetno nekoliko zrastel ali pa bo to novi CX-7. Te?ko verjetno ampak ne nemogo?e, da bo Mazda pripeljala ali kupejevsko oblikovani SUV CX-4 ali pa celo CX-6. Ostala bo ?e Miata in to je verjetno to.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kot se ?e po?asi ?pekulira in po tihem govori, kot ka?e Mazda ?e bolj kr?i paleto standardnih modelov in vse bolj stavi na SUV-e.

 

Tako je kot ka?e na odstrelu tudi Mazda 6?!?!?! Vse ve? standardnih kupcev ?estice je menda ob menjavi avta presedlalo na SUV CX-5, tako da se res lahko zgodi, da je zadnja pomladitev 2018 pa? tudi zadnja ?estka.

 

Naslednji model na odstrelu je CX-3 zaradi platforme, ki temelji na Mazdi 2, kot ka?e tudi ne bo dolgo na voljo saj naj bi ga menjal ravno CX-30 na platformi M3 (zni?evanje stro?kov??). Kljub temu, da se CX-3 prodaja kot sve?e ?emljice in je pri ne?nej?em spolu priljubljen kot malokateri drug avto, ga kot ka?e ?aka bridek konec.

 

Mazda, kljub dobri prodaji ne razmi?lja o ?iritvi proizvodnje (gradnja novih tovarn) ampak bodo naredili toliko primerkov kot jih bodo lahko. Tako se prodajalcem ?e danes dogaja, da mese?no lahko dobijo le omejeno kvoto avtomobilov. Tudi, ?e bi imeli naro?il ve? pa? bodo kupci lahko ?akali tudi po leto ali ve? na vrsto, kot v dobrih starih Yugo ?asih, ko si prevzel novo Zastavo in se isto?asno spet postavil v vrsto za naslednjo.

 

Glede na svetovno popularnost se torej bojim, da kljub na?im ?eljam bo verjetno ?edalje te?je priti do nove Mazde, saj v svetovnem merilu se vse bolje prodaja tudi na tr?i??ih, kjer prej ni imela vidnej?ega dele?a. Superiorno oblikovanje kot ka?e res dela ?ude?e.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj pa ?e bi raje dali kak?nega Evropejca, ki razume kupce v Evropi in kak?ne avte kupujemo? Ameri?an razmi?lja ameri?ko, Japonec bo japonsko in ravno v Evropi se vidi, kako Mazda ne upo?teva na?ega tr?i??a in umika ravno tista vozila, ki jih tu kupujemo najve?. 

 

Pa to samo po sebi sploh ni velika znanost, samo pri konkurenci pogleda? in vidi? kak?ne tipe avtomobilov dajejo na tr?i??e - aja pa to ?e zdale? niso samo SUV-i.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-3
Napisano

Kaj pa obra?anje z ro?no in frajersko parkiranje? Le kako se lahko nadebudni mladec brez mehanske ro?ne sploh ?e postavlja pred izvoljenko? Kam gre ta svet?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nov Mazdin bencinski motor - Skyactive-X
Napisano

verjetno ?al ne... sploh zaradi tega, ker ne bi dobil homologacije s tisto ostro haubo spredi. Pa lu?i morajo biti za??itene, pa verjetno, glede na prototip bo premalo prostora zadaj in v prtlja?niku. Pa ?e bi se kaj na?lo, ?eprav zadeva zgleda fenomenalno kot prototip ampak mogo?e le, ?e bi jo ponujali kot posebno GT ali coupe izvedbo poleg bolj klasi?ne oblike trojke.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Downsizink brez (svetle) prihodnosti
Napisano

Hehe, kon?no jim prihaja iz dupeta v glavo.
 
Smo pa ?e pred kak?nim letom govorili o tem, da je z downsizingom te?ko zadostit ekolo?kim standardom
 

To je res ... kakor komu v dolo?enem trenutku pa?e. Je pa skrajni ?as, da nekdo pa? pove da je downsizing pa? "umazan" in da se da narest ?istej?i motor pri "normalnih" prostornih, ki je lahko zelo var?en. ?e ne vejo kako se lahko tud pri Mazdinih in?enirjih pozanimajo.


Al pa ?e pred dvema letoma in poli, da gre bolj za modno muho kot pa prihranek.
 

Dejansko ni potreben modni downsizing motorja, da se ob?utno zmanj?a poraba. Le kdo bo ostalim povedal, da za var?evanje dejansko ni treba kupcem turit tro ali celo dvovaljnih mlin?kov s prostornino maj?o od dveh fla? pira.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kompresija
Napisano

Pri Mazdi pravijo, da gre bolj za moator z Millerjevim cikelom, ki so ga sicer prvi? uvedli z 2.3 litrskim V6 motorjem v Xedos 9.

 

Atkinsonov cikel je nekako popolnoma atmosferski motor, medtem, ko je Millerjev cikel podprt s superchargerjem ali kak?nim drugim na?inom prisilnega polnjenja, kar naj bi tudi bil koncept v skyactive motorjih.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 facelift 2015
Napisano

Ah, ?e tako bi imel raje ?tirivratno, mi je sedan itak najlep?a oblika avtomobila, pa sem bil primoran vzeti karavanko zaradi tamale (vozi?ek ....). Naslednje leto pa vozi?ka ve? ne bo, prenovljen model je, pa je prilo?nost, da si omislim avto brez kompromisov (oz. kar sem ?e v ?tartu ?elel - sedanko).

Sva ?e dva s takim razmi?ljanjem... limuzina je tisto pravo ?e raj?i bi pa zaradi uporabnosti imel limuzinsko obliko HB, da se dvignejo celotna peta vrata.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda3 2013
Napisano

Moje osebno mnenje je sicer, da je analogni prikazovalnik hitrosti bolj posre?en kot digitalni. Ko se enkrat navadi? avtomobila, ti je dovolj, da samo be?en pogled na pozicijo kazalca to?no da oceno kak?na je takrat hitrost. Sploh ne rabi? cifer brat ampak le z del?kom o?esa o?vrkne? brzinomer in ve? kako hiter dejansko si.

 

Digitalen ?tevec je pa pa? treba pogledat in direktno prebrat cifro, da ve? kolk se pelje?. Spoh kadar je mo?no sonce, son?na o?ala na nosu je digitalni ?tevec ?ista mora, medtem, ko analogni sploh ne.

 

Ja se staram in vid verjetno ni ve? tako prilagodljiv ampak to je moje opa?anje predvsem na kapelci, ki ima digitalni ?tevec in mi hodi kr mal na ?pure sploh ker poleg tega avto nima niti ?tevca obratov (ne analognega ne digitalnega) in v?asih sam ugibam kolk dejansko se sploh vozim, ker je filing ?ist drug kot v Mazdi.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda3 2013
Napisano

Tist HUD pa zgleda na slikah tako neskon?no poceni, da bi bilo bolje, da ga sploh ni. HUD bi dejansko moral projecirat direkt na vetrobran, da je hudo in profi.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 2013
Napisano

Tako je bilo pri prejsnji (oz. je verjetno tudi pri tvoji) ... pri tanovi pa je res treba obrnit regulacijo svetlosti do konca, da se tudi ponoci prizge osvetlitev na full (recimo popoldan, ko se dela mrak, so recimo ze prizgane luci.... in seveda je osvetlitev zaslona in merilnikov zmanjsana... in je treba potem regulator za osvetlitev dati v skrajni polozaj, da se prizge dnevni nacin osvetlitve armature ...

 

 

ampak, kakorkoli ?e je ta sistem ro?nega prilagajanja osvetlitve ?tevcev je ?isto outdated in si Mazda tega ne bi smela privo??iti, da v letu 2013 ?e vedno ne poznajo senzorjev, ki samodejno prilagajajo svetlost ?tevcev glede na zunanjo osvetljenost.

 

recimo pri VAG-u to poznajo ?e desetletje in deluje to?no tako kot je potrebno

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 2013
Napisano

?e dobro, da avtor ves ?lanek govori, da je pristranski in da na?eloma ne mara dizlov, ker smrdijo - bencin pa naj bi bil ?lahten :o

V glavnem pa? objektivnost ?epa in ?e dejansko primerja? bo verjetno razlika ob istem re?imu vo?nje nekje liter in pol ali raje malo ve? - z Juresom sva kr odlo?no prevozila tisto traso brez kakr?negakoli cjazenja (ok tistih nekaj km, k se ni dalo prehitet sanjavih Italijanov, Avstrijcev in Nemcev) pa je bil rezultat lepih 5,6. ?e bi recimo ?e malo bolj pazila, pa izbrala kak?no manj razgibano cesto in recimo hitrost na AC spustila na 120 pa se upam trditi, da se da vozit blizu 5 litrov ali pa celo mogo?e pod.

 

Tko, da za porabo 7 se mora? pa konkretno potrudit in ?e se isto konkretno trudi? z bencinarjem tudi tam pol ne bo 7,7 ampak raje blizu 9.

 

Se pa vseeno strinjam z njim, da pri 15.000km na leto in ?e gleda? vse skozi porabo, je bencinar ?e vedno cenovno ?isto sprejemljiv oziroma celo bolj smotrna izbira. Vseeno pa to ne traja 7 let ampak slabih 4 in pol, da izena?i? ceno oziroma nekje 67.000km.

 

Se pravi, ?e gledam iz moje perspektive, kjer delam cca 35.000km na leto je to v dveh letih in v kolikor bi avto imel nekje 200.000km je to cca 4 jur?ke prihranka ali pa mogo?e malo manj zaradi malce dra?jih servisov dizla a bi to razliko nazaj dobil ob prodaji, ker bi dizla prodal nekoliko dra?je kot bencinarja.

 

Bottomend

vse je odvisno torej kolk cajta misli ?lovek met avto, ker ?e bo prodajal po parih letih s skoraj ni? kilometri je dizel slaba izbira, ?e pa bi vseeno z njim naredil 200 jurjev kilometrov pa ne vidim vzroka zakaj bi vsaj cenovno dal prednost bencinarju pred dizlom. Glede na to pa da sem vozil obe tako bencinsko kot dizelsko ?estko skyline ne morem re?i, da pri udobju ali hrupu sploh obstajajo kak?ne razlike. Zaradi ni?je kompresije je dizela? izredno tih.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.