dobr kako zgleda volan ni tok pomembno (je pa res da oz prve mazde6 je bil ful carsko, pri mazdi 6 II pa je ze beden in neergonomicen), sam feeling na njem je pomemben, to ma mazda dobr zrihtan...pa kak ford...vw z izjemo audija pa ne
vem kaj misli?, ampak ko je pripriteta plac, feeling ni ve? bistvo
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Saj imas se skoraj nov avto... Do takrat, ko bos spet gledal, bo ze faceliftana... mogoce celo pride tudi "GT" ali hatchback verzija ... Ali bos sedaj ze pri novih menjal na eno leto?
ne ne, v bistvu me je pomirilo, ker sem takra razmi?ljal ?e ?m ?e eno leto po?akat na novo, pa sedaj vidim da sem imel sre?o, ko sem zagrabil akcijskega miraija...
Fak je to da 3-4 dni na teden 100% izkoristim prtlja?nik odkar mam psa , ampak zato pa? kupujem karavana
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pa saj jaz vseskozi govorim, da tale nova ?estka sploh ni karavan, je bolj petvratna razli?ica. Tako da sploh ne vem, zakaj je Boss tako ?alosten. ?alostni bi morali biti tisti, ki si ?elijo karavana.
?al sem res - ampak v tem smislu, kako res dober in v?e?en je avto a hkrati neuporaben - glej kontra efekt, s tem me bolj zanima limuzina, saj nudi ?e ve? udobja zadaj, a obenem iste kufre pelje, res da psa pol v trugo
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
ki je custom made za mojo 6ko (originalen skraj?an 5cm v dol?ino) - gre v mojo 6ko 1cm pod zgornjim robom in poteka cca 2cm znotraj vzdol? zadnjega stekla.
Danes na servisu smo testirali novo mazdo s tem boxom - sploh ne gre not po vi?ini meter pa pove, da tudi ?e bi ?el bi zadnje steklo nasedlo nanj - previs zadnjega stekla je veliko ve?ji - avto se za?ne prelamljati veliko prej.
Nekako karikirano - je pa vse to posledica mo?no vi?jega podnja, ?e bi pometal vse ven in naredil svoj podenj cca 6-7 cm ni?je bi ?lo, saj je pod original ozkim podnom ?irok prostor s stiroporom in en kup krame ki je sploh brez gume ne rabi?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?e basen o avensiski. ?e ima? bicikel za jurja, potem ga vozi? na strehi, ?e pa ima? pregre?no drag bicikel, potem ga seveda vozi? v avtu. Znanec, zagrizen rekreativni tekmovalec (to so tisti, ki ?e momile jejo), je imel v stari avensiski v notranjosti prtlja?nik s "?inami" na katere je pritrdil bicikel in ga zapeljal v avto. Potem je nabavil novo avensisko in niti pomislil ni, da bi v ve?jem avtu imel kak?ne probleme. In bicikel seveda ne gre ve? not na tak na?in. Bil je tako razo?aran da je imel resen namen avto prodati, a ker je nov bi s prodajo spu?il preve? denarja.
Nima samo Mazda problemov z manj?o uporabnostjo prtlja?nika ve?jim dimenzijam avta navkljub.
A bicikel za jurja je pocen??
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Prav ni mi dalo miru to, da se je tudi meni zdel prtlja?nik nove ?estke (522L) manj?i kot pri moji (505L). Pa sem ?el premerit obe...
Mere NOVA vs. STARA (Mk I) v cm:
A (max. vi?ina) - 70 vs. 77
B (vi?ina do roloja) - 45 vs. 43
C (dol?ina - pri dnu) - 110 vs. 106
D (dol?ina pri roloju) - 70 vs. 73
E (?irina med blatniki) - 100 vs. 106
F (max. ?irina) - 153 vs. 138 (z zaprtimi predali)
Torej, ?e bi ?elel nalo?iti najve?jo mo?no kartonasto ?katlo do roloja in z nepodrtimi naslonjali, bi bila pri novi lahko ta v merah: 45x70x100 (315 L) in pri Mk I: 43x73x106 (333 L). Brez roloja oz. do stropa, je pa ta razlika ?e ve?ja (v prid Mk I): 490 L vs. 596 L. Dol?ina pri podrtih naslonjalih gre pa le v prid nove ?estke (ve?ja medosna razdalja...).
Ali ima Mk II tudi rolo v dveh delih - dve ?katli?
No saj to je to - uporaben del. Rolo je v enem delu ampak vpet na 4h delih. Ravno dol?ina pri roloju je (meni) va?na ker imam stvari ala box za psa not in ?irina med kolesi , ker tista max ?irina je neuporabna, ker vedno nasede? med blatniki
Temu pa nisi dodal ?e zaprta vrata, nova mazda se zo?a in zni?a v zadnjem delu in ?e dodatno zmanj?a volumen-vi?ino
Hudo dober post
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
eno je VDA drugo je pa uporabna....moja trenutna Mazda 6 karavan ima po prospektu 510L VDA, pa je ve?ji uporaben prostor kot pri novi ki ima podatek 522L VDA (ker ima manj zakrivljene linije in kolesa manj zarezana v prtlja?ni prostor
Anyway back to the VDA boot size calculation. The measurement is done using blocks of wood measuring (200x50x100)mm, which translates to 1,000,000 cubic mm. If you still remember your high school math, 1 cm cubed has the same volume as 1ml. So 1,000 cubic mm equals to 1 ml which again translates to 1,000,000 cubic mm equals to 1,000ml, which equals to 1 litre. In short one block of wood has an equal volume to 1 litre. So what they do is to fill the boot space with as many of these blocks of wood as possible. So if 500 blocks can be crammed inside the space, then boot space is equals to 500 litres VDA. So if the Honda City sedan is rated at 506 litres VDA, it simply means that it can fit 506 blocks sizes measuring (200x50x100)mm in its trunk.
Torej ve? kot jih zlo?ijo nad kolotek, in vse ozke dele, bolj la?e.....nem?ki test pa govori o tem uporabnem 'kvadratu' ki ga uporabljamo - med obema zadnjima kolesoma, in to je ob ogledu avta zelo opazno
Papir vse prenese. Moja mazda ima po katalogu 510l pa dam nekaj stran ?e ni ve?ji od tistih obljubljenih 522ih litrov v novi mazdi. Bom enkrat res z metrom prite?il v avtosalon.
Jures je (verjetno) podatek 425l prebral v ADAC-ovem testu, kjer so zapisali (kolikor ne znam nem?ko), da je to zmanj?anje v primerjavi z predhodnim modelom, ki je imel 480l prtlja?nika. Je pa res da ga pri ADAC-ovih testih tu v?asih mal pihnejo, pri taprvi ?estici so namerili samo 735cm dol?ine prtlja?nika, ?eprav ga je v resnici dober meter.
Okoli podrtega naslonjala zadnjih sede?ev pa, jaz se precej ?asa vozim s podrtim ?ir?im delom, se bo to zagotovo spremenilo, ko bo v avto "prisedel" bodo?i novi ?lan dru?ine .
Tudi slu?ajno se tvoja mazda (ki sem jo imel) in sedaj?nja mazda ne moreta primerjati ob popolnoma enaki prostornini na papirju. Mazda I je ?e vedno najbolj uporaben avto v vseh pogledih, tudi prtlja?niku
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
mene tko al tko nov avto ne vidi se kaksnih 6 let oz 220000km, kar pride prej
skoda pa sigurno ne bo naslednji kandidat...karkol iz vw grupe z bednim in nc feelingom na volanu odpade (audi odpade, ker je pac audi, ceprav se vozi in izgleda super)
itak, gledam drugega japonca ampak mam vsaj ?e 2 leti. Danes je M stara 1 leto
Zaradi uporabnosti je stara (prva) mazda nenadomestljiva, novi modeli so pa vsi 'lep?i' polni gadgetov a totalno neuporabni, karavana mam z namenom. Pizda no na 425L so ?li pa zo?an in zni?an zadek - idioti na kvadrat. Golf variant - ni?ji razred ima 605L, Audi A3 ima malo manj 380L....
Zame razo?aranje, naslednji je legacy/outback - boxer dizel, AWD, 530L prtljaznik, samo avtomatike ni
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
To je pravi stroj, ampak s svojimi V6 masinami its Eko Evrope ne bo videla. Zato ker jom ni treba razfukat avto za evropo posebej je c ameriki, aziji arabiji rako poceni.
Enako mazda 8
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Odfukano lepa friteza (pardon pomivalc)
Bela barva je vedno lepsa na avtih
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani