Tudi jaz ravno menjujem avto in v izboru imam tudi novo M6. Zanima me, ali ima ta nove tudi nove motorje (gledam CD150) ali so mogo?e motorji vzeti iz kak?nega drugega modela. Novim motorjem se obi?ajno izogibam. Malo sem kolebal med limuzino in karavanom. Limuzina je sicer za 1cm dalj?a od gara?e, ampak to bi ?e uredil. Ve?ji problem so le 4 vrata. Podobno, kot je ?e nekdo omenjal v tej temi, tudi jaz pogosto s seboj tovorim bicikel, ki je dra?ji od sedanjega avta.
Trenutno imam ?e M6 iz leta 2005, s katero razen zaklenjenega webastota pred nekaj tedni in gnilih zadnjih blatnikov nisem imel problemov.
... Je pa zgleda da recesija tudi prizadela opremljenost prtlja?nika, odpihnila je zgornje ?tiri rinke za pritrjevanje tovora,...
Ce mislis tisto kljukico, ki sluzi obesanju recimo kaksne vrecke... To ima tudi nova sestica... sicer drugacno... da se ven zlozi. Mi je v oci padlo, ker pise, da lahko obesis gor max. 3 kg se mi zdi ...
Pri meni pride jeseni oz. proti koncu leta cas za menjavo, pa se ne morem odlociti, ali bi novo sestico, ali CX-5, ki je bil prvotno v planu ... ...
skrijes ga lahko ze zdaj, pa to ni problem, problem je ven ga dobit, jaz sem ze 2 nosilca polomil, ga pa? tedensko snemam....oz, trenutno je ?e 3 mesece v gara?i ker je neuporaben.
Si pogledal v videu... ravno to snemanje je kot kaze sedaj ocitno bolj enostavno... Ali pa ima tisti, ki to pocne, ze pravi "grif"
Torej, ?emu pol sploh karavan? Cel let tist grd neaerodinami?en zadek s sabo vla?i? pol k pa ga rabi? pa ne more? niti enega kosa bele tehnike prpelat.
Jaz mislim, da je ta komentar letel na limuzino ... V karavana to ni noben problem spravit... Jaz sem v prejsnji sestici peljal tri susilce naenkrat
to si pa zdej spluvu rocke ko da najvec saltas v kriziscu drgac je pa taka zadeva ful lustno resena pri c5 se samo obroc premika sredinski del je pri miru ... zgleda rahlo freaky ampak ... je uporabno
Ampak C5 nima rock za saltanje na volanu... Vsaj tista, ki sem jo vozil pred kaksnim letom ali dvema, je bila avtomatic, pa ni imela stikal za prestavljanje ob volanu... Ostalih tipk je bilo pa pri C5 absolutno prevec ...
So pa cene kar precej nizje kot pri severnih sosedih Torej bo cena za sestico pri nas nizja od cene CX-5 ... Se ena dilema vec, za kaj se odlociti ... Obe sta mi vsec... ... sestica ima vec opreme oz. to bolj posodobljeno (radarski tempomat, avtomatik z volanskim prestavljanjem,...) ...
?e je to res, pol sploh ni blizu stare ?estice ampak +5k....
sam 2L manj porabe pri nekomu, ki dela 50.000 letno pomeni 1000L benza = 1.500?
Noja... glih 5K+ ni... Prejsnja sestica se je po ceniku zacela pri nas pri dobrih 25K ? (1.8 ne stejem, ker je pri novi seriji ni... se zacne sele pri 2.0)... koncala pa pri skoraj 37K? za najdrazji model ...
Nova sestica pa je pri avstrijcih od 27K do dobrih 40K ?... Ce bodo pri nas tako kot pri CX-5 cene za 2K nizje, potem smo nekje tam tam... ... Pocakajmo na cenik, ki bo menda uradno na voljo v naslednjih dneh ...
Tale, ki sem jo vceraj vozil je bila top model (175KS, z vso opremo edino brez stresnega okna) ... in so rekli, da je cena "na u?" okoli 35K ? ...
Glede porabe pa so rekli, da so novinarji pri eni nemski reviji (nevem vec ali je rekel Auto Bild ali kaksna druga) namerili v realnih pogojih pod 5 litrov ...
Ce primerjam cene za CX-5 pri nas in pri Avstrijcih, smo ene 2.000 ? cenejsi... Tako sklepam, da bodo tudi pri nas cene za sestico ene 2.000? cenejse od teh v avstrisjkem ceniku...
Bo pa kot kaze ravno okoli 2.000 ? drazja od modela CX-5 ...
Menda bo cenik objavljen v naslednjih dneh tudi pri nas ...
Jaz sem danes naredil en krog... in jo malo poslikal... Prvi vtis je - odlicen avto... ... Sedaj sem pred dilemo, kaj vzeti ... novo sestico ali CX-5 ...
Sem pa vozil najmocnejso dizelsko karavanko (2,2, 175KS) avtomatik... Prvo kar sem opazil, so tipke za prestavljanje ob volanu... CX-5 tega recimo nima ... Notri je tako dobro izolirano, da sploh nisem vedel, da avto se laufa, ko sem sel enkrat ven, da bi poslikal ...
Grd je, kazi vso linije armaturke...pa upam da se ga da ponoc nekak zadimit da te ne moti med voznjo. Prevec korejski je
Prvic se mi zdi da bi star display pa recimo ne rdec ampak bel pasal v armaturko. Mala valovita strehca in mali display spoday je tocno v harmoniji valov po celi armaturki. Tjo je pa na sredi lepe armaturke en ugly kvadrat....povrh vseh se povsen od rok se moras skorajda stegovati do radia ce sedis malo nazaj
Meni pa niti ni tako grd... vsaj v CX-5 ... sestice se nisem videl v zivo...
Mi je pa recimo vsec postavitev pri trojki...
Ampak je ravno zato, ker je tako lepo "skrito", tudi manjsi displej ...
HIROSHIMA, Japan—Mazda Motor Corporation will hold the world premiere of the refreshed Mazda CX-9 crossover SUV at the 2012 Australian International Motor Show.
Held in Sydney, the 2012 Australian International Motor Show begins October 18 and runs through to October 28, 2012. The 2013 CX-9 will be launched in Australia later this year.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Test sestice v AMZS Moto Reviji >> http://www.motorevija.si/si/346/1541/Mazda...revolution.aspx
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani